Бондар відповів на "Декілька запитань до міського голови та міських депутатів" Романович

09 Лютого 2017, 09:15

Нещодавно представник Всеукраїнської громадської організації «Центр Громадянських Ініціатив» у Волинській області Вероніка Романович зі сторінок інтернет-видання Район.Камінь-Каширський звернулася до міського голови Василя Бондаря та до депутатів міської ради з рядом запитань. А стосувалися вони передусім Програми соціально-економічного розвитку Камінь-Каширської міської ради на 2016 рік.

Ось що їй відповіли. 

 

Гр.Романович Вероніки Іванівни, представнику

громадської організації «Центр Громадських Ініціатив»

у Волинській області, вул.Київський майдан, 3/58,

м.Луцьк, 43010

 

         Інформую Вас, що основою програми соціально-економічного розвитку міської ради є дохідна частина бюджету міської ради на відповідний рік. Ця програма розробляється виконавчим комітетом міської ради на підставі моїх пропозицій, пропозицій постійних комісій міської ради, фракцій політичних партій, що представлені у міській раді, депутатів міської ради та відповідних звернень громадян, в тому числі і колективних. Розроблена програма подається на розгляд постійної комісії міської ради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку міста, підприємства, і в разі схвалення її цією комісією або з її правками передається на затвердження сесії міської ради. В затверджену програму, за необхідності протягом бюджетного року вносяться відповідні зміни.

         Існуюче законодавство України не вимагає від міської ради складання  аналітичної довідки та ще й витрачати на це кошти міського бюджету, залучаючи для виконання цих робіт сторонню організацію.

         На будь-які, вже виконані роботи, міська рада може представити кошторисну документацію. Виготовляти наперед кошторисну документацію на роботи на початку року, знаючи, що вони будуть виконуватись у його середині або в кінці немає необхідності, оскільки ціни змінюються практично щомісяця, а отже розроблена кошторисна документація вже за короткий період втратить свою актуальність і кошти міського бюджету будуть потрачені даремно, а це не особисті кошти міського голови, а кошти громади.

         Міська рада проводить ремонти там, де це потрібно робити, за якість робіт відповідає їх виконавець. Якщо роботи були проведені неякісно, то міська рада вимагає усунути недоліки або й повністю виконати роботи заново. Такі факти мали місце в роботі міської ради, виконавець усував недоліки або виконував роботу заново. Необхідність проведення робіт на будь-якому з об’єктів, включених до вищевказаної програми, визначає сесія міської ради, на підставі пропозицій, вказаних вище.

         Надання субвенцій іншим бюджетам, в основному районному, здійснюється відповідно до розроблених цільових програм, на підставі статтей 91, 93 Бюджетного кодексу України.

         В 2016 році дійсно міською радою надавались субвенції районному бюджету для центральної районної лікарні (придбання вакцини проти туберкульозу для наших дітей),  НВК №1 (для облаштування бігових доріжок та майданчика для тренажерів, знову ж таки для наших дітей). Я вважаю, що це є правильно і така практика буде продовжуватись і у 2017 році.

         Питання пункту 7 Вашого звернення я вважаю взагалі абсурдним тому делікатно утримаюсь від надання відповіді на це запитання.

         Щодо процедури виконання робіт на конкретних об’єктах, то інформую Вас, що роботи по капітальному ремонту, новому будівництву, реконструкції вартістю менше ніж 1,5 млн. гривень, а роботи по поточному ремонту або придбанню товарів вартістю менше ніж 200 тисяч гривень не підпадають під сферу дії статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», а отже не потребують проведення тендеру. Деякі роботи, запитання щодо яких Ви задаєте, взагалі не проводились у 2016 році або проводились лише частково, оскільки були внесені на протязі цього року відповідні зміни до програми, і кошти були перенаправлені на інші нагальні потреби міста та сіл нашої ради. Зокрема ремонт готелю «Турія» виконувався лише в частині переобладнання котельні з газового на тверде паливо (вартість робіт у 2016 році склала 59058 гривень), продовження капітального ремонту комунального житлового будинку по вул.Ковельська,6 у 2016 році не проводилося, оскільки жильці не хочуть надавати доступу у власні квартири для проведення робіт, хоч будинку необхідно укріплення, оскільки є тріщини 3,4 та 5 поверхах (напевно питання буде вирішуватись Камінь-Каширським ВУЖКГ у судовому порядку), також не проводився поточний ремонт проїзду, що з’єднує вул.Шевченка та вул. Коніщука (міська рада направила ці кошти на інші нагальні потреби). Також кошти, передбачені на придбання системи «Рада», були направлені на інші цілі, згідно внесених змін у Програму. Депутати, на даний момент висловлюють свою позицію по тому чи іншому питанні порядку денного сесії шляхом підняття рук. Також у 2016 році не проводилось придбання малих архітектурних форм для встановлення їх на площі Культури, кошти перейшли у вільні залишки бюджету і будуть освоєні у 2017 році. Я думаю, кожен житель нашого міста буде не проти, щоб центральна площа нашого міста набула завдяки цим формам більш привабливого вигляду (наприклад на малій архітектурній формі у 2017 році планується встановлення великого годинника). Взагалі встановлення оригінальних малих архітектурних форм у центральній частині міст є загальноєвропейською практикою при проведенні благоустрою цих територій.

         На благоустрій пам’ятного знака жертвам Холокосту по вул.Торгова у 2017 році витрачено 16131,60 грн. із міського бюджету (встановлено сучасну огорожу від комунального житлового будинку, територію викладено бруківкою. Роботи проводила  місцева організація ТзОВ «Агродорбуд».

         На капітальний ремонт в асфальті частини проїзної частини вул.Польова (від вул.Шевченка до в’їзду в   ринок міського споживчого товариства) витрачено 574489,8 грн. Відповідна документація є в наявності у Камінь-Каширському ВУЖКГ (ширина дороги складає 5м.) Роботи виконувала підрядна організація ШБУ-63 з м.Ковеля. Також надаю Вам інформацію про вартість виконаних робіт щодо поточного ремонту в щебені відповідних вулиць:

  • вул.Щорса – 193706,16 грн.;
  • вул.Спортивна – 114067,06 грн.;
  • вул.Івана Франка – 93903,47 грн.;
  • вул.Гайова – 119815,52 грн.;
  • вул.Ярослава Мудрого – 35442,41 грн. (тут здійснювався ремонт шляхом підсипки грунтом частини вулиці);
  • вул. 8-го Березня – 96087,89 грн.;
  • з’їзд з вул.Коніщука на вул.Набережну – 12741,02 грн.;
  • автостоянка біля ДНЗ №4 «Світлячок» по вул. Коніщука – 45175,58 грн.;
  • провулок, що з’єднує вул.Ярослава Галана та вул.Спиридона Гнатюка с.Підцир’я -   60907,22 грн.

   Всі ці роботи виконувала місцеве підрядна організація ТзОВ «ДОФ АРБО». Вся кошторисна документація є в наявності у Камінь-Каширському ВУЖКГ. Вартість квадратного метра ремонту на кожній з вулиць відрізняється, оскільки набір та об’єми робіт на кожній вулиці є різними. Вищевказані дороги до ремонту були грунтовими і їх ремонт проводився періодично шляхом засипання ям грунтом, що давало ефект лише на невеликий термін (до випадання значних атмосферних опадів). Зраз же проїзд по цих вулицях покращився набагато, вони потребуватимуть лише один раз в рік грейдерування, оскільки щебень є рихлим матеріалом, на відміну від асфальту.

         На капітальний ремонт частини даху 5-ти поверхового житлового будинку по вул.Чкалова,11 витрачено з міського бюджету – 62466,40 грн. На цій частині даху повністю укладено новий шар рубероїдного покриття. Роботи виконувала місцева організація СМП «Камінь-Каширськагробуд». Зміна назви вулиці Чкалова не вимагається згідно Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та пропаганди їхньої символіки».

         Капітальний ремонт існуючих тротуарів полягав у заміні їх зруйнованого асфальтобетонного покриття на бруківку, а також заміну зруйнованих бетонних бордюр них каменів на нові бетонні. На ці роботи були витрачені слідуючі кошти з міського бюджету у 2016 році:

-тротуар по вул.Шевченка – 316768,80 грн.;

-тротуар по вул. Перше Травня – 162324 грн.;

-тротуар по вул.Коніщука (біля ДНЗ №4 «Світлячок» - 141459,60 грн.;

-тротуар по вул.Ватутіна – 339264,92 грн.

     Також було здійснено ремонт пішохідної доріжки в щебені з відсівом з  встановленням бордюр від вул. Шевченка до басейну вздовж річки Цир – вартістю 98874 грн. та капітально відремонтовані сходові марші на початку цієї доріжки (біля мосту через р.Цир по вул.Шевченка) вартість цих робіт склала – 43996,80 грн. Роботи проводила місцева організація ТзОВ «Агродорбуд» за винятком робіт на тротуарі по вул. Ватутіна, ці роботи проводила інша місцева організація ТзОВ «ДОФ АРБО». Вся кошторисна документація є в наявності і знаходиться в Камінь-Каширському ВУЖКГ.

         Щодо робіт, які проводилися у приміщенні міської ради, як і будь-яких інших, то хочу пояснити, що, згідно статті 10 Бюджетного кодексу Україин, за економічною класифікацією видатків бюджету видатки бюджету поділяються на поточні та капітальні. Камінь-Каширська міська рада, розподіляючи видатки бюджету, застосовує Інструкцію щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету затверджену наказом Міністерства фінансів України від 12.03.2012 року №333. В цій інструкції розписано, що таке капітальні та поточні видатки. Кошторисна документація є в наявності на ці роботи у міській раді. Двері, а також енергозберігаючі вінка, які були придбані міською радою у 2015 році не включені до капітального та поточного ремонтів, оскільки закуплялись міською радою, а не виконавцем робіт, як окремі предмети у двох безпосередніх місцевих виробників. Про тендерні процедури (необхідність їх проведення) я відповідав Вам вище. Міська рада довгий час відкладала проведення ремонтів у приміщенні міської ради, направляючи кошти на інші нагальні інфраструктурні потреби міста. Але час погіршував естетичний вигляд приміщень, їх комфортність для громадян та працівників міської ради. Зараз у приміщенні міської ради, в результаті проведення ремонтів, працюють сучасні та зручні туалети, поліпшився естетичний вигляд приміщень, зменшилися їх тепловтрати.

 

З повагою міський голова                                                         В.І.Бондар