20 серпня в історії Каменя-Каширського: УПА звільнила місто від нацистів

20 Серпня 2017, 08:40
6478

20 серпня 1943 року воїни Української повстанської армії звільнили від нацистів місто Камінь-Каширський на Волині.

 

Нацисти закріпилися у центрі міста на узвишші зі старовинними будівлями, що мало народну назву Гірка. Тут була військова база, звідки окупанти часто обстрілювали українські села, виїжджали на грабування українського населення.

Наступ на Камінь-Каширський повстанці планували заздалегідь, провівши детальну попередню розвідку в місті. Командир загону УПА «Озеро» Юрій Стельмащук (псевдо – Рудий) залучив до спецоперації курінь Павла Климука (псевдо – Назар, Крига), дві сотні УПА під керівництвом Івана Климчака (псевдо – Лисий) і Тихона Зінчука (псевдо – Кубік).

19 серпня повстанці підійшли у ліс за 12 км від міста. В ніч на 20 серпня спеціально відібрані добре загартовані у боях 30 вояків УПА з куреня Назара під керівництвом командира Дмитра Казвана (псевдо – Черник) напали на укріплення німців на Гірці. За пів години укріплення було захоплене, а нацисти стягували допоміжні сили з околиць міста. Тоді в наступ пішли основні частини УПА. Два важкі вибухи з повстанської зброї сколихнули Камінь-Каширський, «заклекотали» кулемети. Оточення німців із підніжжя Гірки відступило, а ті, які відстрілювалися з будинків – здалися. На світанку бій стих. Повстанці перемогли і здобули цінні трофеї: понад 20 тис. набоїв, 5 кулеметів, 4 машини, понад сотню пістолетів, 16 друкованих машинок, 4 радіоприймачі, 11 коней з сідлами, 7 мотоциклів, 1 легкову машину, 15 полонених і багато продуктів. Ворог втратив понад 100 чоловік вбитими.

Мешканці міста радо вітали повстанців, повідомляли їм про розташування нацистів у районі. Полонені нацисти на допитах зізналися, що спалили 2500 тисячі мешканців українського села Кортеліси. За це німців покарали прилюдним розстрілом.

Надвечір повстанці вирішили доправити трофеї до основної бази УПА і залишили Камінь-Каширський.

 

Леся Бондарук,

Український інститут націонлаьної пам’яті





 

Детальні спогади учасника бою за Камінь-Каширський хорунжого Мрії.

 

Джерело документу  – Електронний архів українського визвольного руху

 

Коментарі
20 Серпня 2017, 11:55
А Ростислав Кухтєй часом цим воякам УПА патрони не підносив? )))
20 Серпня 2017, 12:06
спасибі за документ
20 Серпня 2017, 12:28
Дякую за вказівку джерела.
20 Серпня 2017, 12:58
бред сумашедших..а чого непишите скільки ті херої з упа людей помордовали??? скоро дійде що ті бандерівці берлін брали ..україну звільнили від фашистів...
20 Серпня 2017, 13:19
Бандерівці не людей мордували , а комуняк і камсамольців..
20 Серпня 2017, 13:36
Будь-яке повідомлення про УПА є перевіреним тестом на історичну дебільність , вироблену підручниками з історії СРСР та багатолітньою пропагандою з «Радянської Волині» та її районних пасинків. Жертви пропаганди або бліднуть від страху, або верзуть вкладеними в їх голови готовими текстами. Не хочуть вони подумати над доволі очевидними речами: що це була війна, що на війні вбивають людей, що війна не розрізняє хто є винуватим, а хто не є винуватим, бо вбивають заради збереження власного життя. Коли б ці жертви почули, що виробляли радянські визволителі Берліна в Україні, Литві, Білорусі… і навіть в Росії, порівняно з чим УПА є просто юнацькою футбольною командою, то нарешті б стулили клепки, а за ними пельку.
20 Серпня 2017, 15:11
Окупант завжди приносив на Нашу землю тактику громадянської війни яка потім не вирізнялася від гарячої. Але завжди найголовнішим чинником війни є бротьба за голови людей оскільки вже потім людина береться за зброю. Я також чув від людей про те що УПА грабили та вбивали й подекуди не відрізняючи одних від інших тому у принципі у цій місцевості все-таки громадяни у переважній більшості є аполітичними яких тільки й цікавить як вижити та прокормитися. На мою думку люди не освічені але коли не освічений то така людина не може адекватно мислити та робити простий аналіз простих задач, що тобі вигідніше або куди тобі слід йти і кого тобі підтримувати на виборах.
20 Серпня 2017, 15:14
Коли ми будемо шанувати своїх героїв, які помирали за Україну, тоді і "Слава і Воля" будуть у нас.
20 Серпня 2017, 15:26
Нещодавно мав можливість спілкуватися з близькими мені людьми в одному з сусідніх з Камінь-Каширським районів, що межує з Білорусією. Те, що я почув від освічених загалом людей, зокрема, педагогів щодо нинішньої політичної ситуації в Україні і світі, на здорову голову, як кажуть, не налазить. За їх словами, кругом бардак, Порошенко у всьому винуватий, АТО вигідне владі і вони на тому заробляють та інші бздури. Коли завів мову про кричущі факти, які давно мають місце в самому педколективі, в селі то почув "фільсофію" - ну так це ж інша справа, ми ж тут живемо, це ж треба зіпсувати стосунки з тією людиною, як нам сваритися поміж собою, у нас таке село, тут люди специфічні і т.п. Вчителька укрмови пенсійного віку бандерівців вважає вбивцями і ворогами невідомо кого, а точніше - ворогами всіх. Мені стало сумно. Це жахлива картина печерного розуміння історії, сучасного стану справ у світі, повне невігластво у рівні взаємовідносин у сільській громаді сьогодні тощо. На селі головне - вигодувати кабана, вигнати самогонки, "заробити" у будь-який спосіб гроші, аби бути не біднішим сусіда, а точніше -дочці на смартфон та на тюнінг брів і губ... Коли питаєш - звідки черпаєте інформацію, що читаєте, відповідь одна - ну як, телевізор дивимося, а читати нема коли робота/городи. І це ж вчителям нині платять відносно непогану зарплату, мали б приділяти хоч якусь увагу своєму розвитку, самоосвіті. Гірше того, ця середня школа не пасе задніх у районі, вважається однією з кращих на різних там конкурсах, змаганнях тощо. Я вже не хотів ображати давніх знайомих, заїхавши до них в гості раз на рік, що не обов'язково щодня щось святкувати з застіллям - якщо не найменше релігійне свято то всі мислимі і не мислимі ювілеї, аж до - о, то ж завтра 5 років нашому Маркізові, він так "ловко" мишей ловить, приходьте, кума, це ж від вашої Мурки таке файне кошенятко...
20 Серпня 2017, 15:48
п.Хрін! не сумуйте)) добре що смартфон дочка має, вона вже буде мислити інакше, ніж ті совкові вчителі пенсіонери)) Білий налив скуштували?
20 Серпня 2017, 18:30
У дитинстві недалеко від басейну (поблизу колишньої їдальні 8-річки) з друзями багато гільз знаходили від німецького MG. З іншого боку чув, що значні сили німців були не так на гірці, як біля цвинтаря в будівлі колишнього педучилища. Читаючи Хріна, бачу, що він давно не був у школі. Справа в тому, що написане паном Хроном стосується майже всіх шкіл без винятку і по всій Україні (неголослівне твердження, бо час від часу буваю в педколективах).
20 Серпня 2017, 18:58
Хрін побачив і почув те, що майже в кожному селі, в кожній школі. Але цьому всьому є протидія, розчаровуватись не варто. Старі пенсіонери вчителі перемішаються з хлопцями та дівчатами зі смартфонами і все буде добре. Переможе нове, старе відімре. Рухають світом ідеї і сильні світу цього ведуть за собою маси(краще коли ці маси свідомі).
20 Серпня 2017, 19:02
Звичайно, що діти будуть інакші від батьків, аби лишень у кращий бік. Бо коли глянути у стрічку на ФБ тих дочок, то окрім селфі та російських сторінок з їхніми "приколами" з "Однокласників" рідко що зустрінеш. Щодо білого наливу, то Ви у самісіньке "яблучко" з цим втрапили. Як же без них рафінованому поліщуку втамувати спрагу дитинства та ностальгію до рідного краю. Смажені у сметані лини, клинчик сільського сиру з цільного молока, шматочок соленого сала з м'якою аж білою шкіркою з діжки з помідором з грядки, шкалік волинського "віскаря", дим від костра за теревенями про життє-буттє пізнього теплого вечора десь на березі водойми та і т.п. - це ж атрибути моєї/нашої Волині. А білий налив/паперівка, а він у нас в садку був таки славний, - це вже десерт, а у дитинстві, бувало, й обід у перемішку зі скибкою хліба вмоченою в хаті у відро з водою і посипаного цукром доки батьки на роботі... Люблю цей край, та й людей наших у цілому поважаю не зважаючи на різні їх особливості та погляди на життя, оскільки розцінюю це не так як їхню вину, як їхню біду. Дякую, що знали яку струну зачепити))
20 Серпня 2017, 21:17
Перше. Дублювання коментаря пройшло не з моєї вини, тому звиняйте. Адмін може прополоти цей технічний збій.<br/>Друге. Масове болото в педколективах Волині, якщо воно справді так, мене пригнічує, оскільки педколективи мали б бути локомотивами у формуванні прогресивної громадської думки, особливо в селах. Вочевидь обласне управління освіти Волині далеке від осередку державності, європейськості гуманітарного блоку виконавчої влади, воно працює над кількісними показниками - місячниками, турами, тижнями книги, пісні і танцю, а реально не змогло очолити роботу з молоддю щодо прищеплення їм любові до українського слова, духу та справедливості. Недаремно тут процвітають побори руками батьківських колективів, вчительство активно використовують у маніпулюванні на місцевих виборах через участь у виборчих комісіях, у формуванні політичних симулякрів, аби різноманітні політичні партії могли створювати дешеву видимість існування первинних ланок своїх диванних &quot;партій&quot; шляхом записування у свої ряди педагогів. Звідси, мабуть, і непотоплюваність мабуть 30-річного профспілкового лідера освітян нашого району, для якої бандерівці залишились тими ж &quot;бандерівцями&quot;, яких вона знає ще з часів своєї бурхливої комсомольської молодості. Мабуть, напередодні нового навчального року на серпневих педконференціях пасувало б предметно повести мову про зміну парадигми історичних знань щодо своєї землі, відходу від концепцій і штампів запропонованих в попередні роки Кремлем, різного роду табачниками для досягнення своїх імперських планів. На місці Світлани Сидорук, яка каже що є на передньому краї боротьби за патріотичне виховання бо ж &quot;УКРОП&quot; - українські патріоти - поставив би питання про обмеження прямого впливу і тиску РПЦ на дітей та учнів у дитсадках і школах, оскільки це безпосередньо та опосередковано через батьків впливає на світоглядні позиції молодих українців та нашу державність. Пора також красно дякувати &quot;досвідченим&quot; діячам профспілкового, методичного та іншого &quot;передового&quot; руху в освітянських колективах району, позаяк їх лідери вже кілька разів використали свій термін &quot;придатності&quot;, чим провести декомунізацію цих живих символів світлого минулого...
20 Серпня 2017, 22:09
&quot;прямого впливу і тиску РПЦ&quot;: коли Турчинов вніс у Закон право релігійних організацій організовувати свої власні школи без втручання у цей процес державних органів він відкрив не тільки для своєї організації одобрямс але й для інших яким не заборониш оскільки самі бачимо як тут МП вже кивали на інші так звані християнські організації тому нічого шукати:&quot; На місці Світлани Сидорук&quot; крайніх. Про те якщо все це відбувається то маємо мікс демократії з вчорашньою ідеологією яка своєю чергою не вивітриться з голів.
20 Серпня 2017, 22:58
Рідко читаю вашу газету.А історію люблю і досліджую з сучасних джерел.Наша радянська історія вся була сфальшована і моє покоління виросло на брехні.І тепер прикро що наші люди ліниві, неосвічені, пасивні й байдужі, чекають месій, а популісти рвуться до влади.
20 Серпня 2017, 23:54
Я не перекладаю вину за деструктивний вплив РПЦ на учнівську молодь особисто на Світлану Сидорук і УКРОП, а закликаю її ворушити ці питання у мізках місцевої влади, серед педагогічної влади та лідерів району, бо таки, правди діти ніде - окрім її, на жаль, не бачу активності інших політиків краю. Та й не забороною в питаннях релігійного впливу треба діяти, а живим словом та роз'ясненням позиції тієї чи іншої релігійної течії, якщо, звісно, не сам є її адептом чи залежним від цього електорату. Стільки уваги я приділив освітянам через те, що у їхніх руках є той матеріал, з якого твориться майбутнє. От, якщо взяти навіть старі часи, то освітян очолювали: Р. Чечотка, який був звільнений з посади заврайвно через свої родинні зв'язки з представниками УПА, та О. Кондратович, котра була жертвою радянських партизан того воєнного часу, фактично ледве вижила від голодної смерті в дитячі роки. Звісно, відкрито вони у ті часи про це не говорили, але ж і не насаджували антиукраїнського духу, як це практикував їхній попередник на посаді заврайвно Р. Куницький, котрого не випадково призначили на цю посаду, оскільки його родина постраждала від бійців УПА за надто прорадянські погляди в повоєнні часи. Освіта, це той інструмент, який першим формує людський матеріал, насамперед його душу і серце. Цим я не хочу кинути тінь на нинішній колектив райво, однак його пасивність у патріотичному вихованні молодих українців на фоні гіперактивності РПЦ навіть у дитсадках - гальмо на шляху європейського поступу нашого краю і своєрідний російський клей. Активність Пася в публічній площині з цих питань останній раз хіба спостерігалась у його прорегіоналівські часи, особливо під час доленосних рішень районної сесії в часи Революції гідності. <br/>Принагідно зауважу ще декілька тез щодо діяльності УПА на території нашого району та його околицях, оскільки обговорюємо публікацію про УПА. Молоді потрібно знати, що в районі діяли різні крила українських повстанців щодо методів визвольної боротьби, тут у Хотешові, існувала школа старшин цього повстанського руху. Зокрема районом шастали бандерівці, мельниківці та, так звані &quot;бульбаші&quot;. Бульбашами називали бійців Тараса Бульби-Боровця, загони якого були сформовані ще до утворення підрозділів УПА(б) і УПА(м). Звісно, що радикальність чи поміркованість у методах боротьби, якщо в умовах війни про це доречно вести мову, залежала від конкретних командирів тієї чи іншої гілки повстанців. В лісах також ходили групи &quot;незалежних&quot; бойовиків, які часто просто уникали мобілізації з чийого б там не було боку. Ну і ліс, як відомо, зайняли численні загони радянських партизанів, які формувало НКВД/КДБ з офіційною легендою - протидії фашистам в тилу. Вже тепер зрозуміло, що до фашистів НКВД відносило не тільки гітлерівців, але й українських повстанців. Присутність партизанів сковувала мобільні можливості бійців УПА і, основне, продуктову базу місцевого населення, яке не могло прокормити всіх їх разом узятих. Подейкують, що саме за активну участь родини Адама Мартинюка у підтримці радянських партизан, навіть особливі заслуги перед ними, йому так легко складалась службова кар'єра по життю. Цей непростий час у роки Другої світової війни народжував і жорстокість з усіх сторін, продукував смерті і горе, але, варто пам'ятати, що нинішня українська державність опирається на плечі українських націоналістів того часу. І ще одне, що варто підкреслити. &quot;Героїзація&quot; ж С. Бандери, який фактично всю війну просидів у німецькому полоні в концтаборі, радянською владою та й нині придумана у Кремлі, аби ніхто ні слова не згадував про Холодний Яр та масову антибільшовицьку боротьбу народу Україні одразу після революції 1917 року, 100 ліття якої ось-ось на носі. А Бандера, мовляв, це галичанин, уніят, вихованець австріяків - то що з нього взяти? Бандит та й годі. А от православні українці завше радо зустрічали Радянську владу, частина з них ще й досі за нею жалкує, ностальгує, якщо не за нею то хоча б за її символами та своєю молодістю...Тому, визволення Каменя-Каширського бійцями УПА, факт, який красномовно заперечує колаборацію УПА з гітлерівцями, показує, що у районі були сили і дух, котрі мріяли про свою незалежну державу, продовжуючи столітні національно-визвольні змагання проти Росії, Польщі та інших поневолювачів українського народу на своїй одвічній прабатьківській землі...
21 Серпня 2017, 00:35
Дуже важлива тема. Для когось незрозуміла, для когось виболена, для когось корисна. Для мене- переосмислена. Дуже сподобались думки, пропозиції. Можу сказати єдине: я погано знаю історію, хоча знаю, що діда Сафрона вбили, за те,що допомагав бандерівцям і бабуся сама виховала шестеро дітей, по спеціальності вчитель історії (але радянський, тому і погано знаю історію), і я переконана, що Україна повстане в нашій боротьбі за мову, свої традиції і історію. І більше не через те, що я УКРОП, а через те, що радянський режим набагато більше зла зробив для України як монголо-татари, поляки, турки. Ми могли просто перестати бути українцями. Це російсько-радянський режим заливає кров&quot;ю і ненавистю сьогодні нашу землю. Тому лише боротьба, але без ненависті і злоби між українцями. Братовбивство, &quot;два гетьмани&quot;- це нищило Україну. І сьогодні в нашому суспільстві ненависті стільки, що аж важко дихати. Ненавидіти можна ворога, але не брата. Бог кожному відміряє свій час і запитає про служіння людям і посіяну правду і любов. Солдатів УПА і любили і ненавиділи, і допомагали і зраджували. Ім тоді було набагато важче, ніж нам сьогодні. Не було б сьогоднішніх жертв за Україну, можливо, ми багато чого так і не зрозуміли. Ці жертви за Україну не були марні. Буду вчитись говорити своєю рідною мовою(ще багато суржику), вчитиму свою історію і будуватимо Україну.
21 Серпня 2017, 00:45
Мав &quot;щастя&quot; бути на уроках суспільствознавства Куницького. З іншого боку читав оригінал акт обслідування злодіянь німецьких загарбників, а саме масових розстрілів, де стоїть підпис у тому числі і Куницького (може однофамілець?). А ще чув розмови про те, як він, чи його рідня кабанів забирали у селян в кінці 40-х. Про А.Мартинюка чув від чоловіка, який проживав з ним в одному гуртожитку Львова в молодості, що він якесь відношення мав до ветельської номенклатури.
21 Серпня 2017, 01:03
Я не можу прочитати, що написано в документі на 4-му аркуші в самому кінці. Олівцем від руки. &quot;Вийнятий із....&quot;??????? Якщо хтось розібрався, то напишіть, будь ласка, оте останнє слово. Спасибі.
21 Серпня 2017, 01:07
# Можу сказати єдине: я погано знаю історію... # Знаєте, це якось нечесно: бути істориком і не знати історії. і навіть ваша відкритість не робить честі вам.
21 Серпня 2017, 01:39
А мені імпонує відвертість і чесність Макарівни, оскільки вона мислить ширше аніж Ви думаєте. Вона, як і ми в своїй більшості, не знаємо справжньої історії, оскільки її нам ніхто толком не написав, а радянська історична &quot;наука&quot; це політика Кремля, спрямована у минуле з розрахунком на майбутнє. Тому, для початку, краще собі зізнатися, що ми щойно починаємо вивчати історію свого краю, своєї церкви і свого поневолення. Є такий лауреат Нобелівської премії Чеслав Мілош, котрий написав книгу &quot;Поневолений розум&quot;, наполегливо рекомендую, особливо історикам, прочитати цю працю повоєнного поета, філософа, письменника польського походження, але європейця за духом. Прочитайте &quot;Історію Європи&quot; Нормана Дейвіса та ще хоча б декілька загальновідомих праць світового рівня і тоді ще раз задасте собі і Макарівні це ж запитання - А ми знаємо історію? Тому, не сприймайте, шановний моралізаторе, світ і сучасність надто спрощено та примітивно, як цього вчили нас з вами. Я не заграю політику С. Сидорук, я підтримую свою землячку, котра за посередництва легальної політичної сили ще й з патріотиною складовою у назві, намагається будувати нове життя і взаємовідносини у своєму краї так як це вміє і так як це розуміє. Критикуючи олігархів -політичних власників партії УКРОП, все ж я бачу певну чесність С. Сидорук перед своїми земляками, принаймні мені так видається з того, що я знаю...
21 Серпня 2017, 02:01
Дякую за корисні поради щодо книг. Обовязково знайду і прочитаю, бо довіряю Вашій думці. Мені імпонують Ваші дописи. Є чому повчитись. А світ і сучасність я не сприймаю спрощено і примітивно, як Ви пишете, швидше навпаки, аж занадто вимогливо. А от щодо укропівців - не радила б сприймати ці улесливі і &quot;щирі&quot; откровення буквально. знаю, що кажу.
21 Серпня 2017, 02:31
&quot;Щирі&quot; і улесливі одкровення на мене не особливо діють, але ж і реальної публічної особи в районі, яка б реально займалася сякою-такою політикою, я також не бачу. Потужною особистістю, котру я поважаю часами скубаючи)), є Вероніка Романович. Однак, складається таке враження, що вона часом втрачає береги та реалії життя, беручись за непідйомні та невдячні справи, особливо в царині богині Юстиції. Я завжди підтримував Б. Козіка, але де він у публічній площині окрім сторінки ФБ? Пташник, як міг так впливав на розвиток подій, нині йому зраненому тілесно й душевно щось пропонувати чи підказувати у мене бракує совісті. Звичайно, є інші менш відомі чи харизматичі особи у районі, однак я їх, мабуть, не знаю, як і Вас особисто. Тому й завдячую хоч комусь у районі, що ворушить, будить людей до думки. Ну не топтати ж мені жінку-політика тільки за те, що повірила дніпропетровським прохіндеям в особі Корбана, котрі підіслали в район людей Палиці з &quot;добрими намірами&quot;. Починають же ж всі за &quot;здравіє&quot;, а закінчують також майже всі однаково і нема на те ради)) Саме тому, якщо Ви помітили, я не співаю деферамбів жодній політичній силі, підтримую лише тих, хто бореться за державність, справедливість і гідність українців. При цьому на дух не сприймаю популістів та тих, хто обіцяє - вже цього разу ми постараємось вас не надурити...Отож, вибір не великий, тим паче у районі!
21 Серпня 2017, 02:39
&quot;визволення Каменя-Каширського бійцями УПА&quot;: цей день мав би трохи по іншому висвітлитися не тільки в місцевій пресі але й бажано в Українській але він пройшов майже непомітно. Гірше того що голова РДА також не знайшов часу або людей щоб цей день був визначений перед принаймі областю через те, що поки не бачу у ФБ публікацій відносно цього дня. Хіба що Світлана Макарівна потім перепостить Їх на своїй сторінці вже вкотре. Думаю що так і буде тому що це сильний день, стрижень сьогодення - боротьба українців проти окупантів.
21 Серпня 2017, 02:47
Привозив свою пасію в далекому 2000 до Каменя і їй,-жительці великого міста від народження,впав у вічі контраст в автівках, одязі, будинках. Жаль, що не можу її привезти в 2017 році, бо контраст розмився і він майже не помітний. Який влив політиків на такі зміни?
21 Серпня 2017, 02:53
Чому тільки Макарівна перепощує Дунайчука, вірніше те, що йому підготують служби? А Інна Бігун, хіба вона не докладається до промоції району та її очільників? При цьому погоджуюсь з думкою, що політичні можливості цього історичного факту в районі майже не використали, ще бояться цієї теми, а вказівки від Гунчика &quot;весело встретить Новий год&quot; не було. Добре, що хоча б сайт не оминув такої нагоди. А от вже на День Незалежності все буде &quot;по-людськи&quot;, згідно з рекомендаціями та таємною вечерею в бік Бузак, бо ж таки &quot;празнічок&quot; ше й офіційний)) Мо', й Тетяну Михайлівну підключать до підготовки, аби солідніще виглядало те все...
21 Серпня 2017, 02:59
Виконуються заповіти Ілліча про поступове стирання &quot;разници между городом и деревней&quot; ))
21 Серпня 2017, 03:41
&quot;Чому тільки Макарівна перепощує Дунайчука, вірніше те, що йому підготують служби&quot;: можливо через те, що його сторінка на ФБ є особистою й остання робота на якій він працював зазначена Райсанепідемстанція. Принаймі останнє що я бачив.
21 Серпня 2017, 12:38
&quot;Тетяну Михайлівну підключать до підготовки, аби солідніще виглядало те все.&quot;: то це точно, так таки так. Все виглядає в рамках та в межах особистого світогляду та своїх так би мовити друзів і взагалі українська влада з часів кучми далі не пішла все у межах тільки &quot;рідних друзів&quot;.
21 Серпня 2017, 12:40
&quot;От, якщо взяти навіть старі часи, то освітян очолювали: Р. Чечотка, який був звільнений з посади заврайвно через свої родинні зв'язки з представниками УПА&quot; - от тільки не треба смішити тих камінських людей, які добре знають старого і відданого комуніста Р. Чечотку . І не треба тут з нього робити &quot;репресованого комуністами&quot; страждальця .Якби його родина справді мала хоч якісь зв'язки із УПА , то його не тільки б в КПРС не прийняли , а на будь яку керівну посаду не пропустили . <br/>Тим більше, що після так званого &quot;звільнення з посади заврайвно&quot; він працював на вищих за рангом посадах радянської держслужби.
21 Серпня 2017, 13:14
Мені нема потреби придумувати факти з життя району, тим паче щодо відомих і знакових людей району. Була окрема постанова ЦК про порушення у кадровій політиці обкомів партії щодо недопущення родичів бандерівців, українських буржуазних націоналістів, як тоді називали упівців. Тоді втратили посади у районі не тільки Чечотка, звільнили, нині вже покійних, директора школи #2 Михайла Гарбарчука, інструктора райкому Ю. Поповича та деяких інших. Така чистка відбулась і в інших районах та областях західної України через ознаки пробудження демократичних рухів після відлиги Горбачова. Мені нема потреби видумувати смажені факти, тим паче щодо відомих людей району. Молодь повинна знати про смертельну боязнь Кремля відновлення націоналістичного руху в Україні...
21 Серпня 2017, 15:14
А, як пан Хрін пояснить, що ексбандерівець Чечотка братається з багатіями Донецька? Декілька разів біля його садиби був шикарний кросовер з номерами АН, а з вікон ширилися звуки застілля.
21 Серпня 2017, 16:26
Не плутайте божий дар з яєчнею. Чечотку, як і інших посадовців, звільняли тоді тільки за те, що він мав родинні зв'язки з УБН (укр.бурж. нац.), а не за те що він ексбандерівець. Щодо автівок донецької реєстрації, то їх шастає Україною стільки, що годі перелічити, адже на початках бойових дій їх спродували за півціни на вільному ринку. Знаючи Чечотку, як порядну і розумну людину, впевнений, що з сепаратистами він би не поширював &quot;звуки застілля&quot;. Одразу, запобігаючи можливим докорам мені щодо гріхів Чечотки, а найбільший - це місце під забудову біля басейну- скажу наступне. Там давно пора навести сякий-такий лад, забравши з центру міста трущоби/курятники/свинарники, в яких розводяться щури біля районного суду, створюючи загрозу знищення хвостатими найбільш резонансних судових справ. А якщо серйозно, то землевпорядники розглядають на картах тільки ту територію, яка офіційно надана в користування і за яку сплачуються податки, все решта - вільна територія. Рано чи пізно понад басейном розчистять ці авгієві стайні - самозахвати, оскільки на жодній землевпорядній карті там нічого офіційного нема. Тому, Роман Дмитрович, вочевидь, вже давно, на всяк випадок, на сповіді покаявся у цьому &quot;гріхові&quot;, за напоумленням когось з церковних достойників чітко і виразно тричі виголосив Отче наш, пожертвував на церкву якусь дещицю і спить собі спокійно. Більше того, я б того місця і даремно не взяв, оскільки ні ставка, ні млинка там не заведеш. Навіть всілякі роззяви підслуховують застільні розмови. Відтак, аби закрити тему скажу. Ця прекрасна сім'я свого часу додала місту і району певної харизми, інтелігентності та розважливості у житті. У них чудові і розумні діти, виховані щирими патріотами України. Тому, заздрість і гріх - це одного поля ягоди, вони переважно часто гіркі і не придатні до споживання...
21 Серпня 2017, 16:33
Другий аркуш має речення: &quot;З-під ніг обсувалася глина зі свіжо виконаних ворожих становищ&quot;. Але даруйте в Камені глина мало де є, а поблизу Горки й тим більше її нема.
21 Серпня 2017, 17:23
Не все так просто, як здається, бо хибною є практика ділити усіх на патріотів і непатріотів. Хибність у відсутності критерію патріотизму взагалі і українського, зокрема. Після другої світової хтось вірив у відродження української незалежності, а хтось взявся приживатись до нового режиму. Такі переважали над першими. Йшли в комсомол, в компартію, в голови колгоспів, в НКВД-МГБ-КГБ. Вони не стали вірними ленінцями, бо цей вид людства вивівся після чисток в 30-тих минулого сторіччя, але стали політичними маргіналами. У 1991 році вони вийшли з КПСС після заборони її діяльності. Вони проголосували за незалежність, бо за це не загрожувало покарання. Вони не сепаратисти, бо за це можуть покарати, але старих зв’язків не втрачають.
21 Серпня 2017, 18:22
Звичайно, що не все так просто. Цілком погоджуюсь з вашою тезою щодо відносності патріотизму, ідеологічних поглядів загалом та комуністичних зокрема. Якщо взяти середовище патріотів, то навіть бандерівці і мельниківці, які вважали себе правим крилом в українському націоналізмі, мали різні погляди на ідеологію та методи боротьби за державність. Навіть ідеологи українського націоналізму Міхновський та Донцов по-різному &quot;любили&quot; Україну, різною бачили її майбутнє. Схожа ситуація була й у комуністів. Ви ж пам'ятаєте, що до влади у 1917 році прийшли так звані більшовики на чолі з Леніним, Троцьким та іншою братією. У цьому русі панував перманентний ревізіонізм, причому він всіх влаштовував, оскільки прихильниками комуністичної ідеї, яка взята з від єврейських кібуців, були також різні верстви населення. Селяни і робітники під різним кутом зору дивились на поняття приватної власності, а мислителі - на відношення цієї ідеології до релігії. Перемогла бідність та імперський синдром Росії, котра в своїй агонії царського укладу все ж знайшла варіант утримати імперію від розпаду на найближчі майже 100 років. Тому, справді, після голодомору 33-х років, репресій-37-го року фактично не лишилося рафінованих комуністів, їх лави поповнювалися затурканою молоддю з сіл, котрій у владі, особливо в правоохоронних органах, відкривалися нові горизонти і можливості, багато хто успішно ними скористався. Друга світова війна, Перемога над нацизмом в Європі, а сталіністів в Росії перезавантажила стереотипи мислення які склалися в так звану Імперіалістичну війну(Першу світову), закріпивши новий світоустрій та подавши надію на певну стабільність у світі на якийсь період. В імперській Росії з новою назвою СССР, Конституція якого гарантувала свободи людини, братніх республік, аж до відокремлення!!!, утворився новий клас управлінців, яких потребувалась небачена маса (східна Європа потребувала допомоги &quot;визволителів&quot;), що також облаштовували життя своєї родини вже у більш-менш безкровний спосіб. Щоправда, треба було написати заяву у компартію, в колгосп та ще туди, куди скажуть ( в сексоти, депутати, народні дружинники, комсомол тощо). Так і жили, отримуючи зарплати, житло, путівки на відпочинок, премії та пайки. Тому, вести мову про чистоту переконань тут не доводиться, люди послуговувались філософією Маркса, &quot;бытиё определяет сознание&quot;, забуваючи при цьому його основне кредо, як філософа &quot;Всё поддаю сомнению!&quot; <br/>Поліщуки нічим особливим не відрізнялися у своїх поглядах на пристосування до мінливого життя, позаяк існувало основне завдання та основний інстинкт - вижити!!! Це вже пізніше американці зняли фільм &quot;Основний інстинкт&quot; із незрівнянною акторкою Шерон Стоун, яка без майтків звабливо перекладає нога на ногу перед екраном телекамери, змістивши основний інстинкт у бік Зіґмунда Фройда. Вижити треба було будь-якою ціною. Тому цю ціну обирали залежно від світогляду, домашнього та родинного виховання, часом на рівні підсвідомості та страху чи розрахунку. Одні йшли у ряди повстанців, інші - у поліцаї, треті - на тяжку працю у колгосп, дехто - втікав у світ за очі. Така ж ситуація, як і у часи Революції гідності, нічого нового... Свобода дій - далі нікуди! Відтак, ви маєте абсолютну рацію, що все відносне. Навіть є відповідний науковий термін - релятивізм, він є ніби протилежним до догматизму. Ним часто послуговуються популісти, пристосуванці, котрі на будь-яке твердження скажуть - та то все відносне. І, як не дивно, будуть праві у цьому своєму філософському твердженні...
21 Серпня 2017, 18:36
Хтось дуже влучно &quot;порядній і розумній людині&quot; дав кличку Фокс. І цим все сказано, видно хтось із друзів, що його добре знав.
21 Серпня 2017, 18:54
А Бігуниха не надто старається репостити Дунайчука,Гунчика,Порошенка.Мо&quot; бачить шо прийде кінець життю по новому і наступлять часи&quot; ТІЛЬКИ РАЗОМ&quot;.Але якшо попроситься то її туди заберуть з руками і ногами.
21 Серпня 2017, 19:03
ото загнули.. Чечотка вже екс-бандерівець , Ростислав Кухтєй теж мав відношення до УПА , бо жив в хаті колишнього повстанця чи його знайомого ...<br/>Воістину , перефразовуючи Черчіля : &quot;Комуністи минулого вже називають себе націоналістами чи бандерівцями-упівцями ..&quot;<br/>А різні Хріни їм створюють належний піар...<br/>ПІПЕЦЬ..<br/>ТОБТО ,<br/>ЗАВІСА..<br/>)))))))))))))))
21 Серпня 2017, 19:11
Вочевидь Ви, Оленко, більше і достеменно знаєте за мене деталей щодо нашого персонажу. Я з ним у чужому садку груші не крав, тому і вжив такі слова...))) Врешті, навіть Леонід Макарович має схоже псевдо серед свого близького оточення, хто з нас без гріха? )) Перефразувавши відому середньовічну істину, отримаємо: &quot; Епоха радянського &quot;відродження&quot; потребувала &quot;геніїв&quot; і народжувала &quot;геніїв&quot;, у нашому випадку Фоксів. Перечитайте Франкового &quot;Лиса Микиту&quot;, особливо його передмову до свого другого видання, про нібито плагіатство автора з цією казкою, там багато чого є цікавого і про Фокса і про Нанаситного й, врешті, про Царя лісу в масштабах людського світу. Тому, все відносне, релятивізм, тру-ля-ля... ))
21 Серпня 2017, 20:16
16:11 21.08.2017<br/>Фокс - персонаж мультика про капітана Врунгеля, а не казки Лис Микита.
21 Серпня 2017, 22:14
А ще Фокс - це персонаж (бандюк) фільму Говорухіна &quot;Місце зустрічі змінити не можна&quot; )) Ось саме на нього і схожий Чечотка ,тому й отримав таке прізвисько
21 Серпня 2017, 22:33
Як казала тьотя Соня із Одеси: &quot;Ой, я вас умоляю...&quot;, знайшли у Камені мафію та її Хрещеного батька. У ті часи, коли за владу і доступ до корита одне одному могли привселюдно на Площі культури серед білого дня перегризти горло, такі замовні опуси на районному рівні коштували від 50 долярів і стаття видавалась &quot;під ключ&quot; з датою і місцем публікації. Врешті, світ такий непередбачуваний, що класти пальця на колодку за чужі вчинки річ не вдячна, пальців не вистачить. Я написав те, у чому з існуючої інформацї був впевнений. А піарити Кухтея чи Чечотку мені нема ні сенсу, ні змісту -вони свої пісні вже відспівали. Я лишень назвав факт, який мав місце в історії нашого краю. І не всі Панаси у районі, навіть ті хто з бандерівськими прапорами селфить свою мармизу, годяться в адьютанти окремим керівникам районного рівня минулого, нехай і радянського часу. Не той калібр, як кажуть, ні по рівню освіченості, ні за іншими показниками...
21 Серпня 2017, 22:46
Ну йолки-палки , виявляється , що без &quot; окремих керівників районного рівня минулого, нехай і радянського часу &quot; нам аж ніяк не побудувати незалежну і сильну Україну ! А як же Польща , країни Прибалтики ,Чехія ,що відразу ж провели належну люстрацію і декомунізацію - і о диво! Вони далеко попереду нас і навіть в Єросоюзі! А тут без компартійних хамелеонів-чечоток нам ну ніяк не обійтись...
21 Серпня 2017, 23:01
&quot;треба було написати заяву у компартію, в колгосп та ще туди, куди скажуть&quot;: аж пре цікавлять факти куди Ви шановний писали заяви або й Ваші предки. Позаяк про себе можу сказати таке, що дійсно писав заяву до комсомолу але вже десь у 17 чи то навіть у 18 років оскільки гірко сказати про таке; у ВПТУ-4 не брали або взяли тільки протягом тижня &quot;засунули&quot; в комсомол про який я забув вже на другий день. Правда ще раз &quot;протянули&quot; здається в інституті через рік навчання в ВПТУ-4 та п&quot;яти років роботи робітником. Ще раз чи два почув про комуністичну лінію в інституті коли громили &quot;Народний рух&quot; але Їх у той час вже ніхто не слухав. Де подівся комсомольський квиток якщо він у мене був просто не пам&quot;ятаю. Привіз з інституту додому тільки профспілковий квиток та диплом з ромбом. Ромб з гербом радянського союзу також десь подівся, залишився тільки диплом якого я приблизно чотири чи п&quot;ять разів використав коли йшов на службу в державні установи із них три вдалих по п&quot;ять-шість років у кожній. )))))))) Ось Вам і весь статок з радянського союзу))))))).
21 Серпня 2017, 23:14
Змушений себе цитувати, хоча й вчорашнього у цьому обговоренні: &quot; Пора також красно дякувати &quot;досвідченим&quot; діячам профспілкового, методичного та іншого &quot;передового&quot; руху в освітянських колективах району, позаяк їх лідери вже кілька разів використали свій термін &quot;придатності&quot;, чим провести декомунізацію цих живих символів світлого минулого...&quot;. Як Вам ще поклястися у тому, що нікого я не піарю, не просуваю і не бачу у тому потреби. А писати, що раніше всі були &quot;казли&quot;, а тепер суцільні цяці - себе не поважати. І щодо люстрації. Не піартеся безпідставно. Польське люстраційне законодавство сформувалося тільки у 2006-2007 роках, сама люстрація також була не одномоментною і чистою. Леха Валенсу до цих пір частина поляків вважає резидентом КДБ. Нам би хоча б кілька таких &quot;резидентів&quot;. І найголовніше - і прибалти, і поляки стали європейцями через те, що там були зрілі громадянські суспільства. Ця зрілість для поляків коштувала 4 розподілам і двом офіційним зникненням держави, як такої - у 1795 та 1939 роках. Прибалти ж свою міць гартували також не легше. Вільнюс і досі дехто вважає білоруським містом, відтак Даля Гріабускайте недаремно як може захищає Україну, бо знає, що втративши Україну впаде й Литва. У Таліні на 90-і роки залишилось тільки біля 8% естонців... Чи ви настільки наївні та романтик, що вважаєте, що всі Президенти України, які були практично ставлениками Кремля - хотіли чи могли проведуть вам люстрацію. Дай Бог вже зараз за рік - два повилущувати основних кротів спецслужб Росії з силових відомств України та з Печерських пагорбів. А ми про &quot;хрещеного батька&quot; сільської вошивої мафії тут списи ламаємо ...
21 Серпня 2017, 23:54
&quot;А ми про &quot;хрещеного батька&quot; сільської вошивої мафії тут списи ламаємо&quot;: нічого вошивий, цей вошивий здав скільки міг усю промисловість району в тому числі Малозавод. Потім біля суду два приміщення здав тілки правда собі, ще одне приміщення здав собі у районі першого та другого садочка де тепер знаходиться Міст-Експрес, ще здав казна скільки. Мовчать усі скільки здав. Ви коли почали його піарити та його дітей хоча б спитали своїх у &quot;Свободі&quot; оскільки так думається Вас &quot;підібрали&quot; але вже сьогодні незнаю хто саме чи у &quot;Свободі&quot; чи вже в &quot;Континніумі&quot;.
22 Серпня 2017, 00:04
Заздрість - це гріх! Не судіть і судимі не будете))
22 Серпня 2017, 00:06
а починалося все з патріотичної статті. а до чого звелося??? от так в нас кожну добру справу спаплюжать
22 Серпня 2017, 00:13
Яке ж ти дріб'язкове .. В тебе в родині часом стукачів-сексотів не було? )) <br/>Моє посилання на інший сайт стосувалось Р. Чечотки , а не просто поширення інфи
22 Серпня 2017, 00:20
Хрін має триєдиний образ: номенклатурник-редактор районної газети-науковець Колб (за версією Каменя). Заплутав капітально хрін розкрутиш такого.
22 Серпня 2017, 00:48
Початок був: &quot; Слава Україні&quot;, давайте просто скажем: &quot;Героям Слава&quot;.
22 Серпня 2017, 01:56
&quot;Заздрість - це гріх! Не судіть і судимі не будете))&quot;: ось так і живе український народ сьогодні, дожився до того що злодіям заздрять. Тому ще нам довго жити принаймі тут до &quot;Героям Слава&quot;.
22 Серпня 2017, 02:17
Ти, чоловіче, навіть не розумієш іронії та сарказму по відношенню до свого розпатякування. Є танцюристи, яким все щось заважає. Вже ж, здавалося б, при твоїй освіченості та обізнаності, що декларуєш на цьому сайті, вести успішний бізнес -раз плюнути. Ні, все і всі заважають, а порадити всім і вся - прошу дуже. Це пролетарська неспроможність, образа на весь світ - ось і всі успіхи, зо називається - ні собі, ні людям. Навіть в УКроп і то не приймають!
22 Серпня 2017, 02:50
&quot;Навіть в УКроп і то не приймають!&quot;: хто Вам говорив про те, що Ми туди просимося? Ось і Ви зі своїм сарказмом не справились. Але відносно бізнесу то Ви праві дійсно в К-Каширську побудувати бізнес це раз плюнути і тому у принципі Я тому радий що в К-Каширську ще можна побудувати бізнес, достатньо тільки дати оголошення про оренду площі і ще крім того знати хто на що вчився. Про пролетарську не спроможність Ви також сказали правду то це дійсно так, дійсно Я пролетаріат але пролетаріат вагони не гонить десь казали. Вони просто звикли працювати або руками або головою.
22 Серпня 2017, 02:50
Відчувається, що роки беруть своє, бо більшість панів тут тільки й вихваляються, які файні хлопи тут керували за совка, знецінивши потенціал нових поколінь, які непомітно, а інколи й підступно йдуть на зміну. Для прикладу візьмемо на перший погляд дуже далеку аналогію життєвого поступу, -місцевий басейн, який багато років був і є акумулятором сміття. Але хтось додумався туди напустити трохи води і там почав формуватися новий біоценоз з водною рослинністю і на диво багатою фауною (мальки риб, личинки бабок, водяні клопи, водомірки, мотилі, пуголовки і багато чого ще), правда сміття теж є.
22 Серпня 2017, 10:22
Ізя,ти знов шось бекнув...
22 Серпня 2017, 10:55
&quot;Ви коли почали його піарити та його дітей хоча б спитали своїх у &quot;Свободі&quot; оскільки так думається Вас &quot;підібрали&quot; але вже сьогодні незнаю хто саме чи у &quot;Свободі&quot; чи вже в &quot;Континніумі&quot;&quot; - щось ти Камінь геть забрехався чи зап .. здився . Яке відношення має Чечотка до &quot;Свободи&quot; чи &quot;Континіума&quot; ? Наскільки відомо , він раніше ще з 2006 року був в Юліній &quot;Батьківщині&quot; чи БЮТі . І зять його Роман Завадович тоже . Зараз він очолює Камінь-Каширський районний осередок &quot;Батьківщини&quot; .
22 Серпня 2017, 12:37
&quot;ти Камінь геть забрехався&quot;: шановний Ви перечитайте написане мною я полеміку не веду з &quot;бютом&quot;, а із іншою особою, слово &quot;підібрали&quot; зовсім до іншої людини.
22 Серпня 2017, 13:11
То &quot;рибка&quot; вже нервує, чи просто настаттє?
22 Серпня 2017, 13:23
Та ні не нервую,роботи багато.Серпень,все таки, надворі.
22 Серпня 2017, 13:29
&quot;Яке відношення має Чечотка до &quot;Свободи&quot; чи &quot;Континіума&quot;&quot;: тут зовсім дві протилежності то це правда. Перша та що &quot;Свобода&quot; у свій час нарешті дочекалася коли Вони того пана скинуть з п&quot;єдесталу навіть аби лиш з допомогою такого самого Суса. Друге це те, що &quot;Континніум&quot; у свій час отримав з рук того самого пана Наш з Вами &quot;Маслозавод&quot; тому тут ніякого протиріччя немає зовсім навпаки, протиріччя у того чоловіка який говорить у свій час про &quot;Свободу&quot; як про передову з його погляду організацію, а тут же сьогодні говорить про Нашого з Вами пана та про його дітей як про щось позитивне у Нашому випадку. Ось про кого він очевидно мав на увазі коли говорив що слід вибирати депутатом для Нас &quot;свою&quot; людину і це його очевидно для Нас пропозиція. &quot;Своя&quot; людина це пропозиція з клану Чечотки. Дякуємо вже мали тут цей &quot;хліб&quot; але одразу скажемо, що цей &quot;хліб&quot; тут вже кислий, не пройде.
22 Серпня 2017, 13:32
&quot; почав формуватися новий біоценоз з водною рослинністю &quot;: природа бере своє. Як чудово Ви можете спостерігати за природою. Про бджолу це просто супер. Тепер буду &quot;ловити&quot; ЇЇ. Зараз у лісах повно місць для ЇЇ розселення.
22 Серпня 2017, 13:46
Дякую пане Камінь. Хоч і підтоптало життя, і залізяками по життю зайнятий в теорії, але крихти пізнавальні щодо природи від тих, що були в дитинстві ще залишилися. Чи добре це, хто зна, але життя моє робить трохи цікавішим. Бджола-тесляр, як і богомоли та цвіркуни переселяються з півдня до Каменя, як наслідок глобальної зміни клімату (на мою думку). Ловити цю бджолу не треба, бо вона не живе у вулику, тай за інформацією з Інтернету меду не дає, а робить у трухлявій деревині шестигранні комірки в декілька поверхів, куди нектар і пилок таки приносить для потомства.
22 Серпня 2017, 15:08
Вже кілька років вами мусолиться &quot;думка&quot; про те, що хтось комусь віддав чи продав маслозавод у райцентрі. Ця колешня з кількома цистернами і десятком-другим труб з нержавійки фактично не мала вже жодної вартості при ліквідації колгоспів, окрім хіба самого металу та території. Ще при прозябанні СССР маслозавод дихав на ладан, оскільки колгоспи продукували стільки ж молока як каміньські кози Шестої та деяких інших власників рогатих разом взяті. Через цю ж причину Єремеєв, прибравши до рук цей &quot;завод&quot;, не відновлював тут виробництво і не вкладав у нього кошти, рентабельніше було возити молоковоз-два молока у Ковель. Викиньте з голови ту схоластику, що якби каміньчуки обома руками і зубами трималися за молокозавод, доз, сільгосптехніку та інші підприємства району, то все було б гаразд, масло та кефір лилися б рікою, а для простого люду була б даремна маслянка для свиней. Крам прибрав СХТ до своїх рук і що з того? Там ремонтують комбайни, трактори та іншу с/г техніку? Тому, звинувачувати районну владу, що вона віддала Єремеєву збитковий &quot;чемодан без ручки&quot; - себе не поважати, я вже мовчу про те, що дуримо молодь, яка не знає реального стану справ. Нині на рівні держави пропонується пакет підприємств для приватизації, причому окремі з них є й бюджетоутворюючі. Чому ніхто, окрім Юльки, не репетує - всьо пропало!!! Та тому, що державні дотації цим підприємствам часто перевищують сплачені податки в казну. Тому, не потрібно своїм куцим світоглядом запускати вірус окремим молодим людям в голови і обгаджувати всіх і вся навколо за захланність. Ваша вчорашня &quot;декларація&quot; про життєві здобутки &quot; ... Ось Вам і весь статок з радянського союзу))))))).&quot; багато про що говорить. Балаболити - це не орати і сіяти. Таких &quot;пролетарів&quot; ми вже проходили, вони свою обмеженість завжди списували на інших винуватців. Тут колись наводився приклад Анатолія Сверби, який розпочинав свій бізнес з продажу &quot;чигунів&quot;, лопат, вил та іншого реманенту з кузова вантажного автомобіля на базарі. Йому ніхто нічого не винуватий, він працював працює для себе і створює робочі місця іншим. Так живе весь світ. Хоча &quot;спеців&quot; залити йому сала за шкіру також знайдеться чимало, всі вони &quot;пролетарського&quot; походження, часто з бабцею наймичкою у зловісного пана...
22 Серпня 2017, 18:46
&quot;трималися за молокозавод, доз, сільгосптехніку та інші підприємства району,&quot;: чого там сьогодні бувший маслозавод також переживає свою історію. На цій території розташована автоколона того самого керівника БЮТ, виробляються меблі, латаються диски тобто його пороздерали на куски як цілісний майновий комплекс, має ту саму злощасну трубу яка височіє над К-Каширським та власне вже під землею очисні споруди за яку у свій час Чонобильський фонд вклав чималі кошти. Тому у принципі маслозавод теж не пропав теплиться ще життя у ньому. Ми тепер сьогодні дійсно не можемо сказати міг він бути чи не міг тим яким був але якщо подивитися на сусідів - на Ратнівщину, Любомль, Шацьк куди не дотягнулася рука Єремеєва то можемо сказати що він міг бути й далі тим яким був але просто маркетингова думка цього пана не справилась зі своїм завданням. У Європі сир або масло це ексклюзивний вибір, торгова марка тому масло К-Каширське або сир міг би продаватися і його брали б не так як безликий КОМО якому й зараз не довіряють. Довіряють простому дядьку який продає простий виріб, а не розпіарений до небес КОМО який так і не вийшов зі свого зашморгу гігантоманії. У той час панові Єремеєву просто забракло не тільки розуму зі своїми однодумцями але й забракло грошей тому він вирішив оптимізувати свій бізнес,порізати в одному місці й додати в іншому але він не врахував, що Новий товар щоб його продати слід довго йти до успіху. Тому він й роздерибанив сусідів для того щоб побудуввти своє майже у центрі Волині але й у тому місці також не втримався оскільки він забув що Ковель це портове місто й сир куплятимуть швидше всього Європейський, або РОійський який набагато був у той час дешевший, а не лиш його. Ось так він і бовтався то до Європи то до Росії що врешті решт й змусило його проголосувати за закони 16 січня. Напевно на другий день проснувся у холодному поту коли згадав що він вчора наробив. Такого ще він не переживав від того часу коли порізав К-Каширський маслозавод але коли немає то його й немає до останньоє краплі поту й не було.
22 Серпня 2017, 19:36
Якщо Каменю так пече той маслозавод, то для довідки додам, що покійний пан Ігорко Єремєєв умудрився &quot;порізати&quot; молокозавод щей у Вінниці, а він там набагато більший був за камінський.
22 Серпня 2017, 21:07
&quot;Ваша вчорашня &quot;декларація&quot; про життєві здобутки&quot;: моя декларація це по суті відповідь тим хто так наполегливо намагається прищепити мені ортодокса радянського союзу, тому Що мене поєднує з ссср то читай у тій декларації. Своє свідоме життя прожив в Незалежній Україні і усі свої знання віддавав саме Українській державі і тому сьогодні я дійсно можу сказати:&quot; Слава Україні - Героям Слава&quot; поскільки я вірю в людей які приходять після Нас.
25 Серпня 2017, 00:51
&quot;колись наводився приклад Анатолія Сверби, який розпочинав свій бізнес з продажу &quot;чигунів&quot;, лопат, вил та іншого реманенту з кузова вантажного автомобіля на базарі.&quot;: Я можу Вас так зрозуміти, що для Вас єдиним і неповторним супергероєм може бути така людина яка розпочинавши з &quot;чугунів&quot; добилася свого ставши богатою та у принципі незалежною оскільки має гроші і гроші передусім. Так у свій час я багато бачив таких людей які розпочинали тут в К-Каширську, навіть бачив пана з кульком з цукерками який приходив у податкову звітуватися до інспектора, вибачаюсь до К-Каширської податкової який потім став засновником імперії &quot;Наш Край&quot;. Але кожна людина стоїть на свому місті і виконує свою роботу від свого вміння та щирого бажання стати кращим. Тому я нерозумію Ваш пафос відносно Моєї особи в зв&quot;язку із тим, що особисто я виконував роботу за яку Мені платили і платила передусім держава й більш ніхто тут Мені в К-Каширську не платив тому очевидно, що Ви й наголошуєте на тому що Мені у слід &quot;плювали&quot; і ще через те, що у Вас очевидно кишка мала неповнопровідна. Тут вибачайте.
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39