Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Біля Свято-Різдво-Богородичного храму відбуватиметься таємне голосування
Біля Свято-Різдво-Богородичного храму відбуватиметься таємне голосування

У Камені-Каширському релігійна громада голосуватиме за перехід до ПЦУ

11:31 15.03.2019
7478

Прихожани Свято-Різдво-Богородичного храму Української православної церкви міста Каменя-Каширського, що на вулиці Воля, мають намір провести збори щодо приєднання до Православної церкви України.

Про це повідомляє ініціативна група.

У неділю, 24 березня, біля приміщення церкви відбуватиметься таємне голосування з цього приводу.

«Бути учасниками голосування можуть лише повнолітні особи, які проживають у межах парафії. Зокрема на вулицях: Воля, Євгена Карановича (Кузнецова), С. Мельника, Цирська, Фермська, Шабліовського, Острівна, Воля, Чкалова (крім будинку №11), Суворова, Мала, Дружня (Кошового), Хмельницького, Ватутіна, Окружна, Злагоди, Ярослава Мудрого, Порічанська, Грушевського, Стуса, Гайова, Нова Воля, Східна, Василя Кмецинського, на провулках вищевказаних вулиць та провулках Магдебурський (Кузнецова), Комарова», – йдеться у повідомленні інціативної групи.

Голосування мають намір провести одразу після завершення Служби Божої.

Щоб взяти участь у ньому, парафіянам потрібно при собі обов’язково мати паспорт громадянина України.

Коментарі

Камінь.

13:08 15.03.2019

"на вулиці Воля, мають намір провести збори щодо приєднання до Православної церкви України.": раніше говорили про намір залишитися але побачимо що з того вийде. Дай боже нашим громадянам світлого розуму та мужності прийняти відповідальне рішення. У свою чергу мої родичі проживають у тій частині міста й моя бабця по матері була вихідцем із села Воля, як воно раніше називалося до 39 року.

Сергій

16:19 15.03.2019

Це добра новина та є надія на приєднання до Православної церкви України. Але я надіюся, що голосувати матимуть право не лише зареєстровані на зазначених вулицях, а й люди, які є дійсними прихожанами цього храму, хоча й зареєстровані в інших місцях. Приходани знають один одного, тому надіюся з цим проблем не буде.

Марко

17:00 15.03.2019

Камене, де саме на Волі жила ваша бабця?

Марфа

19:22 15.03.2019

Подейкують, що московити цим голосуванням хочуть відкатати нову технологію - утвердження в РПЦ шляхом маніпуляцій під час голосування та безпосередньо при підрахунку голосів. Тому пасує добре пригледітись до "умелых ручок" п'ятої колони, аби все було справедливо. Справедливість і спокій - найголовніша ціль у цьому процесі, тоді будь-який результат буде прийнятний. Варто також остерігатися провокацій, бо це голосування є напередодні виборів Президента, якого проросійські сили хочуть у будь-який спосіб дискредитувати, аби була яскравою картинка на Красній Площі. Тому сили правопорядку, які хоча й формально підпорядковані заполітизованому Авакову з його бойовими підрозділами нацдружин, однак мають бути на боці правди та справедливості. Ну і на цих парафіяльних зборах, як і на виборах - головне активність громади, хто активніший, у того в руках й залишиться церква на Волі. А от чи ця Воля і доля української релігійної громади буде українською чи російською - поживемо, побачимо...

Перехід

19:46 15.03.2019

А вулиці Миру, Січових Стрільців, Вишнева (Фрунзе), Комсомольська та ін. де?

?

19:48 15.03.2019

Марфо не бери гріх на душу.

Тарас

21:02 15.03.2019

"Марфо", ви взагалі адекватна людина? До чого приклеюєте Росію чи РПЦ?

Тарас

21:13 15.03.2019

А ініціативній групі хотілося б задати питання на рахунок паспортів і місця проживання голосуючих. В Конституції України чітко вказано, що в голосуванні приймають участь члени релігійної громади, тобто люди які не повинні проживати на вище зазначених вулицях, а які являються прихожанами Храму. Тому якщо вам спокійно не живеться, і ви підтримуєте розкол Церкви і України, то робіть це хоча б за нормами законодавства.

Шановний тарас

22:24 15.03.2019

Шановний Тарас, ви я бачу крепкий знавець права , ви Конституцію хоч здалека бачили?Різницю між Конституцією і ЗУ вбачаєте? А як визначити члена РГ ? Той на якого піп вкаже перстом? Чи може є реєстри членів РГ?Чи відеофіксація хто і скільки раз сповідатися чи причащався? Хто має визначати членів РГ? Може це теж чітко прописано уКонституціі?

?

22:34 15.03.2019

Я бачу ви такий знавець права , а в релігії 0 ще вам до Тараса далеко

До ?

23:04 15.03.2019

Вау , супер , нехай я 0 по релігії, тоді нехай всезнаючий Тарас , до якого далеко, відповість на поставленні питання стосовно того як визначити хто є , а хто не є членом РГ, і хто має це визначати. Я так собі уявляю попа і 10 хористок, які вказують перстом - ти член , а ти нє , бо я тебе не бачила.. Хоча в церкву люди ходять молитися , а не обліковувати хто скільки ходить.

До до

23:26 15.03.2019

Ви явно туди ходите вкрай рідко,ви з тих людей яким церква потрібна двічі на рік -воду і паску посвятити.

До всевидячого ока

23:53 15.03.2019

Ви глибоко помиляєтеся, до Храму ходжу щонеділі, і Символ Віри знаю, знаю також заповіді , одна з яких - не свідчи неправдиво. Ви замість того , щоб дати відповідь на запитання , продовжуєте непотрібну риторику, вішаєте ярлик на людину , яку навіть в очі не бачили. Отож , напевне , ви з тих людей ., які вивчивши Вєрую, вирішили , що знаєте все і про всіх. Все ж таки , Тарас дасть відповідь на запитання , поставленні вище, опираючись на свої глибокі знання у церковних питаннях?

До всевидячого ока ще раз

00:00 16.03.2019

Ви як глибоко воцерковлена людина повинні знати , що православна віра вчить любові , а не осудженню.Так що навіть вам, знавцю всіх канонів, не дано право судити людей , навіть якщо вони ходять до церкви по великих святах. Це не ваш клопіт, тому маю вам пораду- прийшовши в церкву слухайте службу , а не рахуйте хто і скільки раз прийшов. Бо у кожного свій шлях до Бога , багато хто із сьогоднішніх особливо ярих захисників Віри атеїсти з партійними квитками КПСС.

Тарас

00:30 16.03.2019

Вище мені були задані питання. Так от, членами релігійної громади є люди які регулярно беруть участь у богослужіннях і вони в першу чергу повинні вирішувати долю Церкви. На рахунок образ, що ви писали на Священика, то скажу, що в першу чергу він знає своїх прихожанів, а в другу чергу самі члени релігійної громади прекрасно знають один одного.

До Тараса

07:37 16.03.2019

то що ви написали і так постійно чути від промосковських членів московських громад.Якщо я образила назвавши священника попом , то на Росії із тільки так іназивають. Відповідь на запитання так і нема. Тобто на вашу думку механізм визначення членів РГ так як написано вище- на кого пальцем вкаже піп і хористи. А вкажуть вони на тих , хто любить МП. А ще приведуть тих, хто тут вінчався, як було у Раків Лісі.Шкода , що ви не знайшли у Конституції чітко прописаного знов.)))))Ваша компетенція у релігійних питаннях, на жаль ,така ж , як і знання права.

Воля

08:54 16.03.2019

Буде вкрай прикро, коли частина міста, яке здавна носить назву Воля через маніпуляції представників чи адептів країни-агресора приведе громаду в неВолю. Так було не раз, востаннє, коли створювали колгоспи у нашому краї. Купка крикливої голоти відчуваючи можливість присмоктатися до «колективної» власності, особливо претенденти на очільника колгоспу баламутили місцевий народ і втягували його в «істинно» народну форму господарювання. Ця колективізація з Москвою тільки в духовному сенсі проходить і нині. Прибульці за скеруванням з сусідніх регіонів люди зачинають гальмувати, консервувати ту стару систему, котра руйнувала місцеві багатостолітні церкви, як це було з церквою біля старого військкомату та іншими церквами в Україні. В Запруддівській церкві, в якій молилась Леся Українка, російська влада облаштувала колгоспний склад, інші позачиняла чи й розвалила. Тепер через російську агентуру схоже робиться й з духовністю - Волю хочуть лукаво привести в неволю! Чи не наїлися ми ще тієї московщини, люди добрі???

Петро

08:58 16.03.2019

В Україні повинна бути українська церква а не РПЦ в Росії немає жодної української. І немає значення хто скільки ходить до церкви. Хто проти України а за Кирила з ковеля є поїзд на Москву щасливо до окупанта

Прихожанка

09:18 16.03.2019

Тобто ходити до церкви можуть всі, бо це гроші несуться. Тут обмежень нема. А голосувати ні. А що ж робити тим хто не хоче ходити по підвалах. Логічно їх відфутболюють в діючий храм ПЦУ. Ну от і славненько.

ДУЖЕ ЦІКАВО

10:00 16.03.2019

Хто знає,а батюшка піде за людьми в українську церкву???Він вже хоч щось стосовно цього говорив?

Петрові

10:04 16.03.2019

Підтримую, Петре! В Росії не тільки української церкви нема, там нема і жодної української школи, навіть у сибірських регіонах, де компактно проживає загалом більше трьох мільйонів етнічних українців. Немає українських бібліотек чи інших острівців культури і духовності нашого народу. Мало того, Росія століттями видавлювала українську мову і український дух на одвічних українських землях, цільово через різних табачників та псевдовчених академіків толочків зросійщувала українців, переплавляла їх у однорідну бидломасу під прапором "русского мира". А хіба РПЦ нині не є інструментом того ж зросійщення? Росія відкрито і зухвало заявляє на весь світ, що вона не має кордонів і своїм святим обов'язком вважає захист всього російського, де б це не було. Сьогодні завдяки демократичним процедурам голосування (ви хоча б на хвилю уявляєте таке в самій Росії???) і додаванням гібридності, бо "священник в першу чергу він знає своїх прихожанів", московщина закріплює свої позиції на українських землях. Тому, мешканцям з "дворазовим відвідуванням - на Паску і Різдво" і прихожанам цієї парафіяльної церкви потрібно не займати пасивної позиції, а прийти на голосування і проголосувати за українське православ'я!

Марко

11:12 16.03.2019

Мене хрестили в церкві на Волі. Людині, яка мене там хрестила, нині поставлений барельєф біля церкви в районі військкомату. Думаю, що ні Стефану, ні Юрію, ні шустрому Сергію ніхто барельєфи ставити не буде, бо в них нема головного,-інтелігентності, шляхетності.

Камінь.

11:14 16.03.2019

"у кожного свій шлях до Бога , багато хто із сьогоднішніх особливо ярих захисників Віри атеїсти з партійними квитками КПСС.": я звичайно не осуджую але за свій вік дійсно бачив як колишні адепти КПРС з часом каялися, думаю що від щирого серця, а потім вже їхні діти та онуки на щастя вже знаходять собі мужності й надалі бути з господом від щирого серця оскільки у розмовах зі мною заявляють про їхню орієнтацію до православної віри. Про те не факт що подібні люди зможуть переступити через себе й піти далі у своїх щирих намірах з українською церквою. Тут тільки слід Їм нагадати, що у свій час їхні батьки також змінювалися тому краще змінитися вже сьогодні самим не відкладючи цю роботу своїм вже онукам та дітям.

Камінь.- Маркові

11:59 16.03.2019

"Мене хрестили в церкві на Волі.": мене також хрестили на Волі але я не претендую на барельєфи, тільки скажіть будь-ласка я можу претендувати з Вашого боку на:"-інтелігентності, шляхетності."

Про *з партійними квитками КПРС*

13:00 16.03.2019

Пройде не багато часу і про нинішніх прихильників РПЦ також будуть говорити, як і про колишніх людей "з партійними квитками КПРС". І перші і другі у великій мірі є жертвами ошуканства, який здійснили російські імперські сили, щоразу видумуючи нові шляхи спасіння від бідності та гріховності. Прийшовши на українські землі в кінці 19 століття, Росія звинувачувала у всьому уніатів, це вони, кляті, казали московити, зрадивши православ'я, принесли горе на ваші землі. От тільки як почнемо молитися у давній православній вірі і правді, яка збереглася лишень у Москві, одразу зійде на вас благодать і народ заживе у мирі і щасті. Пізніше, після "великого Жовтня" московські спасителі казали, що причиною всіх ваших бід, дорогі малороси, є багаті люди і попи, перші вас обкрадають, а другі баламутять вам голови і накладають духовні пута на вільних пролетарів. Багатих розстріляли, вивезли на Сибір, майно конфіскували і роздали бідним. Попів розігнали, кого розстріляли, кого вислали до ведмедів, заборонили "опіум для народу", церкви закрили, частину зірвали вибухівкою, розвалили тракторами, як у Камені, а церковні дзвони переплавили на зброю. Чи зажили люди краще і заможніше? Ні, окрім деяких бідних пролетарів, котрих взяли до керівництва на місцях і то велику частину їх пізніше репресували, як ворогів народу, оскільки ті зрозуміли весь московсько-більшовицький обман і почали говорити правду. Думаю, що багато людей "з партійними квитками КПРС" були жертвами пропаганди і щиро хотіли добра своєму народу. Точно так, як сьогоднішні прихильники РПЦ щиро і богобоязливо відстоюють залишки московщини, російщини на наших землях, аби не погнівити Бога. Але різниця між жертвами КПРС і нинішніми прихильниками Москви полягає у тому, що починаючи з 1917 року, а на наших землях з 1939 року було винищено будь-які писемні згадки про заборону Москвою української мови, правди про Мазепу та інших великих українців. Щойно у 2010 році люди дізналися про шалений спротив українців більшовизації у центральній Україні - боротьбу холодноярців з книги Василя Шкляра "Чорний ворон". У 50-х, 60-х та й до 80-х років з кожної розетки, з кожної праски звучала пропаганда радянського способу життя та досягнень комунізму - Гагарін, Дніпрогес та достаток, бо холодильник з'явився вже майже у кожній хаті. Хіба люди могли тоді знати правду? То ж десь частина молодих людей і повірила вчителям, поважним дядькам у костюмах і краватках та й вступала до лав комсомолу та партії. Але ж нині, коли відкрилися майже всі українські архіви, коли правда лежить на поверхні, коли ми знаємо, що РПЦ була відновлена в Росії лишень у 1943 році Сталіним, а до цього з часів Петра І, тобто більше 200 літ була упосліджена у Росії, а до Петра її там фактично не було у тому статусі, який нам втюхують нині, це ж була Київська Митрополія на стадії її поширення на московські території. То невже так складно зрозуміти, що нинішні найканонічніші бабусі з МП - це своєрідні жертви телевізора і проросійської пропаганди, це ті ж самі бідняки у період колективізації, які не розуміли і не могли зрозуміти через свою бідність духовну і матеріальну, що московити самі ніколи не були добрими господарями і не могли навчити українців чи когось іншого чогось путнього. А тих хто це розумів силою зброї змусили мовчати, багатьох - навічно! Чому, коли нині йде українсько-російська війна бувші комсомольці сакидони і діти партійних функціонерів ніщики колотять містом. Вони, нещасні, ще й досі вірять своїм батькам, що колгоспи і радянську державу ми проср...ли, що єлей справжній є тільки у Москві, бо тільки там можна на будові заробити на хліб, нехай наймитом і батраком. Такі сакидони колотили колективи лісгоспу, ніщики ділили соціальну допомогу в соцзабезах для збіднілого і зубожілого народу, а тепер вони вдають, що залишились чи не єдиними носіями правди і канонічності, але мовчать про михнівські щедрі дотації у їхні кишені заради "недопущення розколу". То ж не повторяймо помилок наших попередніх поколінь, не вірмо московитам, ніхто і ніколи нам не збудує власний затишний дім, щиро не виорає і не засіє добрим зерном нам і нашим дітям українську ниву, у т.ч. і духовну, аби ми були у цьому домі господарями, зі своєю мовою, зі своєю вірою і своєю правдою!

