Учнів Камінь-Каширського ВПУ ознайомили з особливостями кримінальної відповідальності

07 Грудня 2016, 15:32
1877 Джерело: kamvpu.ucoz.ua

У Камінь-Каширському ВПУ провели правовий лікбез «Кримінальна відповідальність та покарання неповнолітніх». Метою цього заходу стало ознайомлення учнів з особливостями кримінальної відповідальності за вчинення злочинів.

Участь у лікбезі взяли Ігор Шумік, старший інспектор Камінь-Каширського районного сектору кримінально-виконавчої інспекції та Вадим Зубач, інспектор ювенальної превенції Камінь-Каширського відділу поліції,  розповідають на сайті училища.

Вони висвітлили актуальні питання, що цікавили учнів. Зокрема, охарактеризували особливості кримінальної відповідальності та звільнення від неї неповнолітніх. Розповіли про деякі проблеми осудності неповнолітніх та шляхи їх вирішення, особливості кримінальної відповідальності неповнолітніх в контексті міжнародних стандартів поводження з неповнолітніми у сфері кримінального судочинства та основних тенденцій ювенальної юстиції.

 

 

Коментарі
07 Грудня 2016, 20:50
За совка було товариство "Знання", чи якесь подібне до нього і його агітатори-лектори ходили по заводах, де читали лекції пролетаріям. Тут, щось подібне.
07 Грудня 2016, 21:55
"...охарактеризували особливості кримінальної відповідальності та звільнення від неї неповнолітніх. Розповіли про деякі проблеми осудності неповнолітніх та шляхи їх вирішення,..." - якщо то було так, то виникає запитання - то була мова про те, що не можна порушувати закон, бо це аморально, буде покарання, чи як порушувати закон, щоб уникнути покарання???
07 Грудня 2016, 22:02
Я про аналогію, а ви про горіхи.
08 Грудня 2016, 00:02
Кожний сприймає світ по-своєму. Але як на ваше зауваження, то протилежністю аналогії є знання, а проти горіхів можна поставити зуби.
08 Грудня 2016, 01:35
Аналогія-це евристичний засіб, призначений для відкриття нових знань.
09 Грудня 2016, 16:54
А я що кажу. Це засіб і не обов'язково його називати евристичним. Від цього засіб не виграє. Але і як засіб він не є знанням, тому знання є протилежністю засобу. А як з приводу горіхів і зубів?
09 Грудня 2016, 19:52
Аналогія використовується тоді, коли нема опорних знань, але треба відкривати школярам (студентам) в навчальному процесі нові знання. Звідси випливає, що, сприяючи народженню нових знань (перш за все на рівні сприйняття), функція цього засобу евристична. З горіхами і зубами Ви файно справилися.
09 Грудня 2016, 20:02
Дякую. Але не "справився", а "впорався". А по-друге, евристика в освіті використовується виключно учнями. В науці евристика не більш, аніж емоційне реагування на результат, і лише на результат, навіть якщо він провальний.
09 Грудня 2016, 20:43
Дякую за виправлені помилки та розширення розуміння суті евристики.
Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром