Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
День міста знову переноситься
09:57 19.09.2017
1282

Як повідомляють у міській раді, святкування Дня міста відбудеться у першу неділю наступного місяця.

Тобто 1 жовтня.

– Перенесення дня святкування пов'язане передусім із несприятливою погодою, – пояснюють у мерії.

Тож міська рада запрошує на святкові заходи, які проходитимуть у парковій зоні.

Їх початок заплановано на 15:00.

Коментарі

Іван Мух

20:29 19.09.2017

Несприятливі дні будуть до літа,може літом день міста?
Або раз так відтягувати то на жидівські кучки, Камінь мабуть Кошерний, а не Каширський.
Субота, і в центрі Шабт,а неділя і інші дні як у євреїв арбайтен

Камінь

21:47 19.09.2017

Все таки цікаво знати чому сучасний К-Каширський в минулому знали як Кошерне місто. Звичайно багато пов"язують з євреями але ж яка була культура кошерності, ось у чім справа.

Влад

07:34 20.09.2017

Згідно перепису, проведеного польською владою 30 вересня 1921 року, у Камені-Коширському налічувалося 185 будинків і 1265 жителів, з них: українців – 425 чол., поляків – 316 чол., євреїв – 517 чол., інших – 7 чол. Щодо їх віросповідання, то православних було 457 чол., римо-католиків – 188 чол., євангелістів – 1 чол., іудеїв – 617 чол., інших хрещень – 5 чол.

Камінь

09:13 20.09.2017

Раніше говорилося про цю статистику як і те, що чисельність населення яке проживало в К-Каширську не узгоджувалося з їхним віросповіданням як ото те, що римокатоликів 188чол. але поляків налічувалося всього 188чол теж саме з іудеїв. Але звичайно єврейське населення було чималим тому Камінь-Каширський легко можна було назвати благословенним краєм. Якщо подивитися на карту навіть району то присутня деяка схожість рельєфу з Палестиною тільки там пустелі, а тут вода.

Я-Оленка-зміючка

10:11 20.09.2017

Владе, щось не грає у цих цифрах:
425 українців, а православних 457, різниця 32 людини;
517 євреїв, а іудеїв 617, різниця 100 чоловік;
316 поляків, а римо-католиків 188 , різниця 188 людини
7 інших 1 - євангелист, 5 - інш.хрещення, різниця 1 людина.
У 1798 році в Камені-Коширському зафіксовано:
869 жителів, 248 дворів, поміщицькі і духовні селяни -732 людини, вільних і циган - 8 , купців і міщан - 82 християни, греко-католицьке духовенство - 21 чоловік, шляхтичів - 26, євреїв не було, зате в Ратно євреїв було аж 107чол. і всі вони належали до категорії купців і міщан .

Я-Оленка-зміючка

10:24 20.09.2017

Так що не чіпляйте до Каменя-Коширського кошерність)), кошерою він був ще до того як як каміньчуки почули жидівське слово "кошрут"- що означає звід певних правил і дозволеності чого-небудь з точки зору юдейського священного писання. Поліщуки замість жидівського слова "кошрут" вимовляли слово "кошерний".

Я-Оленка-зміючка

10:35 20.09.2017

Допустила описку в коменті 10:11 20.09.2017
в рядкові "316 поляків, а римо-католиків 188 , різниця 188 людини,"
треба "різниця 128 людини"

Влад Оленці

11:59 20.09.2017

Головне 425+316+517+7=1265. А національність та віросповідання речі різні. Інформація взята раніше на цьому ж сайті.За що купив - за те продав.

Камінь

16:42 20.09.2017

"Поліщуки замість жидівського слова "кошрут" вимовляли слово "кошерний".": то все таки, що мали на увазі поліщуки в кінці-кінців; кошару чи кошерність - звід певних правил та законів чи може євреї (жиди?) мали для себе кошерність, а поліщуки кошару але в загальному і тим і тим підходила назва "коширський"

Я-Оленка-зміючка

18:50 20.09.2017

Після третього "розбьору" Речі Посполитої у 1795 році, навіть після Конвенції 1797 р., де булла таємна стаття у якій Австрія, Пруссія та Московія домовились не вживати слово Польща, вона мала згинути "на віки віків". Я навела дані кількості жителів містечка Камінь-Коширського, щоб було зрозуміло, що на той час у Камені не було каміньчуків, які виконували "кошрут", а були лиш ті, яким "кошєра" була до вподоби. А от коли в Камені з'явились ті, що почали любити все кошерне, і як вони вплинули на тих каміньчуків, що совають святкування Дня міста як їм заманеться, я не відаю. Так само і не відаю і зміни букви "о" в ХІХ ст. в назві Каменя - Коширського на Каширський, хто до цього доклав руку чи ті, що люблять все кошерне, чи ті, що акають, чи ті, що пшекають

Камінь

21:45 20.09.2017

Так, то дійсно зміну на "а" могли започаткувати ті що акали і ті що пшекають. Тут запитання до директора музею все-таки на найранніших Польських картах місто яке мало назву і як його перекласти на сучасну українську мову?

Камінь

21:53 20.09.2017

Із сайту Міської ради читаємо:"Після Люблінської унії 1569 року Каширськ разом з усією Волинню відійшов під владу Польщі." Тут здається допущена помилка оскільки напочатку написали:"Перша лі­тописна згадка про Камінь-Каширський датується 1196 роком, коли волинський князь Роман Мстиславович збудував на цьому місці фортецю для захисту північних рубежів Волинської землі. Фортецю було названо Каменем, а городище, що виникло навко­ло неї-Кошером." Питається коли ж уперше було згадано:"Каширськ" і чому міська рада трактує історію по-своєму як заманеться.

Я-Оленка-зміючка

15:40 21.09.2017

Я також думаю, що букву "О" на букву "А" змінили ті, що какали( замість як, говорять как))), а доказом цього, мабуть, є оригінальна мапа міста Каменя, яка колись висіла у ресторані Галі Домарецької. Здається там навіть була дата виготовлення карти.

Камінь

21:19 21.09.2017

При нагоді зайду туди подивлюся але не думаю, що там вона була оригінальною може яка копія.

Я-Оленка-зміючка

13:50 22.09.2017

Спочатку був оригінал, може пізніше замінили на копію. Навіть, якщо і кольорова копія, то з оригінала, я би точно так вчинила

21 жовтня
Сьогодні
Вчора
19.10.2017
18.10.2017
17.10.2017
Loading...
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин