Як повернути гроші за залізничні квитки, якщо ваш поїзд скасували через карантин

21 Березня 2020, 13:00
Залізничні квитки / Фото ілюстративне 1839
Залізничні квитки / Фото ілюстративне

З 11 по 15 березня в Україні пасажири повернули 303 тисяч залізничних квитків на загальну суму майже 86,6 мільйонів гривень.

Про це інформує «Укрзалізниця».

Для повернення коштів за невикористані квитки, придбані в касах, потрібно звернутися у будь-яку залізничну касу. Пасажиру одразу повертають кошти, окрім випадків, коли відсутня достатня кількість готівки. У такому разі гаситься квиток і пасажир може звернутися за своїми коштами у будь-який зручний день упродовж 6-ти місяців. При цьому кошти  повертаються протягом 3-5 днів з моменту звернення пасажира.

Квитки, придбані через Інтернет, повертають через онлайн сервіси. Кошти зараховуються на карту протягом 30 календарних днів.

«Укрзалізниця» компенсує пасажирам 100% вартості проїзного документа на усі скасовані через введення карантину міжнародні поїзди.

На міжнародні поїзди, яким обмежено маршрут, повну вартість квитка можна повернути у випадку, якщо була скасовано зупинка, до якої пасажир мав проїзний документ. У всіх інших випадках повернення проїзних документів здійснюють на загальних підставах відповідно до «Правил перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України».

Для оперативного інформування пасажирів працює Telegram канал @UkrzalInfo.

У разі виникнення запитань, просять звертатися до контактного центру «Укрзалізниці»: 0 800 503 111 або у Facebook Messenger офіційної сторінки компанії.

Читайте також:

Коментар
29/03/2024 Четвер
28.03.2024