«Парламент має запобігти приватизації української газотранспортної системи», - Юлія Тимошенко

01 Березня 2018, 14:03
1573

Голова фракції «Батьківщина» Юлія Тимошенко вважає, що газотранспортна система України не має потрапити під приватизацію.

На цьому вона наголосила під час виступу з трибуни Верховної Ради.

Політик нагадала, що кілька скликань тому за ініціативою «Батьківщини» ухвалено закон про заборону «приватизації, корпоратизації та будь-яких маніпуляцій з ГТС», а нинішнім складом парламенту до цього закону в шахрайський спосіб внесені антидержавницькі зміни.

«Зараз голова НАК «Нафтогаз України» Коболєв розпочав процес, по суті, передачі ГТС без будь-яких грошей. 49% газотранспортної системи передається в концесію. Розглядаються способи передачі її практично у власність закордонної компанії.

Хто Коболєву дав право розпоряджатися майном народу? Хто дав право за зачиненими дверима сьогодні позбавляти Україну найціннішого активу, який в нас є? Чому парламент нічого не знає? Чому уряд за спиною парламенту щось робить?», – звернулася до колег парламентарій.

Щоб виправити ситуацію, «Батьківщина» готує відповідний законопроект проти будь-яких маніпуляцій з газотранспортною системою і закликає депутатів його підтримати.

Як зауважила Юлія Тимошенко, ГТС, якою володіє народ, а не політики, є частиною важливого ресурсного фонду для відновлення економіки держави.

«Вартість такого ресурсу майже 300 мільярдів євро. І цей ресурс повинен залишитись у власності народу України», - зазначає політик.

Коментарі
02 Березня 2018, 22:47
О, нарешті включили коментарі, за що дякуємо низенько. Відтак, переношу свій коментар з іншого поля, оскільки цього не було!<br/>Цікаво, а на скільки дорожчою для рекламодавця є політична реклама, якщо під нею заблокована процедура коментування, як це є під вчорашньою статтею Юлії Тимошенко про заборону приватизації української газотранспортної системи. Бо, якщо говорити по суті справи, то приватизація &quot;труби&quot; в період Януковича, коли росіяни в Україні приватизували все - від практично всіх нафтопереробних заводів до керівних посад силових міністерств та спецслужб, і тепер - це дві великих різниці. Передача у концесію європейцям українського газопроводу дасть можливість використовувати його за призначенням і отримувати гроші за транзит територією держави. Окрім того, транспортування газу у Європу Україною зв'язує руки Путіну для ведення повномасштабної війни, оскільки бойові дії з його боку - це руйнування цього транспортного потоку та не виконання зобов'язань. Саме для розчищення цієї проблеми, може хтось цього не знає, й будується Росією Північний потік -2, навколо якого нині стільки піни. А &quot;Вартість такого ресурсу майже 300 мільярдів євро...&quot;, який має належати українському народу, як каже Юля, буде рівнятися цій цифрі тоді, коли &quot;труба&quot; жива і працює. А так це металолом та непосильний тягар на шию українцям, який потребує шалених грошей на утримання самої труби та інфраструктури навколо неї. Передача у концесію європейцям - це єдиний шлях порятунку цієї перлини, яка, найголовніше щодо транспортної артерії, сполучена з потужними українськими підземними природними газосховищами (СССР висмоктав звідти газ для потреб індустріалізації цієї країни - гіганта і забезпечував енергію майже всю цю країну до розробки сибірських покладів), і дає можливість акумулювати дешевий та надлишковий газ впродовж літа...<br/>П.С. Залучення іноземних європейських інвесторів, передача частини &quot;труби&quot; в концесію значно зменшує можливості різних шахраїв нагріти руки біля цієї &quot;золотої жили&quot;, котра донедавна, а мо' й тепер, кормила всіх Президентів по її обидва кінці...
03 Березня 2018, 03:28
Ліс перед носом крадуть, а в неї гази
Коментар
26/04/2024 П'ятниця
26.04.2024
25.04.2024