У Камені-Каширському перейменували провулки

23 Травня 2017, 15:31
2591

Депутати Камінь-Каширської міської ради прийняли рішення про перейменування двох провулків у місті та в селі Підцир’я.

Рішення про перейменування було підтримане з врахуванням пропозицій громадськості та комісії з питань по перейменуванню вулиць та провулків Камінь-Каширської міської ради.

Так провулок Кошового, що у райцентрі, переназвали на Дружній.

А провулок Ярослава Галана, що у селі Підцир’я, тепер матиме назву провулок Соборності.

Коментарі
23 Травня 2017, 22:57
Провулок Соборності - це щось!!! Вся Соборність в одному провулку. Це мабуть діюча модель інтелекту сукупності районних депутатів. Думаю, що алгоритмом цієї моделі є «свободівець» Козік – козир масті незламного патріотизму.
24 Травня 2017, 11:10
"Депутати Камінь-Каширської міської ради прийняли рішення про перейменування двох провулків у місті та в селі Підцир’я." - до чого тут районна рада? Вчись читати і кидай бухати
24 Травня 2017, 12:07
Дякую за пораду. Але для її реалізації потрібно спочатку почати бухати. Якось не мав на те часу. Ніякої помилки немає, бо повноваження перейменування вже давно перейшли на вищий рівень. І саме районна рада нічого не зробила для забезпечення декомунізації «на районі». Особлива шана професійним та оплачуваним «націоналістам», бо про «вихідців» з соціалістичного минулого не варто говорити.
24 Травня 2017, 12:49
Ні, ти точно вже бухаєш аж до абстиненції чи параної )) Скрізь ввижається Козік
24 Травня 2017, 13:01
Вам шановний видніше. Мабуть власний досвід допомагає. Козік – це не просто прізвище, це феномен районного масштабу, суть якого в імітації націоналізму, патріотизму та демонстрації «хвороби Вітіва», такий собі ідеологічний варіант хвороби святого Віта. І те, що райрада нічого не робить, тільки на сесії ходить, але підтримує «дивакуваті» звернення до перших державних осіб, є виявом феномену Козіка. Завдяки цьому феномену К-К район залишається червоним кутком Волині.
24 Травня 2017, 13:05
"Цікава",точніше хвороблива логіка)) Районною радою керує Сус (БПП-Солідарність ,10 депутатів) і Дмитрук (Батьківщина, 6 депутатів) ,а в усьому виявляється винен Козік ))
24 Травня 2017, 14:04
Шановний Козіку. Не у всьому, а в тому, що своєю бездіяльністю, замаскованою гучними «свободівськіми» гаслами райрада та її район залишаються на відмітці 2014 року. А кому є вигідним стояння, бодай одного району на місці, бо не розвиток є деградацією? Олігархам, криміналізованим підприємцям, чиновникам, правоохоронцям старої доби, і звісно – товаришу путліну.
24 Травня 2017, 14:21
Ти помиляєшся,наївний Йо,як завжди)) Козік зараз на уроках))
24 Травня 2017, 15:48
Мені імпонує Ваша стурбованість щодо поступового перетворення району на червоний куток Волині, оскільки це справді має місце. Але ж, як би Ви не розпинали Козіка, його вина у цьому чи не найменша. Невіглас навіть може пришити Вам наміри відволікти громаду від справжніх причин цього явища, сконцентрувавши свої патріотичні зусилля саме на ньому одному. Для цього (критики Козіка) є один відомий у районі Богдан, ото нехай вони поміж собою й чубляться, якщо досі не помирились. Вони, принаймні, мають для цього моральне право - обидва організовували і проводили каміньський Майдан у скрутні, навіть критичні, часи для держави. Козік, як депутат районної ради від відомої партії, як вміє, як може так і бореться з минулою системою, причому не кон'юктурно, як більшість "політиків" району, а згідно родинного світогляду. Так, щось у нього виходить краще, щось гірше, але свободівці нині у районі у такій політичній обструкції, що їхнім опонентам доводиться згадувати всує мало не Собор Святого Віта у Празі. Почервоніння району стало даватися взнаки, коли основні групи інтелігенції району - медиків і освітян очолили нинішні їх керівники. Вони, звичайно, не пропагують світлого минулого, але й не стоять на сторожі, як це б належало справжнім інтеліґентам, національних інтересів Україні у гроні європейських держав, їх цінностей та завоювань. Звідси і останні місця в області і з призову, і з залучення контрактників до ЗСУ, тут же і неоране поле для маніпуляцій при різного роду виборах до органів представницької влади (згадайте наміри Адама Мартинюка, вони не безпідставні), толерування необлікованих пилорам тощо. А Ви все зводите до персони Козіка, роблячи йому на сайті безоплатний піар. Не переоцінюйте можливостей однієї людини, при всіх його стараннях в той чи інший бік. При пасивності яловості громади, особливо - інтелігенції, район ні почервоніє від сорому за втрачений час, ні позеленіє від фінансових інвестицій, які найперше ідуть туди, де є міцна системна проєвропейська об'єднана громада, він залишиться сірим чи кольору гнилої полині...
24 Травня 2017, 16:34
"Депутати Камінь-Каширської міської ради прийняли рішення про перейменування двох провулків у місті та в селі Підцир’я.": згідно законодавства того самого Закону "Про декомунізацію" депутати міської ради вже не мають право перейменовувати вулиці та інші назвиська оскільки термін їхньої роботи пройшов. Вони можуть, тільки прийнявши рішення про перейменування подати до Волинської ОДА лист з проханням про перейменування вулиць та інших назвиськ яка у свою чергу тільки рішенням голови ОДА, кінець-кінців переміновує вулиці та назвиська. Ото й все.
24 Травня 2017, 19:24
Не йдеться про Козіка реального. Йдеться про феномен Козіка. Не Козік той феномен започаткував, але є його представником. А ВО «Свобода» - це політичне угрупування, яке складається з людей, які не мають освіти і знань, бо не хочуть вчитесь, бо паразитують на ідеології українського націоналізму 20-30-х років минулого сторіччя, бо свого нічого не спромоглися створити. Бо паразитують на радикалізмі, на низькому рівні державної свідомості сучасних українців, на його звичці не любити і не довіряти будь-якому державному діячеві. І ви належите до категорії тих, хто «мусить» не любити українських правителів, бо немає чужих, хто голосує не за професіоналів, а за «патріотів», не за консерваторів, а за популістів одноденок. Козік нічого толкового, на рівні сучасної політичної культури, в раді не зробив, і нічого не зробить . І не треба переконувати самих себе, що сила в кількості. Завжди перемагають розумні і активні. На жаль, в Україні це переважно «торгаші». Їх мало, порівняно з «працьовитим» українським народом, але вони перемагають. «Свобода» може не така вже і погана, тільки вона не потрібна сучасній Україні.
24 Травня 2017, 20:19
Для 16:24 24.05.2017<br/>Щодо, як Ви кажете, &quot;політичного угрупування&quot; ВО &quot;Свобода&quot; можна вести широку полеміку і, повірте мені на слово, я маю достатньо різнопланової інформації для цього. Як на мене, варто окремо розглядати керівний склад центрального проводу цієї партії, навіть кожного з їх лідерів зокрема, і низовий склад, рядових її партійців, котрі ні сном, ні духом у більшості випадків не відають цього всього. Богдана Козіка не варто розглядати, як сліпого виконавця волі центральних органів цієї партії, оскільки він є очільником районної організації і через це мусить аналізувати процеси, тенденції та наслідки роботи своєї політичної сили, хоча й не може радикально впливати на них. Свого часу, ментально, епістолярно на цьому сайті, підтримуючи свободівців, які об'єднали у своїх рядах патріотичні радикальні сили, я часами й критикував їх за ті чи інші прорахунки. Найголовніше, що пропонувалось свободівцям - самокритично проаналізувати на своєму з'їзді роль верхівки цієї партії у часи Майдану і відразу після Революції гідності, маю на увазі діяльність їх Генпрокурора - Махніцького, Міністра оборони України - Тенюха, нардепа Ігоря Кривецького та інших. Але публічно цього не зроблено, партія не очистилась, не відмежувалась від своїх &quot;героїв&quot; та засланих до них козачків. Ви ж повинні розуміти, що до завдань спецслужб будь-якої держави, тим більше пострадянської, верхом успіху своєї роботи є наявність своїх резидентів у всіх помітних політичних партіях, громадських рухах та об'єднаннях. Робиться це ними переважно професійно і філігранно. Це одне. А є ж завжди купа &quot;корисних ідіотів&quot;, які в пориві псевдопатріотизму ладні, особливо щодо блага своєї партії, цілком щиро і переконано вчверити такі речі, які на нормальну голову не налазять. А є речі, які не сприймає сьогоднішня суспільна думка. Наприклад, ленінопад під орудою свободівців у часи Революції гідності, особливо - зухвалість при поваленні цих пам'ятників подобалася мало кому, але ж тепер це оцінюється вже інакше. Якби не ця свободівська наполегливість, ми б цьому &quot;коту&quot; різали хвоста кусками ще до цих пір. Тому, роль Богдана Козіка, як і, до слова, Богдана Пташника - я не рівняю їх один до одного - у Камені буде оцінена згодом, через кілька років, бо у ті буремні часи потрібні були сміливці, відчайдухи. Назвіть мені у районі людину, яка б у 2013-14 роках на сесіях районної ради більш гостро і професійно аніж Козік ставила питання до керівників району, міста, навіть до покійного Ігоря Єремєєва? Це зараз ми вже мудрагелі. Навіть вчорашні регіонали районного штибу нині у соцмережах тримають першість у оплакуванні полеглих в АТО, перші перепощують патріотичні статті чи фото, лайкають вишиванки і тризуби навипередки один поперед одного. Бо тепер так модно, а у 2014 році бракувало сміливості просто мовчки проголосувати на сесії і засудити центральну владу за розгін безборонних студентів Майдану. І на завершення - щодо Вашого: &quot;«Свобода» може не така вже і погана, тільки вона не потрібна сучасній Україні.&quot;. Нам конче потрібна проукраїнська політична сила на крайньому правому політичному крилі. Нині націоналістичні погляди намагаються перебрати на себе &quot;Національний корпус&quot;, &quot;Правий сектор&quot; та окремі угрупування атошників та майданівців. За їхніми &quot;руками&quot; також потрібно дивитися в обидва ока, бо гібридна війна ще не скінчилася, Росія нині стоїть на порозі..., дай Боже, аби на тому, що стане вирішальним у доброму сенсі для України. Тому, ВО &quot;Свобода&quot;, але в оновленому, очищеному складі нам ще знадобиться, не спішіть її викреслювати і відправляти в історію, нехай навіть при помітному зростанні патріотично налаштованої молоді та й дорослого люду, ще побуде. Принаймні, це не чесно по відношенню до тих свободівців, які не були заплутані в інтриги, а виконували свою місію, реалізовували свою пасіонарність у міру своїх вмінь, переконань та світоглядних принципів...
24 Травня 2017, 22:40
Більшості людей притаманно бачити і чути те, що хочеться побачити або почути. Ця людська особливість помічена і досліджена ще за давніх часів. Саме на цій особливості побудовано майстерність усіх шахраїв і всі політичні технології.
24 Травня 2017, 23:02
&quot;в оновленому, очищеному складі нам ще знадобиться, не спішіть її викреслювати і відправляти в історію,&quot;: будь-яка партія якщо вона не шукає підхід до свого виборця рано чи пізно відправляється в свою історію. &quot;Свобода&quot; на сьогоднішній день по-моєму має своєрідний застій у своєму розвитку. У ній немає креативних ідей я ЇХ не бачу, а надто перші особи партії про те у принципі вони можуть вже сьогодні об&quot;єднуватися через те, що вони свої 6-9 процентів візьмуть але багато таких які йдуть паралельними курсами не зможуть подолати свій бар&quot;єр у тому числі й &quot;Укроп&quot;, тому якщо Вони хочуть представлятися у Верховній Раді повинні об&quot;єднатися інакше &quot;Свобода&quot; не дасть того результату на який можна сподіватися. Одним словом на мою думку з патріотизмом гірше буде тому народ скоріше всього проголосує за центристів таких як &quot;Батьківщина&quot;. Ще є час думати.
24 Травня 2017, 23:49
Для 19:40 24.05.2017<br/>Цілком з Вами погоджуюсь щодо бажанням більшості людей &quot;... бачити і чути те, що хочеться побачити або почути&quot;. І, власне, всі над цим працюють. Європейські політики працюють над тим, що більшість їх громадян хочуть &quot;бачити і чути&quot; у своїй державі справедливість та достаток. А наші доморощені політики, навіть спочатку їх політтехнологи, наперед формують &quot;політичні сили&quot;, партії - угрупування, котрі обіцяють золоті верби на берегах Турії чи Дніпра. Яскравим прикладом цього підходу на теренах колишньої &quot;Родины&quot; є феномен Жириновського в Росії з його незабутнім &quot;каждой бабе - по мужику, а каждому мужику - по бутылке водки&quot;. Бо саме це хоче &quot;бачити і чути&quot; російська вата і їй підсовують надійного опікуна, аби це місце, цю політичну нішу не зайняв випадковий некерований політик. Наш середньостатистичний український виборець трохи інакший від великоросів, але він також з примруженими від задоволення очима воліє слухати політика, котрий обіцяє йому ці самі верби. Наприклад, при виборах свого Президента наш виборець також хотів &quot;бачити і чути&quot; швидку за тиждень-два перемогу над москаликами, членство у Європі, доляр по 5 або й 4 грн. , іншими словами все в шоколаді за короткий час. Але так не буває, бо Україну цілеспрямовано грабували всі 25 років незалежності: перших років 20 - бо ж навіщо ж ми боролись за ту незалежність; а останні при Януковичу - за окремим завданням Кремля, бо українці мали приповзти на колінах до білокам'яної з покаянням за Мазепу, Бандеру і за самоуправство всіх інших разом узятих. У цьому ключі і пріснопам'ятний Юліанський газовий договір та її волання про контрактну армію, відволікання уваги та присипляння пильності овочевою &quot;європейською асоціацією&quot; з фсбшниками на чолі всіх силових міністерств, у т.ч. і СБУ та повний цільовий розвал Збройних Сил України. Не виключаю намагань російських спецслужб домогтися такої ж опіки й у ВО &quot;Свобода&quot;. Наскільки це їм вдалося, можливо колись розкаже один з їхніх чільних лідерів Юрій Михайлишин, політолог за фахом, котрий на хвилях Революції гідності та піку російської агресії вийшов з партії &quot;Свобода&quot; і перейшов працювати в СБУ. Хотіти і могти - це дві великі різниці, кажуть одесити, і Ви своєчасно підмітили цю людську властивість. Ще кілька слів щодо Вашого закиду мені &quot;І ви належите до категорії тих, хто «мусить» не любити українських правителів...&quot;. Мушу Вас розчарувати, оскільки я категорично не мислю партійними категоріями, мені врешті однаково які з партій за назвою та навіть ідеологією, якщо такі будуть, успішно боротимуться за українську ДЕРЖАВУ. Державний світогляд, не про себе коханого кажу, і політичний світогляд - це абсолютно різні речі. Державник бореться за державу, а політик - за владу у державі, часто не задумуючись про її політичне &quot;здоров'я&quot;. Вважає, що буде шанс заробити дивіденти і не тільки в процесі &quot;лікування&quot;, або й на її похоронах. А де зрада, а де &quot;корисний ідіот&quot; ще ніхто достеменно не розібрався, переважно вони ходять разом - обійнявшись чи міцно тримаючись за руки...
25 Травня 2017, 12:17
Але провулок з назвою Соборності - це маразм, цінізм та дотичне до цього. І якщо та &quot;Свобода&quot; є, то вона має заявити протест
25 Травня 2017, 14:25
Назва &quot;Соборність&quot; - це ж не Жовтнева революція ))
25 Травня 2017, 16:06
Читач має раціо у своєму коментарі, адже Соборність це певний сенс, явище, стан державності тощо. Офіційно: відповідальність усіх за всіх, єдність індивідуального і загального, взаємне духовне збагачення і розвиток та інше. А провулок, що часто стоптаний і помічений гуртом корів, кіз чи іншою живністю, кропива обабіч вулиці та інші перли маленьких вуличок, якщо нема креативу у голові, краще назвати &quot;Депутатський&quot; чи щось близьке до цього...
25 Травня 2017, 18:16
Якщо жителів цього провулку (хай як би він не називався) влаштовує ,що &quot;стоптаний і помічений гуртом корів, кіз чи іншою живністю, кропива обабіч вулиці та інші перли &quot; - то чому депутати чи &quot;Свобода&quot; повинні заявляти якийсь протест? Хіба назвати провулок &quot;Лайновий&quot; чи &quot;Коров'ячий&quot;..
25 Травня 2017, 21:08
Жителі провулку можуть як завгодно, як кажуть у Камені, називати свій провулок чи мікрорайон - Заберіззя, Далники, Пісок чи інакше, навіть &quot;Коров'ячий&quot;. А чому - ні? Корова не завжди скотина підла і підступна, як декотра людина. Але &quot;Соборність&quot;, яка, звісно, нині ще не у всіх поліських головах займає належне їй центральне, магістральне так би мовити розташування, мусить бути пошанована гідно, аби перед нащадками не було соромно, як декотрим районним депутатам минулого скликання, про свою страусячу політичну &quot;діяльність&quot;на зламі історичних подій. Соборність, на відміну від Медведчуківської федералізації, означає єдність, унітарність, тобто цілісність держави Україна, котру вперше проголосила Директорія УНР своїм Універсалом від 22 січня 1919 року з нагоди злуки роз'єднаної колись західної її частини з центральною наддніпрянською. Є й відповідний Указ Президента України з приводу цієї події. Тому, депутати міської Ради, якщо вони розуміють суть присвоєння певних назв для конкретних вулиць, провулків, площ, скверів тощо мали б обдумувати ці питання. І це не протест проти мешканців, зрештою вулиця не є власністю її мешканців, це територія загального користування, вона є власністю громади, котру представляють депутати...
26 Травня 2017, 02:24
Дякуючи підступному &quot;Йо&quot; ми прочитали багато цікавої інформації від шанованого мною земляка Хріна.
27 Травня 2017, 16:06
Він не підступний &quot;Йо&quot;, він просто &quot;долбоЙО&quot; ))
Коментар
29/03/2024 П'ятниця
29.03.2024
28.03.2024