ТЕМА ДНЯ: залізничну станцію у місті хочуть закрити
До Камінь-Каширської міської ради надійшов лист від ПАТ «Укрзалізниця» з проханням дозволити закриття залізничної станції у місті.
Секретар міської ради Наталія Бащук у коментарі газеті «Полісся» повідомила, що це не є прибутковим, адже, за підрахунками залізничників, ДП“Камінь-Каширське лісове господарство” за шість місяців 2018 року завантажили лісодеревини всього лише на 70 вагонів, а вивантажили різні товари з 73 вагонів.
«Залізничники переконують, що таке господарювання для них є дуже нерентабельним. А тому просять дати дозвіл на закриття залізничного вузла і здійснювати в майбутньому вантажні перевезення через станцію у Ковелі», – говорить Наталія Бащук.
А до Ковеля, до речі, 50 кілометрів.
Але, за словами директора з економіки та фінансів підприємства Андрія Рязанцева, який ще восени говорив про цю проблему інформаційному ресурсу zaxid.net, оптимізація інфраструктури – це один з компенсаторів, щоб скоротити в майбутньому рівень підвищення вантажних тарифів. Та й взагалі базовий тариф на вантажоперевезення залізницею сьогодні повинен бути утричі вищим за встановлений, але «ввести такий тариф нереально».
Тож замість підвищення цін на перевезення станції «Укрзалізниці» просто закривають. Тому хвилює лише одне питання: як такі заощадливі зміни позначаться на економічному розвитку Камінь-Каширського району.
Нагадаємо, кілька років тому рух пасажирських вагонів Камінь-Каширський - Ковель припинили. Певні категорії населення були обурені цим і неодноразово зверталися у відповідні органи, аби ті посприяли збереженню залізничного руху пасажирських вагонів. Зокрема, влітку на сесії міської ради це питання розглянули, та все ж у відновленні руху відмовили, адже коштів у бюджеті немає.
То ж, на вашу думку, яким чином закриття вантажного перевезення вплине на економічне становище району, та чи вплине взагалі? І який об'єкт на черзі з часточкою «Укр» на межі закриття?
Свої думки з приводу проблеми просимо висловлювати у коментарях під дописом.
Коментарі