Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Медична реформа: на думку жителів Камінь-Каширщини «наплювали»
12:20 13.09.2017
1175

Народний депутат України Ігор Гузь висловив думку, що створення у Волинській області всього трьох госпітальних округів – це принципове рішення голови Волинської облдержадміністрації. Про це він повідомив на своїй сторінці у Фейсбук.

«Сьогодні Уряд має прийняти абсолютно помилкове рішення про створення на Волині всього трьох госпітальних округів. Думку та позицію Волинської обласної ради та громад з Володимир-Волинського, Камінь-Каширського, Любомльського та Шацького районів не почули або ж скажемо чесно просто наплювали...

Можемо спільно подякувати за це рішення голові ОДА Володимиру Гунчику котрий більше року, принципово і системно "воював" за такий результат і розміняв інтереси краян на нестримне бажання політично помститися своїм супротивникам» – йдеться у дописі Ігоря Гузя.


Коментарі

Камінь

13:47 13.09.2017

Помста Павліка Морозова. Хто його народив, виростив він тих здав задля світлого майбутнього комунізму де усім по потребам але з усіх по можливостях. Ось найголовніше у сьогоднішній декомунізації, а що з"їли? Не перейменування вулиць та площ але найголовніше це здача так званого вчорашнього соціалістичного найбання але вірніше вкидання Волинських громадян у прірву теж так само капіталістичних диких відносин через те, що здача цілих чотирьох районів у прийми Ковельскій мафії це чи не найголовніше у роботі голови ОДА. Можна подумати що хтось когось буде возити до Ковеля. Будете здихати тут в К-Каширську, Любешівці в Любешові, а Манневичани в Маневичах, Ратнівчани в Ратно. Хіба що Ратнівчани зможуть поїхати підлікуватися до Бреста, оскільки й так половина Ратнівчан вже там працює і до Бреста для Них їздити ближче як до Ковеля.

Каменю

14:29 13.09.2017

Народили його чесні, порядні і шановані в районі батьки! І не треба обзиватися, показувати пальцями і прикривати свою бездіяльність таким собі патякалам, як автори критики прийнятих рішень. Камінь-Каширський район не такий вже значний центр, щоб взяти на себе велику відповідальність ще й за інші райони. Все хіхоньки та хахоньки, то підмажуть, то підспівають, то наобіцяють, а результати де? А ось він і результат. І не голови ОДА, а кожної районної ланки від першого року Незалежності.

Слава Україні!

15:24 13.09.2017

Камінь-Каширський район є аутсайдером практично у всіх напрямках, тож не дивно, що і створення госпітального округу нам не довірили.
Самі у всьому винні!

Камінь

15:40 13.09.2017

Нічого подібного. Дійсно народили його тато й мама і на цьому дякуємо за такого але виховала його вулиця іменем якого вони вже встигли перейменувати але звісно став вони таким не через те, що у свій час побачили схід сонця над Циром, такими вони стали через бабло якого вони у свій час в К-Каширську не бачили але побачили коли виїхали ще у 16 років з К-Каширська. Ось бабло й затьмило їм ясні очі, такі обнадійливі, такі правдиві як наше сонце сталін у свій час інакше більш нічого у свій час вони й бачили.

Каменю

15:58 13.09.2017

Каденчуку йди краще і проспися. Ти нічого для району не зробив, щоб ще когось критикувати. Сидиш вдома в теплі і несеш в інтернеті різну ахінею. Йди і зроби що-небудь корисне.

Каміню

16:11 13.09.2017

А ті, що заробляють бабло по 200 грн на виборах та підспівувавчі на "калиновій сопілці" УКРОПу хіба не на гроші злакомилися? Одні брали "чистоганом" біля урни за голос, інші - від "кропців", що шастали районом і округом від Бєні та К* "породистими щенятами", посадами та конвертами з рук чи хоча б обіцянкою цього в майбутньому. Всі на перший план ставлять гроші, або політичні цілі, щоб вже ці гроші гребсти лопатою. Виборці є лише інструментарієм з добування багатств. Тому не варто тут розпатякувати, потрібно голосувати за своїх людей, що не пов'язані з олігархатом. Навіть Гузь, який на об'єктив бідкався за 5 госпітальних округів на область, хіба не розумів примарності своїх слів? Він же не ідіот, що не розуміє можливостей і реальності мати два медичних округи у своїй зоні впливу. Звичайно, що винувата у всьому політична боротьба, однак "хитромудрим" каміньчукам, що ухмиляються собі у вуса, уникаючи при цьому мобілізації, пиляючи бездумно ліс, копаючи бурштин та соваючи "бляхи" з Литви і Польщі варто заглядати частіше у дзеркало реалій! Гунчик, можливо, й був би не проти, але коли його земляки "кинули" і не раз по-крупному, великого бажання у нього пливти проти течії, переконувати київських перців, повірте, немає!

Камінь

16:47 13.09.2017

"Тому не варто тут розпатякувати, потрібно голосувати за своїх людей, що не пов'язані з олігархатом.": ООО, шановний, часом за своїх не проголосували тут на К-Каширщині? Скрізь маємо своїх. Районна рада на чолі з паном Сусом та разом із так званою "Солідарністю", пан голова РДА теж свій то де ж там робота "своїх"? Кого тут зі своїх на останні вибори поставив пан голова ОДА, десь п"ятим чи шостим. "Свої" валять район вже більш як вісім років підряд і в тому числі три останніх, а "чужі" намагаються ще втримати від розвалу те що набудовано за радянський час та пізньої доби української незалежності. То скільки ж Вам треба щоб ще більше бути "своїм" та що Ви робили що небуть на користь своїх громадян. Ми обіцяли що винесемо Вас з третього поверху якщо Ви не зробите нам Госпітальний округ то так і буде, а потім не нарікайте на себе.

Камінь

16:50 13.09.2017

"Ти нічого для району не зробив, щоб ще когось критикувати": а що варто щось зробити, щоб мати право когось критикувати?, чи може простого громадянина топтати ногами скільки він чи інший нічого не зробив, як би не заважали то не тільки зробив але й далі робив. Ось у чому причина, але тут багато хто зробив, робить але результату нуль цілих і нуль десятих.

Каменю

17:51 13.09.2017

Знаю який з тебе був працівник. Інспектор ти був м'ягко кажучи ніякий.

Селюк

19:51 13.09.2017

Головне не де розміщений госпітальний округ, а як професійно нададуть якісну медичну допомогу. Укропівці займаються піаром щоб сподобатись лекторату а насправді це наглі пристосуванці які пхаються до влади, при тому забувають що влада це відповідальність. Шановні земляки до доброго фахового лікаря їдуть на любу відстань дякувати Богу, що сьогодні є така можливість майже у всіх. А плодити бездарів які тільки працюють на фармакологію і створювати для них робочі місця це на вред здоровю для всіх нас.

Камінь

19:53 13.09.2017

"Інспектор ти був м'ягко кажучи ніякий.": отож бо що і ніякого й немає ))))). Вам на руки шановний або на кишені.

Камінь

20:29 13.09.2017

"до доброго фахового лікаря їдуть на любу відстань дякувати Богу,": саме так їдуть, оскільки на місцях відсутня добра фахова медицина тому і їдуть до фахового лікаря але люба відстань, тут не доречно оскільки саме в законі визначено 60-и кілометровий відрізок, а потім навіть лишній десяток інколи вбиває людину тому не слід перебувати у такій прострації, саме у тій в якому Ви зараз перебуваєте й продовжуєте далі плодитися .

Каменю

21:01 13.09.2017

Каденчук який же ти і бездарний

777

21:30 13.09.2017

Буря в склянці води. Колега Камінь, хоч і зазнає гноблення, але ворушить по-трохи болото.

Камінь

21:32 13.09.2017

"Знаю який з тебе був працівник. Інспектор ти був м'ягко кажучи ніякий.";
"Каденчук який же ти і бездарний": це Ви очевидно унікум, якщо після останього запису рівно наполовину менше спромоглися.

Каменю

23:17 13.09.2017

Ось дві людини з Камінь-Каширського району: Гунчик і ти, а чого добився кожен з вас? Слон і моська!

777

00:12 14.09.2017

Гноблять Каменя як діди совкової армії салаг.

Читач

10:29 14.09.2017

Спочатку поясніть, що таке госпітальний округ.

Камінь

12:47 14.09.2017

"Ось дві людини з Камінь-Каширського району: Гунчик і ти,": можна подумати що я за собі чи за себе, ось кожний так подумає і Ваший слон на те і розраховує що моська погавкає та й перестане, тому у принципі можна припустити, що Ви менше навіть тієї самої моськи яка хоч гавкає але Ви навіть піскнути не можете, позаривалися в нори як щури і тільки своє добро рахуєте яке рано чи пізно закінчиться, якщо не у Вас то у Ваших дітей, а потім як прийдеться то і Ваші внуки прийдуть до загального корита як й було кожного разу коли вже не сила красти або не має звідки. Ось Вони на це й розраховують як писано в законі, кожний громадянин буде нести свої гроші куди йому заманеться але справа в тому, що поки нести то ще крім того слід дати лікарю приміщення, палату, обладнання та лабораторію і то не таку-сяку але європейського зразка. А тут й немає ні того, ні того але слід їхати за тридесяте царство, вести туди свої хвороби але рано чи пізно закінчаться Ваші гроші і Ваша наполегливість себе утримувати в здоров"ї та "радості". І ось так один, другий і третій і вже статистика і вже той порядок на який вони надіються - саме на те що Ви нікуди не будете рипатися як і першого разу оскільки для Них найважливіше, щоб у Них держава не брала бабло, скільки він зекономить на бюджеті стільки він матиме у своїх "закромах". Я це вже бачив і не раз. Чим менше платить податків, тим більше він має своїх і тим менші соціальні підвищенні стандарти. На якому місті він зможе зменшити Ваші соціальні підвищені стандарти, саме зі свого місця коли економить наприклад на Госпітальних округах оскільки при цьому держава менше тратиться. Він це і є держава, тому Ваша задача чим більше визискувати з держави тим матимете більше своїх соціальних підвищених стандартів, а інакше ні ваших стандартів ні Вашої держави не буде. Де Ваша українська держава, принаймі на Північному Заході України? Роботи немає, якісної медицини немає, якісної освіти немає, пенсія за горами. Кому ця держава треба? Ото ж бо путіну, лукашенко через те, що вони принаймі можуть знати що ще з Вас зробити, останнє що можна зробити з Вас це те, що Ви будете молитися їхнім богам та працювати на їхніх плантаціях.

каденчуку

15:02 14.09.2017

хто захоче знайти роботу той її знайде. Звичайно якщо сидіти тільки вдома як ти, то нічого в житті не доб'єшся, теж як ти))))

Камінь

15:33 14.09.2017

"хто захоче знайти роботу той її знайде": ніхто не говорить про якусь роботу яку слід знайти але МИ говоримо про роботу з якої вилачуються податки та платежі з яких Ми платимо вчителям на вихователям, принаймі електросвітло, воду оскільки Ви не платимете зі своєї заробітної плати Їм. ТОму слід мати розуміння, що тільки разом утворюючи бюджет міста, району або сільської ради матимо змогу зберегти мдичну галузь району. Якщо Ви розбіжетеся по своїх квартирах Ви не отримаєте взамін нічого і будете бігати по інших районах. Натомість в загальному якщо отримаємо Госпітальний округ матимо надію на якісну медичну допомогу оскільки дерава вимушена збільшувати фінансування з державного бюджету і будемо мати перспективу росту як Повіту. Ніхто не говорить про якогось там:"каденчуку" оскільки він ніхто, правда до того часу якщо його принаймі своїми думками, діями не підтримаєте його.

каденчуку

16:59 14.09.2017

тебе може підтримати тільки маразматик

Активіст ( у минулому)

19:39 14.09.2017

Гірко і ще раз гірко... Котимось у прірву. На сході знищують цвіт нації, а старі маразматики тримаються за владу. Чи спеціально так робиться, щоб почали плакати за союзом? Що не кажіть, а тоді дбали, щоб у кожному навіть маленькому сільці були і школи, і медпункти. .. А нині роблять усе для знищення українського народу. Може, й справді планують утворити єврейську державу на місці України?

Камінь

20:36 14.09.2017

"тебе може підтримати тільки маразматик": ніхто не говорить про те, щоб саме його підтримувати але ніхто не підтримує і інших. Ось саме про це Ми й говоримо.

каденчуку

08:43 15.09.2017

інших підтримують в рази більше як тебе.

Камінь

09:46 15.09.2017

"інших підтримують в рази більше як тебе": бо я не роздаю бабло та землю у цьому і є принципова різниця.

21 листопада
Сьогодні
Вчора
19.11.2017
18.11.2017
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин