Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Наш край 3.0
Наш край 3.0

Супермаркет «Наш Край 3.0» – магазин майбутнього

14:00 22.12.2017
928

Мережа супермаркетів «Наш Край» створила та реалізувала концепцію торгового закладу майбутнього.

Повний рестайлінг із використанням сучасного торгового обладнання, унікальний асортимент товарів, HMR – home meal replacements, OMP-open meat place, відділ Food to Go, Scrambled merchandising, програма лояльності із впровадженням найсучасніших рішень proximity-маркетингу – усе це, та багато інших передових новинок рітейлу для зручних та комфортних покупок вже втілені в оновлених магазинах мережі, що забезпечує її гостям неповторний споживчий досвід.

Перша повноцінна бета-версія нового концепту «Наш Край. Формат 3.0» верифікована у супермаркеті у місті Ковель за адресою вул. Грушевського, 10.


Цей магазин став майданчиком для втілення найсучасніших рішень у сфері роздрібної торгівлі, дизайну, програми лояльності та корпоративної соціальної відповідальності мережі. До слова, відтепер супермаркет «Наш Край» – найбільший у місті Ковелі.

Просторе приміщення площею 650 м.кв., сучасна планограма, оперативне обслуговування, широкий асортимент унікальних товарів – таким зустрів жителів Ковеля оновлений супермаркет «Наш Край».

Для гостей, так тепер називають споживачів краяни, представлений достатньо великий перелік товарів власних торгових марок, власного імпорту, фреш-товарів, продуктів місцевих виробників, кулінарії.

Тут вони можуть знайти для себе широкий асортимент сирів, живої риби, свіжого м’яса, яке розробляється на очах у гостей, при цьому вони мають змогу вибрати необхідну їм частину. У категорії птиця супермаркет робить акцент на індитичатині, вирощеній на власній фермі та натуральних кормах, адже таке м'ясо є одне із найкорисніших для здоров’я.


Оновлений супермаркет «Наш Край» потішить найвибагливіших гурманів запашною випічкою, хлібами та кондитерськими виробами власного виробництва.

У спеціальному відділі швидкого перекусу «Food to Go» ви знайдете асортимент популярних у всьому світі страв швидкого приготування: фірмових хот-догів, італійських паніні, і все – незмінно високої якості. А також, гарячу запашну каву, яку можна випити на місці чи взяти з собою. Також покупці зможуть придбати свіжовипечену піцу, яка готується на очах у клієнтів.


Новий формат «Наш Край 3.0» це не лише зміни в інтер’єрі та екстер’єрі, це, у першу чергу - впровадження унікальної системи лояльності та сучасних сервісів для гостей.

Зокрема,у магазинах мережі з’явився вільний доступ до високошвидкісного Iнтернету за допомогою технології Wi-Fi, підтримка NFC- оплат через Android Pay та картками.

Серед інших новинок – запуск мобільного додатку «Наш Край», за допомогою якого кожен покупець має можливість отримувати інформацію про товари та акції по локації всередині магазину, що дозволяє швидко та зручно знаходити потрібний товар на полицях супермаркету.

Користувачі мобільного додатка завжди перебувають у русі, маючи при собі мобільний телефон, тому головна «фішка» proximity marketing або ж «близького маркетингу» - це розуміння їх місцезнаходження в реальному житті та забезпечення належного контакту з гостем в потрібний час і в потрібному місці.

Proximity marketing дозволяє збирати дані про місцезнаходження покупця та надсилати їм індивідуальні акційні і маркетингові пропозиції безпосередньо під час здійснення покупок.


Окрім того, на постійній основі мережа «Наш Край» пропонує своїм покупцям вигідні пропозиції та акційні знижки на продукти харчування та товари щоденного вжитку, спираючись на ринковий попит та потреби споживачів шляхом аналізу Big Data.

Мережа активно працює над вдосконаленням сервісів e-commerce, адже продажі у даному каналі за минулий рік зросли у тричі. Із цією метою був оновлений інтернет-магазин «Наш Край». За лічені хвилини тут можна придбати найкращі свіжі продукти у зручний для покупця час. При онлайн-замовленні від 250 гривень кожен покупець «Нашого Краю» отримує безкоштовну доставку замовлення у потрібний час та місце.

Слід зауважити, що мережа супермаркетів «Наш Край» однією із перших в Україні серед рітейлерів зробила акцент на розвиток корпоративної соціальної відповідальності.

Так в економічному аспекті вона забезпечує «дифузію інновацій» шляхом просування франчайзингу, лідером ринку якого вона є протягом останніх 15 років. Окрім того, супермаркети мережі підтримують місцевих виробників, що є надзвичайно важливим для розвитку економіки регіону.

У соціальному аспекті в рамках проекту «Живи відповідально!», метою якого є покращення здоров’я нації, шляхом спонукання до здорового способу життя і правильного харчування, у магазинах мережі було облаштовано спеціальні куточки здоров’я, де встановлені тонометри для вимірювання тиску, скриньки для збору відпрацьованих батарейок та використаних корків.




Пропагуючи здорове харчування, мережа «Наш Край» пропонує покупцям широкий вибір свіжих салатів. Так у спеціальному салат-барі можна самостійно з великої різноманітних інгредієнтів зібрати свій салат за власними вподобаннями.

Реалізуючи проект «Живи відповідально», на постійній основі у магазинах діє програма «Купуй корисне», в рамках якої при придбанні продуктів, які позитивно впливають на здоров'я нараховується втричі більше балів на бонусну картку, ніж зазвичай. Крім того, кожен постійний гість супермаркету із допомогою спеціально створеного програмного продукту може контролювати власну збалансованість харчування. При потребі її корегування програма пропонує необхідні продукти за спеціальною ціною.

Особливу увагу мережа «Наш край» приділяє соціально-вразливим категоріям населення – у мережі впровадженні спеціальні бонусні картки для пенсіонерів, багатодітних сімей та учасників АТО.

В екологічному аспекті мережа турбується про збереження довкілля та зниження використання невідновлювальних ресурсів шляхом встановлення смітників для ресайклінгу (роздільно сортування) відходів, заохочує до використання паперових пакетів, проводить збір відпрацьованих батарейок, встановлює енергозберігаюче обладнання та LED-освітлення у торгових залах, формує «екологічну» свідомість населення.

Слід зауважити, що у наступному році концепцію «Наш Край 3.0» затверджено до впровадження у всіх нових торгових закладах мережі, а також планується провести рестайлінг у частині існуючих об’єктів, що, на думку ТОП-менеджменту компанії, дасть можливість гостям супермаркетів отримати унікальний споживчий досвід при здійсненні покупок, а мережі – стійкі конкурентні переваги на ринку рітейлу.






Коментарі

Краянам

20:59 22.12.2017

Наш край, а текст переповнений іноземними словами. Ще б таку концепцію освоїти, як все називати своїми словами. Їжа, а не food. Біг дата і е-комерц... А ціна на лайм ні в яку концепцію не влазить. Цікаво, що можна на просту пенсію придбати? Хліба?

777

23:14 22.12.2017

Це Бердичівський "Наш край"? Крім хліба пенсіонер ще може купити бараболі та раз на два тижня м"яса.

Пенсіонер

15:49 23.12.2017

Зате через франчайзингову мережу!

Хрін

16:29 23.12.2017

"Наш Край 3.0 - магазин майбутнього", перша повноцінна бета-версія якого верифікована у супермаркеті у місті Ковель!
Це добре для Ковеля! Але, як на мене, для Каменя та "бета", як би то так м'якше сказати, ще не вельми затребувана, нам би на початках якусь альфу, але не цинтавру, аби хоча б середній клас вряди-годи міг там купувати щось для родини окрім пива, печених курей для начальства і дорогого лайму... Це не закид власникам, навіть не топ-менеджерам Краю, оскільки останні отримують біля 20 тис. грн./міс та моделюють формати майбутнього на своє розуміння. Вони мусять власникам та інвесторам втюхати, що оте " HMR – home meal replacements, OMP-open meat place та відділ Food to Go, Scrambled merchandising..." - для поліського райцентру саме в десяточку і нарешті зачне приносити довгоочікувані прибутки. А, якщо до того врахувати ще й програму лояльності із впровадженням найсучасніших рішень proximity marketing, то успіх буде довготривалим та непорушним. Все це добре, навіть без поліської іронії, але ж це, як не крути, розраховано, либонь, на 5-10% від кількості потенційних покупців міста і району. А як же бути іншим? Хоча, справедливості ради, варто сказати, що й про решту людей таки частково подбали - для них "облаштовано спеціальні куточки здоров’я, де встановлені тонометри для вимірювання тиску, скриньки для збору відпрацьованих батарейок та використаних корків".

П.С. Колись одна з перших "бізнес-леді" Каменя, облаштовуючи свій магазин біля кінотеатру, також понавозила різноманітного заморського краму, дорогого італійського винограду, іспанських груш по 20$ за кг та інших розмаїтих товарів, мабуть, вже за форматом гамма-версії, все також було "верифіковано", щоправда слова тоді такого не знали, але, виявилось, випередила час...
П.П.С. Разом з тим, я це все пишу таки з добрими намірами, з побажаннями мати поліщукам грошиська для тієї бета-версії, а керманичам "Краю" від того прибутків та приземленої подачі своєї рекламної продукції. І, звісно ж, прибутків у мережі супермаркетів та обов'язково сплачених з них податків...

777

17:49 23.12.2017

" ...печених курей для начальства і дорогого лайму..."+ пляшку текіли для лайму та пучок солі.

777-у

18:02 23.12.2017

Майже про текілу. Дід на селі все життя пив самогонку і не знав, що вона називається віскі. Поліська хлібна у доброму виконанні заткне за пояс будь-яку текілу і саке разом взяті, навіть "пучок" солі з лаймом не допоможуть...))

Хрону

01:03 24.12.2017

"сплачувати податки... Та в Камені Край івід початку діє незаконно, без дозволів, без будь-якого контролю, і за землю, здається, не платить. Ще Бондар від санстанції добирався, та так нічого і не вийшло! Чи щось змінилося? Що на це Ота шрамблех каже?

Хрін - 01:03 24.12.2017

12:49 24.12.2017

Що це ви посеред ночі видумуєте? Як це може наш славний "Край" "діяти незаконно, без дозволів, без будь-якого контролю, і за землю, здається, не платить. "??? Ну не така ж примітивна Олена Володимирівна, як дехто собі думає. Отак безшабашно працювати, це себе не поважати - надто великі майнові та репутаційні ризики, я Вам скажу! Це на сайті можна майже будь-що балямкнути, от як дехто собі дозволяє, а бізнес - штука тонка і слизька, він потребує уваги, точності та хоча б відносної законності! Це вам не пилорами, що там десяток-другий незаблікованих на селі є для поліської землі майже нормою. А "супермаркет", ще й бета/гама - версії, це вам не магазинчик укоопспілки, тут майже все законно, хіба, можливо, там дещо оптимізовано. Оптимізації в основному піддаються податки і то в розумних межах )) Торговельні мережі солідного рівня, або зрозуміліше - великі мережі, мають свій хосен за рахунок інших житейських варіацій, пов'язаних з оптовою закупівлею товару різного походження, всілякого роду "переконань" покупців та постачальників, передача в оренду торгових площ та інших можливостей великого бізнесу... Тому, проти свят не варто аж так "наїжджати" на нашу "армію крайову" в бізнесі, все у них, сподіваюся, з законом у ладах, принаймні не гірше від інших)). Давайте краще привітаємо працівників нашого "Краю" з прийдешніми святами, побажаємо їм терплячості та розуміння до нас - покупців, свіжого і якісного товару та різних житейських радощів. Бо, як би ми тут не вправлялися у своїй "вищості", все ж Край є візитівкою нашого міста, це вже часточка Єпропи у нашому поліському краї. А от коли ця "європа", хоча б східна, буде у наших головах, бо це найголовніше, тоді законність діяльності всіх структур в Україні, у т.ч. і бізнесових, буде безсумнівною...

777

15:26 24.12.2017

Хрін добавив ту пучку солі, яка поєднується з текілою та лаймом.

Антон

17:25 28.01.2018

Просрочки там можна купити.

20 лютого
Вчора
18.02.2018
17.02.2018
16.02.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин