Церква у Камені-Каширському залишилася в УПЦ. Прихильники ПЦУ мають намір повторно провести збори

26 Березня 2019, 17:27
Релігійна громада храму Різдва Пресвятої Богородиці УПЦ міста Камінь-Каширський вирішила не переходити у Православну церкву України 11210
Релігійна громада храму Різдва Пресвятої Богородиці УПЦ міста Камінь-Каширський вирішила не переходити у Православну церкву України

Релігійна громада храму Різдва Пресвятої Богородиці УПЦ міста Камінь-Каширський вирішила не переходити у Православну церкву України.

Про це Район.Камінь-Каширський повідомили місцеві жителі.

Волевиявлення громади відбулося у неділю, 24 березня.

Сайт Волинської єпархії УПЦ повідомляє, що парафіяни храму зібрали 1250 підписів «за те, щоб залишити прихід у спокої і не змінювати юрисдикцію». Мовляв, таким чином вони «підтвердили свою вірність Церкві».

Інтернет видання пише, що «при переповненому храмі вірних на церковній території також проходило так зване «таємне голосування» за перехід в ПЦУ, прихильники якого зуміли зібрати невелику групу максимум до 50 осіб».

Хоча прихильники ПЦУ повідомляють для Район.Камінь-Каширський, що насправді ця інформація не відповідає дійсності.

Перше.

«Прибічників переходу до ПЦУ було набагато більше, ніж зазначають на сайті. Але, де стільки взялося прихильників УПЦ, то ще питання», – каже Василь Войтусік.

Він – один із членів ініціативної групи. Розповідає, що доклав чимало зусиль, аби голосування відбулося чесно. На підготовлених бюлетенях навіть передбачив певний захист від підробки.

«Біля церкви ми встановили палатку для голосування. Коли перейшли до процедури, люди обрали голову зборів, секретаря, членів лічильної комісії і зробили своє волевиявлення» – розповідає Василь Іванович.

За його словами, участь у голосуванні за бюлетенями взяло понад три з половиною сотень осіб.

«Ми порахували, що за приєднання до ПЦУ було 353 голосів. Проти – 2. 2 бюлетеня визнали недійсними. 1 був чистим. Окрім того ще 3 десь поділися», – говорить про результати голосування Василь Войтусік.

1

1

 

Друге.

На сайті Волинської єпархії УПЦ зазначають, що «серед жителів певного списку вулиць ініціатори переходу збирали підписи, однак, як вдалося дізнатися парафіянам храму, підписалися за цю ідею всього 319 осіб, в тому числі і ті, що не проживають в обраному районі».

Ініціатори наголошують, що участь у голосуванні брали лише жителі тих вулиць міста, що входять до парафії храму Різдва Пресвятої Богородиці.

«Попри те, що настоятель храму Юрій Михайлов каже, що не існує парафіяльних меж церкви, я знаю, що вони все ж є і були встановлені, ще коли її настоятелем був Смолярчук, а Святоіллінського храму – Кристецький. Тому несправедливо, коли за долю храму розписуються жителі всього міста», – говорить Василь Войтусік.

Василь Іванович повідомив також, що попередньо ініціативна група збирала підписи за те, щоб провести збори релігійної громади. Тоді, мовляв, підписалося до сімсот осіб.

Третє.

На сайті зазначається, що членом ініціативної групи є заступник міського голови.

Натомість ініціативна група таку інформацію спростовує, мовляв він є парафіянином храму, брав участь у голосуванні, але не є членом ініціативної групи.

Четверте.

У публікації Волинської єпархії йдеться: «Серед наших прихильників була мати одного з ініціаторів «переходу». Вона підійшла до сина і запитала, навіщо він це робить, він же сам бачить, скільки людей з ним не згодні», – розповів у своєму коментарі настоятель храму протоієрей Юрій Михайлов».

Василь Войтусік зазначає, що також може навести приклад, коли батьки підтримують приєднання церкви до ПЦУ і не розуміють сина, у позиції відстоювання УПЦ.

І ще.

Волинська єпархія пише: «Щоб попередити можливі маніпуляції з даними, які зібрали активісти ПЦУ, громада надіслала копії цього протоколу парафіяльних зборів з підписами в свою підтримку в ЗМІ, правоохоронні органи, а також чиновникам облдержадміністрації».

Члени ж ініціативної групи у відповідь на це кажуть:

«Якщо прихильників УПЦ серед парафіян храму дійсно стільки багато – аж 1250 – то чому вони не взяли участь у голосуванні? Хай би поставили позначку «проти» переходу у бюлетені», – говорить Василь Войтусік.

Зрештою, все поки що так і залишиться. Але члени ініціативної групи кажуть, що після Пасхи знову можуть ініціювати збори

2

 

Коментарі
26 Березня 2019, 20:20
Поки хлопці невиженемо московських попів Степана треба мітлою звітси кгбіста і тітушок дубинками в Москву щоб неколотили а провести чесно збори тоді буде 90відсотків за пцу. Слава україні
26 Березня 2019, 20:41
Так зване голосування у церкві підняттям рук не відбулося легітимним способом яким намічалося, а отже воно не має ніякого стосунку до вибору. Подібне було коли вирішувалося питання надання земельної ділянки коли їхня сотня прийшла на сесію й подібним чином викрикували вимагаючи для себе Землю. Пани використовують подібну тактику "київських майданів" якщо на те пішло, якого вони самі не можуть для себе сприйняти як данність, світоглядного розвитку нашого маленького суспільства коли тільки крик, прокльони, заламування рук та біснуваті кривляння мають перевагу перед розумним вирішенням справ та проблем які маємо. Тому шановні я скромний дописувач не сприймаю такого вирішення справ і проблем й рахую що воно не вирішене й має історію свого продовження.
26 Березня 2019, 20:46
Я дуже рада що все пройшло спокійно...Наша церква благодатна...
26 Березня 2019, 20:56
Ви бачили скільки людей біля палатки і скільки в церків та біля церкви! Чого ще шукати? Навіщо ще колотити, тим більше, що є в К-Каширську і Українська церква не подобається служба на Волі ідіть в другу церкву. Давайте поважати вибір один одного і не гнівити Бога.
26 Березня 2019, 20:57
Головне,що все пройшло мирно, без прокльонів,без сутичок,без іногородніх...Камінь дійсно стає Європейським містом, де люди поважають один одного!!!!!
26 Березня 2019, 20:58
Треба правоохоронним органам частіше читати коментарі, а то бачу тут деякі коментатори вже давно благають порушити проти них карні спрви за розпалення міжрелігійної ворожнечі, а їхні старанн так досі і не оцінили! Якщо і далі будуть загострювати ситуацію на волинській церкві це вже будуть масові побої
26 Березня 2019, 21:02
Так Камінь дійсно стає європейським, навідмінно від сайту kamin.rayon новини якого завжди однобокі...хто привладі - того і правда. Шкода що наше ЗМі ще дуже далеко від Європи....:(((((
26 Березня 2019, 21:10
Знаєте після того,що було в Раків Лісі, після усього того бруду, що люди вилили один на одного, Камінь дійсно показав РІВЕНЬ!!!! <br/>Ми всі мешканці одного міста, всі рідні,друзі, куми, свати... Давайте лишимо тих людей які хочуть лишитися в УПЦ в спокоі. У нас пустує місце в центрі Каміня, чому не кинути всі сили на будівництво новоі церкви ПЦУ, я впевнений, що всі жителі допоможуть нам. Ось тоді дійсно буде Європа...де кожен поважає думку,волю,свободу один одного.
26 Березня 2019, 21:12
ХРИСТИЯНИН the best!!!!
26 Березня 2019, 21:15
Молодець .Підримую...
26 Березня 2019, 21:19
Давайте не будемо згадувати хто за кого голосував - це вільне волевиявлення кожної людини, і волю кожного із нас , не важливо хто за кого, потрібно просто поважати. Дякую Войтусіку, за те що ми зможемо в мирі і злагоді зустріти святу Пасху - далі на все Воля Божа.
26 Березня 2019, 21:19
Московський патріархат показав дійсно своє обличчя і гріху не бояться.
26 Березня 2019, 21:25
Чому не вийшли чесно голосувати.?
26 Березня 2019, 21:25
Гарні слова...хочеться спокою... Миру...<br/>Пане Войтусіку не хочете організувати збір коштів на новий храм...бачу ви людина відповідальна
26 Березня 2019, 21:27
Таке враження, що цю церкву злили. Чому голосування в церкві визнали, а за бюлетенями ні.? Зробили цивилізоване, культурне голосування де 99% за, 1 проти. Потрібно відстоювати свої права,і не робити більше зібрань.
26 Березня 2019, 21:37
Визнати можна і за бюлетенями...,але що з того, коли всі хто там був і в храмі і в палатці всі бачили реальну картину...кого було більше,на багато більше. Це бачили всі і перехожі, і ті що проіжали повз. Просто визнати свою поразку завжди дуже тяжко
26 Березня 2019, 21:49
Я був біля храму, і бачив картину. Якби люди щиро хотіли б відстояти УПЦ, тоді б проголосували б проти.
26 Березня 2019, 21:55
Якщо так було набагато більше мп то чому не вийшли голосувати?на вулиці було більше людей, а все було зроблено ,щоб зірвати збори.це був план о.юрія
26 Березня 2019, 21:58
Мені повідомили, що мою сім'ю без нашого відома записали до списків прихильників УПЦ. Ми ж чесно проголосували за ПЦУ, вказавши у бюлетені свій вибір. Чому так?
26 Березня 2019, 22:18
Але це все не розумно. Москва десятки років забороняла християнство, на сьгоднішній час вона проливає кров наших хлопців(українців) а більшість людей підтримує московських попів. Це має бути встидно перед Україною.
26 Березня 2019, 22:23
Ви праві голосування відбулося .треба відстояти свої права.навіщо ще збирати збори ? а то москалики знову придумають ще якусь брехню.
26 Березня 2019, 22:32
Я була одна.але з дозволу чоловіка я записала в його....Маю право
26 Березня 2019, 22:35
Можна зі списком ознайомитись пише що вони передані навіть до міліції, ПЦУ токож голосували не дуже чесно.
26 Березня 2019, 22:38
Підтримую будівництво церкви ПЦУ в центрі Каменя
26 Березня 2019, 22:39
А чому в неділю в храмі було багато немісцевих?
26 Березня 2019, 22:40
Не маєте такого права, бо голосування по будь-яких питаннях проводиться тільки особисто.
26 Березня 2019, 22:47
Що ви пишете не правду. Ми були в церкві родичі були на вулиці і бачили вас всіх . Купочка людей не більше 20. Доречі правильно хтось написав у центрі є місце і будуйте собі церкву.. І чому ніхто в палатці не показав спискіа. А люди прийшли в церкву мають право, а на вибори з бюлетнями це в цю неділю чи ви щось сплутали?
26 Березня 2019, 22:48
Коли голосували за ПЦУ,то вказували своє прізвище та місце проживання точне. Наскільки мені відомо ніяких списків прихильники МП нікуди не передавали, передавались лише протоколи, де вказувалось,що за МП проголосувало 1250 людей і все. Чому прихильники ПЦУ голосували &quot;не дуже чесно&quot;?
26 Березня 2019, 22:50
Якби дійсно голосували всі прихожани,які щонеділі відвідують службу,то це і були б показники чесні,а не космічні,,списки,,.кого людоньки обманюєте на чолі з душпастирем своїми цифрами Бога.Якщо по правда,то по правді... нехай переможе правда.А ще відносно бабусь,тицяти дулі,казати чи вам біди мало...зовсім не по християнськи...
26 Березня 2019, 22:54
Згідно Закону волевиявлення співідноситься тільки особистим підписом членів приходу. Якщо так, ще раніше місто поділилося фактично на 4 православних групи і в тому числі україїнської. Наприклад Свято-Іллінська до цього часу збирається так як вони говорять у тимчасових, а отже на Волі це окремішна група православних християн і тому голосувати мали тільки ті хто так чи інаше мав на те право. Тому швидше всього слід ставити питання про продовження неділі у тому форматі що мало бути. Слід просто напросто за реєструватися, а виділення храму тій чи іншій конфесії у використання це прерогатива скоріше всього державних органів, оскільки цей храм не належить до власності УПЦ.
26 Березня 2019, 22:55
Я голосувала в церкві -тоже писали в списках прізвище імя і прописку і ніяких чужих там не було, &quot;ініціативна група &quot; є прихожанами храму і бачили хто був в церкві тут паспорти не потрібні знаєм один одного в лице.
26 Березня 2019, 22:55
Я кажу правду, бо я там також був, а обман, в тому числі і Бога, це те,що Вас голосувало за 1250 чоловік.
26 Березня 2019, 22:55
Не турбуйтесь, буде<br/>Материна добра плата.<br/>Розпадеться луда<br/>На очах ваших неситих,<br/>Побачите славу,<br/>Живу славу дідів своїх<br/>І батьків лукавих.<br/>Не дуріте самі себе,<br/>Учітесь, читайте,<br/>І чужому научайтесь,<br/>Й свого не цурайтесь.<br/>Бо хто матір забуває,<br/>Того Бог карає,<br/>Того діти цураються,<br/>В хату не пускають.<br/>Чужі люди проганяють,<br/>І немає злому<br/>На всій землі безконечній<br/>Веселого дому.
26 Березня 2019, 22:56
То напишіть ваше ім'я і ми побачимось в яких ви списках і де ви живете,і до якої конфесії відноситесь?А то лише голослівні заяви.
26 Березня 2019, 22:57
Отака-то наша слава,<br/>Слава України.<br/>Отак і ви прочитай[те],<br/>Щоб не сонним снились<br/>Всі неправди, щоб розкрились<br/>Високі могили<br/>Перед вашими очима,<br/>Щоб ви розпитали<br/>Мучеників, кого, коли,<br/>За що розпинали!<br/>Обніміте ж, брати мої,<br/>Найменшого брата —<br/>Нехай мати усміхнеться, /354/<br/>Заплакана мати.<br/>Благословить дітей своїх<br/>Твердими руками<br/>І діточок поцілує<br/>Вольними устами.<br/>І забудеться срамотня<br/>Давняя година,<br/>І оживе добра слава,<br/>Слава України,<br/>І світ ясний, невечерній<br/>Тихо засіяє...<br/>Обніміться ж, брати мої.<br/>Молю вас, благаю!
26 Березня 2019, 23:02
Ото називається одержимість. А заяви деяких осіб,на зразок Камінь-тягнуть на статтю.
26 Березня 2019, 23:04
А от про те,що чужих не було- це якраз обман.
26 Березня 2019, 23:10
&quot;Голосування&quot; МП з їх1250 вигаданими при(є)хожанами нагадало слова із радянського мультика:<br/><br/>Карусель, карусель начинает рассказ. <br/>Это сказки, песни и веселье! <br/>Карусель, карусель — это радость для нас,<br/><br/>Прокатись на нашей карусели!
26 Березня 2019, 23:20
Чужі були , з Велимча не було із зрозумілих причин , не до того їм зараз, а прихожани з палатки с. Раків Ліс та прихожани знищеної Ілльінськоі церкви були .Якщо ж так багато прихожан аж 1250 за РПЦ, то чому нормально не проголосували бюлетенями?Бо працюєм по старій і відпрацюванні схемі- зірвати голосування , зробити імітацію свого і потім кричати про рейдерство церков.
26 Березня 2019, 23:32
&quot;Брехнею весь світ пройдеш, а назад вже не вернешся&quot;
26 Березня 2019, 23:33
Я була але не голосувала .Я прийшла на службу щоб помолитись. І побачила благодать на відмінну від нашої церкви
26 Березня 2019, 23:33
Заспокойтесь шановні,беріть свою палатку і войтусіка і організовуйте збір коштів на своє будівництво.Навчіться поважати думку інших людей,які є прихожанами цієї церкви і які залишилися вірні своїм переконанням.
26 Березня 2019, 23:33
Звісно, Петре, якщо ви візьмете в руки дубинки, то багато кого зможете вигнати... А чого ви варті без дубинок? І ще: а що. якщо дубинки піднімуть на вас? Чи палками тільки вам можна махати?
26 Березня 2019, 23:46
Таких як ти московських продажників і без дубинки можу гнати якщо ніщики непрофінансують тітушок
26 Березня 2019, 23:53
Гарна думка у християнина! Збираймо ініціативну групу та розпочинаймо процедуру будівництва храму ПЦУ у центрі міста на місці Іллінської церкви! Отам місце для НОВОЇ ПОМІСНОЇ ЦЕРКВИ!!!!
27 Березня 2019, 00:05
Через деякий час юридично ваша церква буде називатись не УПЦ , а РПЦ МП , фактично стане ІНОЗЕМНОЮ церквою в Україні !!! І буде платити податки як ІНОЗЕМНА церква . Що тоді Михайлюк і михайлов &quot;запіють&quot; ??
27 Березня 2019, 00:11
шановні земляки молитися треба за україну і відкиньте свої промосковські погляди і станьте нарешті українцями тоді буде мир і спокій в нашій країні наша українська церква була вкрадена москвою триста тридцять років тому атепер нам повернули бо вкрадене має повертатись а московським попам треба полюбити україну іне зомбувати людей
27 Березня 2019, 00:11
Соромно за такий результат, соромно за вас, прихильників московських спрутів. Прийшов час повстати, зкинути щупальця тепер уже явного ворога нашого народу, а ви... Не опиратися, не скакати під “ дудочку”, а думати, діяти, відстоювати волю дітям і онукам. То не гріх, як вам кажуть, то воля Божа зійшла на наш народ після поневірянь, і відстояти свою віру, свою церкву - наш обов”язок, а ви?“Хай буде, як було”? Знову страх, як колись перед паном?!Тоді ми дійсно стадо безвольних, вибачте, таких собі тварин. Соромно і перед тими, що там, на сході, за вас кров проливають, аби відстояти рідну землю, під кулями!А ви язики чухраєте “ Залишитися, залишитися”. Камінський базар, одним словом. Не доходить до задурманених голів, ще не доходить. А люди йдуть вперед!Змініть ногу, і нумо!
27 Березня 2019, 00:17
Євангелія від Матвія 7:15-21<br/>15 Стережіться лжепророків, що приходять до вас в овечій одежі, а всередині – вовки хижі. 16 Ви пізнаєте їх за плодами їхніми; хіба збирають виноград з тернини або з будяків – смокви? 17 Так кожне добре дерево родить гарні плоди, а лихе дерево – плоди погані. 18 Не може добре дерево приносити плодів поганих, ані лихе дерево – плодів добрих. 19 Всяке дерево, що не родить доброго плоду, рубають і в вогонь кидають. 20 За їхніми плодами, отже, пізнаєте їх. 21 Не кожний, хто промовляє до мене: Господи, Господи! - ввійде в Царство Небесне, лише той, хто чинить волю Отця мого, що на небі.
27 Березня 2019, 00:33
А дійсно хто з Ніщиків був на фронті. Завтра ж звернемось у військкомат, подивимось яка там з ними ситуація. І чи правильно вони податки сплачують, чи зареєстрована наймана праця? Помісній церкві бути!!!! Назад до Москви вороття немає. І вона має бути в центрі міста . І крапка
27 Березня 2019, 00:42
ПЦУ в центрі міста....
27 Березня 2019, 00:54
Так, на вулиці голосували прихильники ПЦУ , і кількість голосів на користь переходу до ПЦУ становила 353 голоси, а аж ніяк не 50 (звідки така інформація??? ). Голосування проходило виключно за паспортами, і приймалися голоси лише парафіян, які належать до громади Свято—Різдвяно—Богородочного храму.<br/>До того ж найбільш активними і послідовними виявилися старожили вулиці Воля, котрі розбудовували, упорядковували, реставрували свій старовинний храм.Після голосування був складений протокол. Оформлено все було згідно закону України. Документи були передані на розгляд у вищестоящу інстанцію.<br/>А те, що відбувалося у церкві, окрім як ЦИРКОМ, назвати важко. Коли священики такого високого рангу посеред Великого посту кричали «Христос воскрес», це інакше як масовим психозом і назвати не можна.<br/>До того ж, участь у голосуванні в оосновному брали абсолютно чужі, скликані люди, які не належать до церковної громади цього храму, а від так і права голосу не мають. <br/>Ось звідки такий результат голосування.<br/>Тому висновок напрошується сам собою — більшість парафіян цього храму за перехід до ПЦУ!!!
27 Березня 2019, 00:56
Де ж та 1250 щонеділі,могли б і заокруглити...Місто наше невелике,я теж була і бачила хто був... давайте по честі...
27 Березня 2019, 01:08
За справедливість ,за виваженість,проти брехні,будьмо людьми .
27 Березня 2019, 01:30
Наші односельці теж були на Волі. Їх служба в палатці спеціально закінчилася раніше для того, щоб люди поїхали на Волю для &quot;масовки&quot;
27 Березня 2019, 01:39
Релігйна громада не має меж. Кожен має право на вибір віри і церкви в якій буде слухати слово Боже. Якщо я живу в районі автостанції. То за поділом вулиць маю відвідувати свідків єгових ? Зупиніться всі . Є у місті дві церкви. І правильний вихід їх залишити. Щоб зупинити цю ворожнечу.
27 Березня 2019, 01:48
Єврей Єврея витягує коли той йде на дно а Українець Українця топить .Відразу видно &quot;Патріота&quot; 1234 -який завтра ж біжить до військкомата і податкової захищати свою країну від ворогів.<br/>Не вам вельмишановний &quot;1234 &quot;(Донощик чи стукач) просто не знаю яке звання вам більш підходить вирішувати що і де будувати і чому бути або не бути.Мешканці міста і прихожани церкви вирішать це питання.А у вас 1234 на завтра великі плани Податкова Військкомат тому поспішайте визволяти своїх )))))
27 Березня 2019, 01:48
Єврей Єврея витягує коли той йде на дно а Українець Українця топить .Відразу видно &quot;Патріота&quot; 1234 -який завтра ж біжить до військкомата і податкової захищати свою країну від ворогів.<br/>Не вам вельмишановний &quot;1234 &quot;(Донощик чи стукач) просто не знаю яке звання вам більш підходить вирішувати що і де будувати і чому бути або не бути.Мешканці міста і прихожани церкви вирішать це питання.А у вас 1234 на завтра великі плани Податкова Військкомат тому поспішайте визволяти своїх )))))
27 Березня 2019, 02:16
За русь святую Юрій завше говорить, а про спритного молодика Сергія нема й мови.
27 Березня 2019, 02:38
Чого вас так коробить,ми з дитинства ходимо в цю церкву,на відмінно від тих хто кричить за перехід. І ні за які гроші чи ваші завчені доводити про томос не поміняємо віру.Дякуємо нашим батюшкам,що в цей нелегкий час мають мужність і віру відстояти нашу церкву. З нами Бог!Моліться і вивчайте Святе Письмо,щоб не впасти в розкол і не піти за сліпими поводирами.
27 Березня 2019, 02:39
В Бога немає поділу на патріархати, їх для зручності управління створили люди. Вселенський патріарх дав нам, українцям, можливість об'єднатись в єдину церкву задля того, щоб не було ворожнечі між братами, які сповідують одну і ту ж віру, в межах однієї держави. Це я так розумію і хотіла б, щоб мені дурній і грішній розтлумачили: А що ж тут поганого і чому священники в першу чергу проти цього? Якщо я на сьогодні ще є прихожанкою упц мп, то я повинна усвідомити, що вселенський патріарх ніхто, якщо мп його чи його рішень не визнає? Чи все таки священники мп визнають російську агресію чи це є громадянська війна? Якщо на ці питання чесно і відкрито священник скаже парафіянам у своїй проповіді, то можливо це розвіє мої сумніви. А як би поступив в даній ситуації покійний світлої пам'яті Кристецький, який навіть у період страшного атеїзму був прикладом і взірцем навіть для комуністів?
27 Березня 2019, 02:42
Цікаво на що розраховували Войтусік і разом з ним що 50 людей біля палатки мало треба їздити людей підвозити щоб голосували бо ж не по приходили сидять диванні пецеушники в дома а їх особисто привозять голосувати бо ж їм глибоко пофіг, що не бачили об’яви про те що будуть збори як ішли голосувати так їм церква і треба, всі так впевнено розказують що прихильників УПЦ було чоловік 400-500 а їх 300 є відео докази де вас було трохи більше 20 чоловік тож порівняйте цифри 400 і 20 чи у вас з математикою туго, Войтусік так розпинався на благочинного про храм який згорів а сам нічого не зробив коли обікрали Волинський храм хай покаже який він все спроможний
27 Березня 2019, 02:52
Говорилось не про село а про в. Воля яка є частиною міста . Чи може Воля відокремлена від міста територіальна одиниця. І кожен житель міста може бути прихожан церкви . А що як змінюється місце проживання в місті?Паспорт в церкві це смішно. Зрозумійте що .не можливо Волю відокремити . За роки люди вінчались, хрестили, ховали своїх рідних , відвідують служби то що вони не прихожани бо не живуть на Волі.?
27 Березня 2019, 03:41
Розкольники ???Ви чому тут кричите патріоти такі??Ідіть до церкви пцу .А не лукавите тут,хто був де і як .Вас точно там не було На Службі в Неділю в Храмі.Допустим як і були люди з інших сіл,як ви тут розпинаєтесь , і що ?Люди мають право бути В Церкві на службі в будь якому місті чи селищі !!Чи з якого часу стало до церкви ходити тількі по списках що ?Розкольники ???)))Ви тут гнете крепко коменти такі патріоти !!!Попи московські ще щось .Вони такі попи московські як і ви .Люли в неділю ходять до Храму молитись, А ☝
27 Березня 2019, 06:30
Молодці, правильно!!!! маємо дві церкви і при бажанні люди моляться там де хочуть!!!
27 Березня 2019, 06:30
Молодці, правильно!!!! маємо дві церкви і при бажанні люди моляться там де хочуть!!!
27 Березня 2019, 07:13
Миколаівська церква прийме бажаючих там молитися.Тіль ки чомусь ніхто туди не поспішає.Весь розкол робить влада а не люди.Люди приходять не тільки у церкву на Волі, а й по монастирях іздять за 20 км., за 100км.А ви прихильники ПЦУ не можете пару кроків ступити щоб плмолитись як вам хочеться.Навіщо виганяти з церкви людей які. весь час там,не пропускають жодноі служби!! Чи може ви плутаєте церкву віру. з партіями яких сотні??
27 Березня 2019, 07:14
Миколаівська церква прийме бажаючих там молитися.Тіль ки чомусь ніхто туди не поспішає.Весь розкол робить влада а не люди.Люди приходять не тільки у церкву на Волі, а й по монастирях іздять за 20 км., за 100км.А ви прихильники ПЦУ не можете пару кроків ступити щоб плмолитись як вам хочеться.Навіщо виганяти з церкви людей які. весь час там,не пропускають жодноі служби!! Чи може ви плутаєте церкву віру. з партіями яких сотні??
27 Березня 2019, 09:07
Зазомбовані люди поліського краю, які не вміють думати. Слухають кремлівських пропагандистів. Включайте свої мізки!
27 Березня 2019, 09:40
Вирішувати як раз і нам а не тобі сцикуну. А своїх я завжди визволяючи і захищаю,прикро що і таку гнилу гниду,як ти. Московітам на нашій ненці Україні не має місця,і у центрі рупор Кремля стояти не буде. Тебе півнику я із твоїм розчином дроздом мабуть привітали із святом 20 декабря!
27 Березня 2019, 09:43
Де ж здоровий глузд! Яка ще, здавалося б, могла бути мова та суперечка, якщо московське кодло знищує Україну! Це ж, навіть, уже тваринам зрозуміло, що в Україні все має бути українським! А як інакше? В Польщі- польське, в Литві - литовське і так далі, а в УКРАЇНІ - УКРАЇНСЬКЕ!!! Так і церква -українська! Москва її вкрала у нас, як і все інше! Москва вбивалв українців фізично, морально, матеріально сотні років і не припинила це робити! ВБИВАЄ!!! Цього вам мало??? І ви мусолите питання, про яке не мало б уже бути й мови! Прихожани московських попів, це до вас звертання! Вони так заволоділи вашими мізками, що ви вже не здатні повернутись до реальності! ПРОСНІТЬСЯ!!! Все московське потрібно викорінювати! А ви, навіть, через 5 років війни, навіть, після стількох вбивств ваших же дітей, рідних, близьких хочете росії всередині нашої держави! Що з вашими головами? Московським попам хочеться москви, то нехай їдуть в магадан і там її шукають, а не всередині України! Хмусьте їх служити НАШІЙ державі і вам, а не москві! Тут і мови вже не мало юи бути про якесь щось ще московське на нашій території! Завтра вони до вас покличуть путіна і що - ви будете &quot;царями&quot;? Ні, ви будете рабами! То просинайтесь!!!
27 Березня 2019, 09:52
7 квітня буде чергова річниця як Стефан Михайлюк &quot;ДРОЗД&quot; спалив Іллінську церкву в центрі Каменя . Вже до воленської руки простягнув?
27 Березня 2019, 09:53
Халуі московські покайтесь скільки загинуло наших хлопців через руський мир невже вас закриті очі схаменітся люди добрі будьмо патріотами Украіни
27 Березня 2019, 10:04
Частина там дійсно є вірно віддані МП, так як ходять-їздять по храмах монастирях де постійно їм наставляють про єдину канонічну руську церкву. Це не так легко вичистити з голови. Мене ще насторожує те, скільки в нас є людей яким всеодно що і як, які пливуть за течією.
27 Березня 2019, 10:09
Не плутайте церкву до війни. Церква відокремлена від держави.
27 Березня 2019, 10:11
Коли була закрита наша церква в селі , ми ще підлітками-школярами збирались і їздили до церкви що на Волі до сповіді і прийняття святого причастя , не дивлячись на те що забороняли і на те що потрібно їхати . І зараз дуже прикро що ллється стільки бруду на намолене благодатне місце. На даний час в Камінь-Каширську є Українська церква хто забороняє ходити на богослужіння. Це ж непотрібно кудись їхати . І чому Ви гоните прихильників УПЦ до Москви? А чому не гоните віруючих-штундів до Америки. Хто читав про Аліпію то знає , що Філарета передбачила а і назвала розкольником ще у 80-их роках. Поважайте волевиявлення жителів які є прихожанами УПЦ та як своє до ПЦУ і буде мир і спокій і любов до ближнього свого як учить Бог. А політичним силам Незалежної нашої неньки України не потрібно вмішуватись у волевиявлення людей і робити ще одну війну між народом України.
27 Березня 2019, 10:41
то ніяке УПЦ почитайте в статуті і взнаєте що цеРПЦ Росія яка вбиває наших синів братів люди зрозумійте чи з ваших ніхто небув на донбасі
27 Березня 2019, 11:02
Порохоботи завелись тут і тролять ))))Патріоти такі тут зібрались .Церква тут до чого?Як кури Москва попи .Люди ходять не в Москву , а Бога прославляти .Два роки тому ти Сам туди ходив вірянін, а зараз ти в своїй вірі зрадив !!!Як Філарет !!!Розкольники !
27 Березня 2019, 11:07
З ваших слів означає,що матушка Аліпія говорила пусті слова і Лаврентій Чернігівський також?Схаменіться зазомбовані люди!З яких пір вам церква стала заважати?Покайтесь,доки не пізно!Парафіяни церкви на Волі тримайтеся,Бог вас не залишить!За вас моляться в Рожищенському районі!
27 Березня 2019, 11:13
&quot;Не плутайте церкву до війни. Церква відокремлена від держави.&quot;: тут як би й хотів то не зможеш &quot;плутати&quot; якщо наприклад Кирило засідає з Путіним разом в Міністерстві оборони Росії. Для чого така несусвітня брехня. Росія сьогодні є прямим ворогом Української державності. МП є п&quot;ятою колоною в українській державі.
27 Березня 2019, 12:00
В Українській державі повинна бути українська церква а не путінська вже може досить фінансувати московських виродків щоб наші сини брати батьки життя віддавали своє а гроші з мп йшли на міни пулі схаменіться відкажіться від пенсій українських соціальних не подобається чемодан вокзал росія туди ще в Сибірі ждуть таких як ви . І ще чого приперлася на Волю Шипериха з своєю доцію вже в Раків лісі сичала як змія підколодна цеж треба мати тільки яду в душі хай би ще взяла зятя поляка католика в припряжку чого д дозволила доці вийти за неправославного мп тут ніхто не вхопив та на поляка кинулись руський мір піддержуєте то вам всім не місце в нашій рідній і квітучій Україні ще правда цей рік Мавпи то і скачете як Мавпи
27 Березня 2019, 12:38
&quot;означає,що матушка Аліпія говорила пусті слова і Лаврентій Чернігівський&quot;: також<br/>Лаврентію Чернігівському приписують безліч прорікань і висловлювань, що одержали поширення в консервативних колах частини православних християн.[4] Їх авторство, за деякими даними, може належати діячеві неканонічного православ'я самозваному схиархієпископу Херувиму (Дегтярю), упорядника першого життєпису старця.[5] Таку ж думку висловлюють на сайті РПЦ «Церковні Відомості» Як завжди російська церква тролить визначних діячів православного руху, тому говорити Нам про те що буцім-то там хтось говорив, передрікав це повторювати один в один російське писання. Шановні Ви хоч принаймі одне око розкрийте на своєму лобі.
27 Березня 2019, 12:44
У вас яду стільки,що аж страшно. У нас вільна країна,хто куди хоче туди і ходить, на якій мові зручно на тій і розмовляє,в якого Бога хоче в того і вірить.У вас своїх проблем хіба мало,що ви замість посту гризетесь як собаки? Бог всіх розсудить,а ви тільки дивіться як розплата на голову за гріх зійде.Думаєте хтось розумніший за Всевишнього?
27 Березня 2019, 13:00
А в нас Філарет з'їзд Тимошенко відкриває,то нормально?Сьогодні от читаю,що йому Варфоломій уже не вгодив,що приходи закордонні забирає (по Томосу),І взагалі,що він уже не згідний бути в залежності від Константинополя,а хоче відокремлення...О ...То ще буде...А між іншим ніхто так і не визнав ПЦУ і ніяка вона не ЄДИНА СОБОРНА і АПОСТОЛЬСЬКА церква ,то хто ви?У вас і символ віри фальшивий виходить,про що ще говорити? Завчені фрази....путін...гроші в москву...моляться за кирила...Та люди в церквах УПЦ МП це українці,які моляться за своїх рідних і Україну,вони не сьогодні згадали що православні,А роками ходили в ці храми,тому вам,,далеким &quot;тяжко зрозуміти що таке ВІРА в Бога,яка не залижить від кордонів держав. У Бога ЄДИНА СОБОРНА І АПОСТОЛЬСЬКА ЦЕРКВА.
27 Березня 2019, 13:01
Як це так залишається УПЦ МП? Ніякого московського патріархату немає бути!!! Тільки наша Православна Церква України!!! Треба ще провести збори і затвердити що церква в ПЦУ!!! В Україні має бути – своя єдина українська церква!!!
27 Березня 2019, 13:05
Взагалі то проводити громадські слухання і в тому числі напевно з питань переходу релігійної конфесії тільки винятково задля того щоб дійсно не відувалося тролінгу незалежно від того яка група цей тролінг використовує може і в тому числі міська рада чи будь-яке місцеве самоврядування. Оскільки Ми як бачимо одна група використовує свої методи інша наполягає на своїх і тут для виходу з цієї ситуації можливо у той спосіб коли міська рада нарешті прийме на своїму засіданні Положення про громадські слухання. Про громадські слухання вже давно говорять але Мер не бажає приймати це Положення оскільки це суперечить його переконанням як будь-то, тому якщо ця справа не зрушить з місця то варто місцевому самоврядуванні взяти ініціативу у руки для того щоб не було усіляких негараздів у нашому гарному містечку.
27 Березня 2019, 13:14
одна бабця підійшла до прихильників ПЦУ і запитала чи є у них діти та внуки багато хто з них відповів що так є, вона сказала мудрі слова &quot;ну тоді чекайте подаруночків від Бога&quot;, вона дуже добре знала що коли в радянські часи закривали храми руйнували на священників та прихожан було гоніння, для тих людей і їхнім поколінням Господь посилав тяжкі муки, невже люди вороги самі собі що кинули виклик самому Богові а Бог не забувайте карає не палкою. Мало біди маєте то ще накликаєте. Богові ваша політика нідочого рейдерські захвати тим більше хочете прославляти ім'я його будуйте собі храм і ходіть як зробили собі свідки єгови суботники п'ятидесятники. І незабувайте що приставку &quot;МП&quot; придумали самі журналісти ніколи так церква не називалась то те саме що до кожної людини яка їздила до Москви на заробітки так само сказати що ти москаль вертайся назад до москви і живи там.
27 Березня 2019, 13:35
Ну прямо сльозу пустив. Одна бабця одного разу обходя округ ..... Журналісти приставку МП придумали. Тобі прямо на місце Зеленського треба, гуморист.
27 Березня 2019, 13:38
&lt;img src=&quot;https://dumskaya.net/pics/b5/picturepicture_46075902119294_79509.jpg&quot;&gt;
27 Березня 2019, 13:38
&lt;img src=&quot;http://marmazov.ru/wp-content/uploads/2018/01/Svyato-Nikolaevskaya-tserkov3.jpg&quot;&gt;
27 Березня 2019, 13:38
Я так розумію , що ця мудра бабка своє життя без бід прожила і дітей та внуків не має. Мудрості в неї ,як і в настоятеля Києво-Печерської Лаври , лиш на прокльони вистачає. Та Бог палкою всіх карає , і цю нерозумну жінку також,,,, хоча якщо вона таке казала , то Бог вже покарав забравши розум. Кожен відповість за свої гріхи , незалежно від конфесії.І омофор Онуфрія не захистить від відповідальності ні перед Богом , ні перед людьми.
27 Березня 2019, 13:39
Правильно. Інакше Степан тут буде сам заправляти свої порядки
27 Березня 2019, 13:42
Юрій вже за цей вибір отримав на &quot;лапу&quot; тому вибір очевидний. Навіщо рахувати тих хто прийшли з паспортами і були на вулиці. Просто вони за ПЦУ. Вони йому не підходять
27 Березня 2019, 13:43
&lt;img src=&quot;http://photos.wikimapia.org/p/00/02/99/86/75_big.jpg&quot;&gt;
27 Березня 2019, 13:52
Потрібно відстоювати свої інтереси і ні вякому випадку не погоджуватись на фальсифікацію. Юрій такий сраколиз завжди був біля Степана і цей план у них назрів після результату Раків Ліса. Навіщо рахувати голоси &quot;сєпєрів&quot; засланих з прилеглих сіл. Слава Україні!!!
27 Березня 2019, 13:52
Потрібно відстоювати свої інтереси і ні вякому випадку не погоджуватись на фальсифікацію. Юрій такий сраколиз завжди був біля Степана і цей план у них назрів після результату Раків Ліса. Навіщо рахувати голоси &quot;сєпєрів&quot; засланих з прилеглих сіл. Слава Україні!!!
27 Березня 2019, 14:40
,,Насильно милим не будеш&quot; .Дайте людям спокій,кожна війна рано чи пізно закінчиться,а вам потім ще в цьому місті чи селі жити.Німці тепер нам друзі,добре патріоти забули ,що і вони наш народ убивали. Але ж ніхто від католицизму чи протестанства не відмовився,бо по телику не сказали,що там вороги. Не лізьте в душі людей зі своїм збоченим баченням справедливості,то може ще залишиться шанс збудувати державу.
27 Березня 2019, 15:13
особисто я нічого проти свящ. Юрія не маю.На всі наші духовні проблеми він відгукувався,така ж людина як і всі ми .Я поважаю думку кожного,є такі прихожани .які живуть в районі аеродрому.а на службу щонеділі йдуть до нас на волю.я за те щоб кожен виявив свій вибір.але нехай всі зареєструються.щоб не було образ і на чиїй стороні більшість. той переможе.я проти тих шалених цифр зі сторони УПЦ.Добре ,що вистачило мудрості все мирно провести.Але що далі...
27 Березня 2019, 15:18
А ти прям Петросян так затролив що просто сиджу собі місця ненаходжу, до тебе також черга дійде тільки пізно буде згадувати Бога хоча ви ж не до Бога ідете а до політики до Мицька так стараєтесь зробити церкву під себе під свої портеби то це уже не церква це політична організація.
27 Березня 2019, 15:44
Та закрийте роти московські проданці бо уже надоїло всі бачите що робиться ПЦУ провела чесне голосування А степан московький з соїми найманцями тітушок возить і ви повідомляєте 1250 за вас я знаю що і 50 ненабирете
27 Березня 2019, 16:00
Заспокойся,а то після освячення в ПЦУ ви всі як одержимі...Загорнись а прапор ,включи гімн і з'їж шоколадку. Буде сумно,почитай томос...
27 Березня 2019, 16:14
Ваша так звана пцу ніким не визнана, то ж краще ви помовчіть вже! маєте церкву КП Мицька то і ходіть туди, а людей які хочуть молитись в істинно канонічній українській православній церкві не зачіпайте!!! РОЗКОЛЬНИКИ!!!!
27 Березня 2019, 16:28
План дій має бути наступним:<br/>1. Не вестися з прихильниками МП на демократичні та відкриті перемовини чи змагання щодо переходу громад до ПЦУ, оскільки їхній давній московський вишкіл не визнає демократії, там діє авторитаризм та гібридність - воякам АТО мішок бульби, а у душі московську ідеологію. Тому протидіяти слід також цим же принципом, в шашки і &quot;чапаєва&quot; одночасно грати неможливо!<br/>2. До річниці втрати Іллінської церкви організаційна група має ініціювати поновлення провадження у зв'язку з цим за фактом та подіями, що йому передували - незаконна реставрація та спотворення пам'ятки архітектури. <br/>3. На Волі до пори, до часу може бути церква для МП, бо ще не швидко місцеві малороси стануть відповідальними громадянами, які б мали свою відповідальну громадянську позицію. <br/>4. Ініціативна група від ПЦУ має невідкладно розпочати процес відновлення Іллінської церкви, що була збудована нашими пращурами - українцями ще в доросійські часи і яка б належала до Константинопольського патріархату та була загальноміською об'єднуючою церквою для всіх православних Підцир'я, Вокзалу та інших кутків верх по течії Циру. <br/>5. Припинити емоційне спілківання з опонентами, окрім аргументування історичних, релігійних подій, фактів і явищ, що сприяють світоглядному розвитку населення нашого міста. Все решта - розпалювання ворожнечі, яке не сприяє консолідації територіальної громади.
27 Березня 2019, 19:03
Так що там зі справою Буська? Коменти там швидко прикрити,а тут смакуєте оці собачі бої?
27 Березня 2019, 20:42
Я була в неділю в церкві і бачила людей з Раків лісу, Підцир’я, як Ніщики привезли бусом людей.А шестая є поихожанкою всіх навколишніх храмів?А о. Юрій не боіться божого осуду коли казав що голосують тільки прихожани яких він знає в обличчя?Він бачив людей яких записували по телефону?Ось і вся справедливість.А п.Войтусіка я би попросила заодно зайнятися оформленням документів на будівництво храму ПЦУ в центрі міста.Бякую завчасно.
27 Березня 2019, 20:54
Одні емоції в перемішування з баламутити провокаторами. Зрозуміло одне, що в церкві годі шукати трансформації світогляду. Проте не варто забувати спосіб профілактичної бесіди та провести ці бесіди з ключовими особами, щоб вони не літали в небі.
27 Березня 2019, 21:00
Мабуть не в церкві,а під забором. Бо якщо в церкві,то також голосували за УПЦ. Може ще фотодокази покажете? Чи ви так,як пес приблудний аби по гавкати?
27 Березня 2019, 21:37
Шановні молоді прихильники ПЦУ,а чи не пора вам змінити в окопах АТО тих ,хто молиться на російській мові і хрещений в церквах МП,вони ж точно ворожі агенти
27 Березня 2019, 21:39
В Раків Лісі на зборах о. Володимира не було , не брешіть . На першу службу недільну , коли в церкву не пустили приїхали хористи та ще чоловік з 10 на запрошення . В Раків Лісі спроба зірвати вибори не вдалася , тому вдосконали схему і зірвали голосування на Волі. І знаєте чому Волинська церква буде ПЦУ , може і не зараз , а трошки пізніше? Тому що Бог любить правду . Збори проведені Дроздом нагадували зібрання овець ( до речі вівці були з зібрані з різних парафій)під головуванням вовка в овечій шкурі . І шкура на ньому горить . В спалену церкву ще не забули.
27 Березня 2019, 22:00
Збори для ПЦУ це дійсно збіговисько атеїстів,які під політичними гаслами створили собі чергову релігійну партію,яка нічого спільного з православним світом немає. Тепер під покровительством влади займаються рейдерством прикриваючись патріотизмом.Якби усіх тих ,,патріотів&quot; та на ротацію,чи в військомат то тут би ви Войтусіка і Ко десь на Ягодині чи в Підмосков'ї знайшли.
27 Березня 2019, 22:18
Там де правда з тим і бог.правда завжди переможе.войтусік зробив все правильно,щоб відбулося голосування по чесному.
27 Березня 2019, 22:19
Нас називають рейдерами , що ми захоплюємо церкви. Куди захоплюємо і для кого захоплюєм? Я так розумію , що для РПЦ церкви це якісь приватні підприємства для отримання прибутку?Яке захоплення , який політичний проект? Що ви мелете , холуї московські!!!Скільки поколінь молими Бога , щоб відновити , повернути Україні Українську церкву!Скільки людей за це життя віддали!І що ми чуємо тепер?ЄДИНА ІСТИННА КАННОНІЧНА ПРАВИЛЬНА ЄДИНА ВХОЖА В РАЙ СПАСІННЯ ТІЛЬКИ ТУТ ВИ ВСІ РОЗЗЗЗКОЛЬНИКИ СПАСІННЯ ПІД ОМОФОРОМ ОНУФРІЯ ПОКАЙТЕСЯ <br/>Що ви обманюєте? Яке рейдерство, якщо церква залишається там де і стояла і люди ходять ті , що й ходили , за винятком кількох «особливо благодатних».
27 Березня 2019, 22:29
Скажіть люди. Всі ми православні християни,зараз піст.....через декілька тижнів Пасха,а в нас що????? Сусіди і родичі між собою не спілкуються,повно грязі,а як жити далі???? Побійтеся Бога. Потримайте свої емоції біля себе,дав Бог....є і УПЦ і ПЦУ....ходіть моліться....вибір є,кому мало...ще є куча конфесій ...вибір завжди є....
27 Березня 2019, 22:31
Ато одне божевілля і пропаганди,нехай кожен вірить в що хоче......ходить а яку церкву хоче,кому яке діло.....на себе дивімося.....чого когось ображати.....
27 Березня 2019, 22:39
Тут дехто згадує мене, дякую що не такими словами як благочинний у святому храмі. За те, що я особисто попросив про дотримання порядності та поваги один до одного у В.О. старости настоятель Михайлов Ю.Ю. написав на мене заяву в міліцію ( мені 5 статей КК, заступнику міського голови 6). Щодо честності голосування то судіть самі: в приміщення Церкви вміщується приблизно до 300 чоловік ( рахував особисто на ВОДОХРЕЩЕ заради цікавості). Для того щоб у приміщенні Церкви проголосувало 1250 чоловік потрібно рахувати дві руки та дві ноги кожного присутнього або поставити на плечі по три чоловіка, кому який варіант більше подобається. Коли людина обманює іншу людину то це є гріх, а коли в приміщенні Святої Церкви самі священники благословляють людей на брехню, як це назвати я не знаю. Я радий, що усі мої сусіди є патріотами України. Хочу подякувати кожному, хто чесно робив свій вибір. Прошу не ображати один одного в коментярях, на відмінну від деяких прихильників РПЦ я рахую всіх учасників православними християнами. А на рахунок хто буде будувати собі Церкву час покаже.
27 Березня 2019, 23:16
Дякуємо вам за правдиве слово.з нами бог і все буде добре
27 Березня 2019, 23:21
Поки збірна району УПЦ, зробивши хід конем, перемогла
27 Березня 2019, 23:25
А Вам, Войтусік Василь, дякую за наполегливість і терпіння
27 Березня 2019, 23:25
А Вам, Войтусік Василь, дякую за наполегливість і терпіння
27 Березня 2019, 23:25
А Вам, Войтусік Василь, дякую за наполегливість і терпіння
27 Березня 2019, 23:25
А Вам, Войтусік Василь, дякую за наполегливість і терпіння
27 Березня 2019, 23:26
Я за ПЦУ,я хочу ходити до української церкви і я &quot;за&quot; будівництво ПЦУ,а ще я за мирний і чесний перехід.
27 Березня 2019, 23:30
Ні упц не перемогла,далі цікавіше буде
27 Березня 2019, 23:43
А звідки Вас взялося 350 якщо біля палатки будо чоловік 30?! Я був біля церкві, при любому розкладі УПЦ прихильників було більше, місцевих. Так що потрібно визнати це і шукати шляхи до взаємопорозуміння!! І не займатися популізмом!!!!
27 Березня 2019, 23:50
Так я написав, поки
27 Березня 2019, 23:50
Головне у піст не їсти один одного.... Не забуваймо ці слова.
28 Березня 2019, 00:35
Ви ж були біля церкви і бачили всіх людей які голосували за УПЦ. Дійсно багатьох людей на службі не було але вони підходили (так як і до Вашої палатки) ставили свій підпис і йшли по своїх справах. Строгий піст , давайте поважати один одного, давайте зустрінемо святу Пасху. На все Воля Божа.
28 Березня 2019, 00:42
А в добровольці АТО слабо?
28 Березня 2019, 01:02
Май повагу до тих , хто справді в АТО був, є чи буде. Бо хто щось не так скаже з одного чи іншого боку , то зразу в хай в АТО іде . Якщо патріот , то хай докаже , що патріот , а як не патріот , то хай там стане патріотом. Не чіпай святе , май повагу до воїнів , придурку . Бо точно не тобі вирішувати , кому туди їхати . І на слабо не треба брати . Хтось воює на сході , хтось має захищати правду тут. Не знаю , чим закінчиться на Волі , але в любому випадку велике дякую всій ініціативній групі , в тч і п.Войтусіку. Може цього разу не все вийшло , але побачили гниле нутро багатьох людей .
28 Березня 2019, 01:24
Тут,-сайті суцільний бедлам, пора зупиняти це божевілля
28 Березня 2019, 01:42
Дякую усім за християнську повагу один до одного. Основною метою в мене було не їсти один одного. Що стосується 30 чоловік то це не відповідає дійсності. Відразу члени лічильної комісії не встигали записувати бажаючих проголосувати. Частина з них при собі не мала паспорта і тому ми їх чекали до 16 години. Невже це погано, чи є це порушенням прав людини ? У голосуванні не брали участі жителі сіл, усього міста, неповнолітні. Ми показали чесність в організації та проведенні голосування. Зокрема один із вкинутик бюлетнів був без позначок і я разом з членами комісії зафіксували його як недійсний. Маю сумніви, що так завжди є на виборах державного рівня. Зокрема і учасників, які проголосували було на три більше ніж виявлених в урні бюлетнів. Хтось може нас звинуватити в нечесності ? На рахунок Пасхи я ще задовго до голосування висловлювався з проханням зустріти її усією громадою разом незалежно від своїх переконань. Я сам особисто можу піти в храм ПЦУ, але моя совість не дозволяє покинути тих корінних жителів Воли, які хочуть мати свою дійсно незалежну православну церкву. Благочинний в Церкві сказав, що надасть мені слово, але він ЗБРЕХАВ. Чому людина яка працювала в КДБ так злякалась простого пенсіонера МВС і не надала йому слова ? Ми двох вивчали різного роду психологію ( злочинця, потерпілого, свідка ...) і керувати свідомістю людини вміємо на професійному рівні. Питання лише чия школа була кращою і хто як вчився. Також хочу усім повідомити те, що на приміщенні нашої Церкви я не дозволю нікому повісити замок чи замотати цепа. Перемога здобута розумом завжди цікавіша. З повагою до всіх.
28 Березня 2019, 02:00
На рахунок АТО то за бабськими юбками я ніколи не ховався, два роки відслужив у ЗСУ в Криму. Зокрема на 125 ЗРК. Не зважаючи на свої хвороби я вже здав відро своєї крові і коли мені прийде повістка з військомату ховатись не буду. Синів своїх також під спідницями ховати не дозволю, їх дід був офіцером армії, а прадід загинув визволяючи свій краї від фашистів. Через те, що він був українцем і помер вдома наступного дня після того як його привезли з військового госпіталя Ковеля моя баба не мала статус вдови червоноармійця.
28 Березня 2019, 13:27
Чого вчить рос.церква<br/>https://www.youtube.com/watch?v=pAxJ1GtpLBk<br/>див. з 6хв.
28 Березня 2019, 14:47
https://censor.net.ua/video_news/3119023/500yi_prihod_obschina_sela_nebej_na_jitomirschine_pereshla_iz_upts_mp_v_ptsu_nesmotrya_na_proklyatiya
28 Березня 2019, 15:10
Ааа... То ти просто хворий на голову... Співчуваю
28 Березня 2019, 15:32
ВОЛЯ при Совітах вистояла і зараз вистоїть! Молодці! ВІтаю!!! Ніхто не сумнівався.
28 Березня 2019, 16:25
Як добре, що ми робачили всіх реальні обличчя!!! Войтусік,тримайся, на твоїй стороні правда!!! А всім російським попам ганьба.Те відео обрізане показало багато, що ви не кажете вголос УПЦ МП !!!Ви обманюєте людей!!! А в інших селах, повірте є сила силенна людей, якеі за українську церкву і батюшок МП ми слухати не збираємось!!! СЛАВА УКРАЇНІ!!!!
28 Березня 2019, 17:23
Хочете мати свою церкву -ТО БУДУЙТЕ.вам ніхто не боронить.
28 Березня 2019, 17:39
Правда в тому,що ви забуваєтесь для чого людині Віра.Не путайте політику і релігію.Люди які віруючі не бігають гонити протестантів чи мусульман за їх приналежність до ІДІЛ чи інших організацій,а ви біснуєтесь проти церкви в якій хрестили , вінчали і відспівували мільйонів українців впродовж багатьох років. Ви втратили розум і совість розпалюючи релігійну війну і як результат нічого доброго з цього не буде.
28 Березня 2019, 18:08
А де 1200 взяли прихильників,мабуть це з цілого нашого району рпцисти,у Ну йні 500 прихожан,і яке Нуйно велике тут намалювали що схотіли,все брехня,стидно о.Юрію, треба переголосувати однозначно.
28 Березня 2019, 18:24
Йди ти,у Ну йно!
28 Березня 2019, 18:37
Та вони так звикли - відбирати, розкуркулювали, знищувати. Ніяк від совка не відвикнуть
28 Березня 2019, 19:55
Ну якщо було так багато , то чому не прийшли і не проголосували бюлетенем ?І все , питання було б зняте . У сьогоднішній газеті Полісся навіть на тій єдиній фотографії є люди , які до Волі мають також відношення , як я до балету. Відповідь проста, серед прихильникі МП дуже було небагато тих , хто мав би голосувати. Ця гастрольна група зробила шоу. Тому повторне голосування необхідне, але без свити на чолі з ДРоздом і його прибічниками. Чому люди з Раків я Ліса чи Підцтря голосують на Волі?Якщо вони приїхали помолитися , то нащо дерли руку . Бо з таким самим чином можуть робити і прихожани інших громад ПЦУ- почати турне в підтримку своїх прибічників .
28 Березня 2019, 19:59
Ще спитайте у Бога,як же він накормивв п'ять тисяч людей коли було всього п'ять хлібів.маловірні.Хай милосердний Господь не проллє чашу гніву на наші голови.бо вже мабуть перевчилися усі сильно мудрі,вирішимо все самі,зробимо,як треба...,а кому треба ви хоч розумієте,що чините поважайте віру,любіть ближнього,а не поливаєте брудом один одного,що потім не зішкребете зсебе всього того.Миру вам всім нехайгосподь береже вас всіх і ваші сім'ї.
28 Березня 2019, 20:11
А чому люди повинні були голосувати тими бюлетнями, які придумав Войтусік і інші члени так званої &quot;ініціативної групи&quot;, хто їх уповноважував і хто вони такі щоб вирішувати на яких бюлетнях люди мають голосувати. У церкві також були свої бюлетні і чому вони чимось гірші, ніж ті, які були палатці, тип голосування хіба якось впливав би на співвідношення сил, ні, хай би навіть руки попіднімали і лічильна комісія порахувала би голоси, результату це не змінило б. А про інших людей я написав вище, вони були як з однієї, так і з іншої сторони, і особливої погоди не робили. Ще раз кажу, я був і в церкві і біля церкви десь з 8:30 до 14:00, бачив тих людей які були і в церкві, і поза церквою і біля палатки, і не треба мені якісь нісенітниці тут розказувати.
28 Березня 2019, 20:22
Всі з очима і всі все бачили, а ви бачили , те що хотіли . Ініціативна група намагалась зробити все по закону , а інша сторона зробила шоу. І самі собі заперечуєте кажучи, що хай би у руки порахували , результату це б не змінило . Тобто прикинули на око , що є 1256иі зібрали підписи з усього району . Навіть не дві третіх, не одноголосно , а саме 1256 . Ну тепер хоч будемо знати скільки ярих прихильників МП у районі)))
28 Березня 2019, 20:32
Я кажу про результат у плані співвідношення голосів, нічого б не змінилося: 800 на 250 там було б чи 600 на 200, яка різниця, перевага була би, всеодно, у 3-4 рази це ж очевидно було по присутніх людях, а дописи за родичів і ліві були як там, так і там.
28 Березня 2019, 21:42
Шановний Пане, Василю, я думаю що ви віруюча людина. Заспокойтесь бо це до добра не доведе. Сварки в сім'ях, між сусідами , родичами....... Ви рахуєте це все правильно, не загострюйте конфлікт а час покаже хто правий. ГОСПОДЬ відкриє очі. А коли проллється кров то вона буде на вашій совісті. Ви розпалюєте релігійну ворожнечу. Будуйте краще нову українську церкву, і тоді люди дякуватимуть і поганих слів не казатимуть, не литимуть бруд ( за свої гріхи кожен відповість сам). Я думаю ви повинні зрозуміти.
28 Березня 2019, 21:54
Ого , то ви вже готуєтеся до кровопролиття ? Допрацьовуєте може раківліській сценарій , де не вдалося намалювати картинку для Інтера?Розпалюють ворожнечу ті , що брешуть , брешуть і брешуть .Ті що возять гастрольну групу по церквах на чолі з Шестою .
28 Березня 2019, 22:03
&quot;підписалися за цю ідею всього 319 осіб, в тому числі і ті, що не проживають в обраному районі. Водночас у храмі збирали підписи за те, щоб залишити прихід у спокої і не змінювати юрисдикцію, у протоколі зборів зафіксовано понад 1250 підписів за це рішення&quot;: тобто з 319 осіб де-які не проживають в обраному районі але з 1250 осіб усі проживають у даному районі)))). Це щонайменше невірно, оскільки скажімо так у тому випадку і в іншому небуло тих чи інших осіб які могли б проконтролювати осіб які проживають у ДАНОМУ районі. Тому у мене пропозиція скласти комісію яка б складалася із тих чи інших осіб і проконтролюювала б цей процес вже напевне і достовірно. Якщо приймається то у Нас попереду ще однин раунд. Ок?
28 Березня 2019, 23:33
А войтусік коли ментом паганим був тоже так за церкву кричав. Сидів там в канторці і тримав свою пащеку на замку щоб не вигнали. А тут так кричить
28 Березня 2019, 23:45
Треба боротись.А мп гастролерів непускати на територію Церкви.
29 Березня 2019, 00:21
Хто така Шестая, що за легендарна особистість?
29 Березня 2019, 00:22
У вас що не запис , то просто вінець культури і толерантності , переповнені християнської моралі та любові .Пащека, мордяк, ментом поганим був...А як же заповідь не суди, полюби ближнього свого, не обманюй, не лукав? Нащо ви взагалі до церкви ходите?Чи московські попи вам так вчать?
29 Березня 2019, 00:29
Видно дуже віруючим людина,ненависті повні груди.
29 Березня 2019, 11:16
Ту грязь, яку Ви ллєте в коментарях , нічого конструктивного не дає. А хто її тут виливає, той сам стає брудом. Щось не по-Божому у Вас виходить, де ж християнська мораль та любов?
29 Березня 2019, 22:00
Войтусік,тримайся! Потім ще дякуватимуть!!!ти правий !!! З нами Бог!
30 Березня 2019, 02:11
А скажи но мені, російський православний люд в Україні: чого піднялася така буча з переходом до Православної церкви України? Адже після окупації Криму колишні церкви УПЦ МП тихесенько собі стали РПЦ, і ніхто не запитував згоди у громад? Адже все це робиться &quot;во благо Вєлікой Росії&quot;. Чи ви надивившись на цей гібридний трюк у Криму, таки чекаєте поки Росія прийде «визволяти» і вас?…
30 Березня 2019, 03:32
Якесь середньовіччя: збуджений васятко домарецький-активний войтусік-козопас шєстая-стефан у кубанці-волонтер отець юрець - рижий сергій...
31 Березня 2019, 19:37
Які раунди ти хочеш влаштовувати іди в бокс запишися або в іншу секцію ось там іпокажеш свій талант а то дуже вже ти спритний у всіх питаннях ти великий спеціаліст,що де в районі не ставиться скрізь &quot;рулиш&quot;.Мабуть не звик до поразок скрізь бачиш обман а не тому, що сам такий,ось і бачиш те,що поивиджується,не старайся людей підстроювати тільки під себе навчися поважати думки інших,тому що вони не повинні співпадати з твоїми і все буде гаразд і Васі таж проблема.Так що хлопці не церкву асебе міняйте церква уже 2000 років така, собі ім' я можете змінити маєте право.
01 Квітня 2019, 12:44
Коли почитаєш всі вислови, образливі слова, якусь незрозумілу фразу, то хочеться сказати, краще читайте історію,пр нашу церкву українську, говорить той, чиї сини, чоловіки не на Сході, а всі хочете миру, то там тоже &quot; мір&quot;, подумайте, в чию &quot; калитку&quot; кидаєте свої копійки і кричите, що ваші права не нарушували, не говоріть про піст, бо з ваших слів - це вже недотримання його, не думайте тільки про їжу, а подумайте про Українську православну церкву Московського патріархату ( яка декілька років мовчки переєстровалася) і що Вас чекає в вересні,яка буде церква....
06 Квітня 2019, 23:22
&quot;Так що хлопці не церкву асебе міняйте церква уже 2000 років така, собі ім' я можете змінити маєте право.&quot;: припустимо про таку церкву в 2000 років навіть і гадки не маю. НЕ треба себе асоціювати тим, що Московська церква закладена на початку Нової ери оскільки навіть Наш Камінь-Каширський старший від Москви десь на кілька сот років. Про те що місцевий люд так звані Волинці за українську церкву то це стопроцентовий виклад тому рано чи пізно вона буде українською.
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39