Знайшли помилку? Виділіть частину тексту і натисніть CTRL + Enter

Виросли на холоді: як розвивалася луцька компанія «Техно Модуль Ультра»

18:00 02.12.2020
4903

Надійним другом ритейлу та хореки вже 17 років є компанія «Техно Модуль Ультра», яка допомагає їм створювати комфортні умови для працівників та відвідувачів закладів. У Техно Модулі можуть облаштувати кухню, зробити чистим повітря, налаштувати комфортний температурний режим та подбати, щоб продукти не зіпсувалися.

Перше, що зауважуєш, зайшовши в офіс компанії – ідеальний порядок. Видно, що управлінці облаштували усе так, аби «ходити на роботу» працівникам було в задоволення. На першому поверсі є навіть невеличка кухня, відкритий офіс з робочими столами на яких усе впорядковано. На стінах – мотиваційні цитати та дуже вишукані годинники. Одразу хочеться наробити багато фото для інстаграму. Навіть не віриться, що тут знаходиться компанія з приставкою «техно», адже враження, ніби ти потрапив у студію дизайну.

Читайте також: Скло на будь-який смак: європейські бренди наливають у рокитнівські пляшки. ФОТО

В кабінеті директора – великий скляний стіл, одразу зрозуміло – тут проводять наради, тобто радяться з командою. Високі стелі та приємне освітлення явно не викликає враження, що тебе викликали «на килим» до директора. Тут хочеться залишитися та шукати нових рішень.

Проте історія компанії «Техно Модуль» розпочалася 17 років тому. Тоді у Луцьку VolWest Group відкривали перший супермаркет «Наш край» і саме «Техно Модуль» забезпечив його професійним холодильним обладнанням.

Сьогодні «Техно Модуль» – компанія, яка може працювати у будь-якому куточку України, проте нині найбільше замовлень мають у західному регіоні. Підприємство має п'ять основних напрямків: промисловий холод, кондиціонування, вентиляція, вироби з нержавійки та сервісне обслуговування. Крім того, компанія має свій будівельний підрозділ, який має окрему структуру.

«Ми багато працюємо зараз на Заході, дуже багато замовлень зі Львівської, Івано-Франківської, Закарпатської областей. Там дуже великий обсяг робіт, особливо у Львові. Основним нашим партнером є інвистиційна група VolWest Group. Також ми працюємо з такими відомими торговельними мережами, як «Рукавичка», «Близенько», «Еко маркет», «Салют», SPAR, «Наш Край», «Експрес 24», – каже директор «Техно Модуля» Тарас Богомазюк.

Важливою конкурентною перевагою, яка дає можливість триматися на ринку у лідерах, є індивідуальний підхід. Кожне замовлення – унікальне, його розробляють під кожного клієнта окремо. Побажання замовників залежать від об'ємів, приміщення, особливих вимог клієнта та багатьох інших факторів.

«Ми не конвеєрне виробництво. Дуже часто замовники комбінують, беруть стандартні позиції, наприклад у Modern Expo. А всі інші – нестандартні – у нас. Проте це виробництво не є основним. Флагманом залишається промисловий холод, який є найкращим і найрозвиненішим не тільки в Луцьку, але й у західному регіоні», – розповідає Тарас Богомазюк.

Директор підприємства пишається, що його фахівці можуть реалізувати найнесподіваніші побажання замовника.

«Дуже цікаві замовлення, з точки зору технології, коли клієнт хоче щось універсальне. Наприклад, щоб камери заморозки могли морозити і ягоди, і м’ясо, зберігати овочі та іншу продукцію. Нам такі фантазії вдається реалізувати. Ми гріємо басейни використовуючи охолодження холодильних агрегатів, холодильне обладнання може бути з’єднане з обладнанням кондиціонування. Дуже багато різних варіантів. Жоден об’єкт із замовлень ні разу не повторювався», – ділиться директор.

У кожного з п'яти напрямків є свої постійні клієнти. Є ті, які об’єднують декілька напрямків. Дуже часто вентиляція, кондиціонування та холодильне обладнання об'єднуються в одному замовленні клієнта. Основні клієнти – це ритейлингові мережі, виробництва та м'ясокомбінати.

«Наша Фірма є гнучкою до вимог ринку, нерентабельні протягом певного періоду напрямки ми закриваємо і відкриваємо нові. Так, у 2013 році було відкрито новий відділ «Гастрономічне обладнання», спочатку відділ займався поставкою комплектів обладнання для випічки в супермаркети мережі «Наш Край». І разом почали розвивати напрямок «Власне виробництво з нержавіючої сталі», – розповідає пан Тарас.

Власне, кабінет не дарма справив на нас таке враження. У компанії дійсно цінують людей за їх фаховість. І замість того, аби самому розповісти про здобутки «Техно Модуля» директор запропонував познайомити з підлеглими, які курують різні напрямки, адже вони найкраще знають специфіку роботи. До речі, в кожного запитували, як довго вони у компанії. Й, як виявилося, усі керівники «виросли» з нижчих посад разом з розвитком фірми. Відповідно, коли формувався якийсь підрозділ, то його очолювали люди, які орієнтуються в ринку та побажаннях клієнтів, тож «Техно Модулю» вдалося не лише стати потужною компанією, а й за ці роки виростити своїх ТОП-менеджерів.

Читайте також: Не криза, а стрес-тест: чого можна повчитися у «Нашого Краю», щоб вижити в пандемії


«Можемо повністю укомплектувати кухню»

Спочатку вирішили поговорити про виробництво з нержавійки – це столи, супутні товари, обладнання в гастрономії. Словом, все, що є в супермаркеті й на чому готується їжа. Спектр дуже широкий.

«Ми скоро шоу-рум відкриваємо, ви б ще й тоді зайшли», – каже керівниця відділу Марія Жук. І дійсно, при вході ми бачили ремонту бригаду, яка монтувала дуже незвичну конструкцію. Ми пообіцяли зайти згодом на відкриття, тим більше, що воно незабаром.

«Ми виготовляємо меблі з нержавійки і не тільки, за індивідуальними розмірами, що потребує клієнт. В принципі, можемо втілити майже будь-яку ідею замовника. Комплексні замовлення дуже рідко повторюються», – стверджує й керівниця.

У Техно Модулі кажуть, щоб правильно укомплектувати кухню у ресторані, кафе чи супермаркеті і не витратити зайвого клієнт повинен знати меню. А якщо у нього є конкретний запит, то компанія радо розв'яже поставлену задачу.

«Якщо клієнти мають нестандартні розміри приміщення або конвеєрні вироби їм не підходять, вони йдуть до нас. Часто замовники не враховують багато нюансів. Наприклад, буває таке, що хочуть замовити у нас стіл метр на два з половиною, а коридори та двері вузькі, і не розвернутись, і не повернути... щоб такий стіл занести у виробниче приміщення, буває всяке)... Саме на такі моменти ми звертаємо увагу і допомагаємо клієнту підібрати не лише те, що він хоче, а й те, що підходить», – розповідає з досвіду Марія.

Читайте також: «Якісне навчання завжди матиме попит», – Тетяна Репницька

Розповіла вона й про курйозні випадки, наприклад, коли замовляли великі столи, але... у двері магазину їх занести фізично не можливо. Тож, маючи вже багаторічний досвід, у кожного замовником детально усе проговорюють, особливо розміри.

«З досвіду я знаю, в яких періодах часу треба збільшити замовлення. Наприклад, якщо по обладнанню, всі знають, що в Італії у серпні сієста. Майже ніхто не працює. Тому, в липні я обдзвонюю багатьох клієнтів, нагадую про сієсту, заодно і дізнаюсь їх плани на найближчі місяці. Адже, якщо хтось з них планує відкриття нового закладу, то у серпні-вересні техніки з Італії можна просто не знайти», – ділиться Марія Жук.

Три роки тому у цей відділ входили також напрямки кондиціонування, вентиляція, сервіс котлів та гастрономічного обладнання, які разом із ростом компанії розділилися на окремі відділи.


Продавати без сервісу неефективно

Керівник з розвитку Олександр Гордійчук має невеличкий затишний кабінет, одразу видно, що крісло замовлене «під нього», адже зовсім інше, ніж інші меблі. Він пропонує каву й жартує, що це тут «безкоштовно». І дійсно у холі стоїть апарат, де всі охочі можуть підкріпитися під час робочого дня. Олександр прийшов до компанії менеджером з продажу опалювальної техніки 9 років тому. І зрозумів, що просто продавати без сервісу – не дуже ефективно, тому почав розвивати цей напрямок. Наразі цим займається окремий відділ компанії, який має своїх постійних клієнтів.

«У нас багато клієнтів, які купують техніку для професійної кухні, кондиціонери та інше. Звісно, з часом все потребуватиме регулярного сервісу, дещо може вийти з ладу. Всі супермаркети і маленькі магазинчики періодично звертаються за сервісом. Тобто, у нашому регіоні, а це Волинська, Рівненська, Львівська області – скрізь ми щось комусь монтуємо та ремонтуємо», – каже Олександр Гордійчук.

Один із найпотужніших напрямків сервісного обслуговування – це газова техніка. Сервісний напрямок існує в компанії ще з 2006 року. Це ліцензована діяльність, на яку підприємство має необхідні дозволи. Лише цей напрямок має близько 2000 клієнтів.

«Наш відділ займається запуском та обслуговуванням котлів, ремонтом кондиціонерів, ми приймаємо дзвінки, оформляємо договори. Специфіка така: телефонує клієнт, я приймаю заявку і в термін до двох днів ми реагуємо. Зазвичай, приїздимо до клієнта значно швидше», – каже адміністраторка сервісного відділу компанії Техно Модуль Наталія Бандура.

Читайте також: «Медіа – це насамперед бізнес», – директор CID Media Group Ігор Денисевич. ІНТЕРВ'Ю


«Повітря продавати непросто, але можливо»

Ще два важливі напрямки на підприємстві – кондиціонування та вентиляція.

Раніше «Техно Модуль» займався здебільшого промисловою вентиляцією, але з кожним роком попит на вентиляцію приватних будинків та квартир зростає, адже люди починають розуміти – якщо не буде вентиляції, з'явиться цвіль і можуть початися проблеми зі здоров'ям.

«Повітря взагалі продавати важко, бо його не можна понюхати, не можна подивитися, чистий чи не чистий цей продукт. Пояснити людині, для чого їй треба вентиляція, можна тільки в порівнянні. Зазвичай, клієнтами є ті, хто вже має досвід у будівництві чи облаштуванні квартир. Вони розуміють цю проблему з грибком. Часто люди замовляють монтаж вентиляцій не для того, щоб забезпечити собі комфортний сон, але для того, щоб не боротися з пліснявою. Поки нема розуміння, що вентиляція має бути для людей, а не для будівлі. Поки одиниці це розуміють, але наші фахівці напрацювали моделі й уміють пояснити необхідність якісної вентиляції», – розповідає Олександр Гордійчук.

Читайте також: Фудбренди з Демидівки: як снеки та хрін стали сувенірами

Компанія Техно Модуль постійно розвивається та розширюється щороку. У цьому році додалася ще одна команда з кондиціонування. Адже чим більше компанія продає, тим більше є роботи для монтажників та сервісників.

Коронакриза торкнулася усіх без винятку бізнес-структур України та світу. Не виключення і «Техно Модуль». На початку карантину уся адміністрація працювала на віддаленому доступі. Усі монтажники працювали по великих об’єктах без підрядників, про це домовлялися із замовником.


Усі працівники їздили або на власному, або на службовому транспорті. Аби вберегти працівників та їх родини, усіх забезпечили засобами захисту та антисептиками.

У компанії пригадують, перші тижні здавалося, що місто взагалі вимерло, проте сервісний відділ працював. Крім того, у «Техно Модулі» подбали про додаткову безпеку працівників. Обумовили, якщо заходить, наприклад, сервісний інженер, то в приміщенні він має перебувати сам.

Директор підприємства Тарас Богомазюк каже, що планів і перспектив є багато, деякі з них є мріями, деякі стають реальними речами й перетворюються в успішні проєкти чи нові напрямки діяльності. А буває, що й мрії стають реальністю, як-от, наприклад, виробництво світильників для супермаркетів. Він вірить, що немає нічого неможливого: якщо є цікава ідея, то Техно Модуль готовий взятися за її реалізацію.

Наталя ГОЛОДЮК

Фото Анни ЄКИМЕНКО-ПОЛІЩУК

Коментарі
Загрузка...
16 січня
Вчора
14.01.2021
13.01.2021
12.01.2021
11.01.2021
10.01.2021