Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Як на Камінь-Каширщині парафіяни голосували за перехід в УПЦ
Як на Камінь-Каширщині парафіяни голосували за перехід в УПЦ

Як у Брониці парафіяни голосували за перехід в ПЦУ

16:28 18.01.2019
4273

Більшість парафіян храму Різдва Іоанна Предтечі, що у селі Кримне Броницької сільської ради заявили про свій намір перейти з УПЦ Московського патріархату до Православної церкви України.

У четвер, 17 січня, люди прийшли до церкви на збори, аби засвідчити своє бажання приєднатися до ПЦУ.

Коли у церкві почав правити Нафанаїл, вони вийшли.

За приєднання до ПЦУ парафіяни проголосували поблизу храму.

Після голосування громада молилася на вулиці та співала різдвяних пісень.

Яким чином люди далі мають відстоювати своє бажання приєднатися до ПЦУ, пояснив Камінь-Каширський декан протоієрей Володимир Мицько

Нагадаємо, що до цього селяни уже зібрали підписи за це. З 930 парафіян за перехід в ПЦУ підписалося 750 осіб. А це понад 80 відсотків парафіян місцевого храму.

Отець Володимир також зауважив, що слово завжди за більшістю, а тому в даному випадку селяни мають зібратися та домовитися між собою.

Тим часом у церкві за зачиненими дверима залишалися святі отці церков найближчої округи на чолі із єпископом Луцьким і Волинським УПЦ МП Нафанаїлом з благочинним Камінь-Каширського району Стефаном, також кілька десятків прихильників МП, серед яких чимало людей приїжджих.

Зауважимо, що перед цим отець Сергій Голодюк забрав із храму деякі речі. І громада цьому не перешкоджала.

Як діятимуть селяни згодом, час покаже. А поки що у законодавстві України відбуваються зміни. Зокрема 17 січня Верховна Рада ухвалила законопроект про зміну підлеглості релігійних громад.

Коментарі

цікавий

17:03 18.01.2019

А що в Броницькій церкві робили прихильники МП із Воєгоща ,Ворокомля, Каменя , які ховаються за броницькими людьми? відіграють роль тітушні??

Жовтенко Леся.

18:24 18.01.2019

З метою забезпечення народовладдя і безпосередньої участі громадян в управлінні державними та місцевими справами в Україні проводяться референдуми. Якщо у цього хлопа Петра було щось у голові то він би провів референдум.
Юля стане президентом відразу наведе лад.

Кримненчанам

18:29 18.01.2019

Крига скресла!Ну, молодці!Далі- буде!Всевишній вам у поміч.

До Жовтенко

19:09 18.01.2019

Референдум можна проводити лише на основі закону про місцеві референдуми. Чи вам кортить це зробити так, як це 2014 року зробили в Криму? На сьогодні такого закону в Україні немає. Є лише конституційна норма, але вона справі самого проведення не допоможе. Немає, до повної міри, завдяки Юлі та її партії. Вашої партії Але навіть якби він і був, то питання переходу з конфесії в конфесію вирішується Законом України «Про свободу слова і релігійні організації». Тому знову можете засунути Юлю під стіл.

Жовтенко Леся.

19:23 18.01.2019

І хлоп решает за народ.

До Жовтенко

19:36 18.01.2019

В сучасні українській мові слово «хлоп» має негативне значення. Стежте за мовою. Чи вважаєте себе представницю «вищої касти», подібно Юлі, яка залюбки торгує Україно і її народом.

До Жовтенко

20:35 18.01.2019

Може, досить кормитися помиями з рук тимошенко ? Тим більше, що злодЮлі президентом не стати ніколи

777

01:29 19.01.2019

Юля нецікава, бо вже неоригінальна. Та й не варто забувати Пашу Лазаренка, бо американці просто так по судах не тягають...

останні новини

08:09 19.01.2019

"Сьогодні 18 січня в Брониці якийсь ходаковський побив декана ПЦУ отця Володимира , сильно вдаривши його в груди .
Напередодні вечірнього богослужіння в храмі села Брониця Камінь-Каширського району прихильник УПЦ МП вдарив у груди священика ПЦУ, який прийшов правити службу для громади. Від людського самосуду чоловіка врятувала поліція.

Про це Інформаційному агентству Волинські Новини повідомив сільський голова Брониці Петро Кошелюк.

Нещодавно більше 80% громади проголосували за те, аби увійти до Православної Церкви України, проте декількадесят прихожан УПЦ МП на чолі з місцевим батюшкою намагаються не допустити цього.
Проте напередодні вечірнього богослужіння з нагоди свята Водохреща, коли громада зібралась на службу, їм почали перешкоджати більше десятка прихожан УПЦ МП. Один з них біля храму вдарив в груди отця ПЦУ Володимира.
«Місцевий житель Олександр Ходаковський сильно вдарив в груди отця Володимира», – каже сільський голова та додає, що «це вже переходить усі межі».

Місцева жителька пані Галина каже, що від людського самосуду чоловіка врятувала поліція, яка чергувала біля храму.

«Його швидко вивели, бо люди могли б вчинити над ним самосуд. Прихильники УПЦ МП ще й вкрали кропило для води, але люди зробили його з гілок», – повідомила жінка.

Черговий Камінь-Каширського відділу поліції в коментарі ІА Волинські Новини натомість повідомив, що заяви чи повідомлення про побої з Брониці не надходило."

https://www.volynnews.com/news/society/na-volyni-prykhylnyk-upts-mp-vdaryv-sviashchenyka-pered-bohosluzhinniam-o/

Броницький

09:05 19.01.2019

Невже всюди усі прихильники , адепти МП - тупі безграмотні фанатики і бандюги , чи тільки у нас в Брониці такі?

777

10:41 19.01.2019

саня ходаковський прямо тезка сані ходаковського з лугандону

дідусь

10:55 19.01.2019

Броницький вони скрісь однакові ці адепти,але просто зобовязані перемогти,на вас дивиться весь район і за вами підуть інші

До 777

10:56 19.01.2019

І такий же тупий безграмотний бандюга . Очевидно , що родич

Православний

16:11 19.01.2019

Штунди вже вирішують в яку православним церкву ходити?

Православний

16:19 19.01.2019

А ви запитайте декана ПЦУ отця Володимира де працював і яку посаду займав його тесть!!! (Відповідь- КГБ)

Православному

16:53 19.01.2019

Сам придумав чи калитка з голодюком підказали?))

правоСЛАВНИЙ

18:45 19.01.2019

О. Ходаковскький кгбіст, а нині "критикант" на пару з Гіркіндом донецької діри.

Люда

23:59 19.01.2019

Бог вам суддя ...на тому світі будете відповідати за свої вчинки

Люда

23:59 19.01.2019

Бог вам суддя ...на тому світі будете відповідати за свої вчинки

Люда

00:03 20.01.2019

Хочете в українську церкву ? Будь ласка є в Камінь -Каширську і ходіть туди ... А цієї не зачіпайте люди добрі... Ви матимете великий гріх ...а особливо організатори брудних справ... Побійтесь Бога

Люда

00:05 20.01.2019

А штунди чого носа сунуть ... Мають свою церкву хай ходять ...

Люда

00:06 20.01.2019

Не путайте політику з вірою ...

Люда

00:07 20.01.2019

В Брониці завжди був і є прибитий народ

людка

02:52 20.01.2019

людка не гріши погрозами

тупій Людці

08:23 20.01.2019

Штунди носа не сунуть , але вони хоч моляться за Україну , а не за кіріла та ануфрія)

Сам придумав чи калитка з голодюком підказали?))

09:10 20.01.2019

Просто запитай у нього чи у дружини, пардон, Матушки.

Сам придумав чи калитка з голодюком підказали?))

09:13 20.01.2019

Він має квартиру у Луцьку і йому глибоко начхати на К-К

...але вони хоч моляться за Україну

09:18 20.01.2019

Моляться за того в кого грошей багато... БОГ від слова багатий у них))

...та ануфрія...

09:27 20.01.2019

Чим тобі Онуфрій не вгодив, тупе бейло?

До

09:35 20.01.2019

Бо ануфрій друг кіріла, кіріл ходить під путіним, путін ворог України і друг таких дебілів, як ти.

Християнину

09:38 20.01.2019

Якби ви, православний, знали скільки єпископів, архієпископів, митрополитів за СССР співпрацювали з КГБ, якби ви знали, що на єпископа тоді без згоди КГБ не висвячували, якби ви знали, що все майже без винятку церковне керівництво РПЦ з КГБ перейшло в ФСБ, що там досі священиками працюють офіцери спецслужби, якби ви знали, як вербували в спецслужби, хто ішов добровільно, скільки з них сьогодні в УПЦ-МП, є й в ПЦУ – то мовчали б і мовчали. Але завжди є шанс покаятися, особливо, коли «керівництво» за кордоном, а місцевих його представників почали обмежувати у можливостях. ПЦУ, на відміну від РПЦ, має можливість реформуватись, чим назавжди відійти від російського попівства. Саме це лякає Онуфрія та його намісників в областях і районах. Не виконає завдання ФСБ, зітруть на «священний» порошок.

друг кіріла

09:52 20.01.2019

Менше дивись телевізор і хоч деколи пробуй включати свою тупу голову

має можливість реформуватись

10:02 20.01.2019

Хіба що в іслам))

Читач

10:11 20.01.2019

Пам’ятаю скільки було галасу і прокльонів у зв’язку із створенням на Волині УПЦ-КП. Коли Святотроїцький собор в Луцьку перейшов громаді Київського Патріархату, то майже місяць навколо бігали жіночки в чорних хусточках, дівчатка з обличчями, наче до монастиря збираються, чоловіки з обличчями без ознак віку і інтелекту, а за ними жваві бородаті особи але без ряс, бігали і розповідали, хто про те, що храм захопили уніати, хтось про якихось штундів, а особливо істеричні на повний голос казали, що до храму увійшли сатаністи. Одним словом – попи біснувались. Пройшов час, якихось пару місяців, чорна братія поховалась по своїх нірках, а до Київських Церков масово пішов народ. Так і цього разу буде. Поїдуть кудись з поліських сіл московські попи, втратять «духовну» підтримку жіночки в чорних хусточках, дівчатка з обличчями, наче до монастиря збираються, чоловіки з обличчями без ознак віку і інтелекту, і все буде так, яка має бути. А має бути Православна Церква України.

має бути Православна Церква України

10:17 20.01.2019

Згоден 100%, але та яка йде від Київської Русі, а не яку дарує турецький султан

До має бути

10:46 20.01.2019

А вам ваш МП-піп колись розповідав про Третій Рим? Може і ні, бо останнім часом священникам МП з Москви находять більш радикальні інструкції, аніж теоретичні розповіді. То ось, дуже, дуже давно, коли ведмедів з центру Москви витиснули на її окраїни, народилась серед царського оточення ідея московитського самовозвеличення. Знайшли попа, інші грамоти в країні мочкош (з мови тодішнього тамошнього народу перекладається як «бруд») не знали і звелили йому створити теорію возвеличення Мочкош. Піп покопирсався у вкрадених в Києві книжках і написав реферат на тему – «Третій Рим». Мовляв, був Рим перший з великим Цезарем на чолі (звідси слово «цар», тобто цисар), який з волі імператора Костянтина прийняв християнство. Але через численні гріхи римлян, Бог відвернувся від них. Тоді повстав Рим другий в особі Візантійської імперії і в особі Константинопольської православної Церкви, з якого православ’я прийшло на Русь. Точніше на територію Київського князівства. А ще точніше, остаточний розрив між католицтвом і православ’ям відбулося у 1054 році, саме в той час, коли язичників країни Мочкош, вогнем і мечем навертали в християнство і від отриманого стресу, серед її правителів запанував комплекс величі на основі комплексу неповноцінності. Турки повалили Візантію і московіти «стали третім Римом». На переконання того попа, призначення третього Риму "у збереженні віри православної» Не якісь там тинці дринці. Звідти і пішла мулька, що українська Церква має піти від, хай Бог милує, від московітів, які за часів Петра першого обізвались Київською Руссю. Тобто дочка має породити матір, чи визнати матір повносправною. Якийсь інцест. Ну добре. В Москві столиці Мочкош хворіють на голову, а ви як заразились???

а ви як заразились???

11:00 20.01.2019

Яке відношення до Візантійської імперії має Варфоломій - капітан турецької армії, який давав присягу на вірність турецькому народу? Не дочка має породити матір, а Мати має повернутися додому!

Хрін до 10:46 20.01.2019

11:23 20.01.2019

Підтримую суть Вашого коментаря, однак хочу внести невеличку поправку. У реченні "Турки повалили Візантію і московіти «стали третім Римом» варто виправити на "захотіли стати третім Римом". Бо хотіти і стати - це абсолютно різні речі. Щодо мрії московитів прибрати до своїх рук Царгород/Константинополь/ Стамбул і, головне, протоки Босфор і Дарданелли - то це заповітна мрія не одного покоління росіян-ординців. Ще 140 років тому "великий мыслитель" Росії Фйодор Достоєвський писав "Константинополь должен быть наш...", саме тому у 1877 році Росія оголосила чергову війну туркам. У разі перемоги у цій війні в руках росіян був би ще один пазл, якого так бракує у намальованій придворними істориками, коли невістка (московія) володіла б не тільки історичною святинею - матір'ю "городов русЬких" Києвом, але і бабусею її церкви - Константинополем. Але, на жаль, коментатор 10:17 20.01.2019, прагнучи української церкви, не знає чи не розуміє, що метричні записи і пуповина української церкви, Київської Митрополії знаходяться саме в нинішньому Стамбулі, звідки взяв благословення Володимир Великий ще у 988 році. Ні Москви, ні Московії ще тоді не існувало і близько, ні на картах, ні у гарячих головах мокшанців...

отєц звездоній

11:37 20.01.2019

тут який недобрий чоловік все про волохату руку пише (кгб, квартири, гроші) цікаво б було, щоб він про самого себе щось написав

Хріну

11:38 20.01.2019

Немає ніякого Константинополя - забудьте ("просрали", пше прашам) Є ісламська держава Терція. І є джиха́д.

Хріну

11:39 20.01.2019

Турція, вибачаюсь

звездонію

11:45 20.01.2019

Що саме тебе цікавить? Питай - розповім. А ні то давай телефон зустрінемось)

звездонію

11:50 20.01.2019

Говорю те, що знаю. Чому недобрий?

отцю звездонію

11:56 20.01.2019

Авжеж, звездонію. Так склалось, що мав можливість досліджувати важку долю релігійних конфесій на території сучасної України зокрема та на колишніх просторах колишнього СРСР загалом. Архіви, книги зі спецфондів, спілкування з тими, хто постраждав від переслідувань і з тими, хто колись переслідував. Чимало з них ще живі. Незабаром буде оприлюднено архівні матеріали КГБ, які стосуються роботи його 5-го відділу, а також контррозвідки, які займалися конфесіями. Приблизно, як в Латвії. Матимете можливість взнати про участь попів, ксьонзів, муфтіїв, рабанів, пасторів, пресвітерів в розвідувальній та контррозвідувальній роботі на стороні КГБ. Станом на 1991 рік лише греко-католицька Церква була щонайменше в цьому заплямована. Тільки завдяки тому, що перебувала в підпіллі.

Православний

12:07 20.01.2019

Взагалі, це складне питання... Не нам судити людей які навіть шляхом співпраці із сатанинськими структурами зберігали чистоту віри і можливість для простої людини прийти в Храм. Можливо, просто іншого виходу не було...

До до Хріну

12:30 20.01.2019

Шановний, що Хріна звернувся. Ви такий злий, бо дуже мало знаєте. Мабуть МП-священником на хліб з маслом заробляєте. Серед 7-ми смертних гріхів найбільшим є невігластво. Колись Стамбул називався Візантієм. Потім імператор Костянтин перейменував його на Константинополь. Це було доти, доки була Візантія. Коли Візантію підкорили турки і утворилась Османська імперія, місто стали називати Стамбулом. До речі, османи були набагато цивілізованішими за московітів. Церкви ворожих князівств не палили і за віру по деревах не розвішували. Карали лише за непослух. Для прикладу, коли хрестоносці захопили Єрусалим, то вщент вирізали всіх мусульман – чоловіків, дітей, жінок. Коли до Єрусалиму повернулись мусульмани, то всім християнам дали можливість живими піти з міста. Османи зберегли головну пам’ятку християнської культури – Собор святої Софії. Більш того, вони дозволили існування на своїй території православній Церкві, яка досі вважається першою серед рівних православних Церков. Тому Константинополь існує не як адміністративне явище, а як історичний символ. Нині немає Османської імперії, натомість є Турецька Республіка. Нею керують парламент і Президент. Президент Туреччини є мусульманином і до Константинопольського Патріархату не має, не може мати і не має права мати. «Джихад», бідний ви наш, з арабської перекладається як «опір», «захист». Колись джихаджиди боролись за чистоту мусульманської віри, її незалежність від державних правителів. Тепер – це символ мусульманського фундаменталізму. До речі, Патріарх Кіріл очолює православний фундаменталізм, намагається встановити державний статус РПЦ та очолити світове православ’я. ПЦУ йому всі плани зіпсувала. Від середини 20-х років минулого сторіччя, завдяки Ататюрку, Туреччина є світською державою. Захід разом із Туреччиною оголосив ІДІЛ (держава ісламітів) війну. Станом на сьогодні ісламістів підтримує Росія, підпільно, та Іран, відкрито. Іран, на відміну від Туреччини, є теократичною державою.

Хріну

12:38 20.01.2019

Тупорилий демагог!

Хріну

12:39 20.01.2019

Не цікаво(((

Хріну

12:45 20.01.2019

#FreeSavchenko ! Чому зараз не кричиш? Ти ж кричав. Що змінилося? Тупа мразь!

Православному

13:03 20.01.2019

Згідний. Але не зовсім, бо чи можна зберегти святість, регулярно порушуючи таємницю сповіді. Ті, хто дав згоду співпрацювати з КГБ, регулярно писали звіти. І не думайте, що вони могли цю контору обдурити. Якщо священик є священиком-порушником канонів, чи здатний він в повній мірі сприяти духовному зростанню пересічного парафіянина? Бо не можливо бути напівсвящеником. Саме через це напів і відбувалась деградація РПЦ, а як може бути інакше. Або пиши доноси, або іди по статті Кримінального Кодексу – антирадянська пропаганда. А це могло бути до восьми і більше років позбавлення волі. Була і інша біда. Поряд в сутанах перебувало безліч офіцерів КГБ, ГРУ, які просто працювали під прикриттям, виконуючи завдання контррозвідки. Закордонні місії РПЦ складались виключно з офіцерів-розвідників ГРУ. Іншого виходу не було, займались напіврелігією, тепер маємо напівхристиян.

Колись

13:04 20.01.2019

"Колись джихаджиди боролись за чистоту мусульманської віри, її незалежність від державних правителів. Тепер – це символ мусульманського фундаменталізму" - "капець" по-іншому не скажеш

До до Хріну

13:06 20.01.2019

Так ти мусульманин? Колись

До до Хріну

13:07 20.01.2019

Нарешті ви заговорили «рідною мовою». А то про святість, про Бога. Тямити ви на тому, як піп на Біблії.

Колисю і до до до

13:11 20.01.2019

Не кожний мозок може сприйняти, що йому недоступне. Забудьте. Краще попийте свяченої води. І не дай вам Боже подумати ще, що Ісус Христос був юдеєм та ще й обрізаним. Ото халепа!!!

хріну

13:34 20.01.2019

Достали ви - нкаведисти, за 100 років нічого не змінилося: хто проти, той ворог народу))

Просто українець

13:41 20.01.2019

та просто зайдіть на сайт РПЦ і там - о чудо! - написано , що і Нафанаїл (Крикота) , і Онуфрій (Березовський) єсть сущімі "деятели Русской православной Церкви" і належать до "Епископата Русской православной Церкви" .
http://www.patriarchia.ru/db/text/70984.html - Онуфрий
http://www.patriarchia.ru/db/text/4190763.html - Нафанаїл

Православний

13:48 20.01.2019

Я ж кажу: складне питання. Не можна всіх судити однаково. Невідомо що краще - священники, які співпрацюють з кгб, чи тотальне знищення православ'я в країні? Тепер нам легко говорити

Просто українцю

13:56 20.01.2019

А шо тебе так коробить? путін і його олігархи - це не вся росія

Хрін

14:18 20.01.2019

Якщо у відповідь на історичну довідку про Константинополь полетіли шмарклі та соплі, це точна ознака, що цей мій коментар поцілив у десятку! Підкреслюю той факт, що я жодним чином у своєму коментарі не принизив людей, що відстоюють своє право на служіння Московській патріархії, це їх свідомий вибір, лишень доведеться змінити назву і називатися екзархатом РПЦ. Підкреслю також той факт, що мої опоненти не заперечили, не спростували жодної історичної дати, жодного наведеного мною факту у попередньому коментарі, а вдалися лишень до емоційного безкультур'я і безпорадності, позаяк їм бракує освіти, аргументів та елементарної вихованості у полеміці. Разом з тим, якщо пішла вже така малокультурна розмова, повідомлю деякі речі не історичного, а більш новітнього характеру з життя окремих релігійних діячів місцевого розливу. Якщо Стефан Михалюк не перестане специфічними методами перешкоджати вільному волевиявленню громад щодо переходу до ПЦУ, як це було у Брониці, де він постійно шушукався зі своїм покровителем, головою районної ради В. Сусом, а це добре видно на відео оприлюдненому 5 каналом ТБ, якщо він не схаменеться у своєму нестримному бажанні штучно впливати на природні та історичні процеси у районі, йому фахово, грамотно, системно і ефективно та офіційно нагадають про це з відповідною позовною заявою до суду. Цьому промосковському лідеру покроково розкажуть і пояснять про його прегрішення перед Україною і Законом за свідоме нищення пам'яток архітектури, як це мало місце при незаконній "реставрації"-плюндруванні пам'ятки архітектури - Іллінської церкви у місті, яка згодом згоріла, а його відомі покровителі офіційне розслідування і пошук винуватців у втраті цієї святині спустили на гальмах. Ця, так звана, реставрація здійснювался без належних дозвільних документів, без погодження у встановленому порядку і т.п., а рукописи, як відомо, не горять. Це жодним чином не є погрозами, це буде лишень вимушений захист щодо вільного волевиявлення людей, котрі поколіннями боролись за право молитися у своїй українській церкві, своєю мовою і своїми переконаннями. Так не може бути, аби одні зі зброєю у руках захищали державу на фронті, а інші, що представляють церкву з її духовним центром у столиці держави-окупанта знищували її зсередини. У нинішній доволі складній ситуації, як на мене, варто, аби чинилася воля Божа - хочуть громади мати свою українську церкву, нехай творять її, московитам же залишаться ті, що лишаться вірними Москві і Путіну з Кирилом....

Православному

17:05 20.01.2019

Здається, що в мене щодо вас є підозра у причетності до завербованих. Завербований колись КГБ, а тепер ФСБ, тобто іноземними службами, які цілеспрямовано ведуть роботу на знищення держави Україна, є найбільша біда і небезпека для нашої країни. Створенням ПЦУ, а перед тим УПЦ-КП, УАПЦ робились спроби, робиться все можливе, аби унеможливити нав’язування українцям псевдоправослав’я під виглядом «істинного православ’я», утвореного ще за часів царів Олексія Романова та Петра №1.

Бронечанин

17:26 20.01.2019

Може хто знає хто цей коментатор Хрін?

Бронечанину

18:24 20.01.2019

А вам нащо? Бити будете як о.Володимира?

Бронечанину

18:24 20.01.2019

А вам нащо? Бити будете як о.Володимира?

До Броничанина

19:33 20.01.2019

Хрін - це точно не о.Володимир

Хрін - Бронечанину

20:31 20.01.2019

Хрін є простою і звичайною людиною, поліщуком з діда-прадіда і баби-прабаби, як у нас звикли казати. Мій нікнейм давній і, вочевидь, для декого гіркий, оскільки цей всюдисущий і невибагливий дар природи у вигляді овоча, якщо ним не вміти користуватися, дійсно є таким на перший погляд і смак. Мало того, його наші поліщуки почасти вважають бур'яном, немилосердно виполюють з своїх городів і згадують хіба на великодні свята та при солінні огірків. Хто ж хоча б трішки більше знає його цілющі властивості і вміє ним користати, той має неабиякий з того зиск для свого здоров'я, а дехто і комерційну вигоду. Це метафоричне і розлоге порівняння я вжив, аби мене не вважали якимсь монстром чи ботом, чи тим паче, асоціювали з священичим людом КП чи інших конфесій, як хтось пробує безпідставно тулити таке до о. Володимира. Я звичайний християнин, хрещений священником Іллінської церкви в умовах, котрі були можливі за того часу. Будучи не байдужим до життя людей свого краю, я у міру своїх знань, умінь і досвіду намагаюсь розбудити у своїх земляків думку і не більше. Бо нема гіршого для громади, як байдужість, пристосуванство і угодовництво, яке у силу різних причин стало майже генетичною ознакою нашого поліського люду. Відтак, я ніколи не переслідував думки розбурхати серед переважно ментально дрімаючого населення своїх земляків якусь ворожбу, дурну силу чи ненависть. Тим паче, у такій тонкій справі, як релігійність. Люди у своїй простоті, неосвіченості та байдужості водночас є щирі і богобоязливі, причому ця боязнь кари Божої зростає і зміцнюється з віком і хворобами. І це з одного боку добре, адже у такий спосіб превалює людяність у конкретній особі. З іншого, сильні світу цього, починаючи з дохристиянських і римських часів та й донині часто активно експлуатують цю богобоязливість, що посилюється з відсутністю знань, освіти та спілкування зі світом, на свою імперську/царську/державницьку та іншу, у т.ч. і особисту користь. Росія, яка свого часу отримала релігійність з Києва, а з нею і освіту та культуру, також довідалась про цю магічну силу церковного устрою і хутенько перебрала на себе всі права і можливості для своїх імперських цілей. Але, справжня віра у Бога, щира молитва у всі часи давала благодатну основу для становлення держави, її оборони і процвітання, у т.ч. і духовного. З постанням української держави закономірно постала потреба у своїй помісній православній церкві, адже така є її суть і задум. Але Москва і РПЦ, розуміючи всю гіркоту втрати територій, які їй століттями давали образно кажучи , все - від історії до мільйонів і мільярдів грошима, створювали велич Росії, завше вважали наш люд малоросами. А ми все робили, аби це відповідало цій принизливій назві. Тепер настав час господарювати у своїй хаті самим і нам не потрібна московська "благодать" від РПЦ, яка навіть у часи цієї страшної війни не зрозуміла своєї ролі духовної ролі. Мало того, коли Патріарх Кирило приймає участь у засіданнях Міністерства "оборони"/агресії Росії, благословляє на війну проти України російських найманців, то ми маємо робити з цього відповідні висновки. Але це "розлучення", яке боляче найперше для священників МП, бо вони, якщо не підуть у ПЦУ з громадою, втрачають парафії і засоби до життя, має відбутися відповідно до волі громад. Пройти мирно, з розумінням та взаємоповагою одних до інших. Моя репліка щодо благочинного, якщо він і надалі так войовничо вестиме себе до людей, які прийняли його у районі після великої Людини і духівника Феодосія Кристецького, має грунт. Бо ніхто не хотів не хоче помсти за цю втрачену Іллінську Святиню, яка була надана його громаді у користування, але й зухвалості ніхто не потерпить. Якщо він хоче поваги, то має так само відноситися з повагою до інших та їх волевиявлення...

ВАЖКО УСВІДОМЛЮВАТИ

04:02 21.01.2019

Громада Брониці соромно усвідомлювати, що Ви зраджуєте вірі в якій жили Ваші батькиб в якій Ви були хрещені, якого таїнства були причасниками. Нажаль, тепер благодать Божа не зможе торкатися Ваших душ і сердець через лжетаїнства і проповіді розкольників на яких накладене Анафемо. Нажаль, Торжество Правосляв'я - це не ваше свято. Не одноразово я їздив у Почаїв і чув на молебні слова "Анафемо! Анафемо! Анафемо!" цими словами проклинаються ті хто зрадив канонічну віру і пішов до розколу. 17 Числа цього місяця, до мене зателефонував Отець Сергій, котрий присвятив правлінню Вам, броницько громадо, і проповідував віру Божу більше 20-ти років, зі сльозами на очаз і комом у горлі він сказав "Броницьку церкву заберають, заберають!". Я часто приїздив туди коли ходив до школи на канікули з Луцька, заводив друзів, знайомих, їхні батьки ходили до церкви, їли за одним столом з о. Сергієм, якого вигнали з приходу, перекресливши всі його старання і заслуги перед Вами броничани. А зараз ви зже забераєте храм у якому стільки історії... Мені соромно за Вас! Люди, котрі колись стояли в храмі, прославляли Бога, зараз позбавляють себе благодаті та стають розкольниками віри.

Хріну

08:05 21.01.2019

Хрін це редактор газети Полісся!

Важкому

08:29 21.01.2019

Власне цим коментарем Ви дали відповідь на питання і проблему, яка призвела до необхідності утворення ПЦУ та переходу Броницької громади у її лоно. Ваша сліпа віра у те, що Московський Патріархат приватизував Бога і тільки московські таїнства є єдино правильними та канонічними, а всі і все решта на білому світі є від лукавого і єресю, спонукають людей до ширшого і глибшого сприйняття віри у Господа. Ви не бачите, що ця єдина та істинна московська церква благословляла і благословляє на співпрацю з імперською силою і владою, представника котрої у Верховній Раді не випадково назвали «нечистю»! Саме Патріарх Кирило відмовився від спілкування з Вселенським Патріархатом і Помісними церквами світу, які у 2016 р зібрались на Всеправославний Собор на Криті! Вам однаково, що Кирило возить у своїх офіційних патріарших делегаціях офіцерів- розвідників російских збройних сил, Ви не бачите конфлікту внутрі московської патріархії, коли одні свчщеннослужителі благословляють вбивства заради творення Новоросії, а інші її представники імітують підтримку захисників з українського боку, а потім у Москві на Соборі цілуються між собою і підморгують одне одному. Можна наводити інші аргументи, що московська церква давно вже стала інструментом впливу Кремля, вона не відіграє тієї духовної та життєутворюючої ролі, яка грунтується на любові до ближнього. Ви журитесь, що ваш близький товариш отець Сергій втратив зв‘язок з парафіянами, а у мене склалось інше враження - він його і не мав та втратив лишень тацю з пожертвами! Я, якщо бути чесним, Вам співчуваю через сліпу і бездумну віру у священнослужителіа, а не віру у Бога та його волю на добрі зміни, які відбуваються нині з утворенням української Помісної церкви та очищенням православ‘я від попів, що порівнювали Януковича з Ісусом Христом! Амінь!

Хрін до 08:05 21.01.2019

09:52 21.01.2019

Якби Хрін був редактором газети "Полісся" то у ній не знайшлося б місця лукавим оголошенням знахарів та цілителів, котрі на біді поліщуків заробляють собі на прожиття. Нинішній редактор Полісся, котрий мав щастя працювати при світлої пам'яті Іванові Корсакові, людина освічена і грамотна, але ж не можна так дрібно розмінюватися, ставати, даруйте, посіпакою лжецілителів та заробляти й собі копійчину на їх злочинному ремеслі. Газета покликана відкривати людям очі на правду та історію і вона, щоправда, у цьому напрямку старається, однак сьогодні поліщуки, на жаль, ще не мають матеріальних можливостей платити за газету ціну, яка б дозволяла газеті бути газетою! Замкнуте коло, доки Україна не стане на ноги!

Читач

10:05 21.01.2019

Панове не нервуйте. Все іде нормально і закономірним чином. РПЦ зробила все можливе і неможливе для того, щоб утворилась ПЦУ. Поки був Алексій ІІ в Москві, а Володимир в Києві справа творення автокефальної Української Церкви сунулась, як мокре горить. Проте в природі ніщо не може тривалий час стояти на місці і тому закономірним чином замість Алексія ІІ з’явився не такий як він, а Кіріл, Хрін дарма називає його Кирилом, а замість супердипломатичного Володимира – Онуфрій. І відкрилось. Виявляється ці два померлі прикривали те, що вже немає права на існування. Оскільки природа не терпить порожнечі, активується сила, яка спричиняє ПЦУ. На місце померлому завжди приходить живе. Все пішло нормальним курсом. Спочатку була пересторога, що Москва в ПЦУ напхає своїх і станеться щось на кшталт Польської або Грузинської православних Церков. Але завдяки вивільненим силам природи, Кіріл з Онуфрієм втратили розум і заборонили священикам та пересічним УПЦ-МП брати участь в об’єднавчому Соборі. Після Собору і вручення Томосу розум не повернувся, Бог карає лише в один спосіб – забирає розум, тобто допускає невігластво, і вуни заборонили визнавати ПЦУ. Клас!!! Чудова профілактична справа. До ПЦУ йдуть громади. З кожним тижнем швидкість переходу збільшуватиметься, чим забезпечиться безперешкодний процес сепарації: вершки в ПЦУ, водичка в - ??? Митрополит Епіфаній вже заговорив про реформу ПЦУ, про таку її роботу, коли до Неї піде молодь, коли відбудеться очищення від московського попізму чи пупізму. ПЦУ, завдяки відчуженню «вихованці» РПЦ має шанс вийти на культурний і духовний рівень Константинопольської ПЦ, Грецької ПЦ, … а значить піти в кращому напрямку.

Бронечанину

10:40 21.01.2019

Хрін + Шляхта + Читач = це один і той самий коментатор Сергій Ус.

Хрін до 10:40 21.01.2019

11:17 21.01.2019

Якби Хрін і Читач були однією і тією ж особою, то ми б не чубилися сют-тут, як кажуть поліщуки, з приводу тих чи інших бачень подій і фактів. Мені, загалом, імпонує світоглядна позиція Читача, оскільки вона підкріплена знаннями, логікою та українським духом. Я тішуся, що маю у певному сенсі колегу, котрий тверезо у доброму розумінні цього слова бачить життя, суспільний розвиток та перспективу. Щодо Кирил/Кірил - я розділяю позицію Читача, але скажу наступне. Цим я висловлюю певну повагу до своїх земляків, маси інших людей, котрі належать до МП, оскільки їх рівень освіти та ерудиції дозволяє не бачити імперської сутності дій цієї конфесії. А я хочу до них достукатись! Думаю, що суттю своїх коментарів я не возвеличую цього московського діяча, рафінованого представника "русского мира", переконаного пропагандиста школи Дугіна за світоглядом та безсумнівного офіцера спецслужб Росії. Не думаю, що Сергій Ус розділяє радість з того, що його обзивають)) Хріном, оскільки це самодостатня людина з поважної сім'ї, котру я шаную здавна. Але ж уважний читач мав би аналізувати, що Хрін признався вище у коментарях про семиколінний поліщуцький корінь з діда/прадіда, а батька Уса направили у Камінь суддею і він з честю виконував ці свої обов'язки в умовах і рамках того часу. І останнє, прошу вас всіх - лишіться того ровера і не прив'язуйте думку і суть написаного до прізвища і родини. Мені нема чого боятися, ховатися і критися, але прізвище відволікає від суті сказаного у коментарях, бо ж поліщуку конче потрібно "помити кісточки", якщо не автору коментаря то його родині. Я не потребую політичної популяризації своєї персони, оскільки асоціюю себе державником, а не партійним заробітчанином біля корита. Наша українська проблема у відсутності політичних партій як таких, це фінансово-політичні проекти, заточені на боротьбу за владу заради корита. ВО "Свобода", яка могла позиціонувати себе як одна з небагатьох ідеологічних партій, дискредитувала себе зв'язками з нечистими на руку спонсорами і потрапила до них у кабалу. Все решта - політпроекти без перспективи перетворення на партію європейського типу. Отож - дискутуймо, спілкуймось! Якщо Хрін плете якусь дурницю - пишіть, опонуйте, обгрунтовуйте це подіями і фактами, але не принижуймо один одного, бо кожен з нас має право на свої таракани у голові, на свою думку і волю.

777

17:09 21.01.2019

Десь пропав сивочолий любитель блайзерів воєгощанин з Островів пан Камінь, який Хріна ідентифікував як Колба, замість нього нині навішують Уса. От я, якби не знав, що Гарбачук Володимир Іванович помер, то ідентифікував би його за Дубецькою легендою як Хріна, однак неборака 1944 року уже похований з краю Підцирського кладовища. Тому треба запитувати Хріна не хто він, а де він живе нині, бо це цікавіше.

Бронечанин

18:20 21.01.2019

Дякую за інформацію. Проаналізував коментарі це він Ус.

Хрін - для 777

19:35 21.01.2019

Надто набавляєте мені віку, колего )) З того і троха старшого віку людей хіба Василь Кук - останній генерал-хорунжий, головнокомандувач УПА вмів користуватися ПК і мав свою електронну пошту. Люди того покоління вже не гарцюють на сайтах, бо сучасні масиви швидкоплинної інформації в ґазетах не прочитаєш, а телевізор не дає того рівня знань та компетентностей, який необхідно мати для таких дискусій. От, для прикладу, БронЕчанин має можливість проаналізувати коментарі і вийти на висновок - це він Ус. Але він, вочевидь, не дочитався, що дослідник-любитель УПА Сергій Ус і я маємо різнобачення щодо останнього повстанця Голуба, якого взяло КДБ у нашому районі. Хрін і Ус - це різні люди!

Том Бруклін

20:40 21.01.2019

Модератори, зробіть кнопку ЛАЙК. Хочу лайкнути пана Хріна. Респект.

777

20:57 21.01.2019

Дякую пане Хрін. Я за дубецькою версією йшов, а серед дубецьких знав лише покійних Ваших земляків Гарбарчука В.І. та Солов"я Івана Петровича (першого заочно, а з другим один раз спілкувався в кабінеті місцевого ПТУ), більше нікого не знаю. Ще тут, на сайті, дізнався, що Бодя П. там "піщаний генерал". Ви мабуть ближче мене до Каменя живете та маєте друзів, що працюють тут на посадах. Ні одного, ні другого в мене нема, та й в Камені у мене вже нікого нема (всі повмирали). Про Камінь я знаю мало, а та сукупність емпіричних фактів, які фіксує моя свідомість- від місцевої лікарні (поки були живі дорогі мені люди) до маршрутки Камінь-Ковель та ринку з маркетом "Наш край", поки невпорядкована. Єдине, що намагаюсь - це по-можливості не використовувати емоції для усвідомлення специфіки життя-буття камінського, але цілісного знання про нього не маю. Стосовно церковної тематики, то, на мою, тут мабуть більше з інших країв тролів-провокаторів крутиться, чим місцевих.

Хрін -Тому Брукліну

22:21 21.01.2019

Лайк приймаю!
Дякую Вам на доброму слові, хоча не заради його тратимо тут час та енергію. Мені не бінамне, якою рікою тече життя на Поліссі, бо тут моя пуповина зарита, тут покоїться прах моїх предків та б'ються неспокійні серця нашої великої родини! Після Брониці дихати стало легше, оскільки не на марне гинули колись люди за свою землю і волю. На порозі змін перебуває ряд інших сіл, а найближчим часом до ПЦУ перейде потужна та авторитетна громада одного з найбільших сіл краю. У добрий час, дорогі мої земляки і землячки...

Камінь.

03:32 03.02.2019

"Пам’ятаю скільки було галасу і прокльонів у зв’язку із створенням на Волині УПЦ-КП.": все-таки я думав про Вас як людину більш молодшого віку але моя для Вас пропозиція прочитати книгу Лі Куан Ю з якою Ви не скористалися та ці слова вже не дали надії про Вас як про перспективного молодшого принаймі від мене хлопця.

Камінь.

03:32 03.02.2019

"перейде потужна та авторитетна громада одного з найбільших сіл краю.": надіємося що надійде але не факт.

16 лютого
Сьогодні
Вчора
14.02.2019
13.02.2019
12.02.2019
11.02.2019
10.02.2019
09.02.2019
08.02.2019
07.02.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин