Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

У Камені-Каширському говорили про заохочення вчителів до саморозвитку

09:04 29.12.2017
1557

У навчально-виховному комплексі №1 міста Каменя-Каширського відбувся «круглий стіл» на тему: «Саморозвиток особистості педагога як умова креативної самореалізації, професійного успіху», в якому взяли участь заступники директорів шкіл з навчально-виховної роботи, керівники районних і окружних методичних об’єднань педагогів, керівники районної школи педагогічного новаторства, творчі вчителі.

Ініціатором проведення такої зустрічі був районний методичний кабінет відділу освіти. Учасники мали змогу ознайомитися з організаційно-педагогічними умовами, шляхами розвитку та реалізації потенціалу вчителя, з основними принципами організації педагогічного стимулювання професійного зростання педагога; моделлю науково-методичного супроводу процесу самореалізації, який базується на досвіді роботи шкіл району, – повідомляють у Камінь-Каширському відділі освіти.

Організатором проведення зустрічі була завідувач районним методичним кабінетом відділу освіти Камінь-Каширської райдержадміністрації Подшивалкіна Любов. Активну участь у засіданні взяла Романчук Галина, завідувач лабораторії соціологічних досліджень та розвитку освіти Волинського інституту післядипломної педагогічної освіти, яка глибоко проаналізувала результати вивчення громадської думки щодо якості надання освітніх послуг у загальноосвітніх закладах району, дала високу оцінку в числі інших питань створеній системі методичної роботи. Цікавим було те, що питання «круглого столу» розглядалися за відповідними блоками: «Креативне середовище післядипломної освіти як підґрунтя розвитку професійного потенціалу педагогів», «Готовність педагогів до досягнення педагогічного успіху», «Освітня реформа: на шляху до Нової української школи», «Веб-середовище як засіб взаємодії педагогів», «Акмеологія професійної культури вчителя».

Аналізуючи креативне середовище післядипломної освіти як підґрунтя розвитку професійного потенціалу педагогів, виступаючі Макарчук Наталія, заступник директора навчально – виховногокомплексу №1 міста Каменя-Каширського; Матвійчук Алла, заступник директор загальноосвітньої школи села Підріччя; Приймак Ольга, вчитель біології опорного навчального закладу «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів села Пнівне» звернули особливу увагу на реалізацію сучасних підходів до формування інноваційної системи методичної роботи в школі, на значення самоосвіти для формування професійної компетентності педагога. Про готовність педагогів до інноваційної діяльності, до особистісного і професійного успіху, як підвищити мотивацію до професійного самовдосконалення через організацію участі у конкурсах фахової майстерності досвідом ділилися Гнатюк Надія, практичний психолог школи села Нові Червища, Митчик Алла, заступник директора школи села Грудки, Курчик Світлана, заступник директора та Демидюк Тетяна, вчитель початкових класів навчально – виховного комплексу №2 міста Каменя-Каширського, Хлуд Г. І., вчитель початкових класів школи села Сошичне.

Особливе захоплення викликав обговорення питань блок «Освітня реформа: на шляху до Нової української школи». Про освітній експеримент на шляху до Нової української школи- школи життєвих компетентностей змістовно проаналізувала методист районного методичного кабінету Ніщик Марина.Вона зупинилася на питаннях формування освітнього середовища, розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації Нового державного стандарту початкової загальної середньої освіти. В рамках Всеукраїнського експерименту, участь в якому бере Раків-Ліська школа, наголосила на активному впровадженні інноваційних підходів у початковій школі. Як формується успішний учень Нової української школичерез реалізацію Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Інтелект України» розповіла Букало Оксана, вчитель початкових класів навчально – виховного комплексу №1 м. Каменя-Каширського. Змістовно розкрила питання «Роль методоб’єднання у формуванні педагогічної компетентності як основи професійного становлення і розвитку педагогічної майстерності вчителів» Шафарчук Валентина, голова окружного методичного об’єднання вчителів початкових класів школи села Полиці. Вчителі інформатики Приходько Руслан та Ніщик Юліана ( школи сіл Пнівне та Раків Ліс), наголосили на проблемі підвищення рівня інформаційної компетентності педагога як нагальна вимога часу і науково- методична проблема. Геналюк Віталій, вчитель історії навчально – виховного комплексу №1 міста Каменя – Каширсього довів, що віртуальний кабінет є інструментом забезпечення компетентнісного підходу у навчанні. Борсук Тетяна, вчитель української мови та літератури цього ж освітнього закладу зупинилась на проблемі створення та використання блогу як сучасного засобу взаємодії педагогів.

Групою учасників «круглого столу» було розкрите питання акмеології професійної культури вчителя. Зокрема, виступаючими Ющик Інною, вчителем початкових класів навчально-виховного комплексу №1 міста Каменя-Каширського, та Карпук Лідією, директором школи села Залісся, було наголошено, що створення ефективної системи мотивації вчителя – це умова розвитку його професійної майстерності. Роль науково-методичного супроводу в індивідуальному інноваційному зростанні педагогів розкрила у своєму виступі методист районного методичного кабінету Блінова Людмила, яка звернула особливу увагу на ефективність роботи районної школи педагогічного новаторства. Питанню самоосвіти, саморозвитку і самовдосконалення як головним чинникам зростання професійної майстерності вчителя присвятили свої виступи Пугач Роман, голова окружного методичного об’єднання вчителів географії школи села Піщане, керівник майстер-класу районної школи педагогічного новаторства та Хлистік Лідія, заступник директора школи села Підбороччя. Вони наголосили, що саморозвиток і самовдосконалення є необхідною потребою у формуванні професійної культури вчителя.

Насамкінець, завідувачем районного методичного кабінету Любов’ю Подшивалкіною були підведені підсумки роботи «круглого столу», учасниками надані пропозиції і рекомендації. Бо шлях до майстерності кожен прокладає сам. І коли ми зустрічаємо того, кого можемо назвати «учителем» або «майстром» крокувати цим шляхом стає значно легше.

Коментарі

777

18:04 29.12.2017

«Саморозвиток особистості педагога як умова креативної самореалізації, професійного успіху». Спробую визначити об"єкт і предмет дослідження. Об"єкт дослідження - особистість педагога, а з предметом не все однозначно, бо креативність як здатність до творчості та педагогічна майстерність як вершина професійного успіху таки різні поняття. Нині педагогічна мода від "східного брата", якого весь час мавпували українські педагоги говорить про компетенції і компетентності вчителя та про освітні ресурси, які для цього потрібні.

Ага

19:21 30.12.2017

Цю новину переставили ізза "нелєстних" коментів на адресу Подшивалкіної ? Отже, вона така і є як про неї написали ?

Анонім

13:26 02.01.2018

Є вона насправді ще гірша,як там написали.

20 березня
Сьогодні
Вчора
18.03.2019
17.03.2019
16.03.2019
15.03.2019
14.03.2019
13.03.2019
12.03.2019
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин