Заросла залізниця Ковель – Камінь-Каширський наштовхнула чиновника на філософські роздуми

30 Червня 2018, 09:15
Залізниця Ковель – Камінь-Каширський 10433
Залізниця Ковель – Камінь-Каширський

Голова Ковельської районної ради виклав у соцмережі світлини залізниці з Ковеля у напрямку на Камінь-Каширський і прокоментував їх.

«Напевно і наше життя так виглядає: не будеш дбати про життєву путь, вона заросте бур'янами, як ось ця залізниця Ковель – Камінь Каширськ. Скажете до чого тут знак "STOP"? - зупинись і подумай, а чи в тому напрямку рухаєшся...» – ідеться у дописі Андрія Броїла.

1



 

Коментарі
30 Червня 2018, 15:07
Маршрутки витіснили дизель-поїзд, а фури з палетами - вантажні вагони. І вся філософія.
30 Червня 2018, 22:40
Двояка філософія напрошується з цих сумних фотографій. З одного боку, дійсно прикро, що місто і район занепадають в питаннях розвитку місцевої промисловості, сільського господарства, в соціальному плані, бо ще трохи і рейки повідкручують і розтягнуть по хатах, як колись вузькоколійку з Каменя до Верхів і до Любешова. Бо коли у 80-х роках з цих країв вивозили тисячі голів ВРХ, десятками вагонів щодня у сезон картоплі, зерна, лісу тощо у Луганську область, яка була закріплена за Північним Поліссям, в Москву і бозна ще куди по неозорій території Союзу, то рейки у літню пору не встигали охолоджуватись чи заржавіти. Ще раніше, одразу по війні, залізницею вивозили заможніші сім'ї, різних там "пособников националистов" - сотні сімей відбували на Сибір. Звісно, що й привозили різні товари, міндобриво, яке знівечило чимало землі у Камені на сотні років, оскільки лежало у районі Залізничного вокзалу насипом, та всяку всячину. Прибували сюди й інші вантажі для підтримки колгоспного життя у кількох сусідніх районах, функціонування району у цілому, врешті люди шастали сюди-туди у пасажирських вагонах. А, враховуючи той факт, що більш-менш нормальну бруківку до Ковля проклали за Брежнєва, залізниця була єдиною артерією переміщення вантажів і людей. І на фоні повоєнної розрухи життя з вигляду налагоджувалось. Однак, якщо взяти тепер відео з квадрокоптера Куницького на місто, поглянути зверху крупним планом на новозбудовані хороми у місті, окремих селах, обгороджені металом подвір'я, по кілька автівок і бусів на них, переглянути фото молодих людей, скажімо на день міста, проаналізувати їх вбрання та вигляд - то це непорівнянна картина з сірочорними кольорами минулого, безправними людьми і одним телеканалом у ящику. Так, тепер, особливо для старшого покоління, життя стало важчим, непередбачуванішим, складнішим у питаннях медичного забезпечення, бо за все потрібно заплатити, однак бажати своїм дітям повернутися до нашого світлого минулого не те що не хочеться, це неможливо навіть собі допустити у думках. Рух людей та товарів не зменшився, змінились засоби пересування і переміщення. Дасть Бог - прийде той час, коли й Україна піде шляхом східноєвропейських країн, що раніше від нас вишпорталися з міцних і тісних обіймів Москви, яка чомусь за сотні років свого владарювання не збудувала заможного і справедливого життя ні у метрополії, ні у своїх неозорих колоніях....Лишень у 70-х м. ст. у районі почали солом'яні стріхи міняти на шифер, дехто з найбагатших - на цинкову бляху. За чим плакати, скажіть мені на милість?
30 Червня 2018, 23:09
Не можу не погодитись!
01 Липня 2018, 01:29
З ким? Тут щонайменше три різних погляди!
01 Липня 2018, 02:25
І літак літав з Каменя на Обзир, Любешів, Луцьк!
01 Липня 2018, 12:44
Не літак, а єроплан АН-2, ним добре хіба поля кропити від жуків і молі.
01 Липня 2018, 15:05
нехай пустять потяг камінь-одеса через київ то щодня буде повний і маршрутки не допоможуть,моя пропозиція хочаб на літо.
01 Липня 2018, 20:24
От питання до очільників залізниці та дорожників. Для чого стільки знаків СТОП. Аж шість раз потрібно поклонитись зарослій залізниці, щоб доїхати до Ковеля. Сотні машин кожен день зупиняються білі знаку, а потяг ходить один раз на тиждень. А коли він їде то світлова сигналізація включається на пів години до потяга і пів години після. Для прикладу в Польщі вона включається за 15-20 сек до потяга і вимикається зразу після проходження останнього вагону. Не цінимо ми свого часу.
06 Липня 2018, 15:45
НЕ треба нічого виполювати та косити, навпаки слід засадити понад коліями ще більше але вже різного роду хвойниками та іншими дикористучими деревами щоб за п"ять-десять років Ми мали б толпи туристів по вітці Ковель-К-Каширський як ото на Рівненщині. Немає чого плакати.
Коментар
28/03/2024 Четвер
28.03.2024
27.03.2024
20:39