Чи не через бізнес-інтереси Гунчик проти блокади торгівлі з Донбасом
Камінь-каширські ветерани АТО були першими з тих, хто розпочав блокаду каналів торгівлі з Донбасом. Вони облаштовували перший редут, зупиняли потяг. Цей протестний рух підтримала Волинська обласна рада, ряд міських та районних рад області. А от голова ОДА підтримує думку Президента про те, що блокада піде на шкоду Україні. «Така позиція земляка, м'яко кажучи не сприймається», – коментує думку Володимира Гунчика ветеран АТО Богдан Пташник.
Ось уже місяць триває залізнична блокада торгівлі з окупованим Донбасом. Сьогодні більшість Українців її підтримують. Протестний рух став набирати масштабів.
Як відомо, волиняни з перших днів – активні його учасники. Зокрема, камінь-каширські ветерани АТО були першими з тих, хто облаштовував редут та зупиняв потяг на гілці Луганськ—Лисичанськ—Попасна біля населених пунктів Гірське, Золоте. До речі, перший редут був названий на честь Богдана Пташника.
Блокаду торгівлі з Донбасом підтримала Волинська обласна рада, ряд міських та районних рад області. Однак напротивагу органам місцевого самоврядування у виконавчій вертикалі інші погляди. Зокрема, губернатор Волині висловився проти блокади «торгівлі на крові».
"Тут треба думати не тільки про маленьку складову енергетики, а в цілому оцінювати, що сьогодні дає блокада. Якщо українські підприємства сплачують податки в український бізнес і там працюють українці, і вони сьогодні будуть змушені зупинитися через те, що ми зайняли таку радикальну позицію, тоді виникає питання: а як же ми, українці, ставимося до тих українців, які сьогодні лояльні до нас, які чекають на визволення територій, які ведуть партизнаську війну і надіються на те, що рано чи пізно Україна прожене окупантів", – сказав губернатор пише ділове інтернет-видання Конкурент.
Чому Володимир Гунчик зайняв таку позицію - хтозна.
Зрозуміло, що є і політична складова (президентська лінія, партійна, владна вертикаль і т.д.). Однак, виявляється, є ще одна версія такого схвалення Гунчиком торгових звязків з Росією і терористами, яку не можна оминути увагою.
Так, на своїй сторніці в ФБ луцький активіст Ігор Алєксєєв підмітив цікаву деталь.
«Луцький автоскладальний завод №1 «ПАТ «АК «БОГДАН МОТОРС» випускає тролейбус «Т70117», електрообладнання й тяговий навіс на якому повністю російської фірми ООО «ЧЕРГОС».
Ця російська фірма зареєстрована в Санкт-Петербурзі.
«Тобто відсотків 70 від вартості тролейбуса спокійно відправляється в Рашу як платежі за комплектуючі... От тепер мені достеменно зрозуміло чому наш губернатор Володимир Гунчик, який надцять років очолював Луцький автозавод, так палко виступає проти блокади торгівлі з сепарами й рашею!» - йдеться у дописі.
Коментарі