​Сергій Власенко: Газотранспортна система (ГТС) має залишитись власністю народу

12 Березня 2018, 17:18
Сергій Власенко 1556
Сергій Власенко

На засіданні Погоджувальної ради лідерів парламентських фракцій та комітетів народний депутат України Сергій Власенко заявив, що фракція «Батьківщина» звертається до Генеральної прокуратури та НАБУ щодо намірів незаконної приватизації української газотранспортної системи.

Політик зазначив, що наразі влада готує великий «пограбунок» українців.

«Влада за спиною українців планує абсолютно безкоштовно передати 49% нашої ГТС в управління іноземним компаніям. Це не інвестиційний проект, це велика афера. Ідеологом цієї схеми виступає головний корупціонер України – Петро Порошенко», – зауважив Сергій Власенко.

Він закликав лідерів фракцій об’єднатися навколо законопроекту, внесеного «Батьківщиною», про заборону тіньової приватизації та будь-яких маніпуляцій зі структурою власності української ГТС (№ 8107). Голосування за цей законопроект буде справжнім тестом для парламенту на патріотизм і на захист національних інтересів.

«Сьогодні в Україні залишилось два великих багатства – сільгоспземля та ГТС. Обидва ці багатства є унікальними. За оцінками експертів, газотранспортна система додає до державного бюджету України понад 2 мільярди доларів щорічно», – наголосив Сергій Власенко.

У «Батьківщині» вважають, що українською ГТС має управляти винятково українська державна компанія зі стовідсотковою державною власністю.

Також Сергій Власенко наголосив на тому, що Стокгольмський арбітраж розвіяв міфи про газові контракти Юлії Тимошенко, визнавши їх вигідними для України і відхиливши абсолютно необґрунтовані та непродумані вимоги Росії. Відповідно до ухвали по контракту на транзит газу, РФ мусить доплатити Україні 4,6 мільярда доларів, які не доплачувала впродовж 2011 – 2017 років.

«Багато розповідали, що газові контракти «кабальні» та невигідні для України. А чому ж тоді їх не розірвали в 2011 – 2014 роках, коли Петро Порошенко був міністром економіки в уряді Миколи Азарова? Очевидно тому, що вони не вигідні РФ, яка сьогодні ініціює їх розірвання. Думаю, що було би чесно Петру Порошенку вийти й публічно подякувати Юлії Тимошенко за підписання цих контрактів, які принесли сьогодні в український бюджет мільярди гривень. Ця ситуація ще раз підтверджує, що весь бруд, який лився на лідера «Батьківщини» всі ці роки, був штучно зманіпульованим», – сказав Сергій Власенко.

Коментарі
12 Березня 2018, 21:56
Третій голос хору брехунів імені та під керівництвом Юлі Тимошенко.<br/>Отже про що йдеться? Про продаж, приватизацію чи передачу у концесію, адже персональний юрист говорить про передачу 49% ГТС в управління іноземним компаніям. То все ж таки – концесія. Читаємо народну енциклопедію – «Вікіпедію»: «Конце́сія — договір про передачу природних багатств, підприємств, інших господарських об'єктів, що належать державі чи територіальній громаді, в тимчасову експлуатацію іншим державам, іноземним фірмам, приватним особам. Договір концесії (концесійний договір) — договір, відповідно до якого уповноважений орган виконавчої влади чи орган місцевого самоврядування (концесієдавець) надає на платній та строковій основі суб'єктові підприємницької діяльності (концесіонеру) право створити (побудувати) об'єкт концесії чи суттєво його поліпшити та (або) здійснювати його управління (експлуатацію) відповідно до цього Закону з метою задоволення громадських потреб». Отже концесія заради покращення коштом користувача. Приватизувати ГТС неможливо, оскільки для цього потрібно скасувати закон про заборону приватизації ГТС. В часи свого урядування Юля вела переговори з РФ про передачу 1/3 ГТС в концесію Газпрому. І ось тільки тепер, після Стокгольму вдалось остаточно поставити крапку у газовій справі, оскільки іншим законом України заборонено допускати країну-агресора до української економіки.
Коментар
20/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром