Хто з волинських нардепів підтримав підвищення мінімальної зарплати

07 Грудня 2016, 14:12
1793 Джерело: konkurent.in.ua

Верховна Рада в цілому підтримала законопроект, яким підвищується мінімальна заробітна плата до 3200 гривень та страхові виплати.

«За» законопроект №5130 проголосувало 227 народних депутатів. Зокрема, підвищення «мінімалки» підтримали Ігор Лапін, Сергій Мартиняк та Степан Івахів. Проти такого рішення проголосувала Ірина Констанкевич. Не голосував Ігор Гузь, а Юрій Савчук був відстуній, – повідомляє  ІА «Конкурент» з посиланням на офіційний сайт Верховної Ради.

Як йдеться у пояснювальній записці, основною метою прийняття проекту акта є вдосконалення законодавства у сфері підвищення мінімальної заробітної плати та страхових виплат, легалізація відносин у сфері зайнятості та оплати праці, шляхом делегування органам місцевого самоврядування повноважень у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення, а також накладання штрафів за його порушення, – пише Економічна правда.

Законопроект передбачає новий порядок формування тарифної сітки оплати праці. У бюджетній сфері мінімальна тарифна ставка (посадовий оклад) встановлюватиметься Кабміном, а в небюджетній сфері підприємства визначатимуть тарифні ставки самостійно у колективних договорах.

При цьому мінімальна тарифна ставка не може бути нижчою за прожитковий мінімум, встановлений для працездатних осіб на 1 січня календарного року, йдеться в документі.

Також, законопроект передбачає в частині пенсійного забезпечення на 2017 рік продовження: особливого порядку виплати пенсій для працюючих пенсіонерів; визначення максимального розміру пенсії в абсолютній сумі на рівні 10 740 гривень.

Коментарі
07 Грудня 2016, 16:23
От вам і Консранкевич! Показала цим голосвуванням, що власні інтереси вище інтересів людей
07 Грудня 2016, 16:46
Пані фільолог не винувата у такій позиції, вона не є вільна у своїх діях, оскільки має "господарів", котрим кортить чимшвидше влаштувати перевибори у ВР і взяти ще більше голосів. Тому, либонь, для них - чим гірше в країні, тим краще (швидше перевибори). Олігархія, одначе...
07 Грудня 2016, 18:56
Пані Костанкевич проявила себе як НЕпопуліст. Коли в результаті цього підвищення підскочать ціни - побачимо, як ви тоді заспіваєте.
07 Грудня 2016, 20:54
Чому на кобіту бочку прете? Є афористичні закони екології Баррі Комонера: "За все треба платити", "Все пов"язане з усім", "Ніщо нікуди не зникає", "Природа знає краще". Вони ж не порушені, тому пані не винні.
07 Грудня 2016, 21:37
Звичайно, що підняття мінімалки зумовить ріст цін. Але утримання її на старій межі вимиває просту робочу силу з України за кордон. Окрім того практично не дає відрахувань у пенсійний Фонд. Тому, НЕпопулізм Констанкевич, який співпадає з прагматизмом окупаційного блоку, також не вирішує фінансово-економічну ситуацію в державі. А підняття мінімалки, це включення механізму інфляції без застосування друкарського верстата Нацбанку. Окрім цього витискаються останні краплі "олії" з середнячків, маю на увазі держслужбовців, військових, пенсіонерів-чорнобильців, лікарів тощо, оскільки їх пенсію ніхто не індексує. Верхня межа пенсії так і залишається на межі трохи більше 10 тис.грн., або біля 400$/ Держслужбовцям, до слова, військовим, більше 6 років пенсія у гривнях не змінювалася, фактично у них пенсія вкрадена, бо тепер вона у середньому рівна мінімальній зарплаті. Тому, хто таки встиг вкрасти якусь нерухомість, майно тощо, прости мене Господи, виявився далекогляднішим...)))
07 Грудня 2016, 21:46
Невідомо як мислить пані Констанкевич, не казала, а ви мислите явно по-старому, по політекономіческі. Але спробуйте пояснити, чому у бідних країнах, таких як Україна, народ вимагає зменшення цін на товари, а в розвинутих - підвищення заробітної платні?
07 Грудня 2016, 22:01
Не чіпляйтесь до Констанкевич через її зв'язок з "господарем" - Гузь - член Народного Фронту також не підтримав підвищення мінімалки. Просто то є депутати "народного" рівня. Збирають скарги, щось обіцяють, комусь щось пишуть, роблять вигляд, що вимагають, а насправді є особами, які не відають, що роблять і що насправді робити треба. Це не вони мають допомагати, то їм ще треба допомогти....
07 Грудня 2016, 22:53
Ви хоч і читаєте сучасне чтиво про Гаррі Потера і намагаєтесь мислити сучасними категоріями, однак українське економічне прокляття троха відрізняється від прокляття Авадаі Кедаврі. Воно полягає у тому, аби уникнути постійного тягаря необлікованих тіньових грошей на ледь-ледь жевріючу українську економіку. Бо щоб мислити "політекономіческі! потрібно, як мінімум збалансувати ВВП і грошову масу, а вести про це мову в нинішніх умовах, коли в обігу є неконтрольована кількість бакса, щонайменше безглуздо. Тому, ситуативним виходом, аби злізти з шприца МВФ, як на мене, є нівелювання державних виплат, незалежно чи це зарплата з держбюджету, чи пенсія(що майже 50% звідти ж) чи соцвиплати разом з субвенціями і субсидіями, яке всім зводять до мінімуму для виживання. Схожий досвід зробили німці, зокрема маю на увазі реформу Людвіга Ейхарда, котрий несподівано для всіх у червні 1948 року ввів дойчмарку, заборонивши обіг іншої валюти, а на обмін законних/чистих грошей рейхсмарок було відведено тиждень. Звичайно, що нині це неможливо, але я привів цей приклад для розуміння ситуації, яку треба розрулювати. Думаю, вангую, що з Нового року будуть введені ще якісь жорсткі фінансові важелі для стабілізації фінансової ситуації. Не забувайте, що е-декларації це продукт американський, а вони даремно нічого не роблять, це системний крок, фіксація багатств чиновників, аби потім не було несподіванок. Тому й виплив такий кеш в багатіїв, це їх люфт на майбутнє, але не більше. Тому, ваше запитання чому в нас ностальгують за цінами, а буржуї за зарплатою, думаю, до певної міри висвітлене. У нас нема балансу між грошима і ВВП, валютою і експортом, тому люди знають, що низькі ціни - їх єдине спасіння, все решта - інфляція...Але треба щось починати робити!
07 Грудня 2016, 22:58
"підтримали у Верховній раді законопроект про збільшення соцстандартів": не слід бути таким відверто наїмним пане "Хрін" через те, що однозначно таке так зване підвищення соцстандартів не розраховане на українського виробника. Він розрахований у першу чергу на популістів приблизно такого розливу як "Батьківщина", соціаліств та вчорашніх комуністів по яких Ви пане так топчетеся. Чому ж шановні одразу не дати згорьованому народу переважно які працюють в бюджеті одразу Європейську заробітну плату по тисячі чи півтора баксів чи та пак Євро в одні руки?. Але про те уряд вирішив таким чином і тільки з однієї точки зору, що пора вкинути в економіку держави кілька мільйонів, мільярдів грошей для того, щоб запрацювало через те, що сьогодні Національний банк легко кредитує уряд через вливання своїх грошей в економіку які мали б працювати тільки для стабільності грошової одиниці. Вихід з цієї ситуації уряд раніше бачив таким чином - будувати дороги, даючи таким чином роботу та врешті-решт маючи для себе якийсь зиск. Але побачивши що гроші попросту розікрадуть, відсутнє взагалі будь-яке вирішення цієї проблеми на кшлат добрих роботодаців то уряд вирішив ці гроші попросту провести через бюджет роздаючи фінанси населенню. Тим більше ще й МВФ не був проти цієї ситуації. Це ж неймовірно учора буквально років два назад МВФ викручував руки уряду Азарова вимагаючи щоб не дай боже заробітна плата піднімалася на ледве 2 відсотка, а тут заробітна плата піднімається аж на 100 і більше відсотків? То де ж Ваша правда пане?. Просто у цьому випадку підвищення ніяких соціальний стандартів не передбачається. Розказую малотямущим тому, що монетизація української економіки дуже на малому рівні, населення має надзвичайно мало на руках коштів. Таким чином коли кошти укинуться в економіку держави надлишок коштів населення змушене понести на споживчий ринок - раз, понесе у банки - два, і понесе у банки за валютою - три. Найбільший ризик при цьому це валюта яка швидше всього, що буде зростати але очевидно що Вони вже вигадали як тут Їм зарадити, а може навпаки ще одна зрада чекає українців і тому чекаємо долар за 50. Крім того в теперішні історії Ми можемо бачити як наприклад уряд Швеції роздає чи мав роздавати гроші населенню, по дві тисячі євро на руки щоб запрацювала економіка. Тому у Нашому випадку ніяких підвищень соцстандартів немає. Крім того вже немає навіть ризику, що на ці гроші будуть відсутні товари як в минувшину радянської економіки через те, що так звані "імпортери" вже ось ось, а тим більше ніяких тобі додаткових імпортних фіскальних процентіів. Економіка тільки чекає грошей, а не Ваших підвищень соц. зарплати і тому подібне. Тямити треба.
07 Грудня 2016, 23:39
Констанкевич підконтрольна Бені і Палиці, як вони скажуть так і голосуватиме, а вони в першу чергу думають про переваги для власного бізнесу. Тому і бачимо ось таке з вами голосування нашої укріпської жидівки
07 Грудня 2016, 23:41
Дайте відповідь ще на кілька запитань. Чому у нас, навіть в периферійних районах, є висококваліфіковані економознавці, а маємо таку примітивну економіку? Чому в нас вчать про вартість товару, а в них, у капіталістів, це використовують. Чи змогли б Ерхард, Лі-Куан-Ю, а перед ними Рузвельт здійснити системні реформи, якби спирались на ідеологію "Батьківщини", "Свободи", "УКРОПу", на цілий виводок націонал-демократів, які економічні закони замінюють ідеями любові до народу?
07 Грудня 2016, 23:45
Який економіст з філолога-депутата, такі й її апологети на Поліссі! Які претензії до кнопкодава? Та нема ніяких, все йде по плану Б./ П.& K*!!!
08 Грудня 2016, 00:35
"Не чіпляйтесь до Констанкевич через її зв'язок з "господарем": це якось примітивно рахувати пані депутатку до якогось "господаря" це "Хрін" може так співставляти через те, що він звик до таких асоціацій. По-моєму тут мислиться достатній прорахунок, а саме тільки уряд може рискувати своїм ризиком бачачи вже наперед ті обставини коли дійсно депутати та іже з ними пишучи наперед собі кеш, а народу буквально кукіш з носа. Ось тут і майорить очевидно що парламентські вибори приблизно десь на осінь не раньше. Тому іншим і в тому числі "Укроп" нічого рискувати та брати на себе ризик розвалу й того що вже давно валиться. Ось чому Констанкевич проголосувала проти, через те, що вона не може бути разом з урядом та брати на себе такий ризик. Раніше не так було рисковано як на початку урядування Яценюка як тепер Гройсманом тому нехай Гройсман сам і ризикує. Звичайно у цій акції є дещо позитивним. Наприклад те, що ніхто переважно здуру не платить мінімальну зарплату у 1450грн., як правило платять більше від 3.5-5.5тис. але ці платежі тільки вже в конвертах. Ось тому у принципі роботодавцю слід тільки знаходити платежі до пенсійного фонду, зарплата й так виплачується доволі і близько тієї суми що планується. Але як кажуть поживемо-побачимо тому тут гадати не слід і гадати не слід коли голосувати за цей Закон, а голосувати за розрахунком. А цей розрахунок цілком пана Гройсмана то чому пані Констанкевич буде голосувати За Нього, тільки гадаючи разом з Гройсманом. Приблизно так.
08 Грудня 2016, 00:45
В Україні політичні партії ніколи не мали і не мають ніякої ідеології, це політпроекти фінансово-олігархічних груп, інструменти приходу до влади. Віддалено про ідеологію можна було говорити щодо ВО "Свобода", доки у їхні верхні ешелони управління у різні способи не проникли "легіонери" та зовнішні фінанси неукраїнського походження. Низова ланка справжніх патріотів, часто з відчаю радикального толку, звичайно про це нічого не відають, і тому не розуміють прорахунків чи зрад Махніцького, Тенюха та інших своїх "легендарних" провідників, оскільки у цій націоналістичній політичній силі, як на мене, відсутня служба внутрішньої безпеки, що незалежна від керівництва. Решта партій - це вождівські, лідерські політпроекти, що нічого спільного з справжньою політикою світового рівня не мають. Та й яка політика може бути у сучасному урбанізованому світі? Класикою є політсистема США, де республіканці і демократи час від часу, залежно від спритності їх лідерів та команд змінюють одні одних. Фактично, це є влада і опозиція, які контролюють одне одного, все решта - антураж для заангажованих любителів політичної еквілібристики. Саме тому в Україні на периферії є самородки, або й освічені люди, котрі ведуть своє міні чи мікроекономічне життя і бізнес у відповідності до вимог життя, конкуренції та ринку товарів, робіт і послуг. Тому, доки в Україні пануватиме політична лихорадка, незалежно від кольорів знамен, гасел та інших бздур, ми не виберемось з цього болота. Вдумайтесь - зареєстровано біля 300 партій у Мінюсті, це хіба партії??? Тільки прагматична, жорстка проукраїнськи державницька економічна(!!!) політика виходу з кризи на сьогоднішній день може допомогти вийти з піке державі. Потрібно на певний час забути про етнічну націю, нація має бути державницькою, яка дасть титульній нації домінантність при позитивному розвитку економіки. На сьогоднішній день, в умовах жорсткого політичного клінчу з Росією, продиктованого її імперськими намірами, я особисто бачу порятунок для України у застосуванні своєрідного економічного Плану Маршалла, як це було запроваджено США по відношенню до країн повоєнної Європи, де гривна була б прив'язана до долара чи євро. Причому це може бути, як з боку ЄС, так і з боку США, або узгоджений економічний реанімаційний пакет, коли гроші даються під конкретні економічні проекти, а не так як нині - на розгляд Уряду. Такі валютні вливання тільки розбалансовують фінансову систему держави. Іншими словами, чим менше політики, тим більше толку. Але біля керма має стояти людина чи група людей, які забажають принести себе у своєрідну жертву (політичну, іміджеву), щось схоже до Бальцеровича чи Лі-Куан-Ю, про якого ви згадали...
08 Грудня 2016, 01:31
Завдяки зусиллям двох подвижників,-Хріна і Каменя, наший Камінський сайт іноді набагато змістовніший за такі сайти як Цензор Нет, Українська правда, Главред, Главком і т.п. та наближається до сайту Радіо Свобода.
08 Грудня 2016, 01:35
Ой, я вас умоляю! Збавте луски...!))
08 Грудня 2016, 01:37
Так, кашу маслом зіпсувати можна.
08 Грудня 2016, 01:52
"валютні вливання тільки розбалансовують фінансову систему держави.": то Ви пане біш вже разом з Констанкевич? Чому це раптом МВФ дає добро на збільшення заробітної плати на цілих більш як 100 відсотків коли буквально два роки назад ледь на два, з викрученими руками та збільшенням пенсійного віку? Ось чому не варто було Констанкевич голосувати ЗА. Прагматична ситуація. Гройсман при владі і він рискує тим, що сьогодні після двох років безладу у владі фактично нікому контролювати процеси, як то наприклад; ціни стримувати нікому, фіскалів фактично позакривали в офіси, інспекція з праці на ранчо-віддихають, Національний банк бачимо не працює іт.д. іт.п. Цю грошову масу фактично буде тільки стримувати імпорт який в 17 році буде валом валити з під відкритих з Євросоюзом кордонів ось і все. Але тут справа в тому що завжди коли імпортували товар в Україну той завжди шукає долара і в результаті долар росте неймовірно до небес. Тому я так думаю що МВФ забив на Нас холодною водою для нього найголовніше не Українська економіка, а підвищення спросу українських громадян які однозначно їдуть до Євросоюзу та скуповуються там. Таким чином Євросоюз вкидаючи Нам гроші повертають Їх до себе і звичайно з непоганим кешом для себе і цей кеш Ми будемо віддавати ще не один десяток років. Чому економіка Польщі в такому непоганому стані, а тому що вона має 20 чи який там регіон, - Україну яка скуповується переважно у Польщі. Ось і усі Ваші соц.стандарти. Добре коли фіскали назбирають з цих сум для держави, а так все піде знову до скринь та шлунків та майбутнім боргами для наших дітей. Даровані гроші ніколи не приводили державу до збагачення. Їх треба тільки заробляти. Ісландія також лопнула як мильна бульбашка, а через Що через відсотки які ніколи не мали під собою економіки. Фреш.
08 Грудня 2016, 14:32
&quot;С 01.01.17 оклад 1 разряда – 1600 грн. При минимальной зарплате 3200 грн. Это – в письме Комитета Рады по вопросам бюджета номер 04-13/3-ас. 2627(274282). Минимум, который гарантия, может быть ниже новой минимальной в 2 раза! При том, что все прочие выплаты, надбавки, доплаты и компенсации тоже входят по новым законам в минимальную.&quot;: Ось чому виявляється виробництво може вижити у цей непростий для країни час, виявлється що з 1.01.17р. оклад 1 розряду встановлюється у сумі 1600грн. Що це означає, а це означає що згідно Закону України &quot;Про оплату праці&quot;:&quot;Стаття 3. Мінімальна заробітна плата<br/>Мінімальна заробітна плата - це законодавчо встановлений розмір заробітної плати за просту, некваліфіковану працю, нижче якого не може провадитися оплата за виконану працівником місячну, а також погодинну норму праці (обсяг робіт).&quot;. Крім цього Стаття 6. Тарифна система оплати праці; передбачає що тарифна ставка робітника першого розряду, яка встановлюється у розмірі, що перевищує законодавчо встановлений розмір мінімальної заробітної плати. Отже у чому тут подвох? А у тому, що для виробництва встановлений оклад 1 розряду у сумі 1600грн. як будь-то Закон (Державний бюджет) визначає правильний напрямок але по суті Законодавці забувають один єдиний ньюанс, а саме, що тарифний оклад має бути навіть більший від 3200грн. Крім того Закон України &quot;Про оплату праці&quot; передбачає, що тільки Законодавством України про оплату праці встановлюється або приймаються зміни в оплаті праці, а не безпосередньо Державним бюджетом. Отже що Вони тут роблять. Підвищують соціальні гарантії для бюджетної сфери, а натомість для виробництва або госпрозрахунку/ підприємців встановлюють занижену планку тарифної ставки у сумі 1600грн яка повинна бути закону принаймі приблизно у сумі в 3201грн. Ось і Вам уся шановні соц.гарантії наших з Вами законнодавців. Зрозуміло, що не усі дочитаються до Державного бюджету і не всі зрозуміють написане але для грамотних підприємницьких кіл які уміють читати та виконувати Закони цю &quot;гарантію&quot; для робітників буде прийнято на всі сто відсотків. Крім того це сказано для робітничих спеціальностей але цю норму можна застосовувати і наприклад для продавця і для інших подібних кваліфікованих груп. Це у тому випадку якщо бюджет держави буде прийнято з цією поправкою яка розрахована в листі:&quot;Комитета Рады по вопросам бюджета номер 04-13/3-ас. 2627(274282)&quot;. Отже шановний пан &quot;Хрін&quot; як бачимо ніхто навіть у цих випадках не заїкається про якісь соціальні грантії. Тут навпаки держава розділяться два табори. Цим планом насправді населення ще більше розшаровується на бідних та ще бідніших але Гройсман хоче створити такий собі люмпен-середній клас який у принципі нічого не створює але тільки підтримує Їхню висотку. Так вони готуються до виборів, оскільки постий народ якщо дивитися на проценти останніх виборів вже на Них не ходить. То Ви досі проти Констанкевич? Чи може у Вас є якась справедливість?
08 Грудня 2016, 15:04
Я в глибокій прострації від поданої Вами фрустрації щодо Гройсмана. А пані Ірця - цяця і ясне сонечко! Амен.
08 Грудня 2016, 15:18
Шановні. Вам або вашим рідним потрібна чи не потрібна дещо більша за смерть мінімальна. Чи ви тут, як на виставці народного господарства, себе вирішили показати. Та скільки вже того потоку свідомості.
08 Грудня 2016, 16:30
Тим то й справа, що не все ТЕ ясне сонечко як у Вашому випадку що світить. Але в загальному як на мене підняття мінімальної до такої межі дає більше позитиву як негативу. Крім того якщо хто Мене запитає то до Гройсмана ))))), я відношуся трохи з позитивної точки зору і тільки, але слід все-таки дивится не на гарні очі та вуста, а на те що роблять і що потім після них відбувається.
08 Грудня 2016, 16:43
Коли б ви вміли висловлюватись коротко і чітко, але для цього потрібно розуміти що пишеш, то ціни б вам не було і мали б ви можливість відкрити невідоме в очевидному.
08 Грудня 2016, 18:22
&quot;Каменю<br/>14:43 08.12.2016&quot;: моя Вам порада, якщо Ви бачите повний текст який Вам не дається прочитати та осмислити за три секунди то постарайтеся читати повільно і Ви усе зрозумієте.
08 Грудня 2016, 20:04
Щось Каменя на Вінницю переклинило. Гройсман з ринку на Юності біля Інституту кормів.
09 Грудня 2016, 12:57
А під ніком &quot;Камінь&quot; часом не Констанкевич дописує? Говорить багато, як на лекції. А зрозуміли що студенти, то вже іхня проблема.
09 Грудня 2016, 14:12
Скорше ні, чим так. На лекторів не діють ключові слова з боку студентів, а Ю.Я. як шпигунський пристрій, впіймавши ключові слова, наприклад, економіка, райдорвідділ тощо, моментально вмикається.
09 Грудня 2016, 17:06
А я думаю, що такі вона. Ключові слова, якщо вони ударні за значенням, діють. Лектор від цього збуджується і починає тими словами говорити те, чого геть не розуміє. Бо хіба слухач істини хоче? Слухач хоче почути знайомі слова. Коли слухач із викладачем одними словами говорять, то позитивна оцінка забезпечена.
09 Грудня 2016, 19:19
&quot;Коли слухач із викладачем одними словами говорять, то позитивна оцінка забезпечена.&quot;: Я згідний з Вами повністю але справа в тому, що слухач може не мати тієї освіченості/освіти й тому навіть не може навіть спілкуватися на тій мові на якій спілкується викладач.
09 Грудня 2016, 20:07
Напевно ви дуже самотня людина. І все, що пишете, то фактично для себе. Моє шанування Ірино Мирославівно.
09 Грудня 2016, 22:12
тролять однозначно
09 Грудня 2016, 23:10
Треба щось робити
Коментар
24/04/2024 Середа
24.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром