ТЕМА ДНЯ: залізничну станцію у місті хочуть закрити

02 Грудня 2018, 12:00
Залізнична станція 5791 Джерело: Wikimapia
Залізнична станція

До Камінь-Каширської міської ради надійшов лист від ПАТ «Укрзалізниця» з проханням дозволити закриття залізничної станції у місті.

Секретар міської ради Наталія Бащук у коментарі газеті «Полісся» повідомила, що це не є прибутковим, адже, за підрахунками залізничників, ДП“Камінь-Каширське лісове господарство” за шість місяців 2018 року завантажили лісодеревини всього лише на 70 вагонів, а вивантажили різні товари з 73 вагонів.

«Залізничники переконують, що таке господарювання для них є дуже нерентабельним. А тому просять дати дозвіл на закриття залізничного вузла і здійснювати в майбутньому вантажні перевезення через станцію у Ковелі», – говорить Наталія Бащук.

А до Ковеля, до речі, 50 кілометрів.

Але, за словами директора з економіки та фінансів підприємства Андрія Рязанцева, який ще восени говорив про цю проблему інформаційному ресурсу zaxid.net, оптимізація інфраструктури – це один з компенсаторів, щоб скоротити в майбутньому рівень підвищення вантажних тарифів. Та й взагалі базовий тариф на вантажоперевезення залізницею сьогодні повинен бути утричі вищим за встановлений, але «ввести такий тариф нереально».

Тож замість підвищення цін на перевезення станції «Укрзалізниці» просто закривають. Тому хвилює лише одне питання: як такі заощадливі зміни позначаться на економічному розвитку Камінь-Каширського району.

Нагадаємо, кілька років тому рух пасажирських вагонів Камінь-Каширський - Ковель припинили. Певні категорії населення були обурені цим і неодноразово зверталися у відповідні органи, аби ті посприяли збереженню залізничного руху пасажирських вагонів. Зокрема, влітку на сесії міської ради це питання розглянули, та все ж у відновленні руху відмовили, адже коштів у бюджеті немає.

То ж, на вашу думку, яким чином закриття вантажного перевезення вплине на економічне становище району, та чи вплине взагалі? І який об'єкт на черзі з часточкою «Укр» на межі закриття?

 

Свої думки з приводу проблеми просимо висловлювати у коментарях під дописом.

Коментарі
02 Грудня 2018, 14:23
для чого писати таку фігню. була сесія, і на сесіїї було відмовлено ПАТ «Укрзалізниця» у дозволі на закриття станції.
02 Грудня 2018, 18:06
Та безумовно не позначиться, кому воно треба
02 Грудня 2018, 18:23
І взагалі я думаю, що була чи не була сесія, відмовили чи не відмовили, це питання буде підніматися ще не один раз
02 Грудня 2018, 23:18
Душать і дивляться скільки ж ти бля... Без кисню ще прожевнш
03 Грудня 2018, 09:09
звикли тільки вимагати : &quot;Дайте, дайте, дайте!&quot; <br/>Щоб станція існувала ,потрібні гроші з бюджету.<br/>Податки чому не платите??
03 Грудня 2018, 12:54
Окрім господарської складової залізниця завжди мала і має стратегічне значення у питаннях військово-оборонного комплексу. Тому, питання інтенсивності використання інфраструктури цієї вітки залізниці можна і потрібно обговорювати, але тільки у контексті її економічної доцільності. У питаннях військової доцільності - такі речі не обговорюються. Одним з важелів підтримки залізничного сполучення є припинення контрабандного та незаконного у дрібніших масштабах вирубування лісу, який ночами вивозиться автотранспортом. Тотальний контроль за чорними лісорубами та пилорамами поряд з іншими техніко-економічними заходами дасть змогу докластися у питаннях збереження цієї залізничної колії. У залізничному сполученні досить зацікавлені агропідприємці, у т.ч. і нелюбі нам агрохолдинги. Про загрозу закриття залізничного сполучення мають також знати наші сусіди - любешівці. Звісно, що проблема має бути порушена і перед політиками високого польоту, у боротьбі за політичний контроль над краєм вони мають піклуватися і про цю важливу економічну, транспортну та стратегічну артерію північного Полісся Волині.
03 Грудня 2018, 18:31
Колись була вузькоколійка, але за совка її знищили, не кожний і знає про неї, так буде і з цією.
Коментар
27/04/2024 Субота
27.04.2024
26.04.2024