Декілька запитань до міського голови та міських депутатів. #Позиція
Взяти і запитати будь-кого, хто вважає, що розуміється на політичних справах й економічних питаннях – чому Україна така бідна? Найбідніша серед всіх європейських країн і навіть бідніша за деякі центральноафриканські? І відповідь пролунає моментально, бо не сходить зі шпальт та екранів українських засобів масової інформації, – причиною є війна з Путіним, корупція, олігархи. А чи мають ці фахівці відповідь на запитання – чому ми так довго воюємо з Путіним? Чому три роки ми затято боремось з корупцією, а вона, якщо вірити іноземним експертам, ще збільшилась? Чому в нас залишаються бадьорими і майже неушкодженими олігархи?
Відповідь є, але в ЗМІ це дефіцитний продукт. Про це можна вичитати тільки в об’ємних майже наукових статтях. Тобто науковці відповідь мають, але цією відповіддю не цікавляться несамовито публічні патріотичні і непатріотичні політики. Вже не кажучи про чиновників та переважну кількість громадян.
Тому довелось з цього приводу провести невелике дослідження, на прикладі одного малого міста показати, в чому ховається корінь наших національних проблем, бо від Каменя-Каширського до Києва справи є майже однаковими.
Якщо одним реченням, то країна, як і 25 років тому, перебуває в стані розладу і невпорядкованості. Суть розладу у вкрай неефективній формі господарювання, завдяки чому більша частина виробленого суспільного продукту потрапляє не до всіх громадян країни, а до її окремих представників. Це у вигляді не сплачених податків, привласнених бюджетних коштів. Тобто працюють всі, а їдять окремі. За панування такої економічної моралі число бажаючих обдурити суспільні інтереси щороку збільшується і мабуть сьогодні ми маємо суспільство, яке активно обкрадає саме себе, роблячи при цьому вигляд, що воно зовсім чесне, а у всьому винні олігархи, ну і звісно, Путін. Завдяки їм ми не маємо нормальних доріг, нормальної медицини, освіти, натомість маємо мізерні пенсії, дорогі комунальні послуги, які, якщо чесно, важко назвати послугами. Це, скоріше, якісь давання.
Отже. Загляньмо в соціально-економічний план Камінь-Каширської міської ради на 2016 рік. І що ми там побачимо? Ми побачимо те, на чому росте і буяє безлад нашого міста. Якщо врахувати, що такі плани пишуть та приймають в інших великих і малих містах України, про села забудемо, то до чого тут олігархи з тим Путіним???
Конкретний матеріал в зверненні, з яким кожний може ознайомитись.
Вероніка РОМАНОВИЧ, представник Всеукраїнської громадської організації «Центр Громадянських Ініціатив» у Волинській області
ЗВЕРНЕННЯ
Камінь-Каширському міському голові
Бондару Василю Івановичу
Романович Вероніка Іванівна -
представник ГО «Центр Громадянських Ініціатив»
у Волинській області
Відповідно до отриманої інформації щодо Програми соціально-економічного розвитку Камінь-Каширської міської ради на 2016 рік та інформації щодо внесених впродовж року змін та доповнень до цієї програми (інформація від 19.01.2017 №24/2.2-3), прошу, в порядку уточнення певних позицій програми, надати відповіді на наступні питання:
- На підставі якого попереднього аналізу соціально-економічної ситуації в місті було складено вище зазначену Програму?
- Хто конкретно, або яка саме установа здійснювала цей аналіз, є автором аналітичної довідки про соціально-економічне становище в місті Камінь-Каширський?
- На чиє замовлення та чиїм коштом проводився аналіз та складання аналітичної довідки про соціально-економічне становище в місті Камінь-Каширський?
- Чи може міська рада представити технічну та кошторисну документацію по кожному пункту Програми, адже виникають певні сумніви з приводу заокругленості кожного фінансового показника Програми?
- Чи має міська рада обґрунтування щодо необхідності проведення ремонту чи реконструкції об’єктів, які потрапили до Програми та щодо якості проведення робіт?
- Яким нормативним актом керується міська рада надаючи субвенцію іншим суб’єктам місцевого управління та самоврядування?
Йдеться про субвенцію районному бюджету (якого району?) – п. 50, 51, 52 – загальна сума: 54 000 грн. (Рішення Камінь-Каширської міської ради від 10 листопада 2016 р. № 12/4).
Субвенцію районному бюджету для придбання туберкуліну – 50 000 грн. (п. 39. Рішення Камінь-Каширської міської ради від 14 квітня 2016 р. № 6/4).
Субвенцію районному бюджету (п. 40, 41 – Рішення Камінь-Каширської міської ради від 06 вересня 2016 року № 11/3)
Окрім цього, яке відношення мають ці, конкретно, субвенції для ведення та розвитку міського господарства, вирішення соціальних питань міста?
- Якою нормативно встановленою термінологією користується міський голова при складанні документів, адже виникають питання з приводу – «грейдерування проїзних частин вулиць…», «ремонт в щебені…». Чому вид діяльності подається в якості мети?
Конкретно до змісту Програми прошу надати додаткову інформацію:
- до п.1 – «Міська рада» - чому даний пункт, який стосується ремонту, поділено на три позиції: капітальний ремонт, поточний ремонт, придбання дверей для заміни у приміщенні міської ради? Що означає капітальний, поточний ремонт і чому двері не включені до капітального чи поточного ремонту? Чи має рада обґрунтований кошторис, документацію про результати тендеру на проведення ремонту, постачальників будівельних матеріалів, дверей? Чим можна пояснити, що на капітальний ремонт передбачено 170 000 грн, поточний – 40 000 грн., а двері коштують – 60 000 грн. - разом 270 000 грн.?
- Такі самі запитання:
- п. 2. - щодо ремонту готелю «Турія» - 200 000 грн..;
- п. 7 – капітальний ремонт житлового будинку по вул. Ковельська – 80 000;
- п.8 - капітальний ремонт даху житлового будинку по вул. Чкалова, 11 (чи дана вулиця змінила назву відповідно до Законів України про декомунізацію?) – 60 000 грн. Йдеться про реконструкцію, чи просто заміну фрагментів покриття?
- п. 18 – поточний ремонт проїзду, що з’єднує вулиці Шевченка та Коніщука – 100 000, що означає поточний ремонт? Чому він вимагає рівно 100 000 грн.?
д) п. 19 – капітальний ремонт тротуарів – 800 000. Загальна площа тротуарів? Що включає капітальний ремонт тротуарів? Відповідно якої експертної оцінки зумовлено ремонт тротуарів? Гарантійний термін капітального ремонту? Організація, яка проводила ремонт? Де саме знаходяться ці тротуари?
е) п. 20 - капітальний ремонт проїзної частини вул. Польова в асфальтобетоні – 700 000 грн. – Довжина, ширина дороги? Вартість одного кілометру? Гарантійний строк використання відремонтованої дороги? Чим/ким обумовлено саме такий вид капітального ремонту? Чи є документація щодо тендеру на проведення капітального ремонту дороги?
є) п. п. 21 – 29 – Поточний ремонт в щебені вулиць Щорса, Спортивної, Івана Франка, Гайової, Ярослава Мудрого, 8-го Березня, а також з’їзду з вул. Коніщука на вул. Набережну, автостоянки біля ДНЗ №4 по вул. Коніщука, провулку, що з’єднує вул. Спиридона Гнатюка та вул. Ярослава Галана с. Підцир'я - загалом 847 935 грн. Вартість одного кілометра відремонтованих доріг? Чому саме такий вид ремонту обрано? Гарантійний термін використання відремонтованих доріг? Чи є документація щодо тендеру на проведення ремонту дороги? Якого року ці, конкретно, дороги та інше в останнє ремонтувались? Якою була вартість ремонту одного кілометру дороги?
ж) п. 33. – придбання малих архітектурних форм для встановлення їх на пл. Культури – 60 000 грн. Яким архітектурним планом передбачено дані малі архітектурні форми? Чи є документація щодо тендеру з придбання даних архітектурних форм?
з) п. 34 – поточний ремонт та благоустрій пам’ятного знака жертвам голокосту (правильно - холокосту) євреїв по вулиці Торгова та пам’ятного знака борцям за волю України по вулиці Шевченка – 20 000 грн. Які кошти заплановано та витрачено на кожний вказаний об’єкт? Коли в останнє проводились дані роботи на кожному об’єкті? Хто проводив ці роботи? Вартість цих робіт?
- п. 37 (Рішення Камінь-Каширської міської ради від 14 квітня 2016 року, № 6/4 – Придбання системи «Рада» для здійснення поіменного голосування) – 60 000 грн. По-перше ця електронна система стосується обліку голосування по всім видам голосування, а, по-друге, Рада нараховує 27 депутатів, голосування яких не потребує електронного автоматичного підрахунку. Чим керувалась рада, вдаючись до витрат на електронну систему? Чому це рішення було прийнято тільки у квітні 2016 року? Хто є постачальником цієї електронної системи? Чи є придбана система сертифікованою?
29 січня 2016 року
Коментарі