Каменю

13:42 16.03.2019

Судячи з того що ти пишеш,то тебе по всіх церквах пронесли і в Ракові,і в Нуйні і в Бронецю возили,а закінчили на Волі,чи ще кудись повезли?

Прихожанин

13:57 16.03.2019

Отець юрій вже давно казав ,що перейде з громадою в пцу ,як тільки буде томос.

1234

14:03 16.03.2019

Жертви ошуканства це якраз ПЦУ,ніким не визнана,не соборна і а ж ніяк не апостольська церква .Заснована розкольником Денисенком,відлученим від служіння і продовжена його самосвятом Сірожкою Думенком,якого канонічно в священство ніхто не рукопокладав,але який став гарною маріонеткою в руках казнокрада Порошека і самозванця Філарета .Перед тим,як бризкатись слиною і розповідати про Кирила і Путіна,які знищують Україну,гляньте по яких законах і правилах існує церква.А то тут скоро знавці Конституції розкажуть батюшці як правити і коли читати в службі,,слава Україні ,і Порошенку..."

До 1234

14:45 16.03.2019

Невже ж так московська бурса чи нехай і регентське відділення Ленінградської духовної академії, яке курується ФСБ, можуть так зазомбувати чоловіка чи витравити мізки, аби протиставляти себе нещасного Вселенському патріархові, Синаксису і потужній групі каноніків світового рівня, які були залучені до підготовки Томосу про автокефалію для української православної церкви? Невже можна допускати, що вчені-теологи такої величини, які залучалися до цього історичного Акту, котрі володіють щонайменше трьома-п'ятьма європейськими мовами, латиною, старогрецькою та іншими теоретичними надбаннями світової цивілізації, повелися на політичне бажання і в догоду Порошенка чи Держдепу? Ви хоч думаєте, що тут пишете? Чи уявляєте себе за амвоном перед групою перестарілих бабусь в селі? Невже вам, поважний отче, не стидно притворятися заради своєї посади на парафії чи й на єпархіальному рівні, аби вдавати з себе, що ви чогось не розумієте, що можете особисто принижувати і оцінювати роль Філарета? Митрополит Філарет навіть без його періоду з відродження української православної церкви на віки увійшов у всесвітню історію, як один з чільних діячів РПЦ в роки тоталітарного режиму, він врешті висвячував любого вам Патріарха Кирила (Гундяєва) і дарував йому архієпископський жезл, котрий нині на цій посаді приймає участь засіданнях Колегії міністерства оборони/загарбання Росії, яке обговорює тактику і стратегію військового втручання в незалежну державу Україна. Як нормальна людина може підтримувати церковного високопосадовця МП Лебедя, котрий порівнював Януковича з Ісусом Христом? Під коментарем 14:03 16.03.2019 не наважиться підписатися своїм іменем навіть відкритий сепаратист з ДНР, а ви тут претендуєте на повчання українського народу, що боронить свою незалежність. Хоча б не паліться тут зі своєю московщиною у голові. Не ставайте у один ряд з бурятами та "шахтарями і трактористами Донбасу" з Якутії, котрі прийшли на наші землі визволяти "русский мир" на сході України. Ваш Митрополит Онуфрій та інші високопоставлені ієрархи підписалися під зверненням про автокефалію для УПЦ ще у 1991 році і ці документи в оригіналі зберігаються в "самозванця" Філарета. Ви особисто і я грішний не варті і куколя на голові Патріарха Філарета, бо він залишиться як особиста річ у музеях на століття, а про нас пам'ятатимуть тільки рідні десяток-другий років.

Камінь.

14:46 16.03.2019

"тебе по всіх церквах пронесли і в Ракові,і в Нуйні і в Бронецю возили,а закінчили на Волі": в деякій мірі так; Мій дід по маминій лінії був вихідцем із Нуйна з малих літ відійшов звідти. Бабця по маминій лінії була вихідцем з села Воля що під Камінь-Каширським, а отже мама була жителькою Ворокомля. Потім батько був вихідцем із Воєгоща, дід і прадід також. Бабця по батьковій лінії була вихідцем з Брониці. Сам вже є вихідцем із Каменя-Каширська й село Раків-Ліс в деякій мірі змінило кардинально моє життя. Тому якщо Раків-Ліс дасть мені шанс то я розкажу чому моє життя змінилося після Раків_Ліс.

Марко

15:05 16.03.2019

Каменю, якщо ви з сивим чолом та в блайзері (такого бачив), то треба знати ще ваші дії, щоб говорити про шляхетність. Дій не знаю. Сайт про дії не говорить.

Камінь.

15:19 16.03.2019

Дивлячись що Ви маєте на увазі під цим слово; шляхетність. Якщо шляхетність це неодмінно має бути для Вас високорідні нащадки то я на жаль чи на щастя цим не можу похвалитися, оскільки такої шляхетності в Камінь-Каширську через одного.

1111

16:33 16.03.2019

Релігійна громада-
Релігійна громада є місцевою релігійною організацією віруючих громадян одного й того ж культу, віросповідання, напряму, течії або толку, які добровільно об'єдналися з метою спільного задоволення релігійних потреб.
Держава визнає право релігійної громади на її підлеглість у канонічних і організаційних питаннях будь-яким діючим в Україні та за її межами релігійним центрам (управлінням) .
Повідомлення державних органів про утворення релігійної громади не є обов'язковим.
Про свободу совісті та релігійні організації
Закон України від 23.04.1991 № 987-XII

Стаття 3. Право на свободу совісті
Кожному громадянину в Україні гарантується право на свободу совісті. Це право включає свободу мати, приймати і змінювати релігію або переконання за своїм вибором і свободу одноособово чи разом з іншими сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, відправляти релігійні культи, відкрито виражати і вільно поширювати свої релігійні або атеїстичні переконання.
Ніхто не може встановлювати обов'язкових переконань і світогляду. Не допускається будь-яке примушування при визначенні громадянином свого ставлення до релігії, до сповідання або відмови від сповідання релігії, до участі або неучасті в богослужіннях, релігійних обрядах і церемоніях, навчання релігії.
Стаття 3. Право на свободу совісті
Кожному громадянину в Україні гарантується право на свободу совісті. Це право включає свободу мати, приймати і змінювати релігію або переконання за своїм вибором і свободу одноособово чи разом з іншими сповідувати будь-яку релігію або не сповідувати ніякої, відправляти релігійні культи, відкрито виражати і вільно поширювати свої релігійні або атеїстичні переконання.
Ніхто не може встановлювати обов'язкових переконань і світогляду. Не допускається будь-яке примушування при визначенні громадянином свого ставлення до релігії, до сповідання або відмови від сповідання релігії, до участі або неучасті в богослужіннях, релігійних обрядах і церемоніях, навчання релігії.


Стаття 4. Рівноправність громадян незалежно від їх ставлення до релігії
Громадяни України є рівними перед законом і мають рівні права в усіх галузях економічного, політичного, соціального і культурного життя незалежно від їх ставлення до релігії. В офіційних документах ставлення громадянина до релігії не вказується.
Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав, встановлення прямих чи непрямих переваг громадян залежно від їх ставлення до релігії, так само як і розпалювання пов'язаних з цим ворожнечі й ненависті чи ображання почуттів громадян, тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом
Стаття 4. Рівноправність громадян незалежно від їх ставлення до релігії
Громадяни України є рівними перед законом і мають рівні права в усіх галузях економічного, політичного, соціального і культурного життя незалежно від їх ставлення до релігії. В офіційних документах ставлення громадянина до релігії не вказується.
Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав, встановлення прямих чи непрямих переваг громадян залежно від їх ставлення до релігії, так само як і розпалювання пов'язаних з цим ворожнечі й ненависті чи ображання почуттів громадян, тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом
Стаття 5. Відокремлення церкви (релігійних організацій) від держави
В Україні здійснення державної політики щодо релігії і церкви належить виключно до відання України.
Церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави.
Держава захищає права і законні інтереси релігійних організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції та внутрішні настанови релігійних організацій.Держава не втручається у здійснювану в межах закону діяльність релігійних організацій, не фінансує діяльність будь-яких організацій, створених за ознакою ставлення до релігії.
Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається.

1111

16:39 16.03.2019

Навіщо робити рекламу переходу Волинського храму - це рішення парафіян даного храму і давати оголошення в газету це необдумана дія якоїсь "ініціативної групи" не прихожан , не парафіян, не правосланиих і т. д. Мета цієї "ініціативної групи" ще більше загострити ситуацію.

Камінь.

16:44 16.03.2019

"Повідомлення державних органів про утворення релігійної громади не є обов'язковим.": релігійна громада одного толку не є зобов"язанням релігійній громаді іншого толку, це якщо хтось говорить про те, що одна релігійна громада заважала, встановлювала, переваги чи омеження однієї релігії, віроспровідання чи релігійної організації над іншою. Слід розуміти, що якщо справа іде до того, що храм має належати або використовуватися тією чи іншою релігійною громадою то тут вирішується питання більшістю громади яка є переважною над іншою. Якщо у тієї чи іншої конфесії є намагання здійснювати свої оряди у тому самому храмі то слід йти до більшсті й домовлятися, а інакше храм буде зачинений.

Шляхта

17:16 16.03.2019

Загалом, як на мене, не варто загострювати ситуацію у місті та селах у зв'язку з утворенням ПЦУ і рішеннями релігійних громад про реєстрацію у тій чи іншій конфесії. Для прикладу у с. Нуйно є дві церкви, то чому не поділитися - в одну церкву ходять українці, а в іншу - прихильники Москви та "русского мира", врешті це їх вибір і нема на те ради. Якщо ж у селі одна церква, то служби можуть проводитися почергово, як це було у 90-і роки на Прикарпатті. Там, однаковісінько, як тепер повсюдно в Україні, легалізовувалась довоєнна УГКЦ і селяни голосували за повернення у лоно цієї церкви. Також були спори, крики, сварки і т.п., але з часом все владналося і тільки де-не-де залишились твердо віддані заліським канонам, решта - повернулась у свої українські храми. Так і на Волині, різниця лише у тому, що Росія сюди прийшла трохи раніше і була на наших землях до 1921 року. Переважна більшість старих церков на Волині це колишні українські уніатські храми і московити до них не мають ніякого відношення. А новіші, як правило, будувалися коштом всієї громади, люди офірували на будову незалежно від кількості особистих відвідувань і причасть впродовж року, тому нові церкви є власністю всіх мешканців села, оскільки пращури споруджували їх спільними зусиллями. Тому, для спокою у селах, не бачу проблеми, коли за посередництва світської влади чи просто між людьми буде домовленість про почерговість служіння у храмах, а час вирівняє ці спори у той чи інший бік. Бо у добрих намірах розбудувати українську державу через українське православ'я ми запалюємо іскри ненависті поміж своїми ж людьми, які свідомо чи підсвідомо обрали для себе певні релігійні уподобання. Бог же один, і гроші однакові в обох конфесіях, відтак боротьба йде не за Бога, за великим рахунком йдеться про гроші і про релігійну/духовну владу - російську чи українську на українських землях!

1234

17:25 16.03.2019

Я ,як людина віруюча,не просто відвідую храм,щоб себе там показати.А й читаю духовну літературу і життя Святих отців і відвідав не один монастир в Україні і за її межами,тому не так вузько дивлюсь як шановні Камені і їм подібні,які читають історію і дивляться телевізор і свято вірять тому,що там черпають. Нажаль політичні процеси надто глибоко влізли в релігійні справи,а ви як маловіри бачите лише те,що хочете. Чомусь ні один монастир не підтримав пцу. А Варфоломій це також людина,яка також піддається тиску і спотвореним припіднесенням інформації. Чи ви вірите в казку про те,що за революціями ніхто не стоїть ?

Роман

18:29 16.03.2019

Прихожанин! Якщо ти не знаєш то немає чого писати що отець Юрій перейде в пцу, бо він такого не казав так що не треба писати того що не було піздабол

1111

18:41 16.03.2019

Питання , а навіщо паспорт? Я думаю релігійна громада повинна знати своїх однодумців і їх імена та прівища.

Воля

18:55 16.03.2019

Я проти ПЦУ...

Шляхта до 1234

18:56 16.03.2019

Шановний коментаторе з ніком, який символізує послідовність чисел, враховуючи Ваш неабиякий досвід віруючої, читаючої та схильної до паломництва людини, будьте послідовними, але не переходьте межу, яку Ви окрім сліпого вірування нічим не можете аргументувати. Не вивищуйте себе над "Сірожами", "казнокрадами" та "самозванцями", а тим паче над Вселенським Патріархом, оскільки їх авторитет визнають у всьому світі, вони творять нинішню історію України і, без перебільшення, світову історію, а Ви лишень баламутите людей в невеличкій парафії і намагаєтесь вставити свого сірника у колесо історії. Не ганьбіть до краю представників РПЦ, оскільки навіть ієрархи цієї конфесії не дозволяють так по-московськи зверхньо, зухвало і, даруйте, тупувато, вивищуватись над відомими у світі людьми і віковічним прагненням українців звільнитися від імперського рабства. Морочіть голову своїм бабусям-прихожанам, іншим малоосвіченим прихильникам найканонічнішої конфесії, котра ще з часів Фйодора Достоєвського марить ідеєю ІІІ Риму і його вустами заявляла, що "Константинополь будет наш"! Ваші представники не мають навіть гідних і освічених москвоботів, аби грамотно полемізувати з простими коментаторами, з числа прихильників українського православ'я. Ви не знаєте справжньої української історії і вона вам не потрібна! З відокремленням українського православ'я від РПЦ ця одвічна імперська і у релігійному плані також мрія московитів розвіється як дим на свіжому весняному подиху вітру. Саме тому так агонізує верхівка цієї конфесії, саме через це Росія кинула неабиякі різнопланові резерви на ці президентські вибори, саме тому здуваються останні політичні та інші російські "консерви", оскільки для них імперська церква це і є той "останний и решительный бой, який вони не хочуть програти. А якщо боретесь лишень за свою парафію, то йдіть з людьми і храмом в новоутворену православну українську церкву і дасть Бог, як будете добре старатись, то за літ п'ять осилите українську форму літургії і лишитесь з тацею, за яку так вболіваєте.

До 1234

19:06 16.03.2019

В тому й то проблема, що не знаючи історії черпаєш інформацію у проросійських та російським монастирях та читаєш літературу МП та методички РПЦ, у яких описується зовсім інша історія.А за монастирі то взагалі анектот, як ти собі уявляєш їх перехід , та легше Кіріла переконати перейти ПЦУ, ніж служителів Росії у монаших шатах. Варфоломій піддається тиску , але Кіріл з Онуфрієм повністю незалежні від всіх , ну не сміши , православний. Коли ти встигаєш і в монастирі поїхати ,і тут фігню строчити. І взагалі , вечірню чого пропускаєш в 17:25 ? На годиться в інтернеті сидіти , коли служба йде

Роману

19:12 16.03.2019

О, з вашого тексту я бачу що ви глибоко віруюча і інтелігентна людина. Мабуть фанат МП, бо де ще таких знайдеш.

До 1234

19:14 16.03.2019

То ти мабуть отой Кузьмич

Igor

19:26 16.03.2019

Парламент Ісландії проголосував за те, щоб класифікувати всі релігії як зброю масового знищення.
"Зброя масового знищення за визначенням є зброєю, здатною завдавати смерть і руйнування в таких величезних масштабах і настільки без розбору, що сама її присутність в руках ворожої держави можна вважати серйозною загрозою

1

19:42 16.03.2019

Стаття 5. Відокремлення церкви (релігійних організацій) від держави
В Україні здійснення державної політики щодо релігії і церкви належить виключно до відання України.
Церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави.
Держава захищає права і законні інтереси релігійних організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції та внутрішні настанови релігійних організацій.Держава не втручається у здійснювану в межах закону діяльність релігійних організацій, не фінансує діяльність будь-яких організацій, створених за ознакою ставлення до релігії.
Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається.

1111

19:43 16.03.2019

ПОВТОРЮСЬ У НАС вільний вибір релігії і ми не можемо осуджувати жодних іновірців.
Стаття 5.
В Україні здійснення державної політики щодо релігії і церкви належить виключно до відання України.
Церква (релігійні організації) в Україні відокремлена від держави.
Держава захищає права і законні інтереси релігійних організацій; сприяє встановленню відносин взаємної релігійної і світоглядної терпимості й поваги між громадянами, які сповідують релігію або не сповідують її, між віруючими різних віросповідань та їх релігійними організаціями; бере до відома і поважає традиції та внутрішні настанови релігійних організацій.Держава не втручається у здійснювану в межах закону діяльність релігійних організацій, не фінансує діяльність будь-яких організацій, створених за ознакою ставлення до релігії.
Усі релігії, віросповідання та релігійні організації є рівними перед законом. Встановлення будь-яких переваг або обмежень однієї релігії, віросповідання чи релігійної організації щодо інших не допускається.

Цікаво

19:48 16.03.2019

Цікаво а церква Київського патріархату та що біля лікарні вже провела збори про перехід до ПЦУ? Як я розумію вони також повинні провести збори і третиною визначитись чи ПЦУ чи Українська Київського патріархату, адже томос надано ПЦУ а не Київському патріархату

От от

20:12 16.03.2019

До цікаво...100%

Марко

20:13 16.03.2019

Стільки емоцій, а інформації нуль. Мені хтось пояснить Юрій і Сергій проти, чи за? На відміну від Стефана-це порівняно молоді люди, тому повинні бути більш далекоглядними за нього.

Igor

20:31 16.03.2019

По логіці - повинні, але насправді сумніваюсь що вони дружать з логікою.

до ЦІКАВО

21:51 16.03.2019

Церква Київського Патріархату(храм) відстоював завжди ідею створення Православної Церкви України, і є такою.

до Марка

22:13 16.03.2019

мене теж це цікавить...Отець щось говорив?

Цікаво

22:58 16.03.2019

Відстоювати ідею і бути такою - 2 різні речі . Томос виданий ПЦУ ,а Церква Київського Патріархату до ПЦУ має ж таке відношення як і церква Московського патріархату.

Цікаво

23:03 16.03.2019

Варфоломій урочисто вручив главі новоствореної Православної церкви України митрополитові Епіфанію томос про визнання канонічної автокефалії ПЦУ.. Чітко пише- новоствореної Православної церкви України-
ніде не згадується створеної на підставі церкви Київського Патріархату. Так що церкви Київського Патріархату зобовязані провести збори своїх громад і вирішити де їм бути.

невідомо

23:28 16.03.2019

Люди схаменіться що ви робите,при чом політика до церкви це старословянська церква,хочите ви ходіть до українськоі є церква в Кам .Каш не трогайте нашу церкву,,,як бачу нище коментарі я не живу на волі но голусувати буду ,,,,в себе в дома голосуй а тут є церква Святої Богородиці і ми не дамо її забути ....

До цікавого

23:35 16.03.2019

Як скажете , обов`язково візьмемо до уваги вашу авторитетну думку і і збори проведем. І Шестую запросим , і Ніщиків , куди вже без них. Так що не переймайтеся такими дурницями , а краще цікавитеся переєстрацією МП у РПЦ. Це буде більш цікавий процес і вас буле стосуватися безпосередньо.

До невідомо

23:47 16.03.2019

А чому ви про себе як про воно - невідомо? І чого так безграмотно ? І нащо вам старослов’янська , якщо і української грамоти не знаєте. Один абзац , 10 помилок.

Для 23:47 16.03.2019

10:23 17.03.2019

Це якийсь батюшка московський пише на старослов'янській, а вони ні української, ні російської, ні тим паче старослов'янської добре не знають. Ці священнослужителі лишень переймаються чистотою канонічності ПЦУ і дотриманням духу і букви церковного соборного законодавства при наданні їй автокефалії. От там вони специ неабиякі - суворо дотримуються рекомендацій московських інструкцій і методичок з цих питань. Їх абсолютно не цікавить чи законно Путін приреферендив Крим до Росії, як співвідносяться " шахтарі і трактористи Донбасу" з Якутії, які воюють в ОРДЛО та інші нюанси російської агресії.Тут законність стоїть на двадцять п'ятому місці. Головне не "трогати" завоювань царської Росії на українських землях, бо то було ще при дідах-прадідах. Вони думають, пишуть і розмовляють гібридним мовним покручем, який називають "старослов'янською", абсолютно не розуміючи суті своєї впертості, котра найбільше впирається у їх робоче місце на парафії і, головне, пожертви громади...

1

11:55 17.03.2019

Шановні читачі. А чому замість того щоб лити бруд один на одного ви не помолитесь до Господа. Бог то любов. А чи написані ваші слова з любов'ю?
Хай Бог вас береже.

Бендер

14:30 17.03.2019

Велимченська ОТГ
2 год ·
Окремі жителі Велимча, що ви забули на церковних зборах сьогодні й 22-го лютого у селі Раків Ліс? Для чого їздите автотранспортом робити бійку та провокації в чужих селах і районах? Годі ганьбити честь велимчуків своїми необдуманими діями! На всю область вже «прославились».

І до інших

14:46 17.03.2019

А з хіба тільки з Велимче? А з Самарів, з Маневич, з Бузак, з М-яМостищ що робили дивні люди з перегаром? Вони ж самі перші і призналася чого і за скільки , та й пальцьом показали , хто платив.

Віруючий

16:20 17.03.2019

Лицемірство і фарисейство, нажаль

Віруючий

16:44 17.03.2019

Церков і громад багато, Бог один Всюдисущий, де любов поміж вами. Хто приніс розбрат і протиріччя, то є найбільший ворог українців в часи смути й поневірянь, коли як ніколи потрібно згуртовуватися і підтримати один одного, разом здолати труднощі і розпізнати тих, які під маскою праведності несуть біду в наш край*

Віруючий

16:45 17.03.2019

Церков і громад багато, Бог один Всюдисущий, де любов поміж вами. Хто приніс розбрат і протиріччя, то є найбільший ворог українців в часи смути й поневірянь, коли як ніколи потрібно згуртовуватися і підтримати один одного, разом здолати труднощі і розпізнати тих, які під маскою праведності несуть біду в наш край*

прихожанка

16:51 17.03.2019

Прочитала я всі коментарі, скільки вилито бруду, скільки образ, голова іде обертом. Люди схаменіться, що ви робите, будьте благорозумні та милосердні, викиньте той негатив усміхніться один до одного іприйміть розумне рішення. Живемо ми в Україні, топчимо українську землю, їмо українське сало, користуємось пільгами України і відрікаємось від своєї неньки. А Ніщики та Сакидони нажили бізнес, який процвітає , а ви чесні порядочні не платите податків, а тільки їздите від одного села іншого і просите прославляти Кирила.За що ви боритесь, подобається вам Росія забирайте своїх прихильників і до Москви. А ми всі українці будемо жити в Україні, ходити до української церкви та прославляти Бога на своїй рідній українській мові. Я закликаю всіх до прйняття адекватних, розумних рішень на благо нашої неньки УКРАЇНИ.

Камінь.

16:52 17.03.2019

Якщо Камінь-Каширський проголосує за ПЦУ це буде дуже потужний вихід міста до світла оскільки місто докаже усім навколишнім населеним пунктам і не тільки у Нашому районі що Камінь-Каширський це продукт Нашої минувщини яке має своє майбутнє зовсім в іншому вимірі.

До волинців

17:10 17.03.2019

Готуйтесь , громада! Слідуюча неділя гастролі у вас. Розцінки за виступ цирку гастролерів недорого- 200-250 грн і пляшка.Спонсори виступу- Ніщики, Сакилон і Яковський.Гарний настрій, адреналін та стійкий запах перегару гарантовано! Місця постійного проживання гастролерів Велимче, Бузаки,Маневичі, М-Мостища ,Річиця ,Самари і інші місця облюбовані рускім мірою.Розколюються зразу , якщо добре потрясти, то говорять правду і здають спонсорів, а також готові до співпраці з правоохоронними органами.

Шляхта

17:20 17.03.2019

Те що твориться у Раків-Лісі свідчить, що районна поліція вмила руки від дотримання громадянами правопорядку на адміністративній території, або й підіграє антиукраїнським силам, як їх шеф Аваков. Впродовж тривалого часу райвідділ поліції очолює пан Чих, він має непогане реноме серед своїх колег в області, розумію, що у ці часи не все під силу й поліції. Але, коли окремій категорії людей дати волю, то вони з часом заведуть в неволю. Поліція з райадміністрацією "не бачила" впритул як на очах у всіх спотворюється "ремонтом" Іллінська церква, як ця пам'ятка архітектури змінює зовнішність і ніхто не поцікавився наявністю дозвільних документів. Нехай тоді районом і державою правили "вовки", але ж згоріла церква вже за української влади, а хоча б одна волосина впала з бороди керівника релігійної громади, яка отримала храм у користування? Ні! Бо де ж там, то, бачте, поважний батюшка, йому закони не писані і т.п., справу спустили на гальмах і чоловік розперезався. Хіба організація велемчанських, бузацьких та інших тітушок на облогу Раків-Ліської церкви - не керується благочинням? Хіба раковоліська громада ПЦУ офіційно не зареєстрована у органах влади? То чому поліція не забезпечує громадського порядку у селі і знову споглядає за протизаконними діями керівниками місцевого благочиння МП? Є бажання створити картинку для ЗМІ напередодні виборів, особливо за порєбриком? Мовляв, подивіться, люди добрі, до чого довела країну хунта, добре, що ми забрали Крим і Лугандонію, то хоч там цього нема. Потрібно буде подумати і над рештою української території, де щемлять "русский мир" - скажуть завтра московити і сакидони з ніщиками з хлібом-сіллю зустрінуть "визволителів" на бузацькому мості разом з Грицем Смітюхом та батюшками місцевого благочиння.
Якщо в Україні законно утворена ПЦУ, шляхом голосування у Раків-Лісі громада прийняла рішення про перехід у лоно цієї церкви, то вочевидь сільський голова, районна влада разом з поліцією мали б вжити заходів для врегулювання ситуації, а не споглядати, як ланцюгами боронять церкву. Чому не зустрітися з лідерами протистояння і не домовитись -коли і хто править службу? Завтра у такий же спосіб обтягнуть ланцами чого доброго й інші установи, бо спостерігачів у нас багато, а порядку, за який відповідають конкретні люди, нема...

Камінь.

18:01 17.03.2019

Районна влада на чолі з Дунайчуком ладна їздити по селах як ото недавно в Полицях до тридцяти автомобілів та агітувати за свого гаранта, а не дивитися за порядком у районі. Такому голові РДА ганьба який не уміє або не бажає наперед обмірковувати становище у районі. Горить місце під дупою, старається аж дим чеше.

Віра

18:39 17.03.2019

Бачу циркачі з ПЦУ готують провокації і на Волі.Мицька біси в піст крутять,що замість спокою і миру бої влаштовує. Нормальний священник службу веде в неділю,а це й біснується по району.

Всім

18:42 17.03.2019

Ви такі самі віруючі, як я

прихожанка

18:50 17.03.2019

Біси крутять у вас пані Віро, а священника обговорювати це великий гріх. Провакації влаштував не Мицько, а тітушки та сепаратисти, які проживають в Раків Лісі та за його межами, яких проплатили ті самі Ніщики.

До віри

18:53 17.03.2019

Принаймі о. Володимир до людей прийшов , а ростік навіть своїх не вийшов молитовно підтримати , ттітушка з Велимча по 100 грам в палатці наливав.

Віра

19:14 17.03.2019

Під турком більшої свободи захотіли? Якого патріархату ваша пцу?Чи віруючий Порошенко мало платить своїм тітушкам і Мицьку за електорат перед виборами? Бігай Мицьку,бігай у пеклі з Смолярчуком разом будете.

До вєри

19:46 17.03.2019

Яка добра людина , істино православна МП. А чого така зла нині? 250 грн не заплатили чи пляшку не дали ?

Камінь.

19:47 17.03.2019

"Якого патріархату ваша пцу": шановна ця ПЦУ як Ви там висловлюєтеся ні під ким не ходить. Це Ви звикли під каблуком у російської церкви, а ця є самостійною в переліку православних церков 15-ою

До Каменя

20:13 17.03.2019

Серйозно?То мабуть ваш Думенко уже патріарх ?Раденькі ,що дурненькі.Відкрийте офіційні джерела і спробуйте знайти там пцу?

До 20:13

20:20 17.03.2019

Відкрийте диптих і подивіться, є на сайті Вселенського патріархату.Якщо знаєте грецьку , то прочитайте в оригіналі, якщо тільки старослов’янську , то жаль , бо на вашу мову не переклали. Чи це не офіційна інформація?

Для 20:13 17.03.2019

20:48 17.03.2019

А для вас тільки сайт РПЦ є офіційним джерелом? Чи вірите своїм зверхникам, бо вони в піст не брешуть?
Принагідно нагадаю, що Московська православна церква свого часу була самопроголошеною 141 рік і абсолютно ніким не визнаною - ні Константинополем, ні іншими давніми церквами, ані Києвом, аж доки Єремія на коліні у Москві вимушено не видав Борису Годунову грамоту у 1589 році. А Українська Православна Церква мала і завжди матиме свій автономний статус, тепер підтверджений ще раз Константинополем, оскільки вона опирається на свою тисячолітню Київську історію, а московські гнобителі українців нехай мають свою окрему церкву, яка була відновлена Сталіним і зберігає його дух й донині!

До до

20:48 17.03.2019

А шо вже визнали ?

Марко

20:52 17.03.2019

Тут часто згадують якогось Сакидона. Хто це такий? Де він взявся в Камені?

Додало 20:48

21:17 17.03.2019

ПЦУ визнають , пройде якийсь час , може рік чи півроку, буде визнання.Принаймі не думаю , що багато українців збираються вАлбанію і їм не буде де там помолитись.А от УПЦ МП ніхто і ніколи не визнає як самостійну церкву, а тільки як частину РПЦ, якою вона і являється.Чим і тіштесь, тільки я не хотіла б , щоб мене благословляла рука Кіріла, яка не те що по лікті , а по шию заляпана кров’ю наших воїнів і мирних громадян.

Воля

22:29 17.03.2019

Збори потрібно перенести ....В такі дні посту треба молитися...А не влаштовувати бійки як у Раків-Лісі...

До волі

22:40 17.03.2019

А що зміниться після посту? Тітушки у Велимче закінчаться ? Хто хоче помолитися, знайде час і можливість.А переносити голосування можна до безкінечності, чекати поки вибори пройдуть, потім люди у городи повлазять, або просто втомляться від очікування, а там вже й Петрів СБУ й піст, знов молитись тре. Так що шановні волинці не затягйте цей процес, робіть свій вибір в ту чи іншу сторону, і будьте уважні , щоб і до вас цирк з усієї Волині не їхав .

До волі

22:41 17.03.2019

А що зміниться після посту? Тітушки у Велимче закінчаться ? Хто хоче помолитися, знайде час і можливість.А переносити голосування можна до безкінечності, чекати поки вибори пройдуть, потім люди у городи повлазять, або просто втомляться від очікування, а там вже й петрівський піст, знов молитись тре. Так що шановні волинці не затягйте цей процес, робіть свій вибір в ту чи іншу сторону, і будьте уважні , щоб і до вас цирк з усієї Волині не їхав .

мах

23:21 17.03.2019

https://podrobnosti.ua/2288542-bjka-na-poroz-hramu-vrjani-ptsu-znovu-namagalis-zahopiti-tserkvu-upts-na-volin.html

До Мах

23:41 17.03.2019

І що? А чому не опитали жодного прихильника ПЦУ?Чому не показали колоритних гастролерів по 200 грн?Самі ж показали як ті вороняки на о.Миколу накинулись , а потім виявляється , що він їх побив . А ця блондинка з перебитованими руками , так по руках ніхто не ходив і смерть не загрожувала , об заборчик порізалась, так запиралась. А чого не розказали , що біля церкви сіллю з маком посипали, знахарували , ще й тим вихвалялись? Чого не показали , як священників били і землею сипали з прокляттями? Цікавий був би сюжет.І де у ростіка підписів тисяча назбиралась? То як така підтримка прихожанин, то нащо ті алкаши від яких за 3 м спиртом контрабандним тхнуло у підтримку ,аж ж Самарів і Датиня приперлись. Недопрацювали репортери, можна було серіал зняти , а не таке скукотище.

воля

23:46 17.03.2019

Скажіть чому у Велимче хочуть забрати церкву?Там є українська...Люди змушені сторожувати церкву...У нас вільне віросповідання.Якщо ви такі всі вірні покажіть приклад і ходіть в укр.церкву...той може тоді люди зрозуміють де сильніша віра...

воля

23:51 17.03.2019

Придивіться уважно хто кого б,є

до зборів

23:55 17.03.2019

Якщо я живу біля церкви і є прихожанкою а приписка в другому районі,то я можу голосувати...????????????????

До волі

00:06 18.03.2019

Якщо вам так цікаво , то могли б запитатиу велимчан , сьогодні з Велимче людей було багато у Раків Лісі.Але не журіться , 24.03.2019 у них виступ на біс у церкві во вулиці Воля . Спробуєте розпитати. Правда вони дуже далекі до церковного життя , більш їх цікавлять гроші і горілка. Тому я вам все ж таки відповім-у Велимче 2 московські церкви, немає там української. Та скоро може і буде одна , а може з часом і дві.

Воля

00:25 18.03.2019

Знайди інформацію про Велимче в інтернеті
І побачиш які церкви і скільки

До волі

01:34 18.03.2019

В інтернеті суперечлива інформація-спочатку пише , що є 2 МП і1 КП, а в кінці пише , що є 2 церкви. Так що не посилайте в інтернет , через неділю уточните інформацію.

Раків -ліс

08:44 18.03.2019

У нас і без Велимча своїх тітушок вистачає. Жителі села Раків- Ліс,так вправно скакали через забори,особливо вчитель Совальської,батюшка Микола,який перескочив паркан щоб захопити церкву,при тому встиг людині заїхати в лице,жінок бити на сходах церкви,та ще й покусати людину. І особливо гарно скидали людей зі сходів церкви. Це то це,але Мицько у нас вроді не настоятель,поводився не як личить батюшці ...скоріше клоунові. То навіщо нам тітушки.....у нас своїх вдосталь....агресивних
Людей.

Раків -ліс

08:47 18.03.2019

А отця Ростислава не було,тому що він прекрасно знає як і голова сільської ради,що буде суд...і не маємо права відкривати церкву. І вранці була літургія,і панахида.

4332

08:54 18.03.2019

Інтер показав правду,як б'ється батюшка Пцу,як покусали людину. Люди які там були...бачили це все. Але щоб Отця Миколу зі сходів вели в такому колі охорони прихильників Пцу,я була в шоці....людина яка права ніколи не буде перескакуаати забори битися з жінками, і головне ховатися за людьми і Мицьком. Це ганьба,який це батюшка коли і слова не сказав до своїх парафіян.

4332

08:59 18.03.2019

І як виявилось у жителів села,прихильників пцу,є документи що це їхня церква,мабуть приватизована.....людини біля церкви стільки інформації взнали про себе,що мабуть шоковані до цього часу. Але,якби всунули свій цікавий носик у свої сім'ї - то мабуть найшли теж цікаві факти. Але цього не видно- головне облити лайном когось...а сам я пушистинький..... Дурдом.

До 4332

09:33 18.03.2019

Хватить гидоту писати, ви ж несетесебе як самих православних з усіх православних , найправославніші у світі . То й ведіть себе відповідно. Ви себе біля церкви таким лайном облили, що до вас вже підходити не хочеться, щоб не замазатись. Інтер зняв чотку картинку, але могло б бути і гірше. Дякувати Богу, ваша велимчанська підтримка вчасно похмелилась та була досить толерантна , нікого ножиком не пирнула. А Кіндратівна таки да велика актриса, пальця вкусили , то ніби руку відрубали. ))))І на капот впала, кров’ю стікала, і біля швидкої шоу влаштувала. Нічого , мученики за віру зразу в рай.

Анатоль_ Бідзюра

09:38 18.03.2019

А що в Камені-Каширському "Закон України про декомунізацію" не діє? Вулиці Ватутіна, Суворова, Чкалова... А Лєніна у вас ще є? Яка дикість! Між іншим, за це передбачено від 1 до 3 років із конфіскацією.

Цікаво

11:05 18.03.2019

Позорники ще ті,гарно видно як Смолярчук з жінками поводиться,це такий він священник і чоловік. Замість того щоб службу вести, як ті скажені на людей і церкву кидаються,саме така правда в пцу. Так виглядають мирні переходи по всій Україні. А у нас в Ракові і без Велимче своїх алкашів вистачає,які проспалися і в ПЦУ воювати пішли.

До Воля.

11:18 18.03.2019

Шановна громадо Волі . Не забудьте зірку інтера профсоюзного бухгалтера,відділу освіти ( профспілкиЇ,по сумісництву секретаря виборчої комісії від"Юлі"

До цікаво

11:25 18.03.2019

А те що жінки на о. Миколо як вороняки налетіли та землю кидали,волосся повиривали , те як зірка Інтера з відкушеною рукою документи виривала в священнників виривала то вам повилазили і ви не бачили?

До влади.

11:30 18.03.2019

поважні,мудрі наші керманичі району! Ви що посліплі не бачите що робиться ,це вже не регілійний конфлікт в громаді с.Раків Ліс,а пряме розпалювання ворожнечіна вигоду кремлівським пропогандистам між гомадою ,ми про відео з інтеру з "зіркою "позивний "Кіндратівна" дорчі працівника органів влади.

1111

11:45 18.03.2019

Люди, Схаменіться - строгий піст. ситуація дуже загострена, і на місці нашої влади поки ще немає кровопролиття, заборонити на деякий термін всі збори. Згодом , місцеві громади нехай самі вирішать де їм бути. Боже, прости і дай нам всім розуму, не допусти кровопролиття.

до1111

12:23 18.03.2019

Я згідна з вами потрібно припинити збори поки строгий піст...не можна такого робити на церковному подвір,ї...ламати забора виривати замки святою неділею...до сповіді треба було йти а не робити зломи

До до

12:56 18.03.2019

Релігійний конфлікт кажете???Х...цікаво,А хто його розпалює???Невже наш гарант з посіпаками???На Волі мирно проходять служби Божі,ніхто ні з ким не гризеться і не проклинає,люди спокійно відвідують храм. Але ж ці Мицьки невгамовні,скоро і туди доберуться.

Марко

14:20 18.03.2019

Так все ж таки, хто пояснить про Сакидона? Стільки про нього тут згадано, але ж багато людей його не знає. Що він собою являє? Переведення стрілок на Мицька не підходить. "До До"-кілька слів про Сакидона слабо?

Маркові

15:05 18.03.2019

Не модна осуджувати людей за їхні гріхи . Тому спробую коротко- бувший комсомолець-комуніст, любитель жінок, на сьогоднішній день торгує запчастина до машин, переважно контрабандними

До 1111

15:12 18.03.2019

Ще що припинити , бо строгий піст? Думати та бачити?Строгий піст зупинив найманців російських на сході і наші хлопці перестали гинути?чи може в честь посту нам моряків з Яни Капу повернули? Чи може кіріл одумався у піст чи Путін? Чи ростік , знаючи що у списку 200 чоловік підписантів за МП про тисячу підписів не збрехав на камеру Інтера? Ніколи правда не була гріхом і навіть у піст не заборонено відстоювати те ,що дане Богом. Прийміть Ростіка зНіщиками з Раків Ліса і у громаді буде мир і спокій за тиждень. Так що волинці не слухайте цих провокаторів, яким тільки би час тягнути , ідіть і голосуйте, щоб не вирішили за вас.

Маркові і подібним

15:25 18.03.2019

Вам так кортить перемогти Путіна,то чого ви з батюшками і бабками воюєте,з таким інтузіазмом ви тих сепарів до Москви б загнали.Але ж ні,краще кулаками перед жінками помахати,а через місяць на Польщу чи в Москву свалити на сезон. Герої засрані,давно ховались від мобілізації чи синочків на сезони відправляли?

До 15:25

15:32 18.03.2019

А ти давно із сходу приїхав? Отих героїв , що вчора на гастролі приїздили, дійсно би всіх тай у воєнкомат. Щоб побачили, що таке війна путінська на сході і не їздили на заробітки у чужі села війну робити. А може Ніщики хтось у армії був?

для Маркові і подібним

16:59 18.03.2019

Тільки не треба тут нензам баламутити. Я конкретно питав про камінського Сакидона, тому дякую за стислу характеристику цієї особи. Пану 15:05 моя повага.

Марко

17:08 18.03.2019

Щоб даремно не нервувати не завадило б також мати характеристику Ніщика. Хто він такий? Які умови сформували його поведінку?

До марка

19:27 18.03.2019

За Сакидона два магазини в центрі міста оренда власності районної ради власністю відділу культури рда та агента Кремля поживний кіндратівна два та аптека номер дев'ять поживний Босс арендна плата нульова право оренди блат фірма прозоро сус ну просто італьяно мафіозі спрут СБУ це для вас

До марка

19:28 18.03.2019

За Сакидона два магазини в центрі міста оренда власності районної ради власністю відділу культури рда та агента Кремля поживний кіндратівна два та аптека номер дев'ять поживний Босс арендна плата нульова право оренди блат фірма прозоро сус ну просто італьяно мафіозі спрут СБУ це для вас

До марка

19:40 18.03.2019

За ніщика в минулому поважна розсудлива родина гарні в матері сини але не в украіни крадені гроші в держави факти при чотирьох зареєстрованих найманих працівників міліоні акти виконаних робіт і пільгова сплата пдатків ось де ваші гроші пане фінансовий інспектор і доходи районного бюджету це для дпі

До марка

19:44 18.03.2019

За вітален позивними бувай дорізати падали Ковель скот образа суху платити проблем нуль ось такі активісти ЦРУ ранків ліс якщо не зупинитись всі матеріали з юристами погоджені підуть в СБУ і не допоможе рпц

?

20:47 18.03.2019

А чому таємн0? Вже мицько сьогодні на провулку Воля збирає підписи .СТИДОТЯ.

До ?

21:14 18.03.2019

Не повірите , але сьогодні пан Мицько займався зовсім іншими справами, набагато цікавішими)))як вам православним не йметься брехати, ну самі ж кажете піст.Помоліться , схаменіться , покайтесь , може і вам Божа ласка буде

Канонічна

08:03 19.03.2019

От які ви сцикуни, Мицько те Мицько се. Московські боягузи що вмієте так це тітушок возити з районів,горілкою пісною поїти і благодатні грошики роздавати,Тай як казав ваш коханий Путін,ховатись за спини жінок. Чому бо'тесь вибір зробити. Вас більше ви переможете! А ні то не воюйте,не провокуйте бійку,як у Раків Лісі. Вас мізер і всі ненависники у душі,у ваших очах ворота до пекла. От на Волі будуть вибори,прийди проголосуй і все,конфлікт вичерпано,Тані ви заколотники,а Бог брехні і заколоту диявол,а ви і діти його

ой

08:09 19.03.2019

А як голосувати якщо не прописаний а проживаю на волі

Сергію

08:26 19.03.2019

А в Раків Лісі думаєте не було такої вказівки?Вони ще довго будуть баламутить воду , але з нами правда і Бог. Ідіть і захищайте свій вибір

Сергій

08:56 19.03.2019

Новини Камінь-Каширський.район читаю щоденно. Прочитавши про сплановане голосування щодо приєднання до ПЦУ, дуже зрадів і мав повну надію, що наші люди зроблять свій вибір до єдності національної духовності, як це вподобає людям ВОЛІ.
Якщо згадати історію, то саме визвольні рухи та збереження духовності розпочиналися з Волині. Наявність незалежної церкви і є черговим етапом зміцнення віри і державності.
Що ж до УПЦ МП, то кожний має право на своє бачення. Наведу лише один приклад. В усіх церквах моляться за духовенство, державу, її керівництво, ЇЇ ВОЇНСТВО і т.д. Так ось, я був прихожанином УПЦ МП і коли я отримував наказ виїхави в зону АТО для виконання бойових (спеціальних) завдань, я як православний воїн звернувся до батюшки за благословінням. Батюшка сказав, що вони не можуть благословляти на вибуття в АТО. Після цих слів мені ставало дуже прикро і тяжко в душі. І тут постає питання: за яке воїнство молиться УПЦ МП? Явно не за українське. Напевне чекають путінських загарбників. Таких прикладів можна навести безліч.
P.S. Не хочу образити отця Юрія, бо за благословінням я підходив не до його. На мій поглядт отець Юрій є проукраїнський батюшка і при приєднанні до ПЦУ, він залишиться зі своїми прихожанами.
ВИБІР ЗАЛИШАЄТЬСЯ ЗА ПРИХОЖАНАМИ І ЦЕ ПОКАЖЕ ЇХНЮ СВІДОМІСТЬ.

До Сергія

12:47 19.03.2019

Ви платили чи бачили,як платили?Не боїтесь гріха ?

Прихожанин

12:59 19.03.2019

Отець Юрій - гарний священник і наставник,до того ж він Патріот своєї держави!А Мицько ще не заробив такого авторитету як Юрій!!!!!А влада повинна це зборище заборонити ,зібрати по 10 чол з кожної сторони і вести діалог, а не сидіти чекати виборів і розпалювати ворожнечу!!!

Прихожанин

13:53 19.03.2019

Юрій це таки да , великий патріот, може капеланом був та ніхто не знає?Про його авторитет багато хто чув, але Бог йому суддя .А у влади не має права забороняти те, що по закону положено. Влада має забезпечити правопорядок на зборах. І враховуючи досвід РаківЛіса , вони це перед виборами показово зроблять. Так що волинці не забувайте 24 березня голосування !!!!!

Сергій (щоправда тут два Сергія)

13:59 19.03.2019

До прихожанина (12:59 19.03.2019).
Отець Юрій дійсно патріот. Він і неодноразово допомагав воїнам в АТО, і так в розмові відчувається його ставлення до України і до Церкви. Якщо громада підтримає приєднання до ПЦУ, то я думаю, що отець Юрій залишиться з громадою.
Щодо дій влади, то влада взагалі не повинна вмішуватися у ці вибори. Це має бути свідомий вибір прихожан. Якщо ж влада вмішається, то знову буде багато невдоволених, а УПЦ МП разом з РФ будуть кричати, що в Україні не має вільного вибору.

Волинець

15:15 19.03.2019

О.Юрій чесна людина,він не такий як запроданець Смолярчук,він має віру і не зрадить Слово Боже і Істину церкву!

До волинця

15:29 19.03.2019

Не паплюжте священника о. Миколу. Не провокуйте писати про святого о.Юрія те , що не сподобається ні вам , ні йому. У нього свої гріхи , у Миколи свої . А то юра істиній вірі вас вчить , а про заповідь не обманювати і не судити не навчив , ну Вєрую зате ви точно знаєте)))

Олегу

16:09 19.03.2019

Ти спочатку сам сходи і своїх відправ,а тоді співай про інших...

Всім

19:42 19.03.2019

о.Юрій боїться народного голосування, як чорт ладану. Він на проповіді у неділю сказав ,що ніякого голосування не допустить. о.Юрій неодноразово заявляв,що на сході України російських військ нема, а йде громадянська війна,така його правда.

Igor

21:10 19.03.2019

Раків-Лісці, ви завжди славилися своєю відвагою. Чого так мало гастролерам дали? Можете і комсоргу Сакидону всипати, бо він теж у вас в приймаках, а каламутить воду ніби він місцевий.

Max

23:11 19.03.2019

Юрій не перейде, тим більше при нинішніх обставинах. Не думаю, що він захоче, щоб його баби кругом церкви гонили як Миколая.

Таня

00:44 20.03.2019

Правда така,що ми любимо нашу церкву і шануємо О.Юрія .А ви безбожники служіть владі і створюйте свої секти,але не порушуйте наш спокій.Ваша КП стояла 28 років і діла нікому до неї не було,то показилися і забігали від храму до храму.

Шановні волинці!Увага!!!!

07:02 20.03.2019

Шановні волинці!Не піддавайтесь на провокації у неділю! Будь обережні, виважені та далекоглядні! НІЩИКИ ШУКАЮТЬ КАМІНСЬКИХ ХЛОПЦІВ СПОРТИВНОІ СТАТУРИ!!!! Швидше всього ці хлопці будуть «захищати» право на голос свій та бабок типу Шестая! Не допустіть провокацій! І пропоную БОЙКОТ магазинів цих ветеринарів та Сакидона!!!!

22 квітня
Сьогодні
Вчора
20.04.2019
19.04.2019
18.04.2019
17.04.2019
16.04.2019
15.04.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин