Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Губернатор Волині відвідав Камінь-Каширщину
Губернатор Волині відвідав Камінь-Каширщину

Губернатор Волині відвідав Камінь-Каширщину

19:10 20.11.2018
1830

Голова Волинської ОДА Олександр Савченко завітав у школи сіл Камінь-Каширського району.

Губернатор побував у школах сіл Оленине, Боровне та Гута-Боровенська. там чиновник зустрівся з директорами навчальних закладів, у кожному з яких вони провели своєрідну оглядову екскурсію. На зустрічі також були присутні голова Камінь-Каширської РДА Валерій Дунайчук та голова районної ради Віктор Сус.

Керівники шкіл зустріли Олександра Савченка привітно, показали деякі кабінети шкіл, розповіли про здобутки та особливо акцентували увагу на недоліках. Зокрема, директор школи села Оленине Валентина Носовська зазначила, що молодші школярі зимою мусять сидіти у холоді, а також дітям не вистачає бібліотеки та спортзалу.

«Для старших класів умови більш-менш нормальні, та корпус для молодших школярів дуже холодний. Рятує тільки те, що поки зима не дуже холодна. Немає для дітей також бібліотеки, спортзалу. Звісно хотілося б, щоб було як у всіх», – зазначила директор.


Проблем з добробутом та облаштуванням вистачає і у двох вищезгаданих школах. Умови перебування учнів залишають бажати кращого. Зокрема, у Гуто-Боровенській школі діти змушені харчуватся у приміщенні дитячого садочка, що знаходиться в іншому приміщені неподалік.



Олександр Савченко навідався також у класи, облаштовані за програмою Нової української школи. Хоча він зазначив, що це швидше «батьківська школа», бо, окрім держави, батьки вкладають левову частку власних коштів. Та й не всі кімнати мають належне обладнання: у когось немає телевізора, у когось ноутбука.






Наприкінці зустрічі голова облдержадміністрації побажав оптимізму та творчої наснаги учням і залишив свій коментар щодо побаченого, розповівши про перспективи в майбутньому

«Я знав, що я їду у Камінь-Каширщину, де стан освіти на рівні гуманітарної катастрофи. Так, тут ситуація дещо краща, ніж у інших селах. В той же час, люди не ставлять умов: дайте нову школу, а дають економні пропозиції: добудувати окремо спортзал чи їдальню, розуміючи, що терпіти прийдеться ще певний час», – зазначив він.

Олександр Савченко підкреслив, що всередині шкіл класи затишні, хоч і старі, опалення працює і батькам навіть думка не приходить не пускати дітей до школи, як це робили, приміром, у Стобихівці.

«Я не почув, щоб хтось не пускав дітей у школу, у батьків навіть думки такої немає! Наскільки я знаю, сьогодні у Стобихівці діти з радістю пішли на навчання, не розуміючи чому батьки так вчинили», – говорив губернатор.

Голова Волинської ОДА додав, що наразі формують серйозну програму перетворень і незабаром, завдяки зусиллю керівництва, країна стане на ноги. Хоч і роботи багато, подекуди коштів не вистачає, та, за словами Олександра Савченка, якось «втиснемся».


Коментарі

Доктор Шацький 33 см

20:25 20.11.2018

Cавченку треба одягнути міліцеейський мундир і возглавити профспілку колишніх працівників унутрішніх справ, губернаторство йому йде як корові сідло ...

Ха_ха

22:02 20.11.2018

Показувати як завжди, брєд собачий!

Галя

22:03 20.11.2018

А чому Житнівку минули? Там такий директор!!!!,а заступник........Так поспішали в ліс на обід?

Читач

09:45 21.11.2018

Чимось нагадує візит Мєдвєва до Криму, здається позаторік. Походив, подивився, з догідливим начальством побалакав. А потім вийшов на люди та й каже: «Денег нет, но вы держитесь». Тоді всі українські ЗМІ вибухнули праведним гнівом, мовляв яке той путінський посіпака чмо, ото отримали прихильники русского Крима по заслугах. Тепер маємо подібне у Волинській області, тільки з місцевим губернатором, який, в силу свого виховання, ніяк не може втямити, що: покірність батьків, застраханість вчителів та директорів шкіл є результатом їхнього столітнього безправ’я. Що діти мають навчатись в сучасних приміщеннях за завтрашніми методиками, аби не продовжувати сформовану у попередні часи духовну убогість. Але для цього він має публічно признатись, що його, тобто губернатора, недолугість є результатом убого навчання в убогій школі. Кожний світ навколо себе творить за образом та подібністю своєю.

Хрін - Читачу

12:02 21.11.2018

А як би Ви поступили на його місці, якщо б пробули на цій посаді такий же термін? Наобіцяли б манни небесної, як Юлька? У багатьох наших людей дійсно абсолютно дистрофовані почуття поваги до посадовців будь-якого рангу і рівня, а, подекуди, чим публічніше і хамовитіше людина обтирає об посадовця ноги, тим вона більший патріот. Я не захищаю Савченка, тим паче керівників району, оскільки вони знали який "мед" їм доведеться лизати, даючи згоду впрягатися у це ярмо. Але доки на місцях люди будуть не поважати себе та оточуючих, чекати манни небесної, повернення СССР чи Юлі з ціною газу меншою у 2 рази, або й доплатою за користування ним Москвою, жоден з керівників не зможе їх спасти від розрухи! Я, для прикладу, дивлюсь на фото з підписом знизу "Гуто -Боровенська школа", де об'єктив захопив стіну з порепаною і потрісканою, але побіленою перед початком навчального року, штукатуркою, і думаю - невже у цьому селі, яке приміряється стати центром ОТГ, нема одного-двох батьків, котрі б вирівняли ці "шрами" совка у головах і на стінах шкільного коридору, банально заколотивши у балії чи цебрику кілька лопат глини чи розчину з цементом, аби діти не дивилися на це чудо 21 століття. Велике починається з дрібниць! Діти звикають до такого стану стін, відношення до естетики, культури тощо. А хіба тільки Гута - Борвенська не може вирішити дрібні проблеми, у школах району??? Це ж не вперше демонструється на сайті: елементарно теліпаються розетки, на "соплях" облаштована електропроводка, особливо на стріхах і горищах шкіл, у підсобних приміщеннях, косо/боком висять двері тощо. Є купа й інших прикладів елементарної розхлябаності та безгосподарності, а завгоспи шкіл щомісячно отримують не малі, як для села, зарплати. І цього не бачить заврайво, працюючи на цій посаді вже чимало років, не вимагає господарювати від директорів, а ті, у свою чергу, від підлеглих... Керівники району та його освітньої галузі банально політикують замість господарювати, їх робота часто зводиться до ритуальності, роздачі грамот і вручення квітів і цим підмінюють живу організаційну роботу у місті та селах району. Все це недаремно сформульовано Савченком: «Я знав, що я їду у Камінь-Каширщину, де стан освіти на рівні гуманітарної катастрофи.", можливо це й занадто категорично з його боку...
Іншими словами, від держави потрібно вимагати належної підтримки освітньої галузі, оскільки так записано у Конституції України, але й на місцях необхідно відноситися до матеріальної бази, яка є на сьогодні, як до власності села та її громади.

хронові

16:49 21.11.2018

Ви пишете нема одного-двох батьків, котрі б вирівняли ці "шрами" совка у головах і на стінах шкільного коридору,а навіщо пасі --щоб тільки по закордонах та по буковелях по 4 рази на рік відпочивати за державний кошт???

ого

18:55 21.11.2018

Підтримую Хріна!!!!

Чмиач Хрінові

08:01 22.11.2018

В нормальному, тобто життєздатному суспільстві адекватну до справ владу народ не помічає, подібно тому, як не помічає клієнт ресторану кваліфікованого офіціанта. Коли на можновладця маси починають «котити бочку», то тільки тому, що він «вилив каву» на штані відвідувача. Проте, якщо візит губернатора до району оцінювати з позицій соціалістичного світосприйняття, то залишається тішитись всьому, що він сказав на камеру. Немає значення, чим це сказане допоможе справі. «Гуманітарна катастрофа» - це що? Що це з точки зору соціальних, культурницьких, економічних наслідків, які дадуться взнаки можливо років за 20-ть. Може про це щось путнє сказати пан губернатор? Думаю, що ні, бо заголовок запам’ятав, а текст не вивчив. Ціна цьому візиту нульова, оскільки навіть з луцького кабінету, за наявності сучасних методів оцінювання ситуацій, є очевидним, що причиною всіх проблем є не місцеве начальство, а вкрай неефективна система управління, яка до влади приводить осіб з інтелектом дунайчуків, бондарів та… . Заявити про гуманітарну катастрофу в районі – це те саме, що на похороні заявити, що небіжчик помер. Це не важко. Непосильно важко для чинних забезпечити ефективну систему управління та контролю, в рамках чинного законодавства. Тобто просто тупо виконати закони та рекомендації консультантів ЄС. Але! Аби зрозуміти ці рекомендації потрібно вийти за межі «мєнта», аби виконати закон, то для цього його потрібно принаймні розуміти. Не просто знати, а розуміти. З останнього я висловлювався з приводу Констанкевич. Ви питаєте - «А як би Ви поступили на його місці, якщо б пробули на цій посаді такий же термін?». Спочатку – який термін? Що таке термін для призначеного на посаду голови обласної державної адміністрації? Почну з того, що не «поступив», а вчинив. Перше. Влаштував би кваліфікаційну перевірку усім очильникам підрозділів обласної адміністрації на предмет відповідності займаній посаді в порядку здатності виконання обіцянок України перед ЄС. Усі перші є основними й головними виконавцями, інформаторами, радниками губернатора від своїх основних галузей краю. Савченко зберіг усіх, хто до того руйнував край. Друге. За цей час сформував, бодай, перший (чорновий) варіант стратегічного плану Волині в контексті підготовки України до вступу в ЄС. Третє. Хріне. На Йго місці я ніколи б не пообіцяв збудувати школу, не маючи під рукою всього, що для цього потрібно. Але як особа, наділена владою Президентом і Кабінетом Міністрів, я б під час свого першого візиту до району пообіцяв би і зробив би – «я зроблю все, передбачене законом, аби усі ваші керівники в районі не бігали б як срані віники перед прибуттям обласного губернатора, а збудували все, що потрібно людям. Немає значення, як я це зроблю, але зроблю». Місцевий чиновник і навіть депутат має заглядати в очі не свого начальника, а людей. Зробити його таким має народ. Проте народ ще мислить по-совковому. Залишаються перші державні особи. Проте??????????????????

Хрін- Читачу

21:05 22.11.2018

Якось надто схвильований і поспіхом написаний коментар - відповідь, це на Вас не схоже! А тепер по суті. При вашому рівні підготовки люди знають різницю між вчинком і поступком. Вчинок - це окрема дія особи, людини, а поступок, хоча й тотожний вчинку, все ж це ширше поняття, яке має у собі дух моральності. І ми вже, якщо мене не зраджує пам'ять, вже чубилися з цього приводу, навіть я приводив слова Котляревсь-кого до минулої тоді теми: " Поступки ваші всі не божі; Ви на сутяжників похожі І раді мордовать [мордувати] людей."
Але Ви знову за своє - "влаштував би кваліфікаційну перевірку усім очильникам підрозділів обласної адміністрації на предмет відповідності займаній посаді в порядку здатності виконання обіцянок України перед ЄС. .... За цей час сформував, бодай, перший (чорновий) варіант стратегічного плану Волині в контексті підготовки України до вступу в ЄС." Запропоновані Вами кроки правильні, але вони належать до Перспективних Планів роботи ОДА, а тут земля горить під ногами! Я не є фанатиком нового губернатора, але нам збоку все здається надто простішим і легшим у виконанні, нині керівниками області, району ставлять людей з нульовим досвідом, такою ж теоретичною підготовкою, революціонерів, як у 17-му році більшовиків. А адміністративне управління доволі складна і інтелектуально копітка робота, її з "кондачка", як кажуть, не всі здатні потягнути у доброму розумінні цього слова. Звідси і такі перли про "гуманітарну катастрофу" в освіті району, хоча я у попередньому коментарі писав, що райво, у особі його очільника та голови райкому профспілки давно вже стали політичними комісарами за викликом, себто "діячами" з обслуговування чинної виконавчої влади заради своїх теплих, м'яких і масних крісел. Якщо лідер профспілки освітян незмінний 30 років - це пристосуванець і флюгер партії "Чево изволите?", причому незалежно від його/її прізвища!

777

08:15 23.11.2018

Далися вам ті слова сказані просто так, бо інших нейронних зв'язків в баняку не утворилося. Тут все простіше,як на мене. Нема технології, нема технологів, а є ситуація випадкових людей в купейному вагоні потяга, який їде по-колу.

Читач

10:40 23.11.2018

Спробую пояснити в іншій спосіб. Маємо генерала поліції, який нині є обласним губернатором, але за способом мислення та оцінювання ситуації має лишитись поліцейським. У всьому світі поліція працює на основі широкої інформації агентурного походження. Для збору інформації потрібні інформатори певного ситуації ґатунку, а не будь-що, тобто без попереднього оцінювання події на основі правдивої та об’єктивної інформації та плану вирішення проблеми нічого не вдасться. Йдеться про кваліфікованих поліцейських, а не «мєнтів». Район – це суцільна проблема, це готова ситуація, це коли під ногами горить – це добре сформована анти реформаторська гвардія, в якій хтось є мозком, а хтось його дебілом-додатком. Ось тут в першу чергу мав заговорити homo-поліцейський: виявити, усунути, нейтралізувати головних суб’єктів проблем/и, а потім черга за homo-політиком, і все в одній особі, зробити так, щоб усунуті не мали можливості повернулись. За кримінальним законодавством – це просто: в’язниця для визнаного винуватим. Проте в державі, яка декларує демократію, всіх не «пересадиш». Отже лишається змінити умови і правила життя – «враги сожгли родную хату…». Це важче, на це потрібні відповідні нейронні зв’язки, але це на довше. Без належних нейронних схем мозку вчинку не буде, будуть поступки і відступки, які блискавично продемонстрував недавно призначений до області. Таким чином ми бачимо – роль та функції поліцейського виконано на «незадовільно»: усіх «паханів» області та районів збережено, або врятовано. Це сталось тому, що в голові новопризначеного «пахани» не мають ніякого відношення до «пожежі». Досить того, що вони присягнули на вірність. Роль та функції політика-реформатора, представник Порошенка іншим не може бути, виконано на «нуль», бо або пан політик не бачить очевидності системного невиконання чинних законів, або його така ситуація влаштовує. Все разом наводить на думку і на запитання – яку політичну силу представляє новопризначений в області: чинного Президента? Популістів на чолі із Ю та Ля? Реваншистів – регомутантів? Чи українське новоутворення – шоу-політиків, типу Зеленський/Вакарчук? Відповідне підкреслити.

Хрін- Читачу

14:02 23.11.2018

Ось це - виважений і аналітичний коментар щодо причин та наслідків наших негараздів. На питання - яку політичну силу чи кого представляє новопризначений губернатор, відповім свою точку зору - він представляє себе самого зі всіма "обтяжуючими і пом'якшувальними" обставинами, які наклало на його рамена життя та попередні посади. Ми всі пам'ятаємо першого постреволюційного генпрокурора у 2014 році - генерала міліції Віталія Ярему. Серце тішилось - свій чоловік, досвідчений аналітик, справжній полісмен, якого не обведеш довкола пальця, активний учасник Революції гідності і т.п., і що??? А генерал Тенюх? А генпрокурор від ВО "Свобода" Махніцький та інші схожі персонажі, на яких ми всі покладали надії, думаю, що і Порошенко, як Президент, також...
Підтримую Вас у тому, що у ситуації, яка склалася у районі, варто було б звільнити голову РДА, можливо навіть за згодою сторін, або без мотивації, принісши його у сакральну "жертву", мовляв - набираю нову команду. Але ж це треба бути досвідченим управлінцем, часом граючи складну партію у шахи, аби віддані пішаки на початках загалом сприяли падінню короля супротивника. Я не маю наміру виставляти себе більшим стратегом від генерала, все ж воювати за компом легше, аніж на полі навіть шахового "бою", але такий хід виглядав би логічним і працював би на імідж всіх, у т.ч., як це не дивно, на Валерія Дунайчука, якого я поважаю за людські цінності, але, на жаль, не маю чи не знаю його управлінських досягнень у районі. Думаю, що генерал має свою тактику, згідно якої за правилами айкідо він, відступаючи, перехоплює ініціативу та використовує силу супротивника у своїх цілях . Так буває, коли досвідчений стратег робить далекоглядні ходи, здаючи очевидні позиції на початках заради результату у цілому. До слова, дехто з толкових аналітиків одним з таких стратегів вважає Петра Порошенка. Пам'ятаєте, коли на брифінгу перед журналістами на закиди редактора відомого і популярного видання "Лівий берег" Соні Кошкіної, яка хотіла витягнути з ПОПа план "Б" на випадок його провалу на президентських виборах 2019 року, він відповів - я ще жодних своїх виборів не програв! Ці аналітики вважають, що якби Порошенко вв'язався на повну у "авгієві стайні" і "вітряки" внутрішньої української проблематики, то його не вистачило б на зупинку Путіна у Донбасі, створення дієвої української армії, української помісної церкви, декомунізації, відродження засадничих умов для розвитку української мови, російської "дегазації" та інших несучих стін української державності. Я тут не маю намірів співати осанну Порошенку, бо його є таки за що добряче критикувати, але я твердо знаю, що мені, небозі зі своїм куцим кругозором, нема чому повчати цю досвідчену і успішну у різних відношеннях людину, бо я не володію всією інформацією, не знаю його стратегічних і тактичних планів, які приведуть до головної мети - розбудови держави Україна. При цьому всьому я твердо знаю, що тієї кількості грамотних, чесних, надійних, патріотичних, досвідчених і результативних людей, яких він потребує на місцях та у центрі, катастрофічно не вистачає. Наш народ у своїй значній частині ходить з маргарином у голові і у силу своєї бідності та обмеженості часто ведеться на дешеву популістику, знахарів та гречкосіїв, артистів чи поетів (пригадуєте, "коли у нації нема вождів, її вожді - поети"?) перед виборами, а тоді ремствує про чергову помилку нації одразу ж після перемоги свого "кумира"...

Читач

16:59 23.11.2018

Те, що я написав перед цим є тим самим тільки іншими словами та аргументами. Зі всього видно, що стиль останнього пояснення вам ближчий. Але. Якщо я вас правильно зрозумів, то Савченко є одним з невичищених великої української стайні, збудованої та заповненої від часів Брежнєва до часів Януковича. Він виглядає наче позапартійним, але в політичному світі на політичній посаді неможливо бути позапартійним. Хіба що кланяючись в один бік, сигналити іншому. Згідний, що Порошенко не міг, згідно рекомендації Лі-Куан-Ю, відразу посадити трьох своїх друзів, але це не стосується «новопризначеного». Він, якщо не боїться наслідків для себе після приходу до влади Тимошенко чи когось з шоу політики, якщо таке станеться, просто повинен був це зробити. Нехай не за грати, але принаймні в пенсію чи якийсь бізнес, як зробили з Гунчиком. Так колись повелись з Хрущовим. Людина є, людина не заважає. Такого генерал не зробить. Генерал хоче жити довго і добре завжди заробляти. Заради цього ладний служити всім одночасно, але якщо він чи його помічники заглядають на цей сайт, то нехай візьмуть до відома долю ще одного генерала поліції – Швидкого. Останній де тільки не був, кому тільки не служив, будучи з міліцейських дослужився до посади обласного прокурора. Відкрився шанс згодом перейти в генеральну до Києва на високу посаду, але все обірвалось, коли чомусь, з якогось дива державна контора встановила, що він отримав неправомірну винагороду, тобто хабар і про це не повідомив в своїй електронній декларації. І почалось… . Це ж ст. 368 ч. 3. Кримінального Кодексу України.

Хрін- Читачу

19:58 23.11.2018

Ви вважаєте, що наш народ активно добуваючи бурштин, пиляючи безбожно державний ліс, уникаючи всіх можливих і неможливих податків у бізнесі, вирішуючи десятиліттями питання через "волохату лапу" і за "бакшиш" тільки й чекав свого Вашингтона чи Лі-Куан-Ю??? Боюся, що активна боротьба Порошенка, якби він навіть зібрав команду самураїв - смерників, з порушеннями закону навіть на верхніх ешелонах могла б отримати такий спротив, що міг статися "двірцевий переворот". Пасіонаріїв серед українців не так багато, як комусь здається, принаймні менше, аніж ми сподіваємось. Пригадайте один з перших Указів Президента про мобілізацію на початках війни. У селах Добре, Черче сільські голови не те що його не збиралися виконувати, вони навіть не обговорили його на сесіях чи виконкомі. І що з того? Черченський голова і досі, принаймні у своїй уяві, один з найбільших героїв краю та великих ґазд, яких світ не бачив. А хіба такий стан лишень у нашому районі? На наведення порядку має бути суспільний попит у більшості населення, а його, на жаль, нема! Люди хочуть соціалізму, який би все дав безоплатно і водночас рівень життя, як у Європі. Євробляхери показали, що вони хочуть Європи лишень частково - на ціни іномарок, а от у частині податку, у т.ч. і на вживані авто, які є основною причиною цих низьких цін, вони категорично проти. Хіба з них хтось каже, що, для прикладу, у Данії податок на стару автівку у півтора раза більший від її ціни, а утилізація також коштує немалих коштів. Ось при такій системі і з'являються дешеві "відра", які для нас бідолашних і то не всім доступні. Розумію, що українцям від того не легше, але ж і нема такого рецепту, який би за короткий час зробив із старого залежного наркомана - молодого легкоатлета, який
отримує перемоги у змаганнях. Тому, давайте мислити цілісними категоріями, а не схоластикою, яка є вибірковою залежно від наших захцянок і забаганок...

Читач

09:52 24.11.2018

Давайте. А для початку варто визначити критерії чи критерій цілісності, бо категорії – це лише слова, а людина, володіючи словом, може його вставити в будь-що. Скажімо, з огляду на українські народні інстинкти Юлію Тимошенко можна назвати рятівницею України від олігархів, а можна відразу ку…ю, бо сама належить до цього класу. Ми є кризовим суспільством, яких в історії людства було і було. Проте кожне кризове суспільство має не лише ретроградну, а і прогресивну еліту. Останніх завжди несамовито мало, але вони, через бажання вижити, є несамовито активними. І часто густо їм вдається перемогти. Так було не лише в Сінгапурі, в повоєнній Німеччині (західній). Знали б ви що довелось їм пережити в Литві, Польщі, Словаччині, Болгарії, Румунії. Їх місцеве населення мало чим від сучасних українців відрізнялось. Але до влади, правдами і неправдами, прорвались антипопулісти. Це був їх перший подвиг, а наступний виразився у незламній політичний волі. Стадо потребує жорсткого керівника. Але такого керівника не можна виправдовувати в його неправильних діях, як ви намагаєтесь виправдати Савченка, бо виправдання є опіумом для його свідомості. Слабкий на голову, стільки років серед чиновників та міліціянтів, через кілька доз взагалі втрачає волю до життя та рештки сумління. Такого керівника треба регулярно «дебати» тільки не з совкових позицій, як це робить команда Зеленського, а з прозахідних. Не всі є Рузвельтами, який за гроші олігархів-банкірів прийшов в США до президентської влади, а вмостившись в президентському кріслі, нагнув Конгрес, журналістів, суддів, поліцію, ФБР, та економічно, кримінально, ідеологічно ліквідував тих, хто зробив його президентом і тих, хто довів Штати до повного зубожіння. Щось подібне потроху робить Порошенко, але надто вже «по-українські». Може тому, що Міністром внутрішніх справ не є Степан Бандера, а генеральним прокурором – Шухевич. Що на місці Філарета немає Шептицького, на місці Міністра оборони – Коновальця. Натомість є зіпсуті комсомольським вихованням. Проте не варто завжди кивати на народ. Народ є здебільшого глиною, а політики скульпторами. Який скульптор, така й скульптура. Це зокрема про «новопризначеного».

Хрін

18:06 24.11.2018

Гарний текст, хороші приклади з історії державотворення, але ж де знайти такі важелі, аби зорі зійшлися так, як хочеться нам помріяти? Аби Бандера, Шухевич, Шептицький і т.п. - цілий пантеон українських титанів, котрі внесли свою досить помітну лепту у будову українського державного Храму, а точніше - у його фундамент, водночас стали до праці для українців. Але і у ті часи, і ви про це добре знаєте, між ними також існувало різнобачення шляхів і методів боротьби. Прикладом цього є існування щонайменше трьох проукраїнських крил в УПА зі своїм баченням методів збройної боротьби. Навіть Євген Коновалець та Андрій Мельник, що одружилися на рідних сестрах з родини Федаків, здавалося б мали мати спільні підходи у розбудові українських збройних сил того часу, але ж так не сталося, між простими мельниківцями і бандерівцями на місцях навіть доходило до збройних сутичок. А хіба великим секретом є те, що за життя Шептицького критикували з усіх боків не менше ніж боготворили. Поляки вважали його зрадником, православні українці - інструментом окатоличення нашого народу, навіть його мама і тато по різному бачили долю свого улюбленого сина графа Романа. Тому, нам варто не бути ідеалістами, розуміти, що бажане і дійсне переважно ходять по різних берегах ріки життя, тому люди будують на ній мости. Сьогодні, коли ми ставимо свічку для пошанування невинно убієнних голодом у 1932-33 роках, хтось правильно підмітив у соцмережах, що основною причиною голоду, геноциду українського народу у ті часи була відсутність єдності у протистоянні зовнішнім ворогам, пошук легких шляхів побудови держави - довірити чи змиритися з черговим царем/генсеком/комісаром тощо, головне щоб він був "правильним" у тодішньому розумінні. З тих пір нічого ж не змінилося, ми знову знаємо крайнього у наших негараздах - це черговий Президент, незалежно від прізвища (бо обираючи наперед знаємо, що всі корупціонери і бариги), але ніяк не второпаємо, що без нашої тяжкої праці, пасіонарності, патріотизму, єдності ніхто і ніякий Вашінгтон, Рузвельт чи Робесп'єр (котрому до слова народ, за якого він боровся з монархією, також відрубав голову на площі) чи навіть Іван Степанович Мазепа, якого зрадили православні козаки, нам держави сам не збудує...
Я Савченка не виправдовую, позаяк погано знаю його "заслуги" у минулому і, звісно, далекий від деталей його стилю керівництва на Волині. Єдине, чому я спробував його зрозуміти, це доволі короткий час його губернаторства і незнання тактичних і стратегічних кроків цієї людині на посаді. А от так, що називається, з порога огульно хаяти - це не у моїх манерах, все ж Порошенку хтось його радив, ручався за його організаційні та інші якості... То ж поживемо, побачимо. На разі - діти у школу пішли, село заспокоїлось, а "війна" план покаже! ))

777

18:43 24.11.2018

Чапаєв і пустота.

777

18:43 24.11.2018

Чапаєв і пустота.

Читач Хріну

19:58 24.11.2018

Я мав на увазі інше, але ви побачили своє. З приводу вашого розводитись не буду. Одне повторю. Якщо ви не чиновник, не працівник якоїсь контори, який за життя пізнав вартість посади та зароблених на ній харчів, то спробуйте зрозуміти – якщо зголосився на посаду, маю на увазі Савченка, то працюй з першої хвилини своєї посади. Якщо бракує знань або розуму, то шукай розумніших за себе, а не собі подібних. Що, до речі колись зробив Рузвельт, якому голову ніхто не відрізав, бо він її мав. Він повірив тоді мало відомому економісту Кейнсу і з його допомогою подолав економічну депресію. Порошенко теж серед консультантів. А кого найняв Савченко?! Політтехнологів! А по-друге, щоб керівники працювали їх треба бачити і критикувати з першої години їх роботи, а не шукати їм виправдань. Савченко веде до влади Тимошенко та інше подібне їй чмо.

777

23:17 24.11.2018

Дався комусь той Пелєвін з його Чапаєвим, що моїм постом дуплетом валять.

Хрін- Читачу

12:02 25.11.2018

Дякую за дискусію, думаю, що все ж таки у нашій розмові кожен зі свого боку має раціональне зерно і головним у цьому є щире бажання добра нашому згорьованому народу. Тривала бездержавність глибоко і суттєво позначилася на більшості наших людей, вони не звикли до того, що у пана чи в окупанта можна чесно і гідно заробити собі на життя. Аби не "розмазувати" нашу полеміку до безкінечності, на її завершення наведу цитату зі статті професора Володимира Сергійчука, видатного сучасного українського історика, з яким маю честь бути особисто знайомим, щодо довіри до влади. Як на мене, ця думка є немаловажною у процесі розбудови нашої держави. Отже:
"Німецький філософ Освальд Шпенглер свого часу мудро висловився: "Немає в світі політично здібних націй. Англійський загал є так само безкритичний, як усякий інший. Сила і вищість англійців лежить у тому, що вони мають традиційне довір’я до проводу. Англійці тільки розуміють краще від інших доцільність
підчинення проводові. Відвага війська залежить просто від довір’я до вождів. Це відноситься до армій, націй і партій. Політична здібність загалу — це ніщо інше, як довір’я до проводу". Цитуючи ці рядки, український політичний діяч Володимир Целевич 1924 року додавав: "Не може мати успіхів у боротьбі нація, у якої загал немає довір’я до проводу. Ця нація на віки вічні засуджена на бездержавність, бо тільки той провід може
повести до побіди, якому довіряють і якого слухають. Найгірший провід матиме більші успіхи, коли йому довіряють, від найліпшого проводу, який не тішиться довір’ям загалу".

Читач Хріну

19:15 25.11.2018

Щось не зрозумів, з ким я маю дискусію? З Хріном, Шпенглерем, Сергійчуком чи Целевичем? По-перше, Сергійчук не історик, а журналіст, який веде історичні студії. Шпенглер сповідував філософський романтизм, був радче мистецтвознавцем чи навіть культурологом аніж філософським логіком. Гегель висловлювався набагато чіткіше і актуальніше. Тому про Шпенглера тепер пам’ятають переважно в Камінь-Каширському районі, а Гегеля або Ніцше в усьому світі. Целевич був популяризатором, набагато краще висловлювався Міхновський, Сціборський, та власне, Степан Бандера. Але краще читати Липинського, який краще за всіх зрозумів суть вчення Макіавеллі. Усіх цитувати не буду. Повернусь до радників Савченка. Почитайте зверху, кого він у «волинську раду регіонального розвитку» назбирав. Дунайчука ….. і….. Старий явно не тямить на грибах. Суцільні мухомори. Оце трилер!!! А ви ….. Вибачте, але починайте читати класиків.

Хрін-Читачу

23:25 25.11.2018

Перепрошую, але я був про вас дещо вищої думки. Ви за допомогою Вікі вчите мене читати класиків, шаркаєтесь про Гегеля і Ніцше, вочевидь, не розуміючи про світоглядне провалля між цими філософами. Бо інакше для чого згадувати їх всує, якщо саме Гегель був одним з батьків ідеї пролетаріату, а Маркс і Ленін були лишень його здібними учнями і особисто окрім концепції "диктатури пролетаріату" придумати не змогли. А от сучасного корифея історичної науки в Україні Володимира Іванович Сергійчука - українського історика, політика, письменника, професора, директора Центру українознавства Київського національного університету імені Т. Г. Шевченка, академік АН ВШ України, який чи не найбільше працює з архівами, а його книги стали українськими історичними бестселерами, навіть не знаєте, а не те щоб вести мову про читання його історичних праць. Я ще раз підкреслю - у мене нема наміру захищати Савченка, тим паче, коли він набрав собі таких радників, як ви пишете, і про це я вже згадував у своїх коментарях. Я лишень змоделював ситуацію по Стобихівці і висловив свої припущення з цього конкретного приводу. На все добре!

Читач Хріну

20:14 26.11.2018

Перепрошую, але я сподівався, що ви вгамувались. Проте, ви чиновник. Десь в межах Хитрика. Тобто основа районної плісняви. Ви нещасна людина, вас Бог покарав, ви вмієте читати, але не розумієте прочитаного. Поєднати Гегеля з пролетаріатом може хіба що той, хто від пролетарів відцурався, відповідно до моди сьогодення, а до мудрих не приєднався через посаду та природжену тупість. Гегель – не Маркс, а Маркс – зовсім не Лєнін. А Сергійчук – не історик, бо історія є мистецтвом вільних і мислячих. Сергійчук є просто затятим і сміливим. Вам до нього, як рачки до Місяця. Натомість ви маєте свою посаду разом з посадовим комплексами, і нічого окрім власного запаху, що й захищаєте. А ось тепер – На все добре.

18 грудня
Сьогодні
Вчора
16.12.2018
15.12.2018
14.12.2018
13.12.2018
12.12.2018
11.12.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин