Камінь-Каширщина: розподілили державну субвенцію на соціально-економічний розвиток

29 Липня 2018, 14:27
розподілили державну субвенцію на соціально-економічний розвиток 2379
розподілили державну субвенцію на соціально-економічний розвиток

Камінь-Каширський район отримав субвенцію з державного бюджету на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку. Її розмір становить 1 мільйон 200 тисяч гривень.

На черговій сесії депутати районної ради внесли зміни до районного бюджету та розподілили ці кошти, – про це повідомляють на сайті РДА.

З них 600 тисяч гривень виділили відділу освіти. Зокрема, на капітальний ремонт із частковою заміною дерев’яних віконних та дверних блоків на енергозберігаючі в ЗОШ І-ІІ ступенів села Теклине – 100 тис. грн. А також на будівництво ЗОШ І-ІІІ ступенів села Стобихівка – 500 тис. грн.

Окрім того 200 тисяч державної субвенції виділили Видричівському сільському бюджету. Вони підуть на реконструкцію даху сільського будинку культури у Видричах.

Камінь-Каширському міському бюджету переадресували 400 тис. грн. на капітальний ремонт проїзної частини вулиці Спиридона Гнатюка в селі Підцир’я.

 

 

Коментарі
29 Липня 2018, 23:25
"Її розмір становить 1 мільйон 200 тисяч гривень": це та сума яку в середньому або й більше у разів п"ять має новостворений ОТГ у Волинській області. Про те суму в 1.2млн. роздали на весь район, а отже вкотре підтверджує той факт що влада в особі усіх; голови РДА, голови райради, Мера міста є банкрутами оскільки така сума є невимірно малою від тих сум які можуть отримати від впровадження територіальної реформи в районі.
30 Липня 2018, 12:55
Ніхто нічого не отримає. Бо від переставляння доданків сума незмінюється.
30 Липня 2018, 21:55
&quot;на капітальний ремонт проїзної частини вулиці Спиридона Гнатюка в селі Підцир’я&quot;: <br/>&quot;Працюємо ми шоферами в Камінь-Каширській автоколоні тресту &quot;Волиньводбуд&quot;. Отже, щодня неодноразово доводиться курсувати вулицями нашого міста. Знаємо на дорозі кожну вибоїну, кожен горбочок чи видолонок. А їх ой як багато! Усі ми бачимо, що міська комунальна служба час від часу &quot;латає&quot; шляхове полотно. То камінців у ями насиплють, то відсіву, а то й асфальтом де-інде заллють. Проходять тижні інтенсивного руху, і на дорозі знову яма. Доки так буде? Або взятися як слід і зробити якісний ремонт, або відверто сказати: ми не вміємо, у нас немає належних засобів, матеріалів і залучити тих, хто якість гарантує. Бо хіба можна назвати ремонтом таку роботу? Кинуть у невичищену яму кілька лопат асфальту, водію зустрічного автомобіля кивнуть, мовляв, наступи на &quot;латку&quot; колесами, і вважають, що ремонт проведено. Але замість ямки тут стає горб, навколо збирається вода, яка просочується під &quot;латку&quot; і дуже швидко вона розноситься за колесами транспорту. всі знаємо, як давно лежить тверде покриття по вулиці Леніна, і дорога тут чи не найкраща у місті (за винятком місць, де залишили горби чи ями горе-майстри, прокладаючи кабелі та інші комунікації). Чому колись могли виготовляти оті шестигранники і добротно мостити ними вулиці, а тепер перевагу надають асфальтуванню і викладенню бруківки просто камінням? В райцентрі кілька будівельних організацій. В порядку громадського навантаження, без сумніву, кожна могла б хоча із зекономлених матеріалів виготовляти щороку певну кількість отих цементно-кам&quot;яних шестиграннків. Ними й можна було б поволі мостити проїзджу частину вулиць. При такому покриттю можна швидше й дешевше здійснювати всі необхідні операції під час прокладання міських комунікацій. Це ж цілком очевидно! Заодно хочемо запропонувати й таке. Читали у газеті, що ПМК-4 ( колишній міжгоспбуд) розпочинає випуск власних невеликих залізобетонних плит. А що, як налагодити тут випуск нових бордюр? Не таких, як нинішні, а дещо вищих, щоб вони виступали із землі. Тоді тротуари (а на них пішоходи), були б надійно захищені від бруду, пилу, каміння, що летить з-під коліс проїзджаючих транспортних засобів (та й від них самих, коли вони, буває, викочуються на тротуар), а також по своєму спиняли б поривання пішоходів, бажаючих перебігти вулицю у недозволеному місці. Такі бордюри можна було б гарно й естетично оформити. Ми розуміємо, що це, перш за все, вимагатиме додаткових матеріалів, коштів. Але ж і те правильно, що дорога дорога - найдешевша. Тобто, якщо добротно виконано роботу, то затрачені кошти завжди окупляться.&quot;<br/>В. Смолярчук.<br/>І. Марярчук.<br/>М. Михалік.<br/>П. Карпік.&quot;<br/>Слід ще до цього додати що дана пулікація була надрукована в газеті &quot;Радянське Полісся&quot; за 16 червня 1987 року у рубриці &quot;відверта думка&quot; але ж як вона актуальна й до сьогодні через 31 рік поспіль. Кожна влада у місті, району приходить до корита й так ні до одної не доходить до &quot;ума&quot;. Виконати здається прості рішення як зробити дорогу в власному місті добротними. Можливо тут питання стоїть не до самої влади, а у тій системі влади яку маємо сьогодні оскільки через кілька місяців чи ба навіть років матимо ту саму владу яка буде повторювати помилки попередньої, а там і слідуюча на горизонті. Тому тільки з розвитком ОТГ, ми можемо мати дієву та відповідальну владу якій довірять містяни та округи яка й буде працювати на благо містян та округи через те, що ця система зовсім інша від тих які поспіль майже 30 років ось тут в Камені-Каширську перелопачує фінанси з однієї кишені в іншу.
Коментар
19/04/2024 П'ятниця
19.04.2024
18.04.2024
Афіша
  • Сьогодні
  • Завтра
  • Незабаром