Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

За пошкоджений товар у супермаркеті покупець може не платити

09:00 25.05.2019
816

Згідно з Цивільним кодексом України, поки продукція не придбана, ризик пошкодження лежить на власникові/магазинові.

Якщо адміністрація/ охорона магазину наполягає на оплаті пошкодженого товару – вимагайте скласти акт про нанесення шкоди та надати факти, які доводять вашу вину.

Важливо! Вина покупця та обов’язок заплатити за знищений чи пошкоджений товар встановлюється судом. На місці нічого не оплачується, тільки фіксується.

Якщо адміністрація/ охорона магазину не випускає Вас з приміщення – посилайтесь на Закон України «Про захист прав споживачів», яким забороняється нечесна підприємницька практика та агресивна діяльність (створення враження, що споживач не може залишити приміщення без здійснення оплати та вимога оплати продукції без згоди споживача).

Коли після всіх аргументів Вас примушують платити за розбитий/ пошкоджений товар і відмовляються скласти акт порушення на місці – викликайте поліцію!

Корисні контакти:

Цілодобова гаряча лінія Держпродспоживслужби: (044) 364-77-80

Адреси (телефони) територіальних органів Держпродспоживслужби: www.consumer.gov.ua

Єдиний контакт-центр системи безоплатної правової допомоги: 0 800 213 103

Загрузка...
Загрузка...
Коментарі

ЧИТАЧ

16:04 25.05.2019

Власники супермаркетів друкують таку інформацію на своїх сторінках.з чого б це

20 листопада
Вчора
18.11.2019
17.11.2019
16.11.2019
15.11.2019
14.11.2019
13.11.2019
12.11.2019
11.11.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин
sdsd