Камінь-каширців запрошують на шостий Різдвяний Благодійний Концерт у місті

08 Січня 2019, 12:00
2824

У Камені-Каширському відбудеться шостий Різдвяний Благодійний Концерт.

Повідомляє Камінь-Каширське благочиння.

Дійство відбуватиметься з благословення Преосвященнішого Нафанаїла єпископа Волинського і Луцького в понеділок 14 січня 2018 р. о 17:00 в Актовій залі Районного Будинку Культури міста Каменя-Каширського.

Захід організований духовенством Камінь-Каширського благочиння Волинської єпархії Української Православної Церкви.
Під час проведення дійства будуть збиратися добровільні пожертви для дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, а також для діток наших Захисників, які віддали свої життя за цілісність України в зоні прведення АТО-ООС. 

Коментарі
08 Січня 2019, 15:47
О, буде добра нагода поговорити про перехід до автокефальної Церкви!
08 Січня 2019, 18:11
УАвтокефальнаПЦ як і УПЦ КП самозпустилися, ПЦУ чи СЦУ (згідно Томоса, якого назад вертають на Фанар на доопрацювання) ще не зареєстровані в державних органах на даний час. Куди ж тоді переходити?
08 Січня 2019, 18:47
2019р.
08 Січня 2019, 19:15
Вам шашечки чи їхати? Томос дійсний навіть за підписом Вселенського Патріарха, а те що предстоятелі Церков хочуть увіковічнити себе на цьому епохальному документі, то що ж у цьому поганого? Московити взагалі не мають Томосу, хіба той що у 1943 році Сталіним підписаний, якого підготував полковник МГБ Карпов, рекомендуючи на Патріарха відданого системі отця Сергія?
08 Січня 2019, 19:21
Не путайте Православ'я з Католицизмом, де Папа - остання інстанція, Православна Церква - Соборна, тобто визнати томос мають представники всіх православних церков світу. На сьогодні, наскільки відомо із повідомлень ЗМІ, жодна Церква, крім Константинополя, не визнала Епіфанія, як митрополита Київського, тому не все так просто...
08 Січня 2019, 19:43
Щодо РПЦ: Константинопольський патріарх Єремія ІІ у в 1589 році видав Москві уложенну грамоту про заснування Московського патріаршества.
08 Січня 2019, 20:55
&quot;Уложенна грамота&quot;, яку ще дехто називає &quot;ложна грамота&quot;, Єремія ІІ надав РПЦ у 1589 році про те, що московський Митрополит може називати себе Патріархом, але з обов'язковим поминанням Вселенського Патріарха, як Першого у ієрархії церков. А от обставини цього надання були вельми цікавими, оскільки Борис Годунов утримував у неволі і не випускав Патріарха Єремію з Москви майже рік без цього паперу. І тільки вже у 1686 році, переманивши за золото і соболі Луцького Митрополита Гедеона Четвертинського (як канонічно висвяченого Київською Митрополією Константинопольського патріархату), з частиною Чернігівської та Київської єпархій у підпорядкування до Москви, з допомогою Вселенського Патріарха Діонісія розжилися Грамотою, а не Томосом. Але через те, що це було вчинено через акт симонії згодом відбувся церковний суд проти Вселенського патріарха Діонісія, за рішенням якого з нього був знятий священичий сан (став як «розстрига»), він був позбавлений посади «вселенського патріарха», і як простий монах був ув'язнений у монастирі до кінця свого життя. І навіть ця Грамота у 1924 році була скасована Вселенським Патріархом Григорієм IV при наданні Томосу Польській православній Церкві, яку саме тоді у 1686 році незаконно анексувала Москва разом з Київською Митрополією, як її складову.<br/>Щодо Вашої тези &quot; Православна Церква - Соборна, тобто визнати томос мають представники всіх православних церков світу&quot;, то не повторюйте пропаганду Москви, яка завжди троха перекрутить суть на свою користь. Перед наданням Томосу Україні Варфоломій проводив Синаксис та Собор, де представники абсолютно всіх Церков, окрім РПЦ і кількох її сателітів, визнали правомірність та доцільність такого Акту. Тепер же для законно новообраного Митрополита ПЦУ Епіфанія та очолюваної їм Церкви буде проходити визнання, себто своєрідне знайомство з родиною православних Церков для зміцнення єдності, поминання під час служб, євхаристичного спілкування/співслужіння тощо. Це схоже, скажу для простоти розуміння, як після офіційного одруження, весілля невістку чи зятя вводять у велику родину чоловіка/дружини для ближчого знайомства та неформального визнання. А от, якщо хтось з родини не злюбить невістку/зятя, то це ж не означає нелегітимність шлюбу і розпису у РАЦСІ новоствореної сім'ї.
09 Січня 2019, 00:53
Цікаво: в чому на Вашу думку полягає різниця між термінами &quot;томос&quot; і &quot;грамота&quot;? Далі: Чому з 15-го грудня 2018 р. жоден Предстоятель Православної Церкви не привітав очільника ПЦУ Епіфанія, тоді як у 2014-му митрополита Онуфрія привітали представники всіх церков світу, в тому числі і п. Фарфоломій? Більше того, митрополит Варшавський Сава, очільник ППЦ називає м. Епіфанія мирянином, котрий не має канонічної висвяти у сан єпископа? Цікавою є також реакція на церковні події в Україні представників древнього Антіохійського патріархату, Еллалської та Сербської ПЦ, на черзі інші, тому поживемо-побачимо... І ще одне: м. Епіфаній офіційно поминає під час богослужіння російського патріарха Кирила, хоча ще декілька днів тому офіційно заявляв, що цього робити не буде...
09 Січня 2019, 12:40
Ага..а стільки криків було від Порошенко&quot;церква без Кіріла,церква без московського каділа&quot;ну і що бачимо???церква з Кірілом, і це все нормально? (((
09 Січня 2019, 13:55
Різниця між грамотою і томосом у Вселенському розумінні полягає у процедурі його надання і сутності цих документів. Грамота, зазвичай, не потребує обговорення на синаксисі, соборі, узгодження з Предстоятелями Церков тощо. Скажімо, Єремія ІІ, образно кажучи, виписав її московитам на місці і на коліні. А Томос надається при постанні окремої помісної церкви з утворенням нової світом визнаної держави. Наприклад, Сталін у лоні РПЦ свого часу &quot;проголосив&quot; автокефалію Грузинської православної церкви, яко своїй малій Батьківщині, їй було надано відповідну грамоту, але РПЦ було змушене все ж таки додатково надати для Грузії Томос. <br/>Щодо привітання Онуфрія у 2014 році представниками всіх церков світу, то у цьому нема нічого дивного, оскільки РПЦ було на той час однією з 14 канонічних церков, а УПЦ тривалий час очолювали найбільш авторитетні православні Владики у лоні РПЦ - Митрополити Філарет(Денисенко) та Володимир(Сабодан). Після смерті Патріарха Пімена, сподіваюсь ви про це добре знаєте, найбільш вірогідними з огляду на церковний рейтинг кандидатами на Престол були саме цих два українських священника. Але Кремль хутенько віднайшов етнічного німця Рідіґера, і вперше за 200 років провів таємне голосування, так РПЦ отримала Патріарха Алєксія ІІ. <br/> Але я би Вам радив не користуватися антитомосними методичками з Москви, а зайняти, якщо не проукраїнську позицію, то принаймні не заангажовану. Ви ж, мабуть, знаєте, що на сателітів Москви - Сербську, Антиохійську, ту ж ППЦ особливо в проукраїнській позиції ніхто й не розраховує. Вони настільки щедро обдаровані московськими грошима і настільки залежні від Кремля, як і пан Шредер, Земан та інші прокремлівські західні пани, котрі за будь-яких обставин ще якийсь час будуть змушені займати таку позицію. Митрополит Варшавський Сава, якому, до слова, трохи менше літ, як нашому 100 літньому Президенту НАНУ Борису Патону і обоє благословлялись на ці посади ще Хрущовим, а, можливо, і вусатим лідером Росії. То хіба є чому дивуватись?<br/>Ну і щодо поминання Митрополитом Епіфанієм Кирила. ПЦУ є європейською Церквою, вона стала 15-ю канонічною церквою у світовому православ'ї, а Томос зобов'язує Предстоятелів цих церков у обов'язковому порядку згадувати під час богослужінь один одного. Це знак дотримання етичних правил у міжцерковних стосунках, оскільки Предстоятелі, даруйте, не російські &quot;гопники&quot;, котрі розчепірюють &quot;вєєром&quot; пальці і обзивають Вселенського Патріарха різними епітетами та погрожують йому &quot;страшним судом&quot;. Ваші аргументи, наведені вище, працюють серед малоосвіченого люду, котрий звик вірити словам священників, але не на світовому і Вселенському рівні, де дуже зважено, грамотно і канонічно лікують церковні хвороби. Бо РПЦ, злившись у своїх імперських амбіціях з мілітарними спецслужбами Росії, дбають не про чистоту церковних стосунків, а про велич імперії та зміцнення влади Путіна. Тому, перебувайте у лоні РПЦ, її у статусі екзархату ніхто в Україні забороняти не збирається, моліться московським скрепам, але втручайтеся у державотворчі процеси, не вставляйте палиці у становлення і розвиток Української Помісної православної Церкви. Вже пізно, шанси у РПЦ були у 2016 році і напередодні Собору 15 грудня 2018 року, куди міг прийти Онуфрій зі своїми єпископами, очолити цей процес і утворити справді Українську Православну Церкву з євхаристійним спілкуванням з РПЦ.<br/>Але на все воля Божа! Значить так треба було статися!
09 Січня 2019, 18:19
Шановний пане, ніякими &quot;антитомосними методичками з Москви&quot; тут і не пахне, лише факти, які потрібно на даний час аналізувати з холодною головою, не піддаючись на провокації з будь-якого боку. Дійсно, на все Воля Божа, тому є надія, що ці всі церковні та навколоцерковні процеси та події врешті-решт приведуть православних до Євхаристійної єдності біля Чаші Христової, а не будуть передвиборчими технологіями...
09 Січня 2019, 18:33
Підтримую цю надію! Водночас би не перебільшував можливостей кандидатів у Повелителі, як і мрійників про ІІІ Рим, оскільки ще не народились ті, котрі б управляли Вселенськими Синаксисами, Соборами та промислом Божим водночас!
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024