Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Залізниця Ковель – Камінь-Каширський
Залізниця Ковель – Камінь-Каширський

Заросла залізниця Ковель – Камінь-Каширський наштовхнула чиновника на філософські роздуми

09:15 30.06.2018
4515

Голова Ковельської районної ради виклав у соцмережі світлини залізниці з Ковеля у напрямку на Камінь-Каширський і прокоментував їх.

«Напевно і наше життя так виглядає: не будеш дбати про життєву путь, вона заросте бур'янами, як ось ця залізниця Ковель – Камінь Каширськ. Скажете до чого тут знак "STOP"? - зупинись і подумай, а чи в тому напрямку рухаєшся...» – ідеться у дописі Андрія Броїла.




Коментарі

777

12:07 30.06.2018

Маршрутки витіснили дизель-поїзд, а фури з палетами - вантажні вагони. І вся філософія.

Хрін

19:40 30.06.2018

Двояка філософія напрошується з цих сумних фотографій. З одного боку, дійсно прикро, що місто і район занепадають в питаннях розвитку місцевої промисловості, сільського господарства, в соціальному плані, бо ще трохи і рейки повідкручують і розтягнуть по хатах, як колись вузькоколійку з Каменя до Верхів і до Любешова. Бо коли у 80-х роках з цих країв вивозили тисячі голів ВРХ, десятками вагонів щодня у сезон картоплі, зерна, лісу тощо у Луганську область, яка була закріплена за Північним Поліссям, в Москву і бозна ще куди по неозорій території Союзу, то рейки у літню пору не встигали охолоджуватись чи заржавіти. Ще раніше, одразу по війні, залізницею вивозили заможніші сім'ї, різних там "пособников националистов" - сотні сімей відбували на Сибір. Звісно, що й привозили різні товари, міндобриво, яке знівечило чимало землі у Камені на сотні років, оскільки лежало у районі Залізничного вокзалу насипом, та всяку всячину. Прибували сюди й інші вантажі для підтримки колгоспного життя у кількох сусідніх районах, функціонування району у цілому, врешті люди шастали сюди-туди у пасажирських вагонах. А, враховуючи той факт, що більш-менш нормальну бруківку до Ковля проклали за Брежнєва, залізниця була єдиною артерією переміщення вантажів і людей. І на фоні повоєнної розрухи життя з вигляду налагоджувалось. Однак, якщо взяти тепер відео з квадрокоптера Куницького на місто, поглянути зверху крупним планом на новозбудовані хороми у місті, окремих селах, обгороджені металом подвір'я, по кілька автівок і бусів на них, переглянути фото молодих людей, скажімо на день міста, проаналізувати їх вбрання та вигляд - то це непорівнянна картина з сірочорними кольорами минулого, безправними людьми і одним телеканалом у ящику. Так, тепер, особливо для старшого покоління, життя стало важчим, непередбачуванішим, складнішим у питаннях медичного забезпечення, бо за все потрібно заплатити, однак бажати своїм дітям повернутися до нашого світлого минулого не те що не хочеться, це неможливо навіть собі допустити у думках. Рух людей та товарів не зменшився, змінились засоби пересування і переміщення. Дасть Бог - прийде той час, коли й Україна піде шляхом східноєвропейських країн, що раніше від нас вишпорталися з міцних і тісних обіймів Москви, яка чомусь за сотні років свого владарювання не збудувала заможного і справедливого життя ні у метрополії, ні у своїх неозорих колоніях....Лишень у 70-х м. ст. у районі почали солом'яні стріхи міняти на шифер, дехто з найбагатших - на цинкову бляху. За чим плакати, скажіть мені на милість?

ВЕТЕРАН

20:09 30.06.2018

Не можу не погодитись!

Ветерану

22:29 30.06.2018

З ким? Тут щонайменше три різних погляди!

Зміна

23:25 30.06.2018

І літак літав з Каменя на Обзир, Любешів, Луцьк!

Зміні

09:44 01.07.2018

Не літак, а єроплан АН-2, ним добре хіба поля кропити від жуків і молі.

володимир

12:05 01.07.2018

нехай пустять потяг камінь-одеса через київ то щодня буде повний і маршрутки не допоможуть,моя пропозиція хочаб на літо.

Том Бруклін

17:24 01.07.2018

От питання до очільників залізниці та дорожників. Для чого стільки знаків СТОП. Аж шість раз потрібно поклонитись зарослій залізниці, щоб доїхати до Ковеля. Сотні машин кожен день зупиняються білі знаку, а потяг ходить один раз на тиждень. А коли він їде то світлова сигналізація включається на пів години до потяга і пів години після. Для прикладу в Польщі вона включається за 15-20 сек до потяга і вимикається зразу після проходження останнього вагону. Не цінимо ми свого часу.

Камінь

12:45 06.07.2018

НЕ треба нічого виполювати та косити, навпаки слід засадити понад коліями ще більше але вже різного роду хвойниками та іншими дикористучими деревами щоб за п"ять-десять років Ми мали б толпи туристів по вітці Ковель-К-Каширський як ото на Рівненщині. Немає чого плакати.

20 липня
Вчора
18.07.2018
17.07.2018
16.07.2018
15.07.2018
14.07.2018
13.07.2018
12.07.2018
11.07.2018
10.07.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин