Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter
Вінничанка звинуватила жителя Камінь-Каширщини у здирництві
Вінничанка звинуватила жителя Камінь-Каширщини у здирництві

Вінничанка звинуватила жителя Камінь-Каширщини у здирництві

16:30 10.09.2018
1650

Жителька Вінниці купила неякісну техніку у торговця німецькими товарами з Камінь-Каширського району

Днями до редакції Район.Камінь-Каширський звернулася вінничанка Алла Парійчук з проханням допомогти вирішити неприємну ситуацію.

Два місяці тому вона замовила через інтернет-магазин кухонний міксер, який після нетривалого використання зламався. Прослужив прилад півтора місяця. За словами жінки, продавець «підсунув» їй бракований товар, ще з попередніми несправностями. Та й надіслав не в назначений термін, в той час, коли Алла Парійчук була за межами свого міста(про це попереджали). Вона звернулася за компенсацією, та нічого взамін не отримала.

«Їх німецький міксер попрацював у мене 1,5місяці без перевантажень, з нормальною напругою і зламався. Я звернулася до Богдана та Вадима( продавці). Почули про проблему – і перестали виходити на контакт. Два здорових дядька і чути не захотіли жінку, яку вони обманули. Враження таке, що вони знали, що є брак. Я чесно заробляю мізер. Для мене, кожна копійка тяжко дістається. А тут майже 3тисячі за міксер! Я просила 500грн на ремонт, обіцявши документально відчитатися. Це по 250грн з кожного, вони у парі працюють, а може й більше їх. Вадим, Богдан... Ні відшкодувань, ні гарантій», – обурена жінка.

Алла Парійчук – мама в декреті, вона підробляє випічкою тортів та різних смаколиків, отож попередження про інтенсивне використання приладу звучало неодноразово(жінка надіслала скріншоти з інтернет-листування).

Ми, натомість, налагодили контакт з продавцем, аби отримати коментар щодо цієї ситуації. Житель Камінь-Каширського району Вадим погодився розповісти як все було, не ухиляючись від запитань. Чоловік переконував, що жодних гарантій на товар не давав і вимагати від нього неабияку компенсацію – це просто нахабство. Та й взагалі техніка – штука норовлива, також потребує догляду та належного використання.

«В мене була подібна ситуація вдома, там зламалася одна деталь, яка вартує 40 грн. Я впевнений, тут аналогічно. А ця жінка зазіхається на 500, а спочатку було на 1000 грн. І вимагає їх не лише від мене, а й від Богдана, який до цього ніякого відношення не має. Він людина, яка за моїм проханням відправила мені посилку, ось і все. Якби я дав якусь гарантію, звісно я б вирішив це питання належним чином. І, погодьтеся, з гарантією прилад коштував би набагато більше. Та й не всі магазини зараз дають її. А вона, таке враження, що використовувала міксер безперервно, тоді зрозуміло, що колись щось і може вийти з ладу, тим паче за таку ціну», – запевняє Вадим.

Продавець каже, що готовий був допомогти з ремонтом, але не за таку суму, бо швидше це і є здирництво, а прокльони та недобросовісні слова нехай залишаться на її совісті.

Тому застерігаємо вас, при купівлі в інтернет-магазині, аби вберегти себе від небажаних конфліктів, обов'язково зв'яжіться з продавцем, який в свою чергу зобов'язаний надати Вам:

- Найменування продавця, його місцезнаходження та порядок прийняття претензії;

- Основні характеристики товару;

- Ціну, включаючи плату за доставку, та умови оплати;

- Гарантійні зобов'язання та інші послуги, пов'язані з утриманням чи ремонтом товару;

- Інші умови поставки або виконання договору;

- Мінімальну тривалість договору, якщо він передбачає періодичні поставки товару;

- Період прийняття пропозицій;

- Порядок розірвання договору.

Після замовлення товару, Ви домовляєтесь з продавцем в який спосіб заберете товар, якщо це доставка, варто пам’ятати:

1. Обов’язково перед оплатою товару оглянути товар

2. Перевірити документи, а саме гарантійний талон і чек

3. Оплатити товар

Читайте також:

Найвигідніша доставка замовлень з «Розетки» відтепер доступна волинянам

Як у Камені-Каширському посилили відповідальність за ухилення від сплати аліментів

Коментарі

Алла Парійчук

21:59 10.09.2018

Зауважу. Сумма 500грн була мною названа у світлі "ну скільки може коштувати ремонт?-ну аж 500грн!"
І дійсно обіцяла відчитатися документально і зайву суму повернути продавцеві. Це є в редакції у скрінах переписки моєї з продавцем.
Але продавець не погодився і немпропонував ніякої іншої своє участі.
Після того, як редакція поспілкувалася з продавцем, Вадім мені подзвонив і запропонував мені тільки 40грн на невідому деталь, роботу майстерні він категорично відмовився оплатити.

Алла Парійчук

22:04 10.09.2018

Інтенсивно працювати-це тільки нічний час, коли моя дитина спить. Але без сну я теж не можу жити. Тому робота міксера не була перевантажена. Це точно. Адже ним робила виключно зефір. А це не основний мій напрямок, а додатковий.

Алла Парійчук

22:14 10.09.2018

Дуже дякую редакції. Висвітлили усе чітко і відповідно.
Добавлю тільки причину чому я поскаржилася: не гроші важливі, а людяне ставлення. Я пішла на зустріч і все ж знайшла спосіб забрати посилку, віж якої я відмовилася через терміни. Мене не було на місці. Посилку продавці вислали і вона б мала повернутися до них. Але вони попросили організувати і забрати, щоб вони не плпадали на гроші за повернення і пересилку. Я пішла на зустріч. Я зберегла їм гроші, а це більше набагато ніж у кінці пропонованих мені 40грн.
Якби не моє людяне ставлення до них, я б не чекала такого самого ставлення зараз до мене, коли у мене сталася проблема. Тому мене до глибини душі вразила їх черствість і не добре ставлення. Вимагати у них гроші-зовсім не моя мета. Я вірю в людяність і в справедливість. Ось це і усе.

барига з базара

09:44 11.09.2018

Шановна Алла Парійчук.
Ваша притензія є смішною, неможливо требувати 500 грн. на ремонт якого не було.
Ви купили товар без гарантії, і висуваєте якусь претензію По людськи, якщо продавць не відмовляється оплатити ремонт Ви повинні віднести ваш міксер в майстерню, і після ремонту надати скан акту виконаних робіт з сумою ремонту. А просити 500 грн. на ремонт з подальшим висиланням здачі це маразм. На мою думку правда на стороні продавця, Ви купували товар без гарантії, 14 днів з дати продажу минули, товар поверненню не підлягає. Якщо продавець погоджується купити запчастину, то шо Вам ще треба?

777

13:06 12.09.2018

Ох ті вінничанки, ніби хлопи з Крижополя або Козятина не такі як з Каменя.

Алла Парійчук

13:16 12.09.2018

Шановний Барига з базара. У приватному спілкуванні з продавцем я просила допомоги. Пропонувала різні варіанти. І саме таке прохання, як Ви вказуєте у мене теж було: я ремонтую сама, надаю акт, продавець відшкодовує. Продавець абсолютно ні на які мої прохання не йшов на зустріч. Тільки після верстання цієї публікації журналістами, як з ним зв'язалася редакція він запропонував мені 40гривень на невідому деталь на його власну думку. Експертизи скільки це коштує ще не було. А на послуги майстерні він категорично відмовився допомагати. Це допомога, як Ви думаєте? Я так не вважаю.
А ремонт я сама поки що не можу фінансово подужати, тому одним із варіантів мого прохання було 500грн наперед, залишок я зобов'язалася повернути. Мені не треба чужих грошей.

777

17:27 12.09.2018

Літин за однією з версій ніби камінь, то чому пані за 450 км шукає девайси, коли Літин за 20км?

Роза

22:49 14.09.2018

Якби вас всіх так обманули як пані
Анну то може ви трошки по іншому диаилися і непідтримували таких поодавців.

Варвара

03:01 16.09.2018

Я не бачу зі сторони продавця ніякого обману,це пані Анна щось тормозить.як можна пред'являти претензії не маючи ніякої гарантії на куплену річ

14 листопада
Сьогодні
Вчора
12.11.2018
11.11.2018
10.11.2018
09.11.2018
08.11.2018
07.11.2018
06.11.2018
Підписатися на наші новини
*ви у будь-який момент зможете відписатися від наших новин