Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Бондар відповів на "Декілька запитань до міського голови та міських депутатів" Романович

09:15 09.02.2017
924

Нещодавно представник Всеукраїнської громадської організації «Центр Громадянських Ініціатив» у Волинській області Вероніка Романович зі сторінок інтернет-видання Район.Камінь-Каширський звернулася до міського голови Василя Бондаря та до депутатів міської ради з рядом запитань. А стосувалися вони передусім Програми соціально-економічного розвитку Камінь-Каширської міської ради на 2016 рік.

Ось що їй відповіли.

Гр.Романович Вероніки Іванівни, представнику

громадської організації «Центр Громадських Ініціатив»

у Волинській області, вул.Київський майдан, 3/58,

м.Луцьк, 43010

Інформую Вас, що основою програми соціально-економічного розвитку міської ради є дохідна частина бюджету міської ради на відповідний рік. Ця програма розробляється виконавчим комітетом міської ради на підставі моїх пропозицій, пропозицій постійних комісій міської ради, фракцій політичних партій, що представлені у міській раді, депутатів міської ради та відповідних звернень громадян, в тому числі і колективних. Розроблена програма подається на розгляд постійної комісії міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку міста, підприємства, і в разі схвалення її цією комісією або з її правками передається на затвердження сесії міської ради. В затверджену програму, за необхідності протягом бюджетного року вносяться відповідні зміни.

Існуюче законодавство України не вимагає від міської ради складання аналітичної довідки та ще й витрачати на це кошти міського бюджету, залучаючи для виконання цих робіт сторонню організацію.

На будь-які, вже виконані роботи, міська рада може представити кошторисну документацію. Виготовляти наперед кошторисну документацію на роботи на початку року, знаючи, що вони будуть виконуватись у його середині або в кінці немає необхідності, оскільки ціни змінюються практично щомісяця, а отже розроблена кошторисна документація вже за короткий період втратить свою актуальність і кошти міського бюджету будуть потрачені даремно, а це не особисті кошти міського голови, а кошти громади.

Міська рада проводить ремонти там, де це потрібно робити, за якість робіт відповідає їх виконавець. Якщо роботи були проведені неякісно, то міська рада вимагає усунути недоліки або й повністю виконати роботи заново. Такі факти мали місце в роботі міської ради, виконавець усував недоліки або виконував роботу заново. Необхідність проведення робіт на будь-якому з об’єктів, включених до вищевказаної програми, визначає сесія міської ради, на підставі пропозицій, вказаних вище.

Надання субвенцій іншим бюджетам, в основному районному, здійснюється відповідно до розроблених цільових програм, на підставі статтей 91, 93 Бюджетного кодексу України.

В 2016 році дійсно міською радою надавались субвенції районному бюджету для центральної районної лікарні (придбання вакцини проти туберкульозу для наших дітей), НВК №1 (для облаштування бігових доріжок та майданчика для тренажерів, знову ж таки для наших дітей). Я вважаю, що це є правильно і така практика буде продовжуватись і у 2017 році.

Питання пункту 7 Вашого звернення я вважаю взагалі абсурдним тому делікатно утримаюсь від надання відповіді на це запитання.

Щодо процедури виконання робіт на конкретних об’єктах, то інформую Вас, що роботи по капітальному ремонту, новому будівництву, реконструкції вартістю менше ніж 1,5 млн. гривень, а роботи по поточному ремонту або придбанню товарів вартістю менше ніж 200 тисяч гривень не підпадають під сферу дії статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не потребують проведення тендеру. Деякі роботи, запитання щодо яких Ви задаєте, взагалі не проводились у 2016 році або проводились лише частково, оскільки були внесені на протязі цього року відповідні зміни до програми, і кошти були перенаправлені на інші нагальні потреби міста та сіл нашої ради. Зокрема ремонт готелю «Турія» виконувався лише в частині переобладнання котельні з газового на тверде паливо (вартість робіт у 2016 році склала 59058 гривень), продовження капітального ремонту комунального житлового будинку по вул.Ковельська,6 у 2016 році не проводилося, оскільки жильці не хочуть надавати доступу у власні квартири для проведення робіт, хоч будинку необхідно укріплення, оскільки є тріщини 3,4 та 5 поверхах (напевно питання буде вирішуватись Камінь-Каширським ВУЖКГ у судовому порядку), також не проводився поточний ремонт проїзду, що з’єднує вул.Шевченка та вул. Коніщука (міська рада направила ці кошти на інші нагальні потреби). Також кошти, передбачені на придбання системи «Рада», були направлені на інші цілі, згідно внесених змін у Програму. Депутати, на даний момент висловлюють свою позицію по тому чи іншому питанні порядку денного сесії шляхом підняття рук. Також у 2016 році не проводилось придбання малих архітектурних форм для встановлення їх на площі Культури, кошти перейшли у вільні залишки бюджету і будуть освоєні у 2017 році. Я думаю, кожен житель нашого міста буде не проти, щоб центральна площа нашого міста набула завдяки цим формам більш привабливого вигляду (наприклад на малій архітектурній формі у 2017 році планується встановлення великого годинника). Взагалі встановлення оригінальних малих архітектурних форм у центральній частині міст є загальноєвропейською практикою при проведенні благоустрою цих територій.

На благоустрій пам’ятного знака жертвам Холокосту по вул.Торгова у 2017 році витрачено 16131,60 грн. із міського бюджету (встановлено сучасну огорожу від комунального житлового будинку, територію викладено бруківкою. Роботи проводила місцева організація ТзОВ «Агродорбуд».

На капітальний ремонт в асфальті частини проїзної частини вул.Польова (від вул.Шевченка до в’їзду в ринок міського споживчого товариства) витрачено 574489,8 грн. Відповідна документація є в наявності у Камінь-Каширському ВУЖКГ (ширина дороги складає 5м.) Роботи виконувала підрядна організація ШБУ-63 з м.Ковеля. Також надаю Вам інформацію про вартість виконаних робіт щодо поточного ремонту в щебені відповідних вулиць:

  • вул.Щорса – 193706,16 грн.;
  • вул.Спортивна – 114067,06 грн.;
  • вул.Івана Франка – 93903,47 грн.;
  • вул.Гайова – 119815,52 грн.;
  • вул.Ярослава Мудрого – 35442,41 грн. (тут здійснювався ремонт шляхом підсипки грунтом частини вулиці);
  • вул. 8-го Березня – 96087,89 грн.;
  • з’їзд з вул.Коніщука на вул.Набережну – 12741,02 грн.;
  • автостоянка біля ДНЗ №4 «Світлячок» по вул. Коніщука – 45175,58 грн.;
  • провулок, що з’єднує вул.Ярослава Галана та вул.Спиридона Гнатюка с.Підцир’я - 60907,22 грн.

Всі ці роботи виконувала місцеве підрядна організація ТзОВ «ДОФ АРБО». Вся кошторисна документація є в наявності у Камінь-Каширському ВУЖКГ. Вартість квадратного метра ремонту на кожній з вулиць відрізняється, оскільки набір та об’єми робіт на кожній вулиці є різними. Вищевказані дороги до ремонту були грунтовими і їх ремонт проводився періодично шляхом засипання ям грунтом, що давало ефект лише на невеликий термін (до випадання значних атмосферних опадів). Зраз же проїзд по цих вулицях покращився набагато, вони потребуватимуть лише один раз в рік грейдерування, оскільки щебень є рихлим матеріалом, на відміну від асфальту.

На капітальний ремонт частини даху 5-ти поверхового житлового будинку по вул.Чкалова,11 витрачено з міського бюджету – 62466,40 грн. На цій частині даху повністю укладено новий шар рубероїдного покриття. Роботи виконувала місцева організація СМП «Камінь-Каширськагробуд». Зміна назви вулиці Чкалова не вимагається згідно Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та пропаганди їхньої символіки».

Капітальний ремонт існуючих тротуарів полягав у заміні їх зруйнованого асфальтобетонного покриття на бруківку, а також заміну зруйнованих бетонних бордюр них каменів на нові бетонні. На ці роботи були витрачені слідуючі кошти з міського бюджету у 2016 році:

-тротуар по вул.Шевченка – 316768,80 грн.;

-тротуар по вул. Перше Травня – 162324 грн.;

-тротуар по вул.Коніщука (біля ДНЗ №4 «Світлячок» - 141459,60 грн.;

-тротуар по вул.Ватутіна – 339264,92 грн.

Також було здійснено ремонт пішохідної доріжки в щебені з відсівом з встановленням бордюр від вул. Шевченка до басейну вздовж річки Цир – вартістю 98874 грн. та капітально відремонтовані сходові марші на початку цієї доріжки (біля мосту через р.Цир по вул.Шевченка) вартість цих робіт склала – 43996,80 грн. Роботи проводила місцева організація ТзОВ «Агродорбуд» за винятком робіт на тротуарі по вул. Ватутіна, ці роботи проводила інша місцева організація ТзОВ «ДОФ АРБО». Вся кошторисна документація є в наявності і знаходиться в Камінь-Каширському ВУЖКГ.

Щодо робіт, які проводилися у приміщенні міської ради, як і будь-яких інших, то хочу пояснити, що, згідно статті 10 Бюджетного кодексу Україин, за економічною класифікацією видатків бюджету видатки бюджету поділяються на поточні та капітальні. Камінь-Каширська міська рада, розподіляючи видатки бюджету, застосовує Інструкцію щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету затверджену наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року №333. В цій інструкції розписано, що таке капітальні та поточні видатки. Кошторисна документація є в наявності на ці роботи у міській раді. Двері, а також енергозберігаючі вінка, які були придбані міською радою у 2015 році не включені до капітального та поточного ремонтів, оскільки закуплялись міською радою, а не виконавцем робіт, як окремі предмети у двох безпосередніх місцевих виробників. Про тендерні процедури (необхідність їх проведення) я відповідав Вам вище. Міська рада довгий час відкладала проведення ремонтів у приміщенні міської ради, направляючи кошти на інші нагальні інфраструктурні потреби міста. Але час погіршував естетичний вигляд приміщень, їх комфортність для громадян та працівників міської ради. Зараз у приміщенні міської ради, в результаті проведення ремонтів, працюють сучасні та зручні туалети, поліпшився естетичний вигляд приміщень, зменшилися їх тепловтрати.

З повагою міський голова В.І.Бондар

Коментарі

Хрін

10:09 09.02.2017

Цією публікацією міський голова у відведені законом терміни формально надав відповідь на публічне звернення, як він зазначає, громадянки В.Романович, виконуючи чинне законодавство про звернення громадян. Чи залишиться задоволеною цією відповіддю Романович - питання риторичне. Вочевидь, ні. Але, я свідомо не торкаюся питання повноти та достовірності фінансових звітів підрядних організацій, оскільки для їх перевірки існує інший механізм контролю. Я, лишень, підкреслю те, що у нашому місті складаються передумови для прозорого і транспарентного ведення господарки, публічного планування та звіту міського голови про витрачені кошти громади, що ускладнює процес можливої корупції при їх використанні. Цей запит Романович, сподіваюсь, заставить міську Раду в нинішньому фінансовому році вже відкрито і зрозуміло на своєму сайті завчасно, не очікуючи звернень, розміщувати ПРОГРАМУ виконання запланованих робіт із зазначенням виконавців, термінів, кошторисів тощо. Для спокою у майбутньому на цьому ж сайті мусять розміщуватися й публічні звіти про використані кошти. Це світова європейська практика. Такий підхід мотивує відкритість і прозорість для чесного бізнесу у комунальній сфері, спонукає міську владу, незалежно від прізвища мера, до відкритості і чесності в управлінні коштами громади. Отже поволі ми рухаємося у потрібному напрямку. На цьому етапі і мер виявився на висоті, оскільки своєчасно і з "повагою", тобто з розумінням, віднісся до цієї непередбачуваної і клопітної для апарату мерії роботи, і В.Романович, що не кажи, дістала якусь сатисфакцію, яко громадський активіст. Чи піде вона далі, аби розкрити елементи корупції при виконанні ремонтних робіт, якщо вона впевнена у цьому, невідомо. Бо чи вартує шкірка вичинки - також невідомо. У всякому випадку, бо таки живемо у рік Півня, - якщо й не наздогнали мера, то хоча б зігрілись! А, якщо без жартів, то користь таки є для всіх обопільна: заявник, відповідач, громада, ... Лупаймо сю скалу!

Читач

11:05 09.02.2017

Головне зрушити кілька-тонний вагон з місця. Вагон зрушено, але він не набрав ще тієї швидкості, за якої його вже важко буде зупинити. Напевно слід чекати на письмову реакцію Романович

Камінь

13:16 09.02.2017

Ловити когось на тому, що буцімто робота могла коштувати принаймі в десятеро дешевше ніж це коштує думаю зараз безперспективна справа оскільки навіть держава вмила руки коли так звану держфінінспекцію централізував на області тепер нічого не вдієш та нічого не докажеш оскільки завжди до прикладу Мер домовиться з начальником Облдержфінінспекцією як ото раніше Мер домовлявся з райпрокуратурою, злощасна перевірка черги на вирішення земельної ділянки коли фактично 1200 громадянам міста було відмовлено у виділені земельних ділянок через буцім-то якусь там перевірку райпрокуратури з порушень "прав та свовобод" громадянина. Крім того як МИ знаємо немає такого Закону який не можна обійти тим більше Ви ж самі подивіться хто отримує підряди підприємство яке очолює депутат обласної ради який звичайно все "рішає" та який "рішав" і раніше коли при владі був Янукович та підприємство яке "ходить "під головою райради. Але принаймі добре що це місцеві які можливо трохи й сплачують в місцевий бюджет. Гірше інше. Скільки не вкладаємо в місто коштів т о фактично проведені роботи міською радою є підтвердженням унісон гербу м. Камінь-Каширська. ГОрбиста та заболочена місцевість міста є тим шляхом яким іде міська рада. Там підлатати, сям поремонтувати але стратегічний цілеспрямований напрямок відсутній. Отже рано чи пізно через спливом часу завдяки географічному рельєфу їхні так звані ремонти підуть тим шляхом як і розпочиналися. Скільки не шліфуй однаково через кілька років асфальт лопається, вимивається (вул.Торгова, Чапаєва і т.д.) білощебенева дорога кудись дівається, підтвердженням є село Олексіївка коли нікому поремонтувати дорогу й вона розтікається. Про центр міста навіть не можемо сказати оскільки центр міста фактично перетворюється у відстійник через те, що центр не обвлаштований вони мажуть по-під річкою та де-інде але не там звідки має розпочинатися місто нуль цілих та нуль десятих. Місто має розпочинатися від центру до переферії, а не навпаки. Отже напочатку слід обвлаштувати центр міста з обов"язковим водопониженням через те, що десятками років болото залишається в центрі, візьмімо навіть наприклад бідівлю в якому зараз бібліотека та військомат. В підвалах цього приміщення стоїть вода. Крім того фактично в центрі міста болото зі сторони школи №1 зі заростями очерету яке підвищує воду та практично дає болотисту місцевість на віддалі майже кілометра та в інших місцях, наприклад паралельні вулиці до Ковельської. Але вони шліфують околиці через те, що по околицях обрані депутати молодші за віком тому центр вже майже відмирає. Ось у чому проблема, що міська рада діє майже за принципом до примітивізму доісторичної людини яка у свій час палила ліс та продовжувала свій шлях далі. Так само як і наші депутати. На центр ніхто не дивиться але вкладаємо кошти у ті місця в яких Ми молоді люди проживаємо та які звичайно активніші за інших. Але ж через спливу часу й ті місця будуть захаращеними як і центр міста в результаті ні того ні того й міста немає є село яке розкинулося по горбистій місцевості. Звичано щоб зробити місто містом слід багато чого і звичайно передусім люди які можуть розумітися на міськбудівничому розвитку та які матимуть якусь уяву в голові, що таке місто і що з Ним робити в майбутньому, дати якусь перспективу людям які проголосують за Них на наступних виборах. Зараз наприклад особисто я небачу таких людей усі тільки за себе та свої партії мотивуючи звичайно тим що тільки вони тут найрозумніші але місто фізичний його стан страдає як наприклад останні рішення про лежачі поліцейські. На мою думку місто може в деякій мірі почати розвиватися у той час все-таки коли у сусідньому Ратнівському районі розпочнуться роботи по будівництву мідної шахти то у цьому випадку багатьом покажеться що місто має на шанс але як сказати через те, що якщо ніхто не думає як місту повернути назад тих 45 підприємців які написали заяви на припинення підприємницької діяльност то нічого істотного не буде. Як завжди Ми будемо спальним районом Москви, Пітера, Варшави, а тепер навіть вже Ратного.

Каменю

13:32 09.02.2017

Камінь ти де...л!!!

Маруся для 13:32

14:07 09.02.2017

Після слова "Камінь", оскільки це є звернення, треба було кому поставити, а все решта - правильно.

Камінь

14:58 09.02.2017

"Каменю
13:32 09.02.2017
Камінь ти де...л!!!": бачите Ви самі і є тим підтвердженням в якому Ми усі перебуваємо тому Я тут не причому.

Камінь

15:41 09.02.2017

"Голова Волинської облдержадміністрації Володимир Гунчик стверджує, що депутати облради обирають об’єкти для фінансування з огляду на політичні вподобання. Про це він заявив 9 лютого під час засідання колегії управління освіти науки та молоді ОДА.": ось в деякій мірі підтвердження моїх інсуціацій відносно так званого розвитку міста.

В.Бондар.http://kamin.rayon.in.ua/

18:30 09.02.2017

Чи буде задоволена відповіддю п.Вероніка мені всерівно. Інформація моя більше розрахована на міську громаду . Коменти зверху дуже подобаються,видно зразу -писали люди інтелектуали ,але місто це не
тільки благоустрій,чистота , але й саме головне-інжнерне забезпечення інфраструктури населеного пункту.
Місто наше має цетралізовану каналізацію та водогін,відповідно міський водозабір та очисні споруди На сучасні кошти вони варті біля двох мілярдів гривень ,а їх потрібно екплуатувати, утримувати .Це значні кошти потрібно місту витрачати.
І вісім з половиною мільонів гривень використані на розвиток міста в 2016 році всерівно робить місто красивішим,кращим для життя. А використовуються ці кошти у відповідності із вимогами Бюджетного кодексу. Якби було по другому я ,мабуть, не працював би 13 років в спокої.
З повагою міський голова Камінь Каширського.

Камінь

20:16 09.02.2017

Нарешті пан Бондар почав висвітлювати в деякій мірі свою діяльність так як слід. Початок є позитивним. Слід напевно тут заснувати блог Мера м.Камінь-Каширська в якому він та громада могла б обговорювати свої спільні справи адже це вимога часу бути відритим до "інтелектуалів" та подібним до їх громадянам. Незабувайте пане Мер, що наступний крок це децентралізація й децентралізація це у першу чергу місто і у місті є надзвичайно важлива людина - всенародно обраний МЕР. Ще одне звичайно сайт м.Камінь-Каширська є позитивним моментом але це він в специфіку своєї діяльності так як і сайт К.-К. РДА не може бути центральною площадкою в обговоренні проблем міста та регіону. З повагою "Камінь".

23 червня
Вчора
21.06.2018
20.06.2018
19.06.2018
18.06.2018
17.06.2018
16.06.2018
15.06.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин