Дума про Голову – 2

26 Жовтня 2016, 09:25
2631

Четвертого липня 2016 року представник ГО «Центр Громадянських Ініціатив» у  Волинській області Вероніка Романович звернулась до Камінь-Каширського міського голови із низкою запитань з приводу виконання ним міського бюджету та Закону України  «Про використання публічних коштів». Про подальші події допитливий читач може довідатись з її статі «Дума про Голову».

 

Камінь-Каширський  міський голова Василь Бондар на вище згадане звернення та статтю відреагував неадекватно, що надихнуло авторку подати скаргу на дії/бездіяльність голови Уповноваженому Верховної Ради України з прав людини. Офіс уповноваженого відреагував належним закону чином – змусив голову дати відповідь на вище згадане звернення. Такий собі, «шовковий», шлях до міського голови через Київ.

І ось відповідь Голови надано. Але яку?

 

Вже на рівні початкового аналізу запропонованого головою тексту стає зрозумілим, що відповідь надано не в порядку виконання законів України, зокрема «Про звернення громадян», «Про доступ до публічної інформації», а зі страху перед вищим начальством. Тобто відписант явно не вніс корективи у свої погляди, зобразив себе законослухняним, але не самодостатнім очільником міської громади.

 

У відповіді автор надав цифрові показники надходжень до міського бюджету за перший, другий квартали, щоб довести, що прибутки відповідають видаткам, але чомусь забув оприлюднити цю інформацію на сайті («Є data»), як цього вимагає закон України «Про використання публічних коштів». Станом на 23.10.2016 року на даному сайті інформації, що відповідає відповіді немає.

Тобто виконавши розпорядження уповноваженого Бондар забув виконати Закон.

Випадковість? Навряд чи. Закономірність? Ймовірніше за все!

Але який публічний статус має інформація на офіційному сайті і на паперовому носієві? Наче однаковий, але в одному випадку це стосується громадських активістів вкупі із компетентними органами, які самотужки можуть зацікавитись головою, а в іншому – тільки громадської представниці. Простіше показати одному чи одній, аніж всім та ще таким, що можуть зацікавитись.

 

Окрім цього привертають увагу і відповіді на інші вісім запитань, які були включені до вище згаданого звернення. Відповіді доводять очевидність того, що містом керують «в ручному режимі».

 

Почнемо із запитання №9. Голову запитали «Чи має К-К міська рада план заходів з пожвавлення доходів до міського бюджету?». Добрий господар такий план завжди має, бо це не тільки збільшення загальної суми доходів, а і вдосконалення структури джерел надходжень. Тобто чим більше є джерел, а особливо надійних, то тим більшою є можливість не втрати в разі будь-яких фінансових чи загальноекономічних негараздів. Окрім цього є реальна картина, кого потрібно підтримувати, а кому не дати померти. Най не платить, але щоб не просив.

Що каже Бондар? Бондар каже: «… міський бюджет по запланованим доходам значно перевиконується, тому немає потреби у складані плану заходів з пожвавлення доходів до міського бюджету». Словом, «манна небесна» сипить – чого думати? Щось воно робиться і якось воно буде. До наступних виборів дотягну.

 

Запитання №7. «За якою методикою виявляються проблеми міста, в тому числі з точки зору наступності їх вирішення»

Бондар каже: «чинне законодавство не передбачає затвердження якоїсь методики з виявлення проблем міста …» – ти ба, виходить, що він знає словосполучення «чинне законодавство», але не знає, що законодавство методиками спеціально для Камінь-Каширської міської ради не займається, але є закон «Про самоврядування в Україні», який надає громадам право такими методиками займатись. А далі мер каже чорну правду: - «…за пропозиціями окремих депутатів міської ради, постійних комісій міської ради, міського голови, громадян, перед початком бюджетного року складається та затверджується програма соціально-економічного розвитку міської ради на бюджетний рік. На виконання цієї програми у бюджеті міської ради передбачають відповідні кошти. У разі виникнення проблеми…вносяться зміни у…програму соціально-економічного розвитку і кошти міського бюджету перерозподіляються  з врахуванням цих змін». О!!!

 

По-перше, як можна виробити програму соціально-економічного розвитку, а не животіння на основі несистематизованих даних несистематизованих джерел інформації?  Та ніяк, хіба що в порядку «дерибану» коштів. Реалістична Програма будується на основі відповідного дослідження силами незацікавлених до коштів осіб. Вже для буквальності. Якщо вам заболить якийсь орган, ви його кому показуєте? Лікарю чи своїй дружині?

По-друге, програма має бути принаймні на п’ять років, бо левова частина сучасних проблем може бути вирішеною не менш, аніж за п’ять, а то і більше років. Для прикладу сміттєва проблема Львова і Садового.

По-третє, програма має бути максимально реалістичною, тобто передбачати запобігання різного роду місцевим проблемам. Ми добре знаємо чим обходиться ремонт дороги замість її будівництва чи реконструкції, або ямковий ремонт замість капітального.

А по-четверте, а хто про ту програму колись чув? І яким є кількісний показник участі пересічних громадян Каменя-Каширського у розробленні цієї програми?

 

Після цього хочеться сказати - Амінь! Не тому, що то кінець, а тому, що то є початок наступної частини наших досліджень «хвороб» місцевого начальства.

 

Народ має знати, що тривале спілкування з хворим чи хворими до добра не доводить. 

 

Вероніка Романович,

представник у Волинській області ГО «Центру Громадянських Ініціатив»

 

Коментарі
26 Жовтня 2016, 13:21
І як тільки Васін дружбан Корсак такі статті пропускає? Щось між місцевими робиться не так. А де туземська солідарність?
26 Жовтня 2016, 14:43
Ой гнити і гнити цьому місту і цьому мальовничому краю не один рік, допоки живуть в нашім краю отакі звиклі до такого життя люди. Ніхто їх мініти не буде, самі повимирають, а на звільнені землі приїдуть варяги
26 Жовтня 2016, 16:59
От морочить собі та людям голову... А сама що практичного та придатного для громад зробила, депутат районної ради /чи то вже в минулому? /.
26 Жовтня 2016, 17:53
Не морочить, а маринує, щоб зупинити процес подальшого їх розкладання
27 Жовтня 2016, 00:03
Нехай спочатку наведе порядок у своїй бл.....кій "ВЕРОНІЦІ",а пізніше у м/раді.Якщо пані стані МЕРОМ,то все місто буде схожим на цей БАР.
27 Жовтня 2016, 00:43
А що мають бути вибори мера???
27 Жовтня 2016, 01:13
"Луцьк", я був там і там, то скажу, що в міській набагато гірше. бо замовлення не приймають, але удають, що щось роблять. Не можливо зрозуміти, чи то орган влади, чи якийсь інший орган. Особливо мер цікаво виглядає. І те, що зверху, над коментарями пишуть, то є правда, але невідомому науці органу це просте і земне не збагнути.
27 Жовтня 2016, 01:43
Так само думаю, що в установі Романович все по чесному, а в міську раду треба приходити зі своєю випивкою і закускою, але це їсть і п'є апарат та його керівництво. Тому варто попросити Бонадара на вихід, а Романович на його місце. Більшість від того виграє, а наближена до нього меншість програє.
27 Жовтня 2016, 03:00
А це точно мер давав відповідь? бо в мене склалося враження, що він читати не вміє.
27 Жовтня 2016, 03:07
Як Романовичиха з такою репутацією ще щось буде міняти. Жах не жінка.
27 Жовтня 2016, 12:44
Оооооооо такі жінки мене заводять.....))))
27 Жовтня 2016, 13:09
Це Ви, очевидячки, в контексті головної цитати цієї аналітичної статті, яка обговорюється: &quot; Якщо вам заболить якийсь орган, ви його кому показуєте? Лікарю чи своїй дружині?&quot; Як на мене, то залежно який орган заболить, така і послідовність його показування дружина/лікар чи навпаки. Бо, якось, Моня, прийшовши додому кляв перед своєю дружиною на чому світ стоїть Усаму бен Ладена. - Я би його роздер на шматки, вбив би на місці цього терориста, розтерзав як Тузік грілку... Уявляєш, приходжу на роботу, а там на столі конверт з білим порошком від того упиря! - І що виявилось - сибірська язва? - Та де там, уявляєш - трипер! <br/>У даному випадку Моня почав лікування таки з дружини))) Так і міський голова, він знає кому першому й що показувати! ))
27 Жовтня 2016, 13:32
Все рівно я би її чмокнув, а тоді все інше.
27 Жовтня 2016, 13:49
Співчуваю вам через набуту вами хворобу, сподіваюсь, що колись загоїться. Але те, що ви не помітили головне, а виразились через неадекватний анекдот - є складнішим і лікуванню не підлягає. Питання в іншому. В міській раді є особи від нерідних голові партій. Є з БПП, тобто від Гунчика та УКРОПу, тобто Палиці. Обласні вожді Гунчик і Палиця щоразу торочать про свій патріотизм та невпинний реформізм. А що їхні в міській раді роблять? Милуються з політичним опонентом чи перебувають в стані тутейшої лояльності до всіх, через своє територіальне походження? Питання не до Романович і навіть не до безграмотного голови, а до депутатів та їх брехливих вождів. Ви хто? Ви брехуни? Ви дешеві кар’єристи? Ви вороги у вишиванках? Чи щось інше? Ви що не бачите, що «голова» чхає на все, що має він місто в своєму носі, якщо не в іншому отворі?
27 Жовтня 2016, 13:51
З таким темпераментом почни з Бондара. Він перед сильнішими завжди слабший
28 Жовтня 2016, 01:23
Нагадаю, що на останніх місцевих виборах ця сама Вероніка Романович балотувалась до міської ради від БПП-Солідарність...
28 Жовтня 2016, 01:33
Так багато емоцій, що і пан Хрін завівся. То Хрін популіст, чи,-розумієте, на вар&quot;ята пише?
28 Жовтня 2016, 01:54
Якщо ви про хворобу від бен Ладена, про яку розповідав Моня дружині, то й не вартує так перейматися, навіть санітарний лікар типу Бондаря її лікує за маленьке дякую)), це, кажуть, легше за рожу, бо не тре йти до бабці спалювати льоном)) А мій сарказм щодо справді серйозного питання, що порушила Вероніка Романович після клітицької та облпрокурорської обсервації прозорості та транспарентності використання бюджетних(людських, не своїх особистих) коштів, публічного доступу до цієї інформації, як на мене абсолютно логічний. Бо чого можна вимагати від голови, старости, війта чи префекта, який обраний переважно людьми, котрі за сімома замками тримають таємницю своїх шляхів добування засобів для існування. Ну, можливо, 5-10 % від виборців чесні, білі і пухнасті, як сама Вероніка Іванівна, а решта? То спиляє сосонку/дубочка у лісі, то ухилиться від податків, то &quot;оптимізує&quot; облік газу чи електроенергії, зирне лукавим оком на куму/кума і тому подібне. І хто вам у цьому всьому зізнається? А Бондар хіба дурніший від інших, чого він має розкривати свої таємниці перед всіма? На все треба час, і громаді, і мерам/перам/серам, які вийшли з цього середовища! А поки-що всі проблеми спирають на того клятого Усаму чи ПОПа з ВБГ разом. Одна надія на Юлю, якщо Савченко не спалить явочні квартири)))
28 Жовтня 2016, 14:03
Юля - це хто? якась свята, чи та злодійка, яка багато зробила для активного зубожіння України, яка нині попід ручку з опаблоком шпацерує , до певної міри, завдяки якій обсіли Полісся Бондари, Склезі, і які не злізуть з посад доти, доки народ тупо віритиме Юлям, а не собі та в свою силу. Годі вже тих &quot;кумірів&quot; творити. Всяк начальник є явище тимчасовим, але це не всі розуміють. Натомість життя є довговічним, але це тільки Склезі, Дунайчуки, Бондари розуміють, тому і не поспішають щось в суспільному житті змінювати.
28 Жовтня 2016, 21:11
Звісно, що мова про бабу Юлю, яка народжена спасти &quot;самий простий і зубожілий народ&quot; шляхом приходу до влади партійного проекту &quot;Батьківщин&quot; і зниження тарифів не енергоносії до рівня цін її молодості. Тому її електорат бабусі і читачі газети &quot;Порадниця&quot; та глядачі Шустер-лайф. Звичайно, що коли на кону стояли Янукович чи Юля, то нарід носив її на руках, аби тільки зек не прийшов до влади. Я також був її прихильником, оскільки противсіхство від Ющенка і навіть, на диво, нашої знаменитої землячки Оксани Забужко мною не сприймалось категорично і від нього віяло романтизмом чи зрадою - третього, як кажуть, не дано. Якби Юля, для прикладу, при підписанні того сумнозвісного Газового договору вийшла щиро, як свого часу Лукашенко, і звернулась до свого народу - у нас нема альтернативи, ми мусимо перезимувати з цими кабальними цінами, вижити одну зиму і тоді йти далі, я би десь її зрозумів. Але коли вона, газова принцеса, котра добре володіє предметом розмови, розповідала, що це найкращий і найвигідніший для українців договір, я їй більше довіряти не можу. Та й не тільки цей договір, можна вести мову про чимало її рис, які притаманні дітям лихих дев'яностих, олігархам в &quot;екзилі&quot; і їм подібним. Нема і не може бути месії, тим більше у нації, яка щойно виривається з 350 літніх обіймів ведмежих лап, нації, яка втратила у 20 та й попередніх століттях свій цвіт, свою еліту, своє козацтво, свою віру і правду. Тільки зростання ролі громад, децентралізація, але за умови жорсткої унітарності України, її високого воєнного потенціалу, повернення до справжньої освіти і науки, акценті не на етнічних, а державницьких принципах дасть змогу за 5-10 років українцям встати з колін і заново вчитися ходити. Прикладом для нас можуть стати наші сусіди прибалти і поляки, які тепер тимчасово, при допомозі російських грошей, терплять правий політичний крен. Нам конче потрібно не втратити свою державність за будь-яку ціну до розвалу режиму Путіна, а ще точніше його клану- олігархічно-імперського КГБ, такого собі мутанта і гібрида, який розпустив щупальця по цілому світу. А залишилось не так багато. Звичайно, що конвульсії такого демона часто спричинюють тектонічні політичні розлами, але процес уже пішов, вороття цьому нема і він набере своєї динаміки після завершення виборів у США та ряді європейських країн. Все буде добре, але варто пам'ятати одну відому цитату від Конфуція, яку нині багато хто хоче приватизувати: &quot;Чи довго чекати змін на краще? - спитав Учень у Майстра. - Якщо чекати - то довго! - відповів Майстер&quot;
28 Жовтня 2016, 23:03
хай романович наведе лад з Веронікою на яку люди скаржаться ,що спокою недає вночі і споює молодь міста там не бар , а бордель і чим когось критикувати хай подивиться на себе добре чи все з нею гаразд,бо їй уже давно пора до лікаря ,а людям скажу не звертайте уваги на ці писульки бо це все політика і правди в ній не знайдете, краще навчіться просто любити і поважати один одного ніж поливати брудом , бо всі ходимо до храму лицеміри
29 Жовтня 2016, 00:08
За грамотою і стилістикою проглядають і стирчать вуса нашого шановного та відомого мера. Але мож то &quot;совпадєніє&quot;, як жартують закарпатці?
29 Жовтня 2016, 00:16
Що посієш, те і пожнеш. Щодо Юлі, то інвалідний візок в шкірянці, яким вона (здорова тітка) скористалася після залізничної лікарні Харкова показує її єство.
29 Жовтня 2016, 12:39
А може тебе, невідомий, і не має на світі, а у відомому вигляді ти повне чмо?
02 Листопада 2016, 20:11
Є ще постанова КМУ про ПЕРЕЛІК наборів даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних. <br/><br/>Згідно постанови усі розпорядники інформації зобовязані на сайтах публікувати:<br/>Довідник підприємств, установ (закладів) та організацій розпорядника інформації та підпорядкованих йому організацій, у тому числі їх телефонів та адрес<br/>Інформація про організаційну структуру розпорядника інформації<br/>Звіт про використання бюджетних коштів (для розпорядників інформації, що використовують бюджетні кошти), зокрема за окремими бюджетними програмами<br/>Нормативи, що затверджуються розпорядником інформації<br/>Переліки національних стандартів, які в разі добровільного застосування є доказом відповідності продукції вимогам технічних регламентів<br/>Звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію<br/>Річні плани закупівель<br/>Інформація про систему обліку, види інформації, яка зберігається розпорядником<br/>Реєстр (перелік) наборів відкритих даних<br/>Переліки адміністративних послуг, інформаційні картки адміністративних послуг та бланки заяв, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги<br/>Адміністративні дані, що збираються (обробляються) розпорядником інформації<br/>Правові акти, що підлягають оприлюдненню відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації”<br/>Фінансова звітність суб’єктів господарювання державного сектору економіки, що належать до сфери управління розпорядника інформації. <br/><br/>Окрім цього, органи місцевого самоврядування зобовязані публікувати також:<br/>Основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій<br/>Перелік об’єктів комунальної власності<br/>Перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду)<br/>Перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування<br/>Перелік суб’єктів господарювання комунальної власності<br/>Фінансова звітність суб’єктів господарювання комунальної власності<br/>Реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади<br/>Відомості щодо комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності<br/>Перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення<br/>Перелік розповсюджувачів реклами, що отримали дозвіл на розміщення зовнішньої реклами<br/>Інформація про рекламні засоби<br/>Перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови<br/>Перелік укладених договорів. <br/><br/>На жаль, сайт &quot;мовчить&quot; :)
02 Листопада 2016, 20:17
Згідно Закону про доступ до публічної інформації<br/>Стаття 15. Оприлюднення інформації розпорядниками<br/>1. Розпорядники інформації зобов'язані оприлюднювати:<br/>1) інформацію про організаційну структуру, місію, функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо);<br/>2) нормативно-правові акти, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню, інформацію про нормативно-правові засади діяльності;<br/>3) перелік та умови отримання послуг, що надаються цими органами, форми і зразки документів, правила їх заповнення;<br/>4) порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності;<br/>5) інформацію про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник;<br/>5-1) перелік наборів даних, що оприлюднюються у формі відкритих даних;<br/>6) інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень розпорядника інформації;<br/>7) плани проведення та порядок денний своїх відкритих засідань;<br/>8) розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установи;<br/>9) загальні правила роботи установи, правила внутрішнього трудового розпорядку;<br/>10) звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;<br/>11) інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, а саме про:<br/>їхні місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв'язку, адреси офіційного веб-сайту та електронної пошти;<br/>прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників, а також керівників структурних та регіональних підрозділів, основні функції структурних та регіональних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;<br/>розклад роботи та графік прийому громадян;<br/>вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;<br/>перелік та умови надання послуг, форми і зразки документів, необхідних для надання послуг, правила їх оформлення;<br/>перелік і службові номери засобів зв'язку підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, та їх керівників, крім підприємств, установ та організацій, створених з метою конспірації, оперативно-розшукової або контррозвідувальної діяльності;<br/>порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень суб'єктів владних повноважень, їх дій чи бездіяльності;<br/>систему обліку, види інформації, якою володіє суб'єкт владних повноважень;<br/>12) іншу інформацію про діяльність суб'єктів владних повноважень, порядок обов'язкового оприлюднення якої встановлений законом.<br/>2. Інформація, передбачена частиною першою цієї статті, підлягає обов'язковому оприлюдненню невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів з дня затвердження документа. У разі наявності у розпорядника інформації офіційного веб-сайту така інформація оприлюднюється на веб-сайті із зазначенням дати оприлюднення документа і дати оновлення інформації.<br/>3. Проекти нормативно-правових актів, рішень органів місцевого самоврядування, розроблені відповідними розпорядниками, оприлюднюються ними не пізніш як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.<br/>4. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров'ю та/або майну осіб, і про заходи, які застосовуються у зв'язку з цим.
02 Листопада 2016, 20:22
Згідно Закону про доступ до публічної інформації<br/>Стаття 24. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації<br/>1. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:<br/>4) неоприлюднення інформації відповідно до статті 15 цього Закону;
02 Листопада 2016, 20:23
Згідно Закону про запобігання корупції<br/>Стаття 60. Вимоги щодо прозорості та доступу до інформації<br/>1. Особам, зазначеним у пунктах 1, 2 частини першої статті 3 цього Закону, а також особам, які постійно або тимчасово обіймають посади, пов’язані з виконанням організаційно-розпорядчих чи адміністративно-господарських обов’язків, або спеціально уповноважені на виконання таких обов’язків у юридичних особах приватного права незалежно від організаційно-правової форми, забороняється:<br/>1) відмовляти фізичним або юридичним особам в інформації, надання якої цим фізичним або юридичним особам передбачено законом;<br/>2) надавати несвоєчасно, недостовірну чи не в повному обсязі інформацію, яка підлягає наданню відповідно до закону.
02 Листопада 2016, 20:24
запитання? Хто з міськради увесь цей час ходить &quot;під корупційним протоколом&quot;? ;)
Коментар
24/04/2024 Вівторок
23.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